/spanien/barcelona/forum/25249.aspx/spanien/barcelona/forum/25249.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ravo
2006-09-16 23:35
haha undrar om gabriel och alexc sover just nu :P efter deras härliga debatt :D
Barcelona barca_äger
2006-09-16 23:35
el clasico är den 22 oktober i bernabeu...
Barcelona barca_äger
2006-09-16 23:34
barca kommer vinna med 2-0 imon tror jag...hoppas eto'o gör mål så att han leder skytteligen, vill ju inte att nistelroy ska vinna pichichi-titeln.
Barcelona Ravo
2006-09-16 23:34
Ämne: Någon som vet när el....
ja du... titta gärna på spelschema där vid de andra länkarna är :D ananrs så kan jag säga de rakt ut nu... 22 oktober RM-Barca så ni har hemma plan först... annars så kan man gå in på www.goalzz.com som jag brukar använda då och då
Barcelona Dinho.10
2006-09-16 23:27
Det är ingen här som kan säga att rivaldo inte är en legend redan det han gjorde för barca är fantastiskt vem har glömt hans mål mot valencia i sistaminuten.det målet tog barcelona till champions league.Många säger att han var sjävisk som fotbollspelare men han var en slags konstnär han gjorde saker som vi fortfarande minns idag. t.ex hur många Cyckelsparkar gjorde han mål på?vem glömmer hans fantastiska vänsterfot.Världens näst bäste vänsterfotade fotbolls spelare genom tiderna(bara maradona var bättre).Rivaldo är en legend ingen får glömma det.Det var synd att han lämnade oss.
Barcelona Ghazza
2006-09-16 23:21
Är det Hidalgo du pratar om? Ser inte matchen men har alltid tyckt att det fanns boll i killen.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-09-16 23:15
Tittar ni på Deportivo - Villarreal?
Cristian är lysande ju. Bra för hans karriär att han gick till Depor.
Barcelona Lion0
2006-09-16 22:50
Babangida, Nano, Santamaria, Motta, Reina Geovanni hade vi förut, kanske glömt någon men det var dom här som spåddes en mkt bra framtid början av 2000-talet. Skulle gärna vilja läsa lite nyhter från Barça sidan.
2006-09-16 22:21
Haruna Babangida, ett tag sedan man hörde det namnet. Han spåddes en fin framtid ja, men det gick ju inget vidare för honom. Han var inte vidare bra i Barcelona. Han är väl i Olympiacos nu vad jag vet. Har inte hört att han skulle vara vidare bra där heller.
Barcelona Ghazza
2006-09-16 22:05
el chico, finns ett alldeles ypperligt matchprogram till vänster i menyn.

Förövrigt, Kollade runt lite på diverse sidor och fick reda på att Eto'o spenderade en säsong hos Espanyol 99/00. Något jag inte hade en aning om.
Barcelona Ghazza
2006-09-16 22:01
Senast jag kollade spelade Haruna i Olympiakos.
Barcelona Beguiristain
2006-09-16 21:58
Nån som har koll på vad som hände med Babangida?
Han förutspåddes ju en lysande karriär när han kom til barca 97 som 15 åring. Kommer ihåg att tidningarna var fullproppade med artiklar om han
den första sommaren. Spelar han fortfarande i B-laget?
Real Madrid el chico de piña
2006-09-16 21:58
Någon som vet när el clasico är??
Barcelona Marquéz
2006-09-16 21:40
MEN VAD I HELVETE ?! När ska vi "vanliga" människor som inte har sportexpressen få se lite matcher. Det är ett helvete att försöka skaffa stream varje match :/
Barcelona Ravo
2006-09-16 21:27
Ämne: Det är faktiskt jätt....
hehe :D ne men jag ser också fram emot till el classico :D skulle även vara roligt om båda tog sig till finalen i CL "tredje el classico då" men de jag hoppas på är att båda lagen är i form o spelar så underhållande som helst... blir inte roligt för real/barca om de andra laget vinner :P men visst ska man fira vinsten ^^
Barcelona Zamboza
2006-09-16 21:18
Enligt Emd ska Barca ha kommit överens med Anderson och dennes representant som fö även representerar Deco, Marquez och Motta. Nu gäller det bara att få Porto att sälja sin unge talang.
Barcelona Ghazza
2006-09-16 21:11
Antar att vi möter ett hårt spelande Racing imorgon. De fick ju faktiskt flest varningar förra säsongen, 130 st.
Barcelona Qani
2006-09-16 21:09
Vart kommer det här med att abidal är så gott som klar för Barca?vart står det har ni länk?och att abidal är misters favorit, vart kommder det i från. Okej visst är abidal en av dom grymaste/bästa vb! så snälla ge ut länkar,
Barcelona little_master
2006-09-16 20:22
Om ni inte har nånting att göra så kolla bara på denna video. Väcker gamla minnen till liv :)
Barcelona La Rambla
2006-09-16 20:20
Beautiful_ Barça:

Du menar nog Junior Marcelo. Ja han såg riktigt vass ut på vänsterbacken. Och bara 18 år!

Tror annars att dealen med Abidal är så gott som klar. Sylvinho lär inte erbjudas nytt kontrakt, och man belönar honom med att han får gå på fri transfer när han byter klubb.
Barcelona La Rambla
2006-09-16 20:12
Ingen el conejo i truppen den här gången heller. Trots det verkar han bita ihop och inte gny i media, det ska han ha cred för. Undrar hur länge? Annars är det underbart att se hur alla ställer sig bakom rotationerna och är helt överens med Rijkaard där. Proffsig inställning. Så fort det dyker upp skador och avstängningar så lär Rijkaard ha lättare att ta ut en startelva till varje omgång.

Det jag annars har svårt att förstå Rijkaards tankegångar i är varför han lämnar 2 försvarare hemma i Barcelona. Thuram och Belletti. Även Motta lämnas utanför. Det innebär att endast Gio och Oleguer är backup i försvaret om någon av Marquez eller Puyol sträcker sig. Lite onödigt kan tyckas, hade hellre sett en av anfallarna Gio eller Gudjohnsen stannat hemma. Nåja, Edmilson kan även spela mittback om det krisar.
2006-09-16 20:08
Synd att våran egen Fernando Navarro inte blev så lyckad. Han ansågs ju vara riktigt stor talang förr i tiden, men vi såg alla hur det gick för honom.

Vad jag vet så har vi inte någon ytterback med jättestor talang från canteran på G. Varför inte försöka köpa han 18-åriga vänsterbacken som debuterade för Brasilien. Han såg ganska bra ut. M... nånting. Kommer inte ihåg vad han hette. (Marcelinhio kanske?)
2006-09-16 20:04
Abidal är 27 år och nästa år om han nu kommer är han 28. Så det är inte någon ung back som någon här skrev. Hungern tvekar jag dock inte att han har. Visst är han jävligt duktig och jag skulle vilja ha honom hit, men i detta fall är det snarare rutin än talang man satsar på.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2006-09-16 19:40
Jay-z. Du frågade om vem som kommer bänkas om han kommer men sylvinho´s kontrakt går ut till sommaren och gio börjar komma till åren nu så det är kanske bra att köpa en ny vänsterback.
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2006-09-16 19:23
Lundello//Senast jag kollade visar de det mest sevärdalaget:).De visar den imorgon kl 21.00 också.
Barcelona r.Hyder
2006-09-16 18:35
Sonde

oK :) Den är klar snart!
Barcelona Shuyin
2006-09-16 18:26
Finns det någon stream till matchen? PM eller skriv här.
Barcelona Lundello
2006-09-16 18:24
Varför visar man inte de mest sevärda laget?

Sport expressen är till för damallsvenskan o superettan matcher enligt mig.
Barcelona Sonde
2006-09-16 17:55
r.Hyder: Skicka en länk till oss när sidan är klar så ska vi se om det kan vara något för sidan.
Barcelona Brankt
2006-09-16 17:30
Varför, varför måste TV4 jävlas med oss???
Annons: