/spanien/barcelona/forum/25611.aspx/spanien/barcelona/forum/25611.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kamelen
2006-05-23 17:17
Larsson behöver ersättas, definitivt.
Högerback anses jag också behövas då Oleguer kan agera 'backup' som innerback medans Belletti är 'backup' som högerback. Alves!
Valencia PabloCésarAimar
2006-05-23 17:04
Barca behöver väl inte nån spelare!? Kankse försvarare o målvakt men endast enstaka inte en massa onödig ommöblering. Tycker jag iaf.
Barcelona lloliii
2006-05-23 16:49
Ämne: Ni borde köpa Klaas ....
tycker inte man ska lyssna på maränger när det gäller nyförvärv. kolla bara som Real har misslyckats med sina nyförvärv de senaste säsongerna
Barcelona Gabriel
2006-05-23 16:35
Sitter och kollar på en del Rivaldomål. Jävlar va sur jag blev när domaren inte godkände Rivaldos 2-3 mål på Bernabéu. Fucking korrupta domarjävel, jag blir sur även idag när jag blir påmind om det. Det är fan Helguera som rör vid bollen. Ingen Barcelona spelare medverkar i den sekvensen. Idiot!
Barcelona Schubert
2006-05-23 16:27
Ämne: Schubert

Hehe, nj....
Jo, men vi behöver bra avbytare. Jag kan lika gärna tänka mig honom som "Henkes ersättare" som nån annan. Tycker inte vi behöver utpräglade strikers; det är viktigare med spelskickliga spelare, och det är Navas absolut. Kan tänka mig att Messi går in centralt om det kniper. Tycker inte det är ett dumt förvärv alls.
Real Madrid AckeDman
2006-05-23 16:19
Ni borde köpa Klaas Jan Huntelaar... han skulle passa perfekt som Henke's ersättare.
Barcelona Gabriel
2006-05-23 16:16
Nemo

Såklart vi är. Synd att vi åkte ut i semin i basketens champions league bara :/
Barcelona Nemo
2006-05-23 16:15
"Basket
Avslutningsvis kan det meddelas att Barça endast är en seger ifrån att slå ut Real Madrid i den spanska ligans basketkvartsfinal. Matchserien spelas i bäst av fem där Barcelona nu leder med 2-0 i matcher efter en klar bortaseger i den senaste matchen."

Vi är allstå bättre på basket också... :-)
Barcelona Gabriel
2006-05-23 16:12
Schubert

Hehe, nja alltså Navas är en riktigt grymm spelare men jag blir fundersam eftersom han knappast vill bli bänkad då Messi kommer och skall gå före honom. Hur som helst så tror jag inte han kommer :)
Barcelona Schubert
2006-05-23 16:11
Gabriel/ Håller med dig, men skulle inte bli ledsen om båda kom.:)
Barcelona Gabriel
2006-05-23 16:09
Jesus Navas finns i klubbens planer!

Tror inte detta är så jätteallvarligt. Främst eftersom Sevilla knappast kommer vilja sälja honom men även eftersom vi har Messi på den positionen. Navas vill knappast bli bänkad när han har en sån lysande framtid. Använd Saviola för att dra ner priset på Daniel Alves istället!
Barcelona Schubert
2006-05-23 16:02
Ämne: Ämne: Brazili....
Vi behöver ingen targetplayer. Lag som inte spelar genom mittfältet, typ Juve eller Chelsea, behöver det. Barca ska inte, och behöver inte, spela långbollar.

Gudjohnsen...Dagens skämt. En usel spelare och en usel människa. Stod och häcklade amerikaner efter 9/11, bl a. Vill absolut inte ha honom.

Nickstyrka ser jag inte som särskilt viktigt i Barca som inte spelar med mycket inläggspel utan håller bollen på marken. Det är förstås ingen nackdel men andra egenskaper är viktigare.
Barcelona Señor Cúle
2006-05-23 15:56
BrazilianBarcelonista

Jag håller med dig.
Barcelona La Rambla
2006-05-23 15:51
spain....

Du snillet. Ronaldinho rädd för närkamper? Känns inte så om du kollar länktipset. Han väljer bara rätt tillfälle när det är dags att ge sig in i närkamper.

Valdes är en av orsakerna att vi vann finalen i CL. Skulle nog tro att han stannar. Kom två i Spanien när det gäller Zamora-priset dessutom.
Barcelona BrazilianBarcelonista
2006-05-23 15:45
Men det är i princip det jag försökt o säga. Jag är inte så bra på svenska för jag har portugisiska som modersmål. men exakt en target-player som är stark på mitten, som kan nicka in belletis och gio's inlägg från kanterna, samt vara på rätt plats vid rätt tillfälla för ronaldinhos otroliga passningar.!

Real Murcia spain....
2006-05-23 15:43
Ämne: BrazilianBarcelonist....
vad ni behöver är en target-player i stil med toni. Etoo är duktig men ingen target player, messi för tunn, guily för kort ock ronaldinho för rädd för närkamper. köper ni toni kan ni kanske försvara ert champions leugue guld. sedan tror jag buffon hade varit ett bättre målvakt än valdes som påminner för mycket om didas ock barthez spratelgubbs räddande. men som sakt ni är eurapas bästa lag. ses nästa år!

Er Arri Seleene, forsa real madrid
Krönika Maria Willen
2006-05-23 15:42
Hejsan nu är det så att jag utmanat min kille att min liga på Drömelvan ska få högre ligasnitt än hans.

Så snälla killar och tjejer för den delen gå med i min liga som heter: Flashback

Ni kanske inte vågar utmana en tjej?
2006-05-23 15:39
Jo d sant, vi har några grabbar som nickat i nät. men om du förstår min poäng med det hela. Eto'o är mer en skjutande, en-mot-en spelare (har jag fel?), ja tycker personligen , att vi ska ersätta larsson med en insaghi, t o m bierhoff typ av spelare! ;)
Barcelona Señor Cúle
2006-05-23 15:37
BrazilianBarcelonista

Okej, vill bara säga att Eto'o gjort 4 nickmål (inte dem mest avancerade, men några var riktigt fina) den här säsongen. Han hade ett litet "nickstim" under ett par veckor då han gjorde nickmål både i ligan och i CL med huvudet.

EDIT: Tror det var 3 stycken nickmål förresten.
Barcelona La Rambla
2006-05-23 15:36
Var det inte Carlos hellre ville sitta bland sina brasilianska polare? Eller Helguera som beklagade sig över målgester? Fattar ni inte att tidningar överdriver?

Tjafs på träningar inför en CL-final händer nog i de flesta lag. Betyder inte att det är dålig sammanhållning i laget. Skärp er.
2006-05-23 15:36
Du måste ha missförstååt dig grabben. Om d nu hände ngt kanske var det lite skoj imellan.
sedan spelar d ingen roll. Vi är La liga mästare o europa mästare. VAD har madrid vunnit i år?

Madrid cabrón, salud el campion!!!
2006-05-23 15:34
ja d är sant, men jag tog van nistelrroy som ett exempel! ja menar att det är en sådan typ av spelare vi behöver. spec nu när henke dragit. henker bidrog med de nickmålen, eller iaf de flesta.
Men som du säger, d räckte, vi är Barca, Europas bästa klubblag!
Barcelona Ghazza
2006-05-23 15:33
Adriano är grymt bra på att nicka. Men passar han i Barca är en annan fråga.
Real Madrid alex163 [ Zizou 2001-2006 ]
2006-05-23 15:32
Haha, riktig komiker. Var det inte Barcelonas Puyol och Motta som stötte ihop, sedan Valdes och någon annan...?
Barcelona Gabriel
2006-05-23 15:30
Ämne: Ämne: Fedorov....
Amen!
Barcelona Señor Cúle
2006-05-23 15:30
BrazilianBarcelonista

Med facit i hand, så kan man ju säga att 5-6 mål på nick räckte. Men jag håller med dig om att vi behöver en nickstark spelare. Men personligen tycker jag absolut inte van Nistelroy. Han bråkar med tränare och lagkamrater, han gnäller på klubben och visar allmänt missnöje. Sådana spelare hör inte hemma hos oss, möjligtvis i Real Madrid.
2006-05-23 15:29
Ämne: Fedoroviz

Jag ska....
Håller med där angående henry! Han och wenger är fotbollens största dåliga forlorare!
Visst han är bra, men vi vann allt i år (iaf d viktiga) utan honom, vi behöver inte honom, låt han ruttna i arsenal!

Visca el Barca!!!!
Barcelona Gabriel
2006-05-23 15:21
Fedoroviz

Jag ska prata för mig själv nu och jag ska ärligt erkänna att jag ALDRIG gillat Zlatan varken som person eller som fotbollsspelare. Tvärtom rättare sagt. Och jag vill aldrig se honom i mitt älskade Barcelona, thats it.

Ang din grymma feeling. Hur kommer det sig då att Henry själv var den som erbjöd sig till Barcelona? Han skulle gått till oss om han valde att gå ifrån Arsenal, det sa han efter sitt beslut. Dessutom var allt i princip klar. Killen blev bara sur över att han förlorade emot oss. Hade Arsenal vunnit finalen är jag säker på att han hade gått till oss.

La Rambla

Självklart!
Barcelona Bojan Krkic Perez
2006-05-23 15:13
llioliii//

Kolla länken.

Fedoroviz//

Vad unik du är, lika 'bra feeling' som de flesta andra fotbollsfans. Dessutom är du ute och cyklar, med det är standard med dig så det behöver man inte nämna.
2006-05-23 15:13
Tänk ronaldinhos pass till en grym kille inne i boxen, vid rätt plats vid rätt tillfälle jämt, o som kan nicka, GULD eller?
Annons: