/spanien/barcelona/forum/25116.aspx/spanien/barcelona/forum/25116.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2006-11-01 15:17
Vad är det för något han spottar?
Barcelona La Rambla
2006-11-01 15:13
Hm, undra vad Drogba hade käkat innan matchen? Verkar ju vara drogad.
Barcelona tarrak
2006-11-01 15:07
mogabe/Jag har inget emot din åsikt i sakfrågan, däremot har jag problem med sättet du behandlar oliktänkande. Diskutera gärna sakfrågor, men sluta insinuera att folk är rasister eller håna dem för sin ålder. Om du nu är så gammal och mogen borde du väl kunna knäcka dem med argument istället för påhopp?

Om det är något mer kan vi ta det vi PM
Real Madrid Gabinho! #10
2006-11-01 15:05
Dina patetiska försök till provokationer funkar inte.
Per mogabe
2006-11-01 14:58
tarrak
ja han kritiserade guddy och tidigare våran valdes så jag kallar honom gärna för den åldern han är!

jag förstår att du inte orkar tjaffsa, detta är ju typ en upprepning av 04-05 mötet så..

ok. 3-2 i mål och 4-1 poäng allt ni behöver veta
Barcelona Barca-Puyol
2006-11-01 14:58
Jag håller verkligen med tarrak. Liksom honom (tarrak) så har jag försökt att inte kommenera dina (mogabes) inlägg, för att det inte ska bli en massa onödigt tjafs.

Men jag måste bara säga att chelsea inte alls var bättre än oss igår. Och bara för att vi tycker olika betyder inte det att du nu ska trycka ner mig eller vad fan du har försökt göra med övriga medlemmar. Bara för att man inte tycker samma sak som dig behöver du inte stämpla folk för snorungar eller rasister (gud vet var du fick det ifrån). Alla har rätt till sin egen åsikt utan att kritiseras i detta forum, visst kan du komma med argument, men inga personangrepp TACK!!
Barcelona tarrak
2006-11-01 14:54
mogabe/Jag är inte på humör för något tjafs idag, men du kan väl scrolla ner och kolla på dina inlägg. Är det på det viset du vill att diskussioner ska skötas så får du vill fortsätta med det, jag ser dock helst att du intar en ödmjukare attityd än sådant här trams: "hallå hallå försvarsmekanismer hahahaha! ojj du var visst bara 15 år okok...".

Real Madrid Real Madridista
2006-11-01 14:52
och Toni..
Real Madrid Mr. Hierro
2006-11-01 14:51
glömde villa oxå
Real Madrid Mr. Hierro
2006-11-01 14:51
glömde villa oxå
Real Madrid Mr. Hierro
2006-11-01 14:50
lugn nu du menar fjärde efter sheva henry rud å drogba
Barcelona Cobain
2006-11-01 14:43
Nu är det bara tid för att se framåt! Tänk på att världens bästa målskytt är borta och att laget inte hittat storformen än!
Per mogabe
2006-11-01 14:35

ödmjukhet? en förlust ska man vara ödmjukhet inför.
Ignorera? varför skall du ignorera,jag har arbetat som Barcelona-skribent i 4 år på staden Manresa´s dagstidning i Spanien. Du klarar inte av sanningar! Det är det första man lär sig när man blivit vuxen..
Barcelona RIvaldo_10
2006-11-01 14:33
Jag såg inte hela andra halvlek missade jag ett långt avbrott??
Barcelona RIvaldo_10
2006-11-01 14:32
Bara en sista sak om Chelsea matchen, är det någon som vet vart domaren fick 6 min tillägstid ifrån? För så mycket avbrott var det väll ändå inte??
Barcelona tarrak
2006-11-01 14:26
mogabe/Jag har länge försökt igorera dig och dina meningslösa inlägg, men nu verkar du ha fått någon sorts storhetsvansinne och ska tala om vad medlemmarna på det här forumet ska tycka. Lite ödmjukhet, tack!
Barcelona RIvaldo_10
2006-11-01 14:22
ne men grabbar de är inget att oroa sig för ...Vi vinner mot både Levski och Bremen och sen är vi klara så de är inga problem...Detta tar vi lätt:):)
Per mogabe
2006-11-01 14:21
hahah kom men kom igen!!

inte starkare sett över 2 matcher??

dem var solklart starkare första mötet och igår var det jämnt på barcas hemmplan och dem gjorde 2 bortamål.. hallå hallå försvarsmekanismer hahahaha! ojj du var visst bara 15 år okok...

RIvaldo_10

exakt! vi tar Bremen och Levski och sen tar vi INTER så smäller om det!
Barcelona RIvaldo_10
2006-11-01 14:18
La Rambla:

Mmm du har helt rätt..
Barcelona Messidinho 10
2006-11-01 14:12
Ämne: grabbar... grabbar......
jag tycker inte alls att chelsea var bättren oss i 2 matcher. första mötet håller ja med om, men det andra var vi mycket strkare. vi spelade bättre, gör en av våra bättre matcher efter den senaste tiden. så säg inte att chelsea var bättren oss i två matcher för det var dom inte.
Real Madrid MrWho
2006-11-01 14:11
Hallå där, tråkigt vad som hände i macthen igår ville faktiskt att ni skulle vinna mot CHelski. Men har nån en länk på nån torrent så man kan ladda hem mathen, råkade missa matchen igår :(.

Per mogabe
2006-11-01 14:07
grabbar... grabbar...

vad har ni lyckats med under natten nu??

har ni lyckats få detta till nån utpräglat orättvis match?? hahah.. men kom igen,killar!
Domaren var varken på deras sida är eller vår..

Ashley Cole fick 1 kort,Lampard det andra för
Lampards brytning vid vårat anfall.Slutdiskuterat..

Man sprarar en massa energi genom at faktiskt erkänna att Chelsea är något bättre än oss (med 3:emålis,d svider:-(

Verkar som det ha aktiverats en massa försvarsmekanismer under natten och nu är det helt plötsligt en domarmatch på morgonen-PATETISKT!
komigen killar nu krossar man lite lag i ligan o glömmer saken,Chelsea var starkare än oss över 2matcher!inge snack om saken..Men vi tar Real på hemmaplan och sen är thats it!

Droppa Chelsea nu! finns ingen annan förutom detta forum som pratar om dåligdomare, förutom Chelsea som råkade ut för samma dåliga domare! Dem hade många fler chanser än oss på vår egna Kära Camp nou säger väl allt om matchen,inge domarmatch där inte!

SE framåt nu! Vi förlorade helt enkelt sett över 2 matcher mot chelsea,VEM fan bryr sig???

LÄGG NED NU!! Låt fotbollfansen som kollade matchen få glömma denna i mina ögon prestigeförlust! Prata om ligamatcherna som kommer!

//Amir
Barcelona La Rambla
2006-11-01 13:53
Nutte:

Personligen så hade jag gärna sett en utvisning på Drogba och Motta i första halvlek, det hade de båda tjänat ihop till. Drogba som i hela första halvlek bara ägnade sig åt att filma och provocera moståndarna och försökte få dem varnade eller utvisade. Motta som lurades i fällan och prompt skulle ge igen med tjyvnyp. Därför känns det tröttsamt att Mourinho både före och efter match så förbannat subjektivt bara förkastar Barcas beteende utan att se till sitt eget lags uppförande, även om det finns fog för hans kritik.

Angående de flesta vita tröjor som vältrar sig i skadeglädje här på forumet (inte alla dock). Med tanke på, ska vi kalla det för obetydliga framgångar, de senaste åren för deras eget favoritlag, så är det enda de kan glädja sig åt när det går sämre för Barcelona.

RIvaldo_10:

Bry dig inte om Tolken, han är som han är. De fick 2 varningar mer än Barcelona. HELA 2st mer. Vad fan är det att tjafsa om egentligen? Ser man inte vilket lag som spelar agressivt och mer fysiskt, hela tiden på gränsen till det tillåtna av de två lagen så bör man nog titta på någon annan sport.
Barcelona RIvaldo_10
2006-11-01 13:46
Asså stör mig mer och mer på mourinho efter varje match vi möter cheslea...speciellt efter sådan här uttalanden

- Frank Rijkaard måste vara en lycklig manager. Hans stjärnor skyddas ju av domaren match efter match. Det var ingen aggressiv match. Men när det delas ut så många kort, speciellt för oss, som det gjorde nu beror detta på att domaren känner tryck från hemmaspelarna.

Aåå de e sjukt att han alltid ska klaga på allt när dom inte vinner...
Barcelona Et0
2006-11-01 13:26
mourinho säger att domaren skyddade barcelona spelare?! medans cole går runt med 2! gula kort
Barcelona EsCúle
2006-11-01 13:14
Nej, Giuly kom in istället för Gudy.
Nutte
2006-11-01 13:13
Ämne: Fan va synd att ni i....Så patetisk du är lille vän. Du rabblar ju upp dom du önskar spelade i ditt sk favvolag...

Heder åt alla sansade fans på både the Shed och här inne som kan se att dommaren var lika kass åt båda hållen, han missade sista tilläggsminuten och att matchen var fultspelat från båda håll.
Det filmades och sparkades från båda lagen, tyvärr, men som helhet är nog dessa båda matcher de bästa jag sett iår. Ronnies chip o yttersida vid 2-1 är ju lika sanslös som Lamps 1-1. Bra match mellan två lag som kan ses igen...
Men va fan gör alla madrid snubbar här?
Barcelona BarcaRamil
2006-11-01 13:02
Hej alla jag undrar bara en sak, kom Saviola in igår istället för Guddy? Jag var oss min granne och titta han snackar dygnet runt Hehe.
Barcelona barca__elve
2006-11-01 12:47
Fick inte A.Cole 2 gula kort mot barcelona ????
Barcelona Lundello
2006-11-01 12:43
Gudy är en kanon värvning . slut.
Ni ska veta att man ine kan prestera direkt. Kolla bara på Shevchenko. Det tar tid.

Nu hoppas jag att el conejo får chansen, vilket han i största sannorlikhet får. Vi har saknat speed dom senaste matcherna och det får vi med han.
Ronaldinhos formkurva pekar uppåt. Dröjer inte länge till innan vi ser den bäste på ett grymt spelhumör.

Visca Barca!
Annons: