/spanien/barcelona/forum/24289.aspx/spanien/barcelona/forum/24289.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kalle7
2007-05-31 07:37
ZARM. dommen har fallit, det blev en matchs avstängning :(
Barcelona ZARM
2007-05-31 00:42
Hej! Jag är ny på forumet. Läste just att man kommer att överklaga beslutet att stänga av ronaldinho i en match. Det skulle vara väldigt skönt om det gick igenom!!!
Barcelona Golazo de Messi!
2007-05-31 00:22
hahahha, vore ganska skadat
Delarocha
2007-05-31 00:20
Eller varför inte typ USA eller Kina som sponsor?
Vore ganska ball.
Barcelona Rambla
2007-05-31 00:14
Ari]Q[Gold:

Jag tror mest att det är Marca som hittar på det här för att skapa lite stirr i Barça-lägret nu inför den spännande avslutningen, precis som Sport skriver lite skumma saker om Real Madrid.

Om vi säger så här. Laporta och Txiki som var så sugna att värva Henry förra sommaren, där han till slut tackade nej. Det snackades som summor mellan €15 och €20m. Visserligen så hade han bara 1 år kvar på kontraktet då. Sen skrev han ju nytt kontrakt och förlängde det med 4 år, tror jag. De är bara intresserade av att värva honom om han själv visar något intresse av att vilja lämna. De tänker inte jaga honom som galningar. Skulle de ha blivit helt tokiga helt plötslig och erbjuda både €25m + Eto'o?

Om det är så illa ställt med förståndet, ska både ta sitt pick och pack och avgå omedelebart. :D
2007-05-31 00:02
Ämne: detta är säkert real....
BENQ har gått i konkurs. Dock så tror jag inte att dom har gått ut o sagt vilka nästa sponsorerna är. Bilden du länkade är antagligen falsk (eftersom det bara har spekulerats kring att E-on är nya sponsorerna).

Förvånar mig inte ifall de skulle slå till med en sponsor som Google eller Microsoft:P
Real Madrid Ari]Q[Gold
2007-05-31 00:02
Ämne: Ämne: Läste h....
Det är väl på det stora hela känt för alla att Marca är riktigt duktiga på att hitta på saker? Men det här är ju löjligt, om Eto'o skulle lämna för Henry skulle enligt all logik det vara Arsenal som gav er mellanskillnad, inte tvärtom... Det komiska är väl att Arsenal redaktionen inte verkade helt hundra på om det var en bra deal ^^
Barcelona barca__elve
2007-05-30 23:59
detta är säkert reals nya hematröjer inte den som visades innan, + om jag intehar hört fel så har BENQ gått i konkurs.
Barcelona Rambla
2007-05-30 23:58
€25m för Nani och €25m för Anderson. Man U löste spelarnas klausuler. Jisses, och så beskyller de andra PL-lagen Chelsea för att vara ett köplag. Skäms på er. :D
2007-05-30 23:58
Ämne: Läste nånstans att N....
Iransk landslagsspelare. Såg honom i VM i sommar och tyckte att han spelade bra. Har för mig att han fått rätt så mycket speltid i Osasuna också... intressant värvning faktiskt, tror inte att han är så dyr heller.
Barcelona Rambla
2007-05-30 23:57
Ämne: Läste här att ni sku....
Japp, gissa vem som hittat på ryktet? Jo, er klubbtidning Marca. Samuel ska ingenstans, han vill själv stanna i Barcelona.
Real Madrid Ari]Q[Gold
2007-05-30 23:52
Läste här att ni skulle bjuda Eto'o och 17 miljoner £ för Henry... Det måste väl ändå vara det dummaste silly season ryktet hitills?
Barcelona Rambla
2007-05-30 23:43
22:00 Copa Catalunya: Gimnàstic - FC Barcelona (No 100% confirmado / Not 100% confirmed)

Från Rojadirecta. Inget klart ännu tydligen.
Barcelona Iago Falqué
2007-05-30 23:41
Skulle gärna se Copa Catalunya Matchen med alla våra talanger Visas den på tv eller kan man strema

Jätte Tacksam för svar
Barcelona Rambla
2007-05-30 23:37
Rivaldo byter klubb till AEK Aten. Är det inte där vår gamle tränare Serra Ferrer finns?
Barcelona Barcelonito
2007-05-30 23:33
Läste nånstans att Nekounam, pivote i Osasuna skulle intressera Barca och Valencia... Nån som vet hur han e????
Valladolid Magnito_perez
2007-05-30 23:25
ja nej vi ska inte prata andra lag här!
Rooney är väl att ta i. Killen gjorde ju 4 mål på 3 matcher mot milan och roma. Det är inte att leka med..Bojans tid kommer dock!

RONALDINHO, ETOO, MESSI!!//

Ditt inlägg är osammanhängande. Förstår inte vad du vill få fram. Tänker inte besvara.

yaya är asgrym! Sett han live också med Monaco. Han var den som Arsenal identifierade som den bästa ersättaren till Vierira innan man köpte den där Diaby. Yaya Toure är ung också. Mkt bra för barca med power på mittfältet

Barcelona Rambla
2007-05-30 23:23
Iago Falqué:

Jag har inte en aning du. Han är bara en av många spelare som nämts av pressen som en möjlig värvning. Tror inte att vi får se någon värvning till Barça innan ligan är avslutad. Yaya Touré känns inte som en renodlad defensiv mittfältare av det jag har sett av honom, mer en tvävägspelare som går med på djupet i anfallen. Åtminstone så såg det ut så när man såg honom under VM för Elfenbenskusten.
Barcelona barca__elve
2007-05-30 23:19
Ingen som vet de andra lagets kommande tröjer förutom då real, inter och barca???
Barcelona Iago Falqué
2007-05-30 23:16
Rambla '

Vad tror du om Yaya Toure vet att han har Ryktats en hel del nu vad tror du om det kommer han att komma till Barca ellr inte ??

Tacksam för svar
Barcelona Rambla
2007-05-30 23:15
Hehe, nu ska vi ta det lilla lugna här. Visst är Bojan världens bästa 16-åring och går en ljus framtid till mötes, men att säga att han inte är mycket sämre än Rooney är väl att överdriva det hela? Rooney är etablerad seniorspelare och har så varit i minst 2 säsonger, om inte mer. Sakta i backarna när det gäller Bojan. Allt har sin tid.
Barcelona Barcelonito
2007-05-30 23:15
Rooney är bara en talang och är inte mycket bättre än Bojan Krkic

hahahahaha
håller inte med dig där
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-05-30 23:13
Magnito_perez:
det är pinsamt att du jemför REM med vad Man utd har!!
k.. hur ska jag börja..
Rooney är bara en talang och är inte mycket bättre än Bojan Krkic, Anderson drömmer om att bli Ronaldinho, Ronaldo är som Messi men jag tror mer på messi.
Nani eller etoo, mm Etoo 100%
scholes eller Xavi och deco men det är inte svårt att svara!!
Visca Barca :D
Barcelona Rambla
Ämne: Nu är det inte min s....
Ok, vi ska inte diskutera Man U på det här forumet. Kul för dem att de lyckats värva två av de bästa talangerna i Europa. Grattis.

Men en fråga bara. Med en uppställningen, hur ska defensiven fungera? Det är bara Scholes som är tvåvägspelare av de fem spelarna. Det mittfältet blir överkört i PL.
Barcelona Myrran
En tanke som slog mig när jag såg Magnito_perez SENASTE startuppställning. Tänk er Barca mot Man U med ett Barca på REM där fram och de små pojkarna på mitten mot just
.......Rooney...Andersson.....
Nani......Scholes....Ronaldo..

"Samba" fotboll till folket?
Valladolid Magnito_perez
2007-05-30 23:08
Nu är det inte min stil att börja med united uppställningar eftersom spelstilen som united lirar och kan börja lira kan vara ett komplement till njutningen man får av barca så vågar jag mig på en unitedanfallet

.......Rooney...Andersson.....
Nani......Scholes....Ronaldo..
blir sjukt sevärt och den enda värdiga utmanaren till konstnärerna REM!
2007-05-30 23:08
rambla:
aaa det är sant att sir alex är klok :d
Barcelona Rambla
2007-05-30 23:07
Ämne: Rambla:
ok.. till P....
Nej, jag menar bara att både Nani och Anderson kommer att matchas in långsamt av Sir Alex, kanske att en av dem tom lånas ut tillbaka till Portugal. Det är en sak att spela i storklubb i Portugal och dominera, en helt annan sak att spela i PL som är den tuffaste ligan. Som sagt, de kommer att matchas in försiktigt. Han är en klok gammal man Sir Alex. :)
2007-05-30 23:04
Rambla:
ok.. till PL matcher spela Hagreaves och inte anderson eller scholes??
eller spela Giggs och inte nani?
altså jag vet inte, tror att de bara kommer att bli chaos!!
Barcelona Rambla
2007-05-30 23:02
Myrran:

Bra värvningar? Nja, det beror helt på till vilken klubb. Du kan inte få mig att hålla med om att Barça hade gjort en bra värvning om de betalat €25m för Anderson. Vi behöver inte den spelartypten. För Man U är det en helt annan sak, även om jag anser att de tar en stor chans. Den klubben är ganska så skuldsatt redan som det är. Lär ju knappast bli bättre nu.
Annons: