/spanien/barcelona/forum/25518.aspx/spanien/barcelona/forum/25518.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-07-18 21:33
Allvarligt! Är detta något att tjafsa om på vårt forum? Ta det i PM istället. Vem bryr sig.
Real Madrid TKD_1337
2006-07-18 21:32
Ramos_2//

Jag är också säker på det du säger.
Real Madrid Ramos_2
2006-07-18 21:30
Ride_The_big_one

Du missupfattar mig, det jag menade var att, du vet om man är Barca fan så är det barca tröjor som hänger bredvid namnet, det var det jag menade, att du var inne i Real madrid forumet som Real Madrid supporter, det är jag nästan säker på.
Barcelona La Rambla
2006-07-18 21:12
Rodri på väg till Deportivo. Ett kontrakt på 4 år.
Barcelona brabarca
2006-07-18 20:10
vet ni nån som säljer biljeter till spanien sverige (billigt)
Barcelona La Rambla
2006-07-18 20:08
Ämne: La Rambla: Var barca....
Barçaspelarna var godkända, där Jeffren var vass i första halvlek. Han tröttnade efter hand. Reals Mata måste väl också nämnas när han gjorde 3 mål och avgjorde matchen. Annars så tycker jag att hela Spanien över lag slarvade och släppte in Turkiet efter att ha haft ledningen med 4-1. Mittfältet var katastrofalt där Javi Garcia från Real som ska vara stjärnan i laget gick bort sig gång efter gång. Även fd barçaspelaren Piqué slarvade med uppspel från backlinjen.
Barcelona Andredinho
2006-07-18 20:03
La Rambla: Var barca spelarna bbra vilka spelare var bäst reals eller barcas spelare?
Real Madrid Zizou-Mano
2006-07-18 19:50
Som förövrigt vann med 5-3.
Barcelona La Rambla
2006-07-18 19:10
Ämne: vet någon vilka barc....
Det är U19-EM. Barçaspelarna är:

4. Marc Valiente
7. Toni Calvo
15. Jeffren Suaréz

5. Gerard Piqué (fd Barça men nu Man U)

Toni Calvo gjorde för övrigt nyss mål efter fint förarbete av Jeffren.
snooka
2006-07-18 18:21
Som om inte Cassono skulle bli bänkad.
Han har inte uträtt mycket i Madrid tröjan.
Ruud kommer spela från start så länge det inte tryter för honom.
Cassano är grymt överskattad, alla snackar om Ronaldos övervikt men Cassano är fetast av dem alla.
Barcelona Ride_The_big_one
2006-07-18 18:16
Rivlado gör sin sista sejour i Olympiakos därefter så lägger han skorna i hyllan =( jag förväntar mig nåra artiklar med kungen för det är han värd =)
Barcelona Andredinho
2006-07-18 18:11
vet någon vilka barca spelare som spelar i spaniens u21-em är och vilka nummer de har?? snälla svara snabbt vill gå och kolla på matchen.
2006-07-18 18:10
Ramos_2

Det här börjar bli tragiskt asså först Sergio Ramos y Cicci med sina barnsliga fasoner och sedan kommer du med felaktiga fakta och försöker med pajkastning har ni verkligen så tråkigt?

Är inte inne i madrid forumet ofta men de gångerna jag varit där har jag enbart disskuterat fotboll och inte tjaffsat det kan du fråga veteranerna i forumet.

Nog om detta.

Barcelona Maxi_Lopez_#11
2006-07-18 18:05
Sergio Ramos y Cicci//

ingenstans !?.. vill ba visa hur javla pinsamma ni ar !.

Barcelona Schubert
2006-07-18 17:55
Ämne: Angående diskussione....
Nja, Messi är en absurt bra spelare, enligt mig topp-fem i världen och vår näst bäste. Att förlora honom var ett hårt slag. Jag tycker att vi aldrig fick samma flyt i anfallsspelet efter att han försvann.
Barcelona Eidur G.
2006-07-18 17:46
Angående diskussionen om skador nedan: vi har ju också haft en väldig tur med skador. Tänk om Puyol eller Ronaldinho drabbats av långtidsskador. Detta hade antagligen inneburit att kampen om ligan och CL blivit otroligt mycket hårdare, om vi ens hade vunnit.

Så jag anser inte att Barcelonas skadesituation förra säsongen var värre än för andra toppklubbar.
Barcelona Andredinho
2006-07-18 17:33
kan någon en hemsida på spanska där man kan söka video sökningar??? snälla svara snabbt tack på förhand
Real Madrid Ramos_2
2006-07-18 17:28
Nu kan jag ha fel, men Ride_The_big_one är någon som jag tjafsade med från Real forumet, och han sa att han var real fan långt tillbaka.
Men jag kan ha fel.
2006-07-18 17:23
Sergio Ramos y Cicci

Hur gammal är du egentligen?
Jag ställer frågan eftersom du har tydligen sett nånstans i mitt inlägg att jag hånat dig på nåt vis vilket jag inte gjort, jag gav dig ett råd och en hyllning till nyförvärven men visst är detta ett hån så forsätt vara barnslig.
Barcelona Suñol_
2006-07-18 16:59
Sergio Ramos y Cicci// Det borde gälla dig också så masa dig tillbaka till Reals forum.
Barcelona Señor Cúle
2006-07-18 16:44
FCB_Petterzzon

Han sägs vara en stor målvaktstalang, och vad jag har hört så är han väldigt duktig, och har bra reflexer.

Bra för Valdes om han får känna lite flås i nacken, bra köp om han kan fixa eu-pass.
Real Madrid Sergio Ramos y Cicci
2006-07-18 16:43
Ride_The_big_one// Ni borde istället rikta er all era energi om barca o inte real ni får bättre respons jag lovar.
Barcelona FCB_Petterzzon
2006-07-18 16:42
läste på tribalfootball att barca var påväg att köpa in en ny andrakeeper 20 årig argentinare, men han hade ej eu-pass. någon som vet någet mer om denna målvakt
2006-07-18 16:36
Sergio Ramos y Cicci

Ta inte allt så ordagrant grattis till de 2 nyförvärv som ni gjort men varför försöker du sätta ribban högre upp än vad den borde vara?

Får Capello igång Madrid från första början så är det en grym prestation om inte så lär det hända framöver. Du vet väl att det tar tid att få spelararna samspelta om man ska vara realistisk om det sker på direkten så är det bara att applådera.

Du borde istället rikta all din energi i madrids forum angående capello och hans planer du får bättre respons jag lovar.
Barcelona Señor Cúle
2006-07-18 16:31
Sergio Ramos y Cicci

Cappello och Cassano? Skulle vi vara nervösa för dem? hehe, nej du, absolut INTE kan jag säga dig direkt.

Cappello är en tråktränare som jag inte räds ett dugg.

Cassano är ett problembarn som inte visat något i Real och som får det svårt att peta ruud eller ronaldo om han nu stannar.

Det är ju ni som borde vara nervösa och till och med rädda för, inte bara 2-3 spelare, utan HELA vårat lag tillsammans med tränaren. Vi jobbar som ett lag och kämpar för varandra, det är sånt man räds som fotbollsälskare!
2006-07-18 16:30
AlexC// Anledningen att Capello vill ha Ruud är att capello vill ha en bred trupp. Capello kom inte till madrid för att spela Footballmanager, snubben vet vad han gör och han har planer. Han är inte bland världens mest rutinerade taktiska tränaren för onödan, har ja inte rätt? så om ruud hamnar i madrid så betyder de inte att han har en säker plats i startelvan, vem bänkar han? Cassano (capellos älskling) Nääeee trore inte, Robinho?? Nääee capello vill ha rörliga spelare. Ronaldo? Hmm aa byter ut han då o då.
2006-07-18 16:25
Maxi_Lopez_#11// vad vill du komma fram till med att kopiera inlägg från Madrid forum och klistra in det här i "LES RAMBLES"?? ..
2006-07-18 16:24
La Rambla// Jag sa inte att det var förbjudet haha,, tyvörtom :P jag sa att det var kul att se er göra de :P ... Men visst alla kan va nervösa nångång :P .. Men capello o cassano i spettsen så kan jag förstå er. och dessutom så närmas canna,zambrotta m.m :).

"Jag längtar efter att få se Xavi och Messí nästa säsong."

Jag längtar att få se Cassano och capello styra spelet och dessutom robinho som var en av dom få som lyckades klart godkänd under vm och Baptisa som visade vad han går fört i slutet av säsongen och det nya real :) Den som lever får se
Barcelona Sóm més que un club
2006-07-18 16:17
Det där med att vi inte spelade med fullt lag i fjol är ju sant men samtidigt, utan att måla fan på väggen, så är det ju sannolikt att nästa säsong även kommer att ge sin skörd av skador. Hoppas på mycket färre skador kommande säsong men jag tycker att vi är lite känsliga på vissa positioner. Detta året har vi ju många "extra" matcher också som givetvis sliter på mannskapet. Därför tycker jag att t.ex. vår Gudjohnsen värvning är rätt då det är en spelare som kan spela på flera pos. samt borra ner skallen och kämpa de minuter han får spela.
Tycker även därför att Zambrotta skulle vara trevlig då han kan spela på många positioner. Dessutom både till höger och vänster.
Barcelona Maxi_Lopez_#11
2006-07-18 16:12

Namn: Mr. Hierro Real Madrid » Svara på inlägg
Sänt: 2006-07-18 16:07:06
luca toni david trez e bådda tillgängliga å vi värvar rud som inte har mycke å ge föruttom problem.han livsfarlig mållskytt men absolut ingen ja vill kola på varje säsöng snälla varför värvar manhan för??????????
Namn: Lunatic Zaragoza » Svara på inlägg
Sänt: 2006-07-18 16:05:34
http://www.realmadrid.com/articulo/ruud_van_nistelrooy_32366.htm
Namn: Cardegraça Peres Real Madrid » Svara på inlägg
Sänt: 2006-07-18 16:03:48
Kalle Ståhl har spelat i Giffarna :D
Namn: Fusion Real Madrid » Svara på inlägg
Sänt: 2006-07-18 16:02:35
Riktigt irriterande man blir när man klickar på Real Madrids historik!
När man klickar på några länkar, så står det "Page not found".

Jag klickar på de 4 sista länkarna där nere, så står det om Kalle ståhl (vem han nu än är), spelardömen eller något som jag tror handlar om allsvenskan.
Varför??

Namn: Moje (Gäst IP:)
Sänt: 2006-07-18 15:59:19
Cicinho11.. du skickade precis en länk med förra säsongens spelschema. Inte meningen kanske? Men en mini kalender får ni senare..
Namn: real-beckham Real Madrid » Svara på inlägg
Sänt: 2006-07-18 15:57:25
Cicinho11 det e laliga 2005/2006 och jag ville inte ha laliga tack ändå vill ha försäsongen
Sänt: 2006-07-18 15:57:14 - Ändrat 2006-07-18 16:00:25

Namn: JoU7 Real Madrid » Svara på inlägg
Sänt: 2006-07-18 15:56:39

-Cicinho11-

Ja det var ju tur att du inte skickade förra årets spelschema iaf...
Sänt: 2006-07-18 15:53:25
N_Nilsson, det är inte bekräftat.

Juventus., så sant! ;)
Namn: Cicinho11 Real Madrid » Svara på inlägg
Länktips: www.aftonbladet.se/vss/sport/s...
Sänt: 2006-07-18 15:52:57
Ämne: kan någon skicka en .... (2 inlägg)

här har du

Namn: real-beckham Real Madrid » Svara på inlägg
Sänt: 2006-07-18 15:49:28 - Ändrat 2006-07-18 15:50:27
kan någon skicka en länk med alla real madrids matcher allså Försäsongen på en svensk sida tack sam för svar
Namn: N_Nilsson Real Madrid » Svara på inlägg
Länktips: www.sportal.nu/index.cfm?objec...
Sänt: 2006-07-18 15:48:46
ruud klar
Namn: Ramos_2 Real Madrid » Svara på inlägg
Sänt: 2006-07-18 15:46:22
realmadriid owns

Jag vill inte vara petig, men om ska ditt namn betyda " Real Marid äger", eller hur?

För att då heter det inte "Real Madrid owns" utan " Real Madrid Ruels".
Bara så du vet.
Namn: Juventus. VM - Spanien » Svara på inlägg
Sänt: 2006-07-18 15:45:47 - Ändrat 2006-07-18 15:46:56
Tjena grabbar.

Intressant lag ni kommer få om Canna, Emerson och min älskling Zambrotta ansluter till er.

Aja, hursomhelst, ville bara säga en sak till er: Cassano kommer TROLLA runt i La Liga denna säsong. Capello kommer få ut hela hans register, då kommer ni se honom som den wizard han är.

Sanna mina ord. Cassano kommer regera La Liga i år. Och räkna INTE med att Peter Pan lämnar er.

Varför?

1. Capello är som far till Cassano, han vet hur man hanterar Cassano.

2. Han är italiens största talang dessa 10 senaste åren, han har framtid för sig, speciellt med Capello vid sig.

Forza Juve.

Lycka till i ligan. Hoppas ni kommer före Barcelona (som är så sjukt beroende av R-dinho).
Namn: TKD_1337 Real Madrid » Svara på inlägg
Sänt: 2006-07-18 15:45:30
Vet att Portillo har varit utlånad 1 (?) säsong.
Men Club Brugge är inte ett bra lag så han kan utvecklas.
Sänt: 2006-07-18 15:44:09
Man gjorde det med Portillo, men nu vet jag dock inte hur han spelar..
Om Soldado inte platsar i A-laget, då ska man låna ut honom, istället för att han sticker från klubben.
Namn: TKD_1337 Real Madrid » Svara på inlägg
Sänt: 2006-07-18 15:40:33
Man kan låna ut spelarna så de utvecklas sen om de är tillräckligt bra så kan de få spela i Real Madrid.
Sänt: 2006-07-18 15:33:29
real-beckham, Ronaldo ska inte oc
Annons: