/spanien/barcelona/forum/24545.aspx/spanien/barcelona/forum/24545.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barca__elve
2007-03-08 19:10
Föresten vad hände med Snajder det fanns ju ryckten...något nytt om han ??
Real Madrid Zizou-Mano
2007-03-08 19:07
Evièka //

Hehe jo jag förstår. Skulle dock ändå vara kul att se Dinho på plan. Efter förra clasicot har jag alltid gått runt och sagt, tänk om Etoo var där istället för Gudjohnsen. En seger känns inte lika bra när den är mot lag som är försvagat.

Med eller utan Dinho, må bästa lag vinna.
Barcelona pedramo
2007-03-08 19:05
Ja säger bara om ronaldinho inte spelar kommer det avgöra mkt mer än vad ni tror!
Barcelona Barca/
2007-03-08 18:54
Om ni skulle välja ett nyförvärv vem skulle det vara?

Froza Barça
Barcelona Evička
2007-03-08 18:52
Zizou-Mano
I och för sig har du rätt i det, men det är så många av de som gör det hela till en ståtlig tillställning som saknas ändå. Jag förstår att du inte gråter blod, fotboll är en underlig sport...man kan vara lite smygglad över att man inte får se en av världens bästa lirare bara för att han spelar i "fel" lag, om du förstår vad jag menar ;)
Barcelona João Pinto
2007-03-08 18:37
Vi behöver en denfensiv mittfältare med fint passningsspel och god bollbehandling till nästa säsong. Att döma av dubbelmötet mot Man U så uppfyllde Lilles Jean Makoun dessa krav på ett ypperligt sett...
Barcelona pedramo
2007-03-08 18:34
Asså man vill ju ändå inte att Ronaldinho ska missa El clasico !! Så vad vi kan hoppas är att Ronaldinho inte alls är skadad och spelar på lördag och matcherna i framtiden!!
Real Madrid Zizou-Mano
2007-03-08 18:33
Rambla //

Kanske du har rätt i. Känns bara ännu bittrare nu. Äh, nya tag nu!

Evièka //

Ett clasico utan Ronaldinho är inte lika ståtligt. Vi får väl hoppas för allas skull att han hinner tillbaka även om jag inte skulle gråta blod ifall han inte gjorde det ;)
Barcelona Lejonet
2007-03-08 18:08
Ska bli kul krossa real madrid eller ja menar FÖRETAGET!
Barcelona Criff
2007-03-08 18:03
Ämne: Om inte Ronaldinho k....
Du vill alltså slänga halva laget? Eller alla våra backups iaf. Jag vet inte om du förväntar dig att storstjärnor sen ska fylla dem platserna eller vad? För det går ju inte, dem vill inte nöta bänk. Jag tycker vi har en bra trupp, kanske någon enstaka behöver bytas ut och backlinjen förstärkas. Men att rensa, nej. Gudjohnsen har precis kommit så han kommer aldrig ryka redan. Fantasier haha, men dröm på :)
Barcelona Lion0
2007-03-08 17:51
Om Ronaldinho inte är med kan vi spela med Iniesta på vänsterkanten och Deco & Xavi på mittfältet. Edmilson som pivoté.
Barcelona Myrran
2007-03-08 17:50
Intressant, skulle faktiskt extra kul om vi spöade Real utan Ronaldinho som vi enligt dem absolut inte kan spela utan. Vilket jag kan hålla med på vissa ställen...
Barcelona #9
2007-03-08 17:41
för er som inte mins vad som hände för fem månader sen. det var så att eto'os läkare hade varnat honom för spel och han rekomenderades att villa sin (lilla) skada/känning. men eto'o känner ju alla tuill hur han är skulle han missa en enda match? å specielt inte en cl match.

hoppas värkligen inte ron är lika dum och chansar. ärligt talat så kan d vara intrissant och se hur vi skulle göra utan han för även om han ser till att minst två försvarare inte kan vara delaktia i resten av spelet så kanske barca skulle vinna på att spela utan honom?
Valladolid Checuan
2007-03-08 17:39
underbara nyheter för alla oss spanienälskare: Det blir inge C ronaldo diviest diver i vare sig nåt av storlagen med stor säkerhet! se länk!

för inte vill vi ha honom i vår liga! C. Ronaldo kan gott stanna i PL!
Barcelona Gabriel
2007-03-08 17:26
Om inte Ronaldinho kan spela el clasico kan jag nästan lova att Rijkaard spelar med Messi-Guddy-Etoo som anfallare, personligen hoppas jag Saviola spelar istället för Guddy.
Barcelona El Capitán
2007-03-08 17:18
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-03-08 17:17
Det blir svårt utan Ronaldinho om nu han missar matchen . Hopppas bara och ber att han inte missar .
Barcelona El Capitán
2007-03-08 17:03
Säg inte att Dinho blir borta mot Clásico!
Jag har den stora lyckan att få se el Clásico live på Camp Nou, men det blir ändå för j**la typiskt om Ronaldinho inte är med.

Hoppas verkligen att det bara är rykten som har gått för långt...
Barcelona Meley
2007-03-08 16:48
På länken står det ju att Ronaldinho och Thuram tränade på gym. Men det står att Deco tränade.
Barcelona pedramo
2007-03-08 16:34
säg inte att Ronaldinho missar El Clasico!!!
Villarreal Ibravissimo
2007-03-08 16:29
Bara bra att Giuly är avstängd så Rijkaard kan använda någon annan. Giuly har inte spelat så bra på sistonde tycker jag.
Barcelona Rambla
2007-03-08 16:11
Ämne: Hmm.. Jag anser han ....
Guily är avstängd. Har du glömt det?
Det är ju trist att han kanske missar sitt sista el clásico efter en utvisning som inte existerade.

Jag tror inte att Rijkaard kommer att starta med både Messi och Eto'o. De är ännu inte tränade för 90 min. Guddy-Eto'o-Iniesta kanske?
Barcelona Ride_The_big_one
2007-03-08 16:06
Om Rijkaard beslutar sig för att vila Ronaldinho så är det väl att vänta messi på vänster och iniesta på höger och sammy i mitten så har vi ändå 2 konstruktiva spelare på kanten vad tror ni?

Xavi,Deco,Edm väntas ta mitt mitt positionerna.

Men helst vill jag se Gudj/Sammy från start.
Mest av allt vill ja se lite J***vla anamma mot madrid.
Barcelona Ghazza
2007-03-08 16:04
Hmm.. Jag anser han skall vila om det är en skada som påverkar hans spel. Om man tänker efter så ska vi vinna mot Madrid ändå, speciellt eftersom vi har hemmaplan. Ett anfall med Gudy-Eto'o-Messi kanske? Jag tyckte att Gudjohnsen höll till på vänsterkanten mot Pool och vart faktiskt helt okej. Gör Eto'o en dålig match så är det bara att ta in Giuly och flytta in Gudy i mitten. För Eto'o vill jag se från start. Du vet ju vad han gör med Real Madrid...
Barcelona Rambla
2007-03-08 15:59
Ämne: Men att vila honom i....
Egentligen inte, men om han nu har någon bristning då? Då kan han ju knappast spela. Bara nu inte Rijkaard får för sig att spela Ezquerro istället för Dinho.
Barcelona Ghazza
2007-03-08 15:58
Men att vila honom i El Clasico? Går det?
Barcelona Rambla
2007-03-08 15:55
Ämne: Ämne: Zizou-M....
Aj då. Tja, varför är man inte förvånad? Nåja, kanske kan göra honom gott att få lite vila. Det känns som om han behöver det faktiskt.
Barcelona Evička
2007-03-08 15:53
Ämne: Zizou-Mano:

Som j....
Dessvärre när det gäller Ronaldinho finns det vissa tvivel. Han har något muskelproblem i ena låret/benet.
Barcelona Rambla
2007-03-08 15:50
Zizou-Mano:

Som jag skrivit tidigare, vi kunde och borde också ha förlorat mot Liverpool. Ett lag med bättre anfallare hade gjort processen kort med oss i första halvlek. Om det kan trösta dig, så tror jag att även vi åkt mot Bayern med tanke på hur vår form ser ut i dag.

När det gäller Deco och Ronaldinho. Efter varje bortamatch, speciellt i mitten på veckan, så är det vanligt att spelarna tränar på olika sätt. En del kör specialövningar i gym på egen hand. De har frihet under eget ansvar och det är nog också fystränarna som lagt upp det här. Tror inte att det är några som helst problem när det gäller de två.
Barcelona Més que un club / Messi
2007-03-08 15:38
En sak är i alla fall positiv, form kurvan pekar uppåt, 3 av de 4 senaste matcherna har slutat med vinst, och då har vi mött Zaragoza, Liverpool och Sevilla borta, och vi hade faktist sevilla matchen i våra händer, eller rättare sagt i Ronaldinhos händer.
Nu är det vinst mot Real Madrid som gäller.
Visca el barca.
Annons: