/spanien/barcelona/forum/25006.aspx/spanien/barcelona/forum/25006.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldinho Jr.
2006-12-06 22:34
Hur dum får man vara om man väljer att sända Porto-Arsenal matchen då?
Barcelona Mot Nya Tider
2006-12-06 22:26
La Rambla

ser 'nästan' uppgjort ut? Även de blinda ser att den är uppgjord. Blää!
Barcelona Beguiristain
2006-12-06 22:21
Porto-Arsenal är en skandal!!
Sånna här matcher ska lottas i förebyggande syfte!!
Barcelona barca__elve
2006-12-06 22:16
Har någon länken till barcelonas talanger skulle vara mycket tacksam för svar.
Barcelona Gio Dos Santos
2006-12-06 21:52
Kom igen Porto dem måste förfan våga anfalla

kanske dags att börja med boring boring Arsenal igen ;)
Barcelona La Rambla
2006-12-06 21:46
Ok, jag vill inte förolämpa några realkids men kan de inte spela lite bättre fotboll. Jag torskar på mitt odds annars. Hm, sista gången jag oddsar Real Madrid som vinnare. :-)~

Porto - Arsenal, ett hån mot fotbollen. Ser nästan uppgjort ut. Ingen vågar anfalla. Trist.
Redaktionen
2006-12-06 21:17
Snälla, mata inte Realkidsen med anledningar till att skriva härinne. Det är vi i redaktionen som får städa efter er. Koncentrera er på Barça istället.
Barcelona Leva Barca
2006-12-06 21:04
e i egypten oo firar detta .... fy fan va gotttttt jag kunde ej se matchen dom hade itne kanalerna o soont skiiiit
men gott oo lasa nu
Barcelona r.Hyder
2006-12-06 20:19
Mot Nya Tider

Du råkar inte ha ett klip med just det där Ronaldinho målet? För det var så jävla skönt mål, om jag inte minns fel så var det även samma dag som han fyllde år, och hans mamma satt på läktaren.
Barcelona Meley
2006-12-06 20:13
Love_Barca

Nej, hoppas verkligen inte att Arsenal åker ut, hoppas dom klarar det. Alltid roligare med dom "bästa" lagen vidare :)

Kan inte vänta tills åttondelen med REM tillbaka.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-12-06 20:13
Dani

Tack:p -Vi får se hur det blir-

Själv så hoppas jag på någon av dessa lag: Celtic, Milan eller varför inte Arsenal...
Hoppas att det finns en teoretisk chans att vi kan få möta Lyon i eventuell final...

((önsketänkande)) Må mina drömmar slå in:p

Nu så känns det väldigt bra igen. Nästa hemma match är emot Real Sociedad. Vågar man hoppas på ett till suveränt frisparksmål av El Mago? Visst kommer ni ihåg när han skruvade in en frisparksbalja i den 88 minuten ( Nou Camp ) på just Real Sociedad.
- Mmmums, fotbollsgodis:D

Vem kallade Guddy en stel islänning:p? Han visade ju upp en del läckra höftfinter igår kväll:D

Visca Barca! ! !
Barcelona Kim
2006-12-06 20:10
Har väl varit på tapeten tidigare, men det är inte så konstigt - om han nu skulle ha gjort det. Hans fru kommer från Barcelona. Och med den lönen som den mannen har, så lär ett hus inte vara någon stor utgift. Vi bör inte dra några större växlar av ett sånt köp.
I.X
2006-12-06 20:09
Ronaldinho, bäst eller bäst?

http://www.youtube.com/watch?v=iRqlLcTY0AA
Barcelona Love_Barca
2006-12-06 20:08
Är det sant att lampard har köpt hus i barca??? Nån här inne sa de i forumet?
Barcelona Love_Barca
2006-12-06 20:08
Är det sant att lampard har köpt hus i barca??? Nån här inne sa de i forumet?
Barcelona Love_Barca
2006-12-06 20:01
Hoppas arsenal åker ut idag!
Barcelona Dani
2006-12-06 19:58
Kim,

Jag håller definivt med om att Lyon är svårast. Så fransoserna slipper jag gärna, inte heller Bayern München är lätta att tas med. Helst slipper jag också Arsenal - det skulle äventyra min c-uppsats till våren då min kompis är arsenalfan (det var så att säga lite frostigt efter finalen i våras) :P

Förresten, skönt att ha rätt för en gångs skull - nej två, hade rätt om Thuram också =)
Barcelona Kim
2006-12-06 19:52
Dani har rätt. Avvaktar vi ytterligare tre timmar, så kommer vi kunna leverera ett definitivt besked om vilka lag vi kan ställas mot. Som det ser ut nu, så är Lyon sannolikt det svåraste motståndet. Hade det varit förra säsongen, så hade jag även lagt till Milan, men de har inte samma lag i år, utan är rejält mycket svagare, tycker jag.
Barcelona Dani
2006-12-06 19:47
Mot Nya Tider,

De icke-spanska gruppsegrarna om jag förstått rätt, dvs Liverpool och Bayern München i de färdigspelade grupperna. I de som avgörs idag är det Lyon, Celtic/Man Utd/Benfica, Arsenal/Porto samt Milan/AEK Aten*. I grupp G kan inte CSKA vinna (Arsenals grupp) pga inbördes möten, jag är dock inte säker på hur de ser ut i övriga grupper...

* Edit: Milan är klara gruppsegrare pga inbördes
Barcelona Mot Nya Tider
2006-12-06 19:41
Jag är inte riktigt säker på vilka lag Barcelona kan möta i nästa omgång av Champions Leauge. Kan någon informera mig om det? Tacksam för svar!
Redaktionen
2006-12-06 19:17
Och nu blåstes det i visselpipan för att markera avslutningen av den meningslösa diskussionen angående Ronaldinhos enorma betydelse för Barcelona. Han är inte allt, så mycket kan vi säga. Hitta något nytt att samtala om nu.

/Redaktionen
Barcelona GaU.cHo.
2006-12-06 19:05
RonaldinhoG du har rätt i det att giuly e sällan bra men han gjorde jätte match igår men de va synd att han inte satte sina två lägge:( men han e på form snart jag lovar dig:) Visca El Barca:)
Barcelona tarrak
2006-12-06 18:54
Dani/Du har rätt i att det var Thuram. Jag tror att han blandar ihop det med Puyols suveräna brytning i början av matchen när Diego fick ett volleyläge inne i straffområdet.
brasseriet_
2006-12-06 18:38
Det ser nästa ut som att ronaldinho får en liten sne träff !
Barcelona Barca#1
2006-12-06 18:30
Vet att jag är sent ute men vilken skön seger igår kväll. Ronaldinhos frispark var ju så smaaart
Barcelona RonaldinhoG
2006-12-06 18:11
Gio Dos Santos

Jag vet att vi har Gudjohnsen som är just nu jätte bra, men är lite osäker med Giuly just nu fast han kan endå prestera bra någon match (mot milan) men det händer sällan han är bra under en hel match ;)
Barcelona Gio Dos Santos
2006-12-06 18:01
RonaldinhoG

I januari nån gång tror jag det är, men who care vi har GUDjohnsen ju, fast en supersub e ju aldrig fel ;)
Barcelona RonaldinhoG
2006-12-06 17:57
När är Saviola tillbaka??
Barcelona Dani
2006-12-06 17:35
Ämne: Ämne: Ohyggli....
Jag är lite tveksam om vi tänker på samma situation i så fall... Kan jag verkligen ha fått sådan kortslutning i huvudet? Fullt möjligt, jag kanske blandar ihop ett par situationer, men Thuram gjorde en fantastisk brytning i strafformrådet, så långt är jag säker.
Barcelona Woofi
2006-12-06 17:30
Gårdagens bästa kommentar var ju när Strömblad sa "Så kan ni vinna en Barca tröja att mysa i under jul och en bremen tröja som ni kan byta på annandan". Stor humor ;)
Annons: