/spanien/barcelona/forum/25433.aspx/spanien/barcelona/forum/25433.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Seth]Q[Cohen
2006-08-19 07:36
Tänkte bara fråga er vad ni tcker om Wenger? När han går omkring och gnäller över hur vi (Madrid) uppträder. Måste väl ändå kännas lustigt för er...?
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-08-19 06:26
Diarra verkar klar för Real inatt. Inget som skrämmer mig iallafall. Han går väl att jämföra med Motta. Med tanke på vad Lyon har sålt de senaste åren så borde de deffinitivt tillhöra de rikaste klubbarna i Europa.
2006-08-19 04:34
2006-08-19 04:14
Robinho The Star

Sluta läsa Sportal. Espanyol har klagat, men det är knappast troligt att de tilldelas titeln utan att spela den sista matchen.
Real Madrid Robinho The Star *
2006-08-19 02:15
Kan Espanyol på nått sätt få segern eller är det över . Är inte säker men läste tidigare att falet nekades eller nått liknande-
Riganó
2006-08-19 02:12
Hala Madrid Los Galacticos Guldet är klart Ronaldinho är slut tyvärr.

Se detta som en varning! Skärp till dig, eller gå tillbaka till det forum där du hör hemma. Ok?

/Red.
2006-08-19 02:10
Ska jag bli spärrad ? Jag skrev att han inte är Real Madrid fan för det bli tjafs sen mellan Real och Barca , Fattar du vad jag menar med det ? Han skrev gag tycker ni såg bleka ut mot Espanoyl.. Ronaldinho har sett sina bästa dagar tyvärr . Så jag tänkte att ni inte ska komma till Real forum . Och säga andra saker .
Barcelona La Rambla
2006-08-19 02:06
Tack för oviktigt vetande. Grattis också till den spärr ni kan se fram emot.

Bona nit a tothom!
2006-08-19 02:06
Skriv inte i Barcelonas forum låt det inte bli tjafs här .Om du är "Real Madrid" fan snackar vi i Real Madrid forum.Vi har eget forum dom har eget .dom får göra vad dom vill i sitt vi får göra vad vi vill i vårat .
Riganó
2006-08-19 02:03
Robinho The star är också Sevilla fan.
2006-08-19 02:01
Han Rigano är ingen Real Madrid supporter han är Sevilla fan .
Riganó
2006-08-19 01:59
Jag tycker ni såg bleka ut mot Espanoyl.. Ronaldinho har sett sina bästa dagar tyvärr
Barcelona La Rambla
2006-08-19 01:51
Gabriel:

Problemet är ju att precis som med Fran Merida, så lurar agenter iväg dem innan de hunnit fylla 16 år. För efter det så har Barcelona rätt till att knyta spelaren till sig på något sorts lärlingskontrakt. Försvinner de innan 16 års ålder så har man ingen rätt till spelaren.
Barcelona r.10
2006-08-19 01:49
vad var det som hände igår..:S
gjorde publiken apljud mot eto'o ? :S
hoppas på en HÅRT straff..
Barcelona Gabriel
2006-08-19 01:48
Hehe, jag vet hermano :)

Har han sagt att han vill stanna så stannar han, inga ursäkter så är det.
Barcelona La Rambla
2006-08-19 01:47
Hehe, det uttalas Gai. :)

Tror inte att vi släpper den här talangen trots allt. De kommer att skydda honom från gamar till agenter.
Barcelona Gabriel
2006-08-19 01:46
Nej det hade jag inte sett. Jag börjar tröttna rejält på den arroganta fransosen. Man borde banna han och hela arsenals talangscouter ifrån La Masia. Just nu känns det som att så länge våra talanger inte hamnar i Arsenal så är det en liten tröst iallafall.

Gay Assulin. Hehe, jag håller mig till hans efternamn :P
Barcelona La Rambla
2006-08-19 01:40
Har du sett nya videon på Gay Assulin? Killen är 15 år. Vilken bollkontroll och touch han har alltså. Den nya "Messi" kallar coacherna honom i canteran. Som vanligt vill Wenger och Arsenal ha honom, när han fyller 16 i april 2007. Men han har sagt att han vill stanna i Barça.
Barcelona Gabriel
2006-08-19 01:35
La Rambla

Damn Right! Tänk att få ha Thuram, Puyol och Marquez som lärare - vad mer kan man som talang begära?
Barcelona La Rambla
2006-08-19 01:32
Självklart blir han det. Han kommer att göra monsterbackar av våra två talanger Olmo och Valiente. Där kan de verkligen lära från riktig mästarback. :)
Barcelona Gabriel
2006-08-19 01:26
La Rambla

Han verkar ha kommit in i gänget ordentligt. Han lyfte sig flera gånger från bänken emot Espanyol och såg riktigt engagerad ut.

Thuram kommer att bli succé.
Barcelona La Rambla
2006-08-19 01:23
Fråga vilken etablerad spelare i världen eller coach om Thuram. Han är ett föredöme och en stor ledarprofil. Finns inte många aktiva spelare inom världsfotbollen som har sån respekt med sig som han. Nog kommer han att bidra med mycket både på och utanför planen.

Efter att ha fått så många skador och avstängningar på mittbackar förra säsongen känns det riktigt skönt att ha en spelare som Thuram i truppen. Vem minns inte när både Marquez, Edmilson skadade sig samtidigt och Puyol var avstängd. Vi fick plocka upp Rodri från B och även sätta Motta som mittback i vissa matcher.
Barcelona Gabriel
2006-08-19 01:18
Ravveee

Öh? Jisses! Thuram är 34 år och har varit med i världseliten under flera år nu. Den enda av de som du nämnde som har lite av vad man kan kalla för erfarenhet är Puyol, kanske även Deco då han har vunnit Champions League 2 gånger. Men det är verkligen inget som kan jämföras med Thuram. Sen ska man även komma ihåg att man knappast värvar en spelare bara för att han har erfarenhet. Han kommer att vara väldigt nyttig för oss i år, han visade under VM att han fortfarande håller världsklass. Thurams köp ger Rijkaard enorma tillgångar och möjligheter i försvaret. Han verkar även vara oerhört ödmjuk som person och har inte krävt att ta en startplats i laget utan har förståelse för ifall Rijkaard skulle ställa upp med samma backlinje som förra året eftersom det visade sig vara ett vinnande material.

Förstår du inte att saker som detta är guld värt så är denna diskussionen slut :-)
Barcelona La Rambla
2006-08-19 01:16
Ämne: Erfarenhet? Tror nog....Sen när hjälper Ronaldinhos, Etoos och Decos erfarenheter till i försvaret?
Barcelona La Rambla
2006-08-19 01:15
Gabriel:

Jo det var ett onödigt köp. Vi borde ha köpt en pivote till för över 25€m istället. :)
Real Madrid Ravveee
2006-08-19 01:14
Erfarenhet? Tror nog det räcker med Eto'o, Ronaldinho, Puyol, Deco, Xavi som "erfarenhetsrepresentanter" :)
Barcelona Gabriel
2006-08-19 01:05
Ravveee

Nej det var inget onödigt köp då det breddar till vårat försvar rejält, dessutom bidrar Thuram med en mängd erfarenhet som vi annars hade saknat eftersom Henke valde att åka tillbaka hem till Sverige. Det är inte precis som att Thuram kommer att bänka Marquez.
Real Madrid Ravveee
2006-08-19 01:01
No offence boys men är det bara jag som tycker att Thuram var ett onödigt köp? Jag menar Marquez är vassare, yngre och rent generellt bättre än honom
Barcelona La Rambla
2006-08-19 00:54
Jag tar inte åt mig, och jag har inget mer att skriva till dig. Om jag väljer en vit Realtröja vid mitt namn, betyder det knappast att jag är realsupporter. Alltså, de som är inne och jävlas kan vara vilka som helst.
Real Madrid Raul_enorme
2006-08-19 00:51
Hur som helst vet nt vf du tar åt dig jag menade nt dig om du har något o säga så vet du säkert var du kan skriva till mig
Annons: