/spanien/barcelona/forum/24300.aspx/spanien/barcelona/forum/24300.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2007-06-11 15:25
Barcá 666. Har du några som helst belägg för att säga att det är 80% chans att de ryker?
Då är det la typ 70-80% chans att Deco, Messi, Ronaldinho och Eto'o och drar? De ryktas ju om det med.
Barcelona Barca 666
2007-06-11 14:43
håller med om en serie final hade varit bästa alternativet men det som det är o jag ser framemot nästa säsong redan säger grattis till Madrid visst kan vi fortfarande ta hem den men Mallorca??? Våra spelare har varit nonchalanta hela säsongen o det e som Xavi säger vi har gett bort titlen inte att Madrid vann den.

Spelare som idags läget med 80% säkerhet lämnar Barca e som följande: Ezquerro, Thuram, Guddy, Motta, Giuly, Saviola, Gio, Sylvinho, Edmilsson & Marquez (näms oxå).

Spelare som ryktas på väg in: Henry, Abidal, Yaya Toure, Heinze, Chivu och man har koll på De Rossi men Roma verkar vilja ha för mkt. Samtidigt kan det sägas att klubben funderar på att ta upp Giovanni Dos Santos samt Bojan (om han inte lånas ut till franska ligan) till A laget inför nästa säsong. Det finns snack om Trezeguet som granterad lämnar Juve men Juve vill ha vampyren Iniesta i byte då kan de nog glömma.

Personligen hade jag inte haft emot o höra lite om Essien men även om De Rossi kommer skulle jag bli glad. Men de viktigaste lag delarna klubben tittar på e vänster back, mittback samt defensiv mittfältare.

Lite nyheter från olika källor tex sport.es/Elmundodeportivo/Tribalfootball/planetfootball etc behöver inte vara sant men lite up2date.

Hoppas Maxi Lopez dansar i Madird om ett par dar....Hoppas får man väl göra :-)

Forza Barca!!!!!!!!!!
Barcelona Barca 666
2007-06-11 14:42
håller med om en serie final hade varit bästa alternativet men det som det är o jag ser framemot nästa säsong redan säger grattis till Madrid visst kan vi fortfarande ta hem den men Mallorca??? Våra spelare har varit nonchalanta hela säsongen o det e som Xavi säger vi har gett bort titlen inte att Madrid vann den.

Spelare som idags läget med 80% säkerhet lämnar Barca e som följande: Ezquerro, Thuram, Guddy, Motta, Giuly, Saviola, Gio, Sylvinho, Edmilsson & Marquez (näms oxå).

Spelare som ryktas på väg in: Henry, Abidal, Yaya Toure, Heinze, Chivu och man har koll på De Rossi men Roma verkar vilja ha för mkt. Samtidigt kan det sägas att klubben funderar på att ta upp Giovanni Dos Santos samt Bojan (om han inte lånas ut till franska ligan) till A laget inför nästa säsong. Det finns snack om Trezeguet som granterad lämnar Juve men Juve vill ha vampyren Iniesta i byte då kan de nog glömma.

Personligen hade jag inte haft emot o höra lite om Essien men även om De Rossi kommer skulle jag bli glad. Men de viktigaste lag delarna klubben tittar på e vänster back, mittback samt defensiv mittfältare.

Lite nyheter från olika källor tex sport.es/Elmundodeportivo/Tribalfootball/planetfootball etc behöver inte vara sant men lite up2date.

Hoppas Maxi Lopez dansar i Madird om ett par dar....Hoppas får man väl göra :-)

Forza Barca!!!!!!!!!!
Barcelona kalle7
2007-06-11 14:40
delarocha, riktigt bögig artikel.
Barcelona Messi-Maradona
2007-06-11 14:37
Snälla jag behöver Deco´s nya frisur på bild!
Barcelona La Pulga
2007-06-11 14:26
Vi har gjort mest mål och släp in minst mål.Vi har lika många poäng som Real,dom ska vinna liga om nu det bli dom,för att vi gjorde en skit match mot dom,det skrattretande..

Jag tycker när liga är så jämt som det är i år.
Dom två lagen som hämna på samma poäng i toppen,borde spela en seriefinal match.

Det borde vara mer rättvisa och hedersamt att vinna..

Eller va tycker ni andra????
Barcelona Ghazza
2007-06-11 11:53
De ödmjuka vinner alltid i längden. Är det redan på söndag återstår att se...
Barcelona Taherinho
2007-06-11 11:24
Mot Nya Tider

En fin dröm...
Barcelona Mot Nya Tider
2007-06-11 11:00
Real kan mycket väl tappa poäng hemma mot Mallorca. Hemma så har de varit mer skakigare än på bortaplan, och då speciellt mot smålag. Visst, vi kommer se ett heltaggad Real Madrid, men tänk om alla deras chanser inte går in, vad händer då? Hemmalaget får panik och spelar inte lika organiserat, helt plötsligt så får bortalaget en halvchans som leder ända in till mål, pang 0-1!

Vi får hoppas på det bästa, men tänk er om lilla Mallorca spelar kryss borta mot självaste Real Madrid, och vi vinner borta mot Nastic..

Real Madrid 1-2 Celta
Real Madrid 0-3 Recreativo Huelva
Real Madrid 0-1 Levante
Real Madrid 1-1 Getafe
Real Madrid 0-0 Betis
Real Madrid 0-0 Villareal

Som ni ser så kan man rubba Real Madrid på deras egna hemmaplan..

Min dröm är att se Maxi Lopez göra sin kycklingdans på Bernabeu efter deras bragsmatch:D
Barcelona Cristocea
2007-06-11 10:51
Holländaren/

Hahahaha. Exakt så tänkte jag också.Föresten, vem vill du se bredvid Puyol senare i framtiden?..."Nya Popescu"?
Barcelona Messi-Maradona
2007-06-11 07:35
Kan någon här inne länka nån bild på Deco´s ny klippta hår?
Barcelona Barcaaa10
2007-06-11 02:57
Varför gör itne barca adminerna som Real ? bara barca fans får skriva här inne störande och kolla deras horiga inlägg
Delarocha
2007-06-11 01:31
Absolut. Vore mer värt det att ta ligan i nästa omgång framför ögonen på Real när de lirar hemma. Men chansen är väl "slim" om man säger så... Men hoppas kan man ju göra.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-11 00:58
Delarocha

It aint over untill the fat lady sings, ganska catchy men samtidigt så stämmer det juh. Madrid har tappat poäng förr och kan likaså göra så igen.

Jag erkänner att utgångsläget gynnar de vita men hoppet är långt ifrån över.

Eller vad säger du barca broder?
Delarocha
2007-06-11 00:11
Hade gett vad som helst för att få se denna snubben ha fel. Hade varit så underbart jävla kul.
Delarocha
2007-06-11 00:04
Iago, jag tror följande spelare köps in:
Kaka
Robinho
Cristiano Ronaldo
Nesta
Inzaghi
Buffon
Zlatan
Kanske Nedved

Vad tror du?

P.S; Hur ska nån veta?... Läs rykten från aftonbladet. Inget är ju klart ännu, alltså är det omöjligt att veta.

T#11. Jag är en av dem som?
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-11 00:04
Vad som än händer kommer jag dö för Barcelona

Ligan eller inte ligan så dör jag för er !

Visca el Barca
Barcelona Iago Falqué
2007-06-10 23:24
Grabbar hur tror ni Barca värvar i år???
Barcelona FCB10
2007-06-10 23:17
ååhhhhh!!!!
Vad jag vill se madrid torska nu mot Mallorca och förlora ligan.
Jag blir så irriterad när jag ser alla ******** madrid fan tro sig mästare.

!!FORCA BARCA!!
Barcelona T#11
2007-06-10 23:03
Delarocha

Du är väl en av dem?
Barcelona ZARM
2007-06-10 23:02
Ämne: ZARM
Nej, jag hålle....
Du har rätt, det har de!Valdes har verkligen vuxit och räddat laget många gånger. Jag tycker att det är synd att han inte får mer uppmärksamhet och inte är given i spanska landslaget...och Puyol...kan man gör annat än att älska honom! Tack för påminnelsen;)
Barcelona Evička
2007-06-10 22:54
ZARM
Nej, jag håller med om backlinjen. Den lämnar en hel del i övrigt att önska. Men sedan har väl Puyol och Valdés gjort sitt för att rädda resultaten, och inte bara mittfält och anfall.
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-06-10 22:48
hej
nån som har en PIC av när Ruud "handballs" bollen mot Depor??
Barcelona ZARM
2007-06-10 22:47
Evicka

Det som har ställt till det är de oavgjorda resultaten. Sen så kan jag tycka att det har berott på våra duktiga mittfältare och anfallare att vi inte har flera insläppta mål. Vår backlinje är inte bra...
Delarocha
2007-06-10 22:44
T#11. Varför?
Sjukligt vad alla slickar hans röv.
Visst, han är väl den mest vettiga och seriösa här inne som alltid är begriplig. Men finns väl en och annan själ här som är någorlunda vettig?
Barcelona Messi-Maradona
2007-06-10 22:42
Vad tycker ni? Passar han in i dagens Barca?
Barcelona Evička
2007-06-10 22:41
Lite paradoxalt är det ändå att vi klagar på att vi inte sätter målchanserna - ändå har vi gjort i särklass flest mål i ligan. Vi klagar på defensiven - ändå är det bara Getafe som har släppt in färre mål, och det skiljer bara två mellan oss och dem. Vi är m a o bäst framåt och näst bäst bakåt. Märkligt att det inte räcker till...
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-06-10 22:40
"hooligans in different countries"
Kolla länktips!!
Barcelona T#11
2007-06-10 22:22
Men det är ju för dåligt av barca att ge real chans efter chans och till slut så tog de den och nu ligger de 1:a, barca har bara sig själva att skylla på. Gårdagens match var droppen :(

Självklart som barca supporter, så hoppas man på att barca ska vinna ligan men det måste bli skärpning till nästa säsong!!

VISCA BARCA
Barcelona Duda
2007-06-10 22:08
Det är sant, om vi vinner ligan så bjuder jag alla som ser det här inlägget på en McDonalds meny.
Annons: