/spanien/barcelona/forum/2443.aspx/spanien/barcelona/forum/2443.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2016-02-16 22:41
Jag ser det inte som omöjligt att de väljer att casha in på någon av de tre. Tror Neymar är den som kan 'tänka' sig att lämna om det skulle gå så långt speciellt med hans farsa vid sin sida. Kanske är det min pessimistiska sida men just nu känns det nästan för bra för att vara sant med vår trio. Hoppas självklart att alla stannar men med dessa höjda löner och vår relativt skakiga ekonomi så lär det bli svårt att hålla på så här. Time will tell men med Barto så känner jag mig inte särskilt säker.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2016-02-16 22:37
Du tror verkligen de säljer Neymar? Kom igen, efter allt de behövt gå igenom för att värva honom för att inte glömma allt strul efter att värvning gick igenom? Det vore ju att skjuta sig själv i foten och då kan Bartomeu likväl avgå dagen efter Neymar säljs.
Barcelona Liunil Masse
2016-02-16 22:34
[QUOTE=Barca4life98]Marquinhos borde vi gå all in för. Mycket bättre än Laporte. [/QUOTE] Vi har redan gått all in på honom två gånger innan. Slutat med att det dragit ut på tiden o vi har slutat utan en back-värvning. Nog med Marquinhos och PSG. Trött på de!
Barcelona Vampíro
2016-02-16 22:31
[QUOTE=Blaugrana91]Vad pratar du om? Neymar är på gång att förlänga sitt kontrakt.... [/QUOTE] Yeah buddy.
Barcelona wallmannen
2016-02-16 22:31
Ja, psg bör väl klara det.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Rambla~
2016-02-16 22:30
Fan Zlarre, den borde du satt.
Barcelona Rambla~
2016-02-16 22:29
wallmannen Nja, Chelsea är odugliga på att föra matcher hemma mot lag som tex PSG. Speciellt när PSG är bra på att ställa om. Förutsatt att det här resultatet står sig. Minns förra säsongen, då hade Chelsea 1-1 men åkte ut mot PSG som slutade matchen med 10 man. Då var inte ens Zlatan med.
Barcelona Blaugrana91
2016-02-16 22:27
[QUOTE=Vampíro]Come on vi vet att det kommer hända. Barto har fuckat oss, lika bra att vänja sig vid tanken. Njut av Neymar sen får vi se honom i Paris eller nått... typ. [/QUOTE] Vad pratar du om? Neymar är på gång att förlänga sitt kontrakt....
Barcelona Rambla~
2016-02-16 22:26
Tyvärr men shejken säljer inte oavsett pris och speciellt inte till klubbar som Barca. Han kommer kräva Neymar i utbyte.
Barcelona wallmannen
2016-02-16 22:25
Skulle dock inte förvåna mig om de grisar till sig ett 1-0 resultat i London.
Barcelona Barca4life98
2016-02-16 22:24
Marquinhos borde vi gå all in för. Mycket bättre än Laporte.
Barcelona Rambla~
2016-02-16 22:22
Det här Chelsea måste ju bara åka, så tråkiga och se på. De ska inte turligt få hanka sig fram till en ännu en final som senast när de vann.
Barcelona Liunil Masse
2016-02-16 22:22
[QUOTE=Vampíro]Come on vi vet att det kommer hända. Barto har fuckat oss, lika bra att vänja sig vid tanken. Njut av Neymar sen får vi se honom i Paris eller nått... typ. [/QUOTE] Haha riiight.
Barcelona Rambla~
2016-02-16 22:20
Nja, vad ska han göra? Han måste ju ut och täcka en boll som rör sig i djupet och då måste han sträcka ut och följa bollbanan. Kanske stå upp lite längre? Fast bollen rullar i sidled framåt och inte rakt mot honom. Svårt läge som sagt.
Barcelona Vampíro
2016-02-16 22:19
Såja! Cavani visar sitt värde. Grym löpning men passningen är fantastisk av di Maria.
Barcelona wallmannen
2016-02-16 22:17
Liten målvaktstavla?
Barcelona Rambla~
2016-02-16 22:17
Yeeeeeeees :D
Barcelona Vampíro
2016-02-16 22:15
[QUOTE=Liunil Masse]Det där gjorde ont att läsa alltså haha. [/QUOTE] Come on vi vet att det kommer hända. Barto har fuckat oss, lika bra att vänja sig vid tanken. Njut av Neymar sen får vi se honom i Paris eller nått... typ.
Barcelona Rambla~
2016-02-16 22:14
Lucas och Matuidi är ibland så fotbollsdumma att man blir trött, till viss del även DI Maria.
Barcelona DM1982
2016-02-16 22:12
[QUOTE=Vampíro]Pedro är crack! Ta tillbaka honom när vi säljer Neymar i sommar. [/QUOTE] Han får gärna komma tillbaka till Barcelona för min del.
Barcelona Liunil Masse
2016-02-16 22:10
[QUOTE=Vampíro]Pedro är crack! Ta tillbaka honom när vi säljer Neymar i sommar. [/QUOTE] Det där gjorde ont att läsa alltså haha.
Barcelona Vampíro
2016-02-16 22:07
Ta ut Motta och in med Cavani. De är för tunna där framme då Ibra inte riktigt hotar inne i boxen.
Barcelona Barcanist
2016-02-16 22:06
Maxwell...vilken match han gör! Hade mycket hellre haft kvar honom på bänken än Adriano
Barcelona Vampíro
2016-02-16 22:06
[QUOTE=DM1982]Vilken bra match Pedro gör, springer överallt och kämpar. [/QUOTE] Pedro är crack! Ta tillbaka honom när vi säljer Neymar i sommar.
Barcelona Coach Pep.
2016-02-16 22:01
Jo, jag balanserar ofta på en tunn linje på gränsen till det "otillåtna", helt enkelt eftersom jag anser att det finns ett visst värde i provokativ sarkasm, eftersom det tenderar att få folk att flyga upp i taket. Jag gillar att röra om i grytan helt enkelt så att jargongen inte blir för strömlinjeformad, men jag inser att jag får vara lite mer sparsmakad så jag inte bränner alla broar här inne.
Barcelona DM1982
2016-02-16 21:56
Vilken bra match Pedro gör, springer överallt och kämpar.
Barcelona Rambla~
2016-02-16 21:50
De nada. Det får inte bli för allvarligt och stelt här inne. Jag menar lite galghumor, sarkasm och ironi måste det alltid finnas plats för. En viss jargong helt enkelt, självklart inte så att det går överstyr pt andra hållet heller så klart.
Barcelona Coach Pep.
2016-02-16 21:46
Rambla

Gracias. ;)
Barcelona Coach Pep.
2016-02-16 21:43
Kröjff

Du har sannerligen näsa för undersökande journalistik, och om du har hittat en röd tråd i mina inlägg så får det väl stå för dig, men saker och ting behöver inte övertolkas. Hur som helst hör inte mina politiska åsikter hemma här, och jag ber om ursäkt för eventuell opassande sarkasm. Jag är medveten om att jag går överstyr ibland.
Barcelona Rambla~
2016-02-16 21:42
Haha, lugna ner er lite och ta inte allting på så blodigt allvar. Coach Pep är en cool cat som gillar och reta upp er lite just för det är så tacksamt att göra det. Ni tänder ju till på alla cylindrar över minsta lilla och skapar ett onödigt stort dram ur ingenting. Coach Pep är harmlös och menar egentligen inget illa och har ett stort cule-hjärta dessutom. Chilla. :)
Annons: