/spanien/barcelona/forum/25252.aspx/spanien/barcelona/forum/25252.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sassinho
2006-10-01 00:06
tarrak

självklart har jag förra säsongen ihågkommen men jag börjar ju undra..jag tror det är hans självförtroende som e lite rubbat..eller vad tror du? jag är inte van att se Dinho stå o vrida i straffområdet för att sedan slarva bort bollen..

Visca el Barça Visca el catalonia y visca el copa

Dinho skulle ha gjort mål !
Barcelona Visca el Barça Visca el catalonia y visca el copa
2006-10-01 00:04
vilken bra match jaaaaaaaaaa jag tippade 3-1 (men ronaldonho borde ha gjort ett mål med alla hans chanser :D
Visca el Samuel fils etoo
Barcelona tarrak
2006-10-01 00:03
Sassinho/Jag håller med om Dinho, men jag tror att du kan använda förra säsongen som facit.
Barcelona tarrak
2006-10-01 00:02
Kamelen/ Baklagar sorgen, men jag kommer att ha på Puyol-tröjan och representa all mina cule´s där ute!
Barcelona Sassinho
2006-10-01 00:00
Beguiristain

rotationen är bra..men man ska inte rotera allt för mkt ! typ 2 spelare per match inte mer..man måste få en stabil trupp på planen som vet hur alla springer osv..o sedan kolla på formen..

en sak måste jag fråga..är ronaldinho mätt på allt han har uppnått eller vad är det frågan om?
håller i bollen för länge och är inte skärpt i avsluten..jag ifrågasätter inte han jag bara undrar....
Barcelona Kamelen
2006-09-30 23:58
tarrak//
Hade jag gärna gjort även jag, dock skall man ju upp och jobba imorgon bitti. Fyfan säger jag. Inge roligt att jobba på helgerna.
Barcelona Sassinho
2006-09-30 23:57
ser ni grabbar..vi behöver inte vara oroliga för etoos skada..vi har ju målskyttar även om dom inte är lika bra som han men det ser bra ut..
och jag som har kritiserat Mister innan så måste jag säga att han gör mkt bra byten idag

tar ut edmilson mot giuly efter utvisningen va ett bra byte ! .. väldigt bra gjort Mister..

nu får vi bara hoppas på att lillebror madrid kan vinna över marängerna !! jag tror inte valencia tappar poäng imorn..kom igen Torres !
Barcelona tarrak
2006-09-30 23:56
Nu ska det firas! Jag kommer att ta ett glas för varje culé här. Imorgon firar vi när Madrid tappar poäng.

För er som tänkt stanna hemma råder jag att lyssna på Freeway feat Allen Anthony: Allright
Barcelona Beguiristain
2006-09-30 23:55
Hoppas att Rijkard fortsätter med roteringen av spelare så att alla är igång, vi lär få fler skador.
Tycker att det är märkligt att vissa kritiserar hans system med rotation, tanken är ju att alla ska känna sig delaktiga så att harmonin består. Men visst vi kan ju ta efter marängerna där de spelare som har fetast kontrakt och längst ho-train är garanterade en plats i startelvan.
Barcelona Ghazza
2006-09-30 23:54
Skönt med seger, men det var det enda som fanns på kartan iofs. Vi hade en man mer i nästan 70 minuter. Skönt att Puyi Gudy och Kaninen fick göra mål! Visst saknar vi Eto'o men målskyttar har vi! :)
Barcelona Barca#1
2006-09-30 23:52
Visca el barca.Vinner utan att imponera och ger rijkaard en bra present guddy och conejo målskyttar.Det lovar gott:D
Etoo_
2006-09-30 23:47
Kung på plan idag EL Capitan utan tveckan. Så jävla skönt att El Conejo sätter dit den(jävligt snyggt anfall oxå,snyggast i år.)

VISCA EL BARCA!
Barcelona tarrak
2006-09-30 23:39
Jag hade ju tänkt stanna hemma den här helgen, men jag måste nog gå ut och fira.

Puyol är matchens lirare. Mål och ofelbart försvarsspel i kombination med sitt ojämforbara ledarskap. Även Xavi ska ha en eloge, för sina passningar och stora arbete.

Trots detta så finns det mýcket kvar att jobba med. Jag tror att det ordnar sig. Hade det inte varit för Sammys skada hade vägen till guldet kännts spikrak.
Barcelona Beguiristain
2006-09-30 23:36
Barca vinner utan att imponera, tänk när messi och Ronnie kommer igång, förhoppningsvis lagom till
Bernabeu. En ny förnedring månne....
Barcelona Essienesque
2006-09-30 23:34
Saviola!!!! Riktigt fint mål, osjälviskt av Iniesta!
Barcelona tarrak
Kaniiiiiiiiiiin!
Barcelona Barca#1
eeel coneeejooo
Barcelona Kamelen
Saviola byts in och gör 3-1 ganska omgående, underbart!
Barcelona r.Hyder
2006-09-30 23:33
GOL DE SAVIIOOOOLAAAA!!!!!!!!!!!
Barcelona Kamelen
2006-09-30 23:32
Saviola får en 20-25 minuter på sig att visa att det är han som skall ta Eto'o´s plats och inte Eídur.
Är det bara jag eller spelar Valdés väldigt stabilt nu för tiden? Han greppar vartenda inlägg hur enkelt som helst. Bådar gott.
Barcelona tarrak
2006-09-30 23:20
Otroligt glädjande att just Guddy fick göra målet, så han får alla tvivlare (typ jag) att hålla käften. Lysande passning av Xavi som börjar visa gammal hederlig form.
Barcelona Barca#1
2006-09-30 23:18
guddy yeeeeeeeeees
Barcelona tarrak
Guddy!

Spanien Paella con las gambas
underskatta inte gudjohnsen...
Barcelona Kamelen
2006-09-30 23:17
2-1 Eííííííííduuuur!
Barcelona Kamelen
2006-09-30 23:05
Allvarligt talat, skärp er nu för fan. Höj nivån här inne, alla som har betett sig som idioter är härmed varnade.

Herrejävlar vilket skott av Kaizer, lagom hårt =)
Barcelona barca_äger
2006-09-30 23:01
HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHA!!!! den va bra tarrak hahahaha:D
KOM IGEN NU BARCAAAA!!!!!
Barcelona tarrak
2006-09-30 23:00
Jag måste även säga att Rafa får ta på sig Bilbaos mål. Edmilson har gått upp i press på Yeste, men Rafa hänger av någon anleding kvar istället för att gå ut och ta markering på Lorente(?). Dåligt agerat, men det glömmer vi nu och håvar in 3 fräscha poäng!
Atlético greeneyes_x
2006-09-30 22:57
det va en ok match till domarn märkte att matchen blev bättre och fick mer uppmärksamhet än han själv.. så han bokade sin plats på första sidan i Spanska sportbilagor för att bli ihågkommen.. Horribelt att förtöra en bra fotbollsmatch på detta sätt.. Jag skiter i vem som vinner.. ville bara se matchen.. nu har jag stängt av tvn..
Barcelona tarrak
2006-09-30 22:57
Dani/Det skulle vara enklare att argumentera varför det inte skulle vara utvisning. Guddy var inte ensam mot mål och frågan är hur mycket han blev dragen i tröjan.

Vi hade otur med domaren i förra, men får det tillbaka med ränta idag. Jag föreslog som skämt att min farmor skulle bli domare i Primera, det är inget skämt längre.
Annons: