/spanien/barcelona/forum/25211.aspx/spanien/barcelona/forum/25211.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-Puyol
2006-10-16 15:48
Tarrak o Puyol_21 här har ni artikeln!
Barcelona Evička
2006-10-16 15:46
Ämne: Läste precis en gamm....
Haha, den var rätt fin , faktiskt!
Barcelona Puyol_21
2006-10-16 15:24
Suñol_

ja, lagg snalla upp en lank??
Barcelona Ride_The_big_one
2006-10-16 15:19
Tompa

Han har brytit skallbenet helt otroligt att sånt kan hända, har du sett händelsen?

Snacka om onödig satsning han fick bara gult. Nån som kommer ihåg Ben thatchers satsning på Mendes som knockades samma sak där han fick bara gult han med.

Dåliga domare finns det mycket av sorgligt nog.

Man vill ju inte glädja sig åt ett lag som är försvagat sen när man möter laget i cl så det är många som tycker som dig Tompa
Barcelona tarrak
2006-10-16 15:19
Suñol_/Orkar du slänga upp en länk?
Barcelona Suñol_
2006-10-16 15:08
Läste precis en gammal artikel här på SvenskaFans från 2002 riktigt kul sådan också "En Realälskare bekänner – jag har Barcasympatier".
Barcelona Nr 10
2006-10-16 14:45
Ronaldinho är en klass för sig ingen kan komma o mätta sig så länge han spelar fotboll. Han kommer åter igen att bli utsedd till årets bästa spelare:D , jag tror att han har hittat formen lagom till vår ödesvecka, han va bra mot Ecuador och bra mot Seevilla så det lova gått:P
Barcelona Ghazza
2006-10-16 14:33
Hoppas bara att formen håller i sig. Min dröm är att Ronaldinho dominerar mot Chelsea och Madrid, så han täpper igen truten på vissa. Och speciellt eftersom Eto'o är borta. Jag vill se ett Barca som klarar av topplag utan nyckelspelare. Det är klass!
Barcelona zorban
2006-10-16 12:43
tror anledningen till att ronaldinho vart relativt oslynlig även av årets säsongsinledning (liksom förra) har vart för att han tränar så oerhört hårt på försäsongen för att hålla sig hel under hela säsongen. igår kom vändningen för honom
Barcelona A Seleção
2006-10-16 12:35
BrazilianBarcelonista

Håller inte med om att Ronaldinho anser sig själv vara gud. Han har inte "tappat" sitt spel pga all upphaussning, utan vet mycket väl om hur det fungerar..dessutom jobbar han hårt tillsammans med laget. Tycker det snarare är allt folk runtomkring som har så höga förväntningar på han att han måste göra de där finterna eller målen för att han ska vara den "rätta" Ronaldinho.

Däremot kan jag tycka att det är bra att liksom de andra spelarna låta han stå över matcher och sitta på bänken för att avlasta lite. Förhoppningsvis vet Mister liksom Dunga också det.
Barcelona BrazilianBarcelonista
2006-10-16 11:33
Brasiliansk tidning (Globo.com): "Bänka Ronaldinho i landslaget så att han inser att han är mänsklig och inte gud" Håller faktiskt med tidningen, ibland hyllas Ronaldinho för mkt och då tappar han sitt spel, o glömmer bort att han också kan spela dåligt. att han inser att han inte alltid behöver vara given bara för att han är Ronaldinho! Håller ni med?
Barcelona BrazilianBarcelonista
2006-10-16 11:30
Ronaldinho is the greatest invention to football by the man upstairs!!!!!!
Barcelona Tompa
2006-10-16 09:28
Hoppas givetvis vi nitar Chelsea rejält, samtidigt får vi emellertid hoppas att Czech repar sig. Han verkar ju riktigt allvarligt skadad.
Barcelona Tompa
2006-10-16 09:18
El Clasico är visserligen speciella matcher och man ska egentligen aldrig stirra sig blind på dagsform när är dags för dessa drabbningar. Men det marängerna visade upp i lördags gav mig inte gåshud precis. Fullständigt bedrövligt spel - alla var dåliga. Barca har en stor chans att upprepa 3-0 segern från i fjol. Först ska vi bara nita Chelsea!
Barcelona Ravo
2006-10-16 07:29
blev så chockad när jag s¨g bilden igår, skulle se om de hade skrivit om barcelona så ser man de där, ingen vacker syn om man får säga det. Min tå vreds också åt sidan förra torsdagen :P ^^ som tur så gick den bara ur led
Barcelona Barca-Puyol
2006-10-16 02:09
Ämne: Ämne: kolla i....
aa det har han. kan du tänka dig hur ont det gööörr!!! kolla på stackarens min, han kan knappt tro det!
Barcelona Evička
2006-10-16 01:14
Ämne: kolla in den här art....
Gode gud, har han skon på foten???!!!
Barcelona Barca-Puyol
2006-10-16 00:43
kolla in den här artikeln. asså det är heelt sjuuuuuukt hur hans ben ser ut och ändå säger läkaren att det är ett "bra" benbrott. hoppas verkligen att han klarar sig. stackarn...

FÖRRESTEN SÅ VAR DET JÄTTEHÄRLIGT ME VÅR VINST IDA. INTE BARA FÖR ATT VI LEDER LIGAN ENSAMMA UTAN ATT VI ÄR I TOPPFOOORRRRMMMMMM!!!
det är en sån skön känsla att vi går in i dödmånaden, snarare sagt dödsveckan så starka :D
Barcelona Puyol_21
2006-10-15 22:31
Tompa

han var bast i backlinjen idag, han var riktigt bra! mycket bra i luften!
Barcelona FC_Barcelona /
2006-10-15 22:28
Ronaldinho kommer krossa madrid som föra året ingen snack om saken.. längtar till Onsdag sen Söndag 4-0 mot madrid :D

visca barca .
Barcelona Tompa
2006-10-15 22:27
Puyol_21:
Hur skötte sig Thuram? Var han lika stabil som vanligt?
Barcelona Tompa
2006-10-15 22:26
Härligt med en trepoängare. Sevilla är verkligen inte vilket dussinlag som helst. Trist bara att man inte kunde se matchen. Två mål av Dinho - verkar som storformen efter en trevande inledning på säsongen är på gång nu...

Barcelona Puyol_21
2006-10-15 22:16
halla alla glada cules! sitter i Barcelona och njuter av segern! jag hade turen att fa sita allra langst fram pa bortre langsidan! jisses vilket spel! vilket mal av Ronnie! det var en magisk kvall, fullsatt! herregud! ut och festa nu!! visca el Barça!!!
Barcelona Cape
2006-10-15 22:14
Hur ser man mål från andra matcher på rojadirecta, nån som vet det? Jag kan nämligen bara se Barca matchen.. :S
Barcelona foadinho_10
2006-10-15 22:10
jalla allihop nu ska jag se lite tv hoppas alla är nöjda och jag kan inte vänta tills onsdag som barca666 sa vi kommer ha en FET SMILE i slutet av den här månaden hejdå sov gott alla barca fans
Barcelona Luça Toni #30
2006-10-15 22:06
tack för målen ;), fast ingen som har sida där man kan tanka ner de också ?
Barcelona Barca#1
2006-10-15 22:05
TACK EsCúle!Ronaldinho var het ikväll!det bådar väldigt gott.Många snygga mål:D

Visca el barca
Barcelona Q
2006-10-15 22:04
Inför onstadens Cl match mot chelse om cech och andra målvakten itne kan stå blir det hilarios.Lite statistik om Hilarios Champions League erfarenhet:

Hilario har mött Barcelona vid 2 tillfällen i sin karriär.
Sammanlagt så har Hilario 11 matcher i Champions League.
4 segrar,2 oavgjorda och 5 förluster.15 mål släppte han in under dessa 11 matcher,varav 6 av målen mot Barcelona
Atlético Adore_Anita
2006-10-15 21:58
oh härligt ;D, tack för svaret.
Än en gång GRATTIIIS ;D
Barcelona foadinho_10
2006-10-15 21:57
det blev 3-1 om du vill se dem vackra målen kolla länk tips från EsCúle

skulle krama ihjäl dig EsCúle om jag var hos dig hehee tack igen
Annons: