/spanien/barcelona/forum/24518.aspx/spanien/barcelona/forum/24518.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jay-z
2007-04-19 14:35
Fidde// Han har dragit 2 spelare i erat lag två gånger om från vänster kanten två identiska mål räknas inte det???Oj oj oj va jag garvade åt Ramos den dagen alltså Dhinho är inte så snabb men endå så lyckades han överlisat ramos två gånger hehehe
Real Madrid Fidde!
2007-04-19 14:09
Bara en fråga, i match rapporten skriver ni att Maradona och Ronaldinho har gjort det, när har Ronaldinho dragit hela laget som Messi gjorde idag?

Vet någon får ni skicka länk, ha det bra.
Getafe Feyenoord&AJA
2007-04-19 13:57
Suck, tack för matchen.
Angående målen, nog var Xavis och Gudjohnsens mål också fina, men inte slår de Messis...

Schuster var förbannad efter matchen, tyder på att han vill vinna så att Real tar honom eller?
Det lät så åtminstone...
Barcelona Tompa
2007-04-19 12:45
Vad ska man säga om Leo Messi? Själv hittar jag inte ens ord för att beskriva denne makalöse 19-åring. Angående säsongens mål i Europa den här säsongen finns absolut ingenting som bräcker det otroliga 2-0 målet. Får han bara vara frisk dröjer det inte länge innan han blir vald till världens bäste.

Och det bästa av allt. Han spelar för Barcelona och de andra klubbarna, inklusive Real Madrid och resp klubbars fans lär snart gnissla tänderna av avundsjuka...
Barcelona Beguiristain
2007-04-19 12:30
Att vara Barca fan är minst sagt en fröjd just nu, två av Barcas värsta fiender har kapitulerat totalt.
Både marca och as har messi på förstasidan det är stort. När senast hade de en barcaspelare som omslag med positiva rubriker?
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-04-19 12:29
Precis som Henk Ten Cate - El Mister sade : Folk försöker tona ner årets mål. Dagens standardspelare är bättre än de för 20 år sedan och då var det enklare att göra bätter ifrån sig. Därför utmärkte sig Maradona från övriga. Hade Messi spelat på 80-talet hade han varit minst lika stor. Han gjorde detta fantastiska mål nu och han är 19 år. Bli inte förvånade om det dyker upp fler konststycken från Messias i framtiden. Världens största talang är i Barca.
Barcelona diiinhho
2007-04-19 12:25
Information angående egypten resan för barca tack ?
Barcelona Ghazza
2007-04-19 11:48
Holländaren,

Jag tror nog att du är ganska ensam om att tycka det =)
Villarreal Sorín
2007-04-19 11:32
Messi är helt fantastisk. Vilket mål!
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-04-19 11:20
Målet, ja ni vet vilket, är helt fantastiskt. Jag låg i soffan och kollade live och när målet gjorde så kunde jag inte annat än att sista helt tyst och bra njuta. Något sorts lung infann sig inom mig och jag tänkte bara på hur himla gudabenådad den här lille lirarn är!

Det värsta som finns efter denna uppvisning är folk som skall tona ner målet. Men det går inte och tona ner det. Maradonas mål sägs av många var det mäktigaste som gjorts. Detta är i klass med detta, helt klart. Finns ingen spelare idag som kan göra om detta, inte äns Messi själv kanske.

Ronaldinho gjorde något liknande förra året, men då gick han förbi 2 försvarare och det var inte alls samma fart, kontroll av bollen och kyla.

Visca Messi!
Real Madrid Puñal
2007-04-19 10:37
Vilken copycat Messi är! Komigen kille måste juh hitta på nått eget, inte bara kopiera Maradonas mål från 86 mot England! ;-)

Nää.. allvarligt hatten av för ett underbart mål!
Barcelona barca_and_me
2007-04-19 10:25
härligt barca och messi vilken uppvisning jag tror att ingen stoppa barca för att ta hem copa del rey heja heja barca!!!!!!!!!!
Barcelona Holländaren
2007-04-19 10:13
Är det bara jag som tycker att Xavis mål är snyggare än Messis? Den mottagningen är fan inte att leka med någonstans.
Villarreal Ashfin@Rossoneri
2007-04-19 10:09
OMG, Läskigt likt Maradona's mål mot england VM-86 :|
Barcelona Holländaren
2007-04-19 10:01
Nej, nu är det dags att folk får rätt på det.

Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Giuly. Inte Guily.
Spanien guddytoshoes
2007-04-19 09:17
Har just sätt Messis 2-0 mål från i går, och måste bara sägja att det är årets /2000-talets snyggaste mål.

Gillar Guddys reaktion efter målet;)¨ser ut som han inte trodde de var möjligt m ett sånt mål.

Den lilla argentinaren har utan tvekan alla attribut till att bli världens bästa spelare.
Barcelona MESSIII
2007-04-19 08:06
HAHAHA... kolla Rijkaards min efter Xavis mål!!
Barcelona Leo_Messi19
2007-04-19 07:41
Om Messi 2-0 mål, det var ju helt underbart fint, årets mål.
Alla vi som ser han varje vecka vet ju att han är kapabel till att göra sånna här grejer ;)
Barcelona 19
2007-04-19 07:01
Har ni hört?
Guti gillade Barca som liten!
Klippet är på Reals forum!
Hahaha.
2007-04-19 00:56
Ämne: Ämne: Messis ....
Det är nog du som är blind =) 0-0´
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-04-19 00:52
Jónáx

Seså iväg med dig och ta din frustration annanstans.

Jónáx

Maradona är inlagd i sjukhuset i argentina om jag inte misstagit mig.
Barcelona Cristocea
2007-04-19 00:40
Jag undrar om Maradona såg Messis mål?
Jónáx
2007-04-19 00:37
Ämne: Messis andra mål är ....
Sämsta jag någonsin läst fast du kanske är blind.
Barcelona Evička
2007-04-19 00:36
Om man ska tro vad Sport skrev i förra veckan så har han ett eget träningsprogram, men ska börja träna med övriga igen i morgon.
Barcelona Saviola/Dinho
2007-04-19 00:32
Killen har spelat fotboll non stop i 3-4 å nu så klart han blir trött, men man får stå ut me all möjlig rykten när man är världs stjärna :)
Barcelona Saviola/Dinho
2007-04-19 00:28
Pressen i spanien överdriver, dom har gått ut och sagt att Ronaldinho inte tränar/spelar med laget för att han har drabbats av en allvarligt sjukdom och att den kan hålla han borta i flera månader.

men Ronnie tränade ida i alla fall även om det var själv tror jag
Barcelona Lisa
2007-04-19 00:13
Evièka

Jag kan inte skaffa Sportexpressen då jag bor i en studentkorridor som inte kan få den :(
Frustrerande...
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2007-04-19 00:12
Till dom som hade det minsta lilla tvivel innan finns där inget att säga. Det har så här långt funnits 3 spelare med talang utan begrännsningar hitills. Det är Pelé,Maradona,och Ronaldo där den förste tyvärr kommer från en tid som gör att vissa kan ifrågasätta hanns storhet. Där den andra satte krokben på sig själv med droger och fusk och där den tredje fick sin karriär bestulen pga skador. Men idag såg vi begynnelsen av den fjärde. MESSI. Och om inget av det ovanståeende stoppar honom så blir han odiskutabelt stört av dom alla. Sådanna mål görs bara av dom alla största. Och det bästa av allt är att han tillhör barca!!
2007-04-19 00:05
Skrattar åt REDAKTIONEN på Real Madrid.
Den som skrev Kaká : "Det kan bli Real Madrid" gör ett direkt fel och har inte ens gått Svenska A. Använder man "" så innebär det att orden är citat. Man kan inte ÄNDRA citat och Kaká sa aldrig orden Det kan bli Real Madrid i intervjun. Detta är bara påhitt för att man ska dra till sig uppmärksamhet. Ni letar alltid efter änglar som ska rädda er. Först var det Robinho, sen RvN, sen Diarra och nu Kaká ? :S Jag är bland de yngsta här (16 år) men jag är iallafall mogen och realistisk för att förstå att detta inte funkar.

ForCa BarCa !
Barcelona Evička
2007-04-19 00:04
Ämne: Måste bara säga att ....
Jo, det finns gånger när det är värt pengarna att ha sportexpressen. :)
Annons: