/spanien/barcelona/forum/251.aspx/spanien/barcelona/forum/251.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Funeral Canticle
2017-08-13 21:22
@Andreas FCB:

Har Valverde godkänt denna värvning tror jag säkert han gör succe då han säkerligen har en plan så den blir nyttig, men jag förstår även kritiken från dem som klagar men samtidigt känner jag att vi måste ha en bred trupp.
Ska jag vara helt ärlig har jag sett för lite utav Alena och Samper och när jag väl sett dem har dem inte lämnat något avtryck, låt oss lita på tränaren han vet nog vad han gör.
Barcelona S.Eto'o
2017-08-13 21:21
Problemet är om paulinho gör succé kommer det att betyda med stor sannolikhet att vi har övergett vår fotbolls ideologi. 4-2-3-1 med paulinho och busquets tror jag att han kommer vara nyttig men jag skulle kräkas utav se oss spela i den formationen
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Andreas FCB
2017-08-13 21:19
Tänk om Paulinho gör braksuccé. Vore något efter allt han redan fått utstå.. .
Barcelona Alvés - Por Que?
2017-08-13 21:18
Sitter och kollar PSG, Verratti alltså.. oj oj vad han hade passat..
Barcelona S.Eto'o
2017-08-13 21:18
Hahah bara jag som tycker det ser för roligt ut när Neymar försöker vägga med psg spelarna men får ingen pass tillbaka? Så blir det när man är van att väggspela med Messi, Iniesta och Suarez som är på en annan nivå när det gäller speluppfattning.
Barcelona Corazon
2017-08-13 21:10
Förstår fortfarande inte varför alla e så glada över att Deulofeu startar sen å andra sidan så finns det inte nått annat, mår lite dåligt
Barcelona Treyh
2017-08-13 21:09
Haha sök på Paulinho på youtube och klicka på länken "Paulinho - Welcome to FC Barcelona"(länktips) och läs kommentarerna + jag har aldrig sett en "Welcome to-video" med så många dislikes HAHAHA

Kul att Deulefeu får chansen ikväll. Det i såna här matcher som stjärnor föds. Jag hoppas han tar vara på den!!
Barcelona MessiyoyO 10
2017-08-13 21:06
Förväntad elva. Hade gärna velat se Semedo från start. Hade behövt hans snabbhet på den kanten även om Ronaldo börjar på bänken.
Barcelona DM1982
2017-08-13 21:04
[QUOTE=LeChiffre]Vart sänds matchen? Står inte att den sänds på Viaplay? [/QUOTE] Kanal 9. Neymar spelar nu för sitt PSG. Lite skumt att se honom i ett annat lag men inget speciellt. Vilken tråkig liga han hamnade i.
2017-08-13 21:03
@LeChiffre:

Kanal 9
Barcelona LeChiffre
2017-08-13 21:02
Vart sänds matchen? Står inte att den sänds på Viaplay?
2017-08-13 21:02
@Vampíro:

Ska bli intressant och se om Deulefeu mognat och fortsätter spela moget för det är på högtid att han börjar visa framfötterna nu när han får chansen återigen.

Barcelona A good coach is everything!
2017-08-13 21:01
Från Tottenham blir kastad efter ett katastrof år till Kina. Vad blir det härnäst en normal destination för en sån spelare är typ Qatar. Men nej Paulinho får ett samtal från självaste Barca. Tror inte ens Paulinho i sina vildaste fantasier trodde att han någonsin skulle få lira i ett lag i Tottenhams kaliber nu får han lira i ett av världens bästa lag. Vad gör spelare som Douglas och Paulinho för sjuka saker för art få ett sådant förtroende ?
Barcelona Rambla~
2017-08-13 21:01
Josep Guardiola Jag känner exakt som du över denna värvning. Aldrig att jag kan acceptera den, aldrig! Detta var droppen för min del. Nu känner jag precis som Gabriel som igår beskrev sina känslor i ett känsloladdat inlägg, bara apati och uppgivenhet. Kvällens match? Den tänker jag inte ens se för jag orkar inte. Visst, den sena timmen och det faktum att det är första arbetsdagen efter semestern i morgon gör det lättare att strunta i matchen. Ska dessutom vara på gymmet 06:45, så jag får ta ut min frustation där. Så nej, du är verkligen inte ensam att känna så där om Bartomeu och denna junta.
Barcelona Davids3
2017-08-13 20:57
Såg nu en bild på fans som tejpat över Neymars namn på sin tröja. Hoppas de når honom den spinkiga ormen :)
Barcelona Vampíro
2017-08-13 20:55
Nåja glöm Paulinho och annat skräp nu. Kul med match då jag knappt sett mycket av försäsongen. Äntligen börjar säsongen på riktigt. Upp till bevis för Deulofeu och jag hoppas verkligen att han levererar. Jag ser myckey hellre honom och Rafinha på vänsterkanten än någon panikvärvning för €160M.
Barcelona Felix-Forca Barca!
2017-08-13 20:54
Ter Stegen
Vidal - Pique - Umtiti - Alba
Busquets
Rakitic - Iniesta
Messi - Suarez - Deulofeu!

Dagens startelva! Sweeet!
Barcelona Davids3
2017-08-13 20:53
Trevligt att Deu startar. Har bra magkänsla för denna spelare!
Barcelona Den vise mannen
2017-08-13 20:51
Tänk in er i Paulinhos kläder. Det är en fotbollsspelare som stack till Kina för att ingen klubb i hela Europa var intresserad av hans tjänster. Efter tre år och ätit sju olika sorters ris. Varit runt och spelat fotboll i städer som han verken kan stava eller uttala och dessutom inte presterat ngt speciellt på plan. Ligger hemma i soffan och tittar på ngn kinesisk sit com. Då ringer helt plötsligt mobilen! - Tjena! Detta är Barto i FC Barcelona. Vi vill att du kommer och spelar för oss de näst kommande åren. Vad säger du om det? Just i det ögonblicket skulle jag vill vara Paulinhos hjärna och kunnat läsa hur hans tankar gick. Han måste ju även vridit huvudet av sig ett flertal gånger för att se om han kunde se några dolda kameror och väntat på att Ashton Kutcher skulle hoppa fram och säga: You got punked!! Eller trott, fan vad han tråkar sig Neymar!! Precis som att jag skulle gå på det, ha ha ha!! För jag heeelt övertygad om att Paulinho, couldn't see that coming! Men jag kan inte klandra honom för vem i HELA världen kunde det.
Barcelona Vampíro
Ter Stegen; Vidal, Piqué, Umtiti, Jordi Alba; Sergio, Rakitic, Iniesta; Messi, Suárez, Deulofeu.
Barcelona Felix-Forca Barca!
@the cameroonians:

Känns som om det kanske blir en presentation av en storstjärna före (Coutinho och/eller Dembele..?) så kanske denna inte tar samma plats, enligt ledningen? Lite att sopa idiotin under mattan, så man kan fiffla vidare med sitt strunt..? Eller vad tror du/ni?
Barcelona Barclasico
2017-08-13 20:50
FC Baracelona: Ter Stegen; Vidal, Pique, Umtiti, Alba; Busquets, Iniesta, Rakitic; Messi, Suarez, Deulofeu. Real Madrid: Navas; Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo; Casemiro, Kovacic, Kroos, Isco; Benzema, Bale.
Barcelona Barclasico
2017-08-13 20:48
Sergi Roberto and the whole team is very upset by the signing of Paulinho. [@jordifarre_fcb]

Barcelona Andresito
2017-08-13 20:43
Camp Nou fylls upp snabbt ikväll. Skön stämning här!
Barcelona Koeman!!
2017-08-13 20:39
Kokar av denna värvning, korrupta president..
Barcelona grande jw
2017-08-13 20:32
Rivaldo hälsar Paulinho välkommen till Barcelona på sin twitter. FML
Barcelona PUYOL555
2017-08-13 20:24
Spärr!/ Mod
Barcelona S.Eto'o
2017-08-13 20:24
Skrattretandes hur Real fansen anser att de är bättre än oss på alla elva positioner förutom Suarez, trots det backar de hem varje gång vi möts och slutar alltid med förlust för dem..... Det är inte heller första gången de säger det, vi har fått höra det under mouriho och under bentiez också 2 ligatitlar på 9 år. Att vi har fler titlar än dem under bartomeu eran säger mycket.
Barcelona the cameroonians
2017-08-13 20:21
Ingo från MD Paulinho skulle egentligen flyga in till Barcelona i morgon via London men nu har klubben skjutit på presentationen som först kommer bli på torsdag. På onsdag anländer Paulinho Barcelona för läkarundersökning. Varför man skjuter på det uppges emellertid inte.
Barcelona messiooooxavii
2017-08-13 20:21
Annons: