/spanien/barcelona/forum/25684.aspx/spanien/barcelona/forum/25684.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-05-21 21:58
Nån som minns Rivaldos klassiska hattrick mot Valencia med bla bicycletan och frisparken? Sjuka mål. Rivaldo, vilken vänsterfot. :D

Postar alla tre målen med engelska kommentarer.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-05-21 21:55
Rambla

Tack, så jag tänkte göra men glömde bort att jag kunde göra så direkt på din länk :-)

Segt det går att ladda hem kompilationen, men tack Rambla ;-)
Barcelona Gaucho´10
2006-05-21 21:53
Barcas B - Lag vann med 4 - 0 ...
Måål av unge Verdú....:D
Barcelona La Rambla
2006-05-21 21:51
Ordem:

Högerklicka och välj spara som... så får du ner .avi-filen.

Edit: Eller vilken menar du? Etoos mål?
Barcelona La Rambla
2006-05-21 21:50
II Barça II - Rijkaard

Jag såg delar av matchen idag från brittisk television. Hörde intervjun med Henry efter matchen. Var nog bland det värsta jag hört. Kan bara instämma. Det som var lite kul var att gamle barcatränaren Terry Venables satt i studion. Wenger klagade också så klart, bland på situationen vid Lehmans utvisning. Han tyckte sig ha sett att Etoo var offside. Föga förvånade.

I länktipset. En kompilation om finalen som är ganska kul. Tecknad i början med hymnen i rockversion. :-)
2006-05-21 21:49
Rambla

Kan du ge mig länk till sidan bara, för det fungerade inte när den öppnas automatiskt i media player.
Barcelona II Barça II - Rijkaard
2006-05-21 21:41
Om ni har missat vad Henry sa efter matchen, så är den här (Länktips).
Aldrig sett en vuxen människa lipa så mycket. Men nu tycker jag att vi lägger den diskussionen och blickar framåt mot nästa säsong. Vem kommer att bli det stora köpet i år, väldigt svårt att spekulera i det. Vissa har snackat om Crespo och jag skulle gärna vilja se honom i Barça tröjan.
Barcelona La Rambla
2006-05-21 21:28
Festen på Camp Nou dagen efter CL-finalen.
Barcelona La Rambla
2006-05-21 21:16
Där! Ett äkta Eto'o-mål. BA-BOOM med högerfoten. :-)
2006-05-21 20:56
Någon som har länk till Eto'os mål från igår? Måste se det! :)
Barcelona Havalinho
2006-05-21 20:02
Dedicated To Henrik Larsson

Where are you going ?
We will miss you soo...

It already seems like its been forever since you´ve been gone...
Leaving us like this our king now we understand your greatness from Celtic and with tears i write this...

Where you gone?
It is true that some days i will feel like shit when you are not there for us anymore, tell me why do you wanna quit and just be normal for a bit?

Dont you understand my Larsson that your will never be normal...
You and your family will always have there place here...

You are the one that makes us happy when the sky are grey...
So please Larsson why dont you just stay...
Just stay :(
Real Madrid henrinho
2006-05-21 19:54
heter ert b-lag castellon?
Barcelona Bojan Krkic Perez
2006-05-21 19:52
II Barça II//

De är inte ens bäst i London.
saminos
2006-05-21 19:52
D Alves och eventuellt Chivu skulle nog vara dom som behövs mest i Barca idag, iaf Alves.
Barcelona Cule-10
2006-05-21 19:48
Liga mästare, Cl mästare, världens bästa spelare och även el pichichi. Snacka om att ha det bästa laget i världen!
Visca el BARCA !
Real Madrid Fedoroviz
2006-05-21 19:33
Gratulerar till er Europacupvinst.
Barcelona Ronaldiinho # 10
2006-05-21 19:32
Asså unhdra vilka värvningar de blir iår , själv hoppas jag på D. Aleves som gjorde otrlilogt bra insats mot oss!
Barcelona II Barça II - Rijkaard
2006-05-21 19:11
Henry, Wenger och Arsenal fansen försöker att ta ifrån oss vår lycka genom att anklaga oss för fusk. Låt hålla på hur länge dem vill. Vi vann och dem förlora. Vi är bäst i hela Europa och dem är inte ens bäst i England.

Go Spurs!!
Barcelona hammabarça - Campions D Europa
2006-05-21 19:11
Ämne: Zlatan till Barcelon....
Intressant. Men passar han verkligen in i dagens Barça? Hans problem i Juventus är ju att han inte får spela på topp där han fick spela förra säsongen pga av Trezeguets skada. Nu tror jag knappast att han kommer hamna i Barça, men det vore som sagt en intressant värvning.
Barcelona Tiago
2006-05-21 19:10
Messínho

jag håller med dig tror bara han skulle förstöra andan i laget.
Barcelona Messínho
2006-05-21 19:09
Zlatan?...NEJ TACK

vi vill inte ha spelare som förstör vårat fina spel!
Barcelona Tiago
2006-05-21 19:00
Josep_Samitier

ma kakav zlatan:P han skulle abra förstöra för klubben:P
Barcelona Josep_Samitier
2006-05-21 18:57
Zlatan till Barcelona?

Det vore som en dröm som gick i uppfyllelse. Ni blir säkert lite förundrade nu, men faktum är att jag är en stor Zlatan fantast.
Barcelona Marcos
2006-05-21 18:50
Intressant att de flesta Barsafans som röstat på Sport skulle vilja ha Zlatan som backup för Henke. Skulle vara en riktig drömvärvning, både spelmässigt och ur affärsmässig synvinkel.
Barcelona Tiago
2006-05-21 18:35
Bojan Krkic Perez

hahaha:)
Barcelona Tiago
2006-05-21 18:33
saminos

du kan ju sluta skriva här överhuvet taget för det e ingen som pallar ditt snack om arsenal längre sen e det ju sant att wenger är en pajas han bråkar med massa tränare i pl och snackar en massa blajja jag tror jag aldrig hört rejkard kritisera domare så som wenger gör.
Barcelona Bojan Krkic Perez
2006-05-21 18:32
Tiago//

Humble pie skulle nog inte sitta fel åt dom ;) ^^^^^^
saminos
2006-05-21 18:29
La Rambla,
Bra fråga, har faktiskt ingen aning om att just Wenger sa det. Thierry sa dock samma sak, det vet jag, och han la till ".. i just saw the second goal again and i can't believe.. etc etc".

Tydligen fanns det antingen tillgång till replay direkt efter matchen, men vilka bilder de fick vet varken du eller jag. För att vara ärlig har jag själv inte ens pallat se repriserna. Och ang. dissen, ja, once again kan du välja att inte tro på källan :-). Det står dock rätt klart, dom citerar honom rätt ordentligt.

Ang Wenger och Eboue, ja, som sagt, om han gått ut med det offentligt eller ej inte jag med säkerhet.. Om han internt tagit sig ett snack med honom vet jag inte heller, men jag kan tänka mig det. Han har ofta sagt hur mycket han hatar filmningar.

Tiago,
Någonstans runt nu slutar jag att skriva till dig. Du behöver inte läsa.
Barcelona Messínho
2006-05-21 18:18
jag blir så trött! domarens dåliga insats gynnade ju för fan dem mer än oss, vi hade domaren emot oss!

visça barça
Barcelona Tiago
2006-05-21 18:17
La Rambla

ja det blev jag med jag trodde verkligen han blåste mål där men men:(
haha ja det hade vart kul och få sätta dit dom med fullt mannskap om nu lehman lyckas hålla sig kvar på banan:P
Annons: