/spanien/barcelona/forum/25590.aspx/spanien/barcelona/forum/25590.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2006-06-08 23:58
Jag tror inte det är så allvarligt med Deco faktiskt men vi får avvakta och hoppas på det bästa för honom. Sen så skadade sig även Gio i matchen emot Australien. Va fan tänkte motståndaren på i den sekvensen egentligen? Sånt hade fått mig att vilja resa mig upp och ge honom en fet, färsk örfil!

Allt är ju inte bara svart - Messi ser allt bättre ut. Lille Leo is back :)
Barcelona Schubert
2006-06-08 23:57
Det är lika bra, så kommer de taggade och utvilade till nästa säsong.
Barcelona el Flaco
2006-06-08 23:55
La Rambla//

OBS! har du någon länk till Milan-Forlán nyheten?
Barcelona el Flaco
2006-06-08 23:54
La Rambla//

Ahh verkligen, Barçaspelarna verkar ha det lite jobbigt just nu. Edmilson missar VM, Deco skadad och Giuly inte ens uttagen. suck...:(
Barcelona Schubert
2006-06-08 23:48
Varför frågar du det här? GÅ in på Frankrikes forum. Men visst, det gör han säkert.
Real Madrid #10 Robinho
2006-06-08 23:46
Vet någon här om Florent Malouda startar för Frankrike i VM? Tacksam för svar.

Förövrigt så tror jag att Barcelona kommer att erövra Europa nästa år med ifall de behåller sina nyckelspelare och så kommer Messi att vara än bättre.
Barcelona La Rambla
2006-06-08 23:33
Skit, videon med Lucho var på ryska. Inte min starka sida precis. :(

Jippi, nu ryktas det i Italien att Milan har blandat sig i jakten på Forlán. Per favore milanisti, slit honom med hälsan. Mindre och mindre chans att han hamnar på Camp Nou. Härligt!
Barcelona Gabriel
2006-06-08 23:30
Haha Deco har sånt temprament. Minns när han skadade sig själv på träning mitt under säsongen och blev riktigt ilsken och sparkade till grinden till huvudingången. Såg detta på spanska nyheterna TVE.

La Rambla

Tack amigo :-)
Barcelona La Rambla
2006-06-08 23:09
Skit också. Nu är Deco också skadad efter dagens träning. Riskerar att missa söndagens match mot Angola. Efter en duell med Costinha. Deco tydligen upprörd och sparkade till en stol när han lämnade planen. Befarade muskelbristning.

Snacka om otur för vissa barcaspelare. :(
Barcelona La Rambla
2006-06-08 23:05
Lite godis med Lucho.

Luis Enrique - Football Legend

Enjoy!
Barcelona Gabriel
2006-06-08 23:03
JuanRomanRiquelme

Det är inte Liverpool som har sagt det utan en patatisk barnrumpa på deras forum som för upp ordet naivitet till en högre dimension.

El Flaco

Herrejävlar! Det var inte dåligt alltså, ett riktigt kap :-D
Barcelona xavihernandez
2006-06-08 23:02
Härligt :)
Ser lite interessant ut det där med Lampard :) ( Se Länk )
Barcelona el Flaco
2006-06-08 22:58
FC Barcelona har skrivit på ett femårs kontrakt med ett TV-bolag, Medipro, som betyder att klubben kommer få 105 miljoner euro varje år, f.o.m. 2008.
Real Madrid JuanRomanRiquelme
2006-06-08 22:39
fyfan haha hörde att Liverpool har sagt att Chanserna att få Ronaldinho för oss är 95% lol
Barcelona Gabriel
2006-06-08 22:33
el Flaco

Word! ;-)
Barcelona el Flaco
2006-06-08 22:12
Garbriel//

Say Word! Kul att få höra att Neeskens ska komma tillbaka till klubben. Tror han och Rijkaard kan fungera bra tilsammans. Skönt också att höra Txiki säga att Deco inte ska lämna Barcelona. När jag hörde att Lampard skulle vara på väg bad jag till gudarna att han skulle komma och det blev ännu värre när jag läste att man skulle byta bort Deco för engelsmannen. Fick nästan en hjärtattack. Puh, skönt att "faran" är över.
Barcelona Gabriel
2006-06-08 21:53
Sköna ord från Txiki. Han säger att det inte finns några som helst tankar om att göra sig av med Deco, inte heller som ett utbytte emot Lampard.

Txiki säger:

Det existerar inget "'fallet' Deco". Han har inte bett oss om att få lämna eftersom han är väldigt nöjd här. Dessutom har inte heller Lampard bett oss om att få komma.

Han tilläger:

Vi är väldigt nöjda med hans arbete. Han är en vinnartyp. När han var i Porto var han ledaren i laget och blev mästare utav allt och han har kommit hit och vi har vunnit två ligatitlar och en Champions League-titel. Vi är väldigt glada och vi är säkra om att han också är nöjd. Det existerar ingen möjlighet att han ska byta lag.

Skönt. Hemska tanke att byta ut våran sambamaskin för den ack så stört överskattade engelska stenstatyn Lampard. I Barcelona behövs snabba, tekniska och kvicka fötter. Lampard kan stanna i kyliga och regniga london där han faktiskt platsar.
Barcelona Gabriel
2006-06-08 21:41
Fernando Navarro är enligt Barças hemsida klar för Mallorca. Barcelona får 30 procent av försäljningspengarna ifall han skulle säljas vidare. Hur mycket klubben fått betalt utav Mallorca nämns inte, inte heller hur länge som Navarro har skrivit på för Mallorca.

Se länk - samma som med Neeskens nyheten.
Barcelona Gabriel
2006-06-08 21:38
Allt är klart med Neeskens som assisterande manager till Rijkaard. Han har kontrakt tills 2009. Rijkaard och Neeskens har tidigare arbetat tillsammans, då i det Holländska landslaget från 1998 till EM 2000. Han kommer att fortsätta vara assisterande manager för Hiddink med Australiens tills VM är över.

Bienvenido Johan!
Barcelona Gabriel
2006-06-08 21:31
Ronaldo har tidigare sagt att Messi skulle kunnat varit brasse.
Barcelona Williamão
2006-06-08 21:18
Ämne: finns det nån Liga p....ja jag tycker vi kör en liga för alla barcafans här inne, vad heter ditt lag?

Jag har skapat en kompisliga som heter Les Rambles, så nu är det bara att gå med för er som vill tävla om vem som är bäst på forumet.
Barcelona Captain Fubulosos Cave Of Hair
2006-06-08 20:42
Tittade nyss på Dan före Dan på SVT 2, såg ett reportage om Ronaldo där han öste lovord över Messi, han sa inget om Robinho vilket jag tyckte var lite konstigt, trodde själv att han bara tyckte om sin landsman.

Men detta bevisar hur ofantligt stor Lionel Messi är, att en av världens bästa anfallare kanske genom tiderna bara öser lovord över hans största rival ( menar främst då Messi är Argentinare och Barcelonista ) är väldigt stort.

Hoppas Messi verkligen visar hans kolossala form i VM och att Argentina tar hem guldet :)
Barcelona Aubri
2006-06-08 18:54
finns det nån Liga på drömelvan för
Barca fansen här man kan joina?

Just nu är jag med i VM2006 ligan
men vore kul och tävla mot folket här inne
Ps. vi kanske kan ha intern tävling?
Real Madrid inter4ever
2006-06-08 17:00
Gå med i ligan serie A på drömelvan ... det är en av dom största ..
Barcelona Ordem e Progresso
2006-06-08 16:17
Förstår inte varför ni envisas med att dra upp det där inlägget från poolforumet. Han som skrev det är ju uppenbarligen psykiskt labil och har en verklighetsuppfattning som Nalle Puh.

No offense Nalle Puh.
Real Madrid 10Zidane10
2006-06-08 14:09
De roliga är ju "Chances of getting him this summer – 95%"...95 % vafan då är han ju nästan klar ju...typisk liverpool dom tror dom är bäst...snälla porto vann ochså champion legue voch dom vann på en roligt sätt inte grisfotboll.
Barcelona Schubert
2006-06-08 14:08
Riberys inhopp mot Kina var grymt. Fick fart på ett stillastående Frankrike och skapade två mål. Skulle gärna se denne kille i Barca.
Real Madrid 10Zidane10
2006-06-08 14:00
Nej ja vet inte...han skrev så.
Han kanske menar att han var nära skriva på Man U innan Real och barca ville köpa han?
Barcelona R10 - M19
2006-06-08 13:41
10Zidane10//

Vad menar han med "No not the spotty idiot that doesn’t know when to cross a ball that plays for the Mancs", han menar väll inte Ronnie? Menar han Cristiano Ronaldo eller vadå?

Tacksam för svar!
Real Madrid 10Zidane10
2006-06-08 13:25
Ämne: Man tycker uppriktig....
Vad tycker ni om de här?

hitta de här på liverpools forum. Vilka spelare som liverpool skulle kunna köpa i sommar.

Ronaldinho

No not the spotty idiot that doesn’t know when to cross a ball that plays for the Mancs but the 26 year is best player in the world, currently with Barcelona

Why we might get him

We are a better club and Ronaldinho will sucess in England like he did in France and Spain now.

Why we might not get him
To be honest, I just can’t see Anything.

Chances of getting him this summer – 95%

Annons: