/spanien/barcelona/forum/24829.aspx/spanien/barcelona/forum/24829.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Carles_Puyol_21
2007-01-26 17:39
Absolut, det är omöjligt att spela som de gjorde förr i alla matcher men jag tycker det är rätt att vi fans har höga förväntningar. Om inte Barcas fans kan ha det så vem kan ha det då? Menade inte att klanka ner på dig.
Barcelona Lisa
2007-01-26 17:38
Jag satt och lyssnade på radio idag och då var det någon som ringde in och berättade att han skulle flytta till Barcelona och bo hos en tysk som delade samma intresse som honom, nämligen Barca. Blev bara lite nyfiken och undrar om det är någon här inne som känner igen sig...?
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-01-26 17:33
Men jag är också en utav de som klagar, Visst får de pengar men de har också vunnit titlar, och jag tror att de kommer fortsätta göra det men inte men det fina spelet i varje match, de kommer tända till då och då men inte som förr det är min åsikt om det.
2007-01-26 17:30
Man kanske ska betala spelare och tränare efter vad de vinner och prestrerar.
2007-01-26 17:29
Ämne: Vissa klagar på hur ....
jag tror och tycker att de ska kunna tända till i varje match, specielt hemma. De får många miljoner, då ska de ge oss fans som delvis betalar deras löner på lika många leenden. Det är säkert tufft att vara fotbollsproffs men det är jobbigare att knega som de flesta fans gör och betala för att se de. Jag köper inte att de inte kan tända till i varje match. Det låter som en kass ursäkt bara. De är proffs av en anledning och visst kan man ha en dålig period men som lag bör man kunna ta sig samman och spela bra. Även om de förlorar så bör de kunna spela bra.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-01-26 17:18
Vissa klagar på hur laget spelar, och visst kan man göra det, Men ett lag som vunnit Chl och 2 liga titlar de 2 senaste åren kan inte tända till i varje match, de har börjat bli lite mätta nu.
Till ex Ronaldinho världens bästa spelare 2 år irad, och dessutom vunnit vm, han känner nog sig lite mätt nu.
De kommer tända till när Chl matcherna kommer men sen tror jag inte jag vi får se det spelet vi presterat de 2 senaste åren kanske ibland men inte som förr.
Eller vad tror ni.
Visca el barca.
Barcelona Rambla
2007-01-26 17:09
Ämne: Rambla: Barcelona ha....Det stämmer, och de har även värvat anfallaren Thaer Bawab från Real Madrid Castilla. Men det är ju till Barça B för att bredda den truppen, vilket är helt förståeligt då B-laget består av många oerfarna tonåringar som är nyuppflyttade från de olika Juvenil-lagen till den här säsongen. I Segunda B där de spelar finns det många tuffa, äldre och erfarna segunda-spelare. Det är inte lätt att som tonåring göra sig gällande där sitt första år. Bojan som är 16 år spelar redan där och gör väldigt bra ifrån sig.

När det gäller värvningar så syftade jag ju självklart på till A-laget. Jag påstår inte att det måste göras, har fullt förtroende för Txiki och Rijkaard i den frågan. Menade bara på att i nuläget så såg det inte så hoppfullt ut, men förhoppningsvis så vänder det nu när de skadade spelarna snart blir spelklara.
Barcelona Jay-z
2007-01-26 17:08
C.Ronaldo hehe knappast han är ingen spelare för Barca slänger sig när han inte pallar trycket är välldigt grinig också.

Det räcker med Dhinho i form så behövs ingen C.Ronaldo.
Barcelona hurre87
2007-01-26 16:57
Barcelona Holländaren
2007-01-26 16:38
Rambla: Barcelona har ju värvat nu i januari faktiskt. Jeffrey Hoogervorst.
2007-01-26 16:30
se länktips.. mycket bra! :D trevlig resa!
Barcelona Barcaängel
2007-01-26 16:15
Tjenare!
Tänkte höra om det är någon som har bra koll på vart man kan fixa plåtar till matcherna.. det ska vara paketresor med flyg, hotell, matchbiljett.. Någon som kan rekomendera ett bra och seriöst företag som arrangerer? tack på förhand
Barcelona Meley
2007-01-26 16:14
Hur kan man vilja att vi ska byta ut Deco? När vi sett hur vi spelat några matcher utan han. Han är en av dom viktigaste i laget, så nej tack vi ska absolut inte byta ut honom. Och speciellt inte mot C.Ronaldo. Vi har ju Ronaldinho & Messi på kanterna, vill du att han ska spela centralt?
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-01-26 16:03
Är de bara jag som längtar till dem 5 sista omgångerna av La liga , Tror de kommer vara ruskigt jämt .. Och när Etoo & Messi är tillbaka då , blir de svårt och vinna.

Real Madrid Real_love
2007-01-26 15:06
Ok tack för svaret:)
Barcelona FCBarcelonaaaa
2007-01-26 15:03
ja jag menar de de måste ha honom..!
Barcelona Alesito
2007-01-26 14:57
han beräknas vara tillbaka 10 februari ( nästan sammtidigt som messi ).. han kommer säkert spela nån minut mot liverpool
Barcelona FCBarcelonaaaa
2007-01-26 14:54
skulle inte eto'o komma tillbaka mot liverpool??:S har jag läst
Barcelona FCBarcelonaaaa
2007-01-26 14:54
skulle inte eto'o komma tillbaka mot liverpool??:S har jag läst
Barcelona Alesito
2007-01-26 14:50
deco är inte samma deco och det kommer han inte bli heller, när en spelare börjar fantisera om en annan liga så har han nog redan bestämt sig. men om deco kan va länken till att få C.Ronadlo så borde vi slå till, och spela med xavi o iniesta tils vi hittar duglig ersättare till hans roll
Real Madrid Raul Madrid | - Galacticos
2007-01-26 14:40
E det sant att Rijkaard har skuld på miljoner ? Om det han har det, hur mycket då ?
Barcelona Myrran
2007-01-26 14:34
Alesito
Så du menar vi ska byta ut Deco mot C.Ronaldo? Går ej att ha en såpass offensiv kraft på vårat mittfält. Samma sak som med Riquelme som var uppe här för någon dag sen...
Barcelona Myrran
2007-01-26 14:32
Real_love
Tror att Eto'o ska göra debut mot Racing tillsammans med Messi. Men är inte säker.
Barcelona Alesito
2007-01-26 14:31
hoppas barca lägger bud på C.Ronaldo skulle verkligen vilja se han i barca istället för deco som gjort sitt tycker jag.. han har ju pratat om att vilja gå till premiership.. besvikelse om real får honom!!. hoppas på att matigol avgör mot real till helgen,,,
Real Madrid Real_love
2007-01-26 14:02
Hej grabbar:)
Jag undrar om etoo ska spela på söndag mot celta vigo? tacksam för svar!
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-01-26 13:56
Ämne: El Capitán:

Kudos....Haha,riktigt rolig låt!

Visca Etoó
cag
2007-01-26 13:47
skriver pm
Barcelona Evička
2007-01-26 13:45
Ämne: Är det ngn från red ....
Ja, vad ville du?
cag
2007-01-26 13:40
Är det ngn från red som är online just nu?
Barcelona Evička
2007-01-26 13:11
S. Dali
Valencia, Mallorca och Sardinien var en del av det katalanska stormaktsväldet. Det var längesedan, men språklikheterna och förmpdligen även färgerna kommer från att det har varit samma land.
Annons: