/spanien/barcelona/forum/24257.aspx/spanien/barcelona/forum/24257.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-06-21 15:18
Ämne: kolla länktips!! ....
Man kan ju undra varför du måste översätta en trupp innan du klistrar in den här. Känns ju bara fånigt. :)

Mouth = Boca
I militate = Milito
Students = Estudiantes
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-06-21 15:14
kolla länktips!!
Barcelona barcalover 3
Ämne: Ämne: köpte m....ok då har ja missat dom...mot vilka har han gjort mål?
Barcelona Holländaren
Ämne: Om Deco lämnar så ha....
Man behöver fortfarande mer än elva spelare i en trupp.
Barcelona barca style
2007-06-21 15:13
Ämne: köpte månadens goal ....
när du säger att beckham har inte gjort mål så har du fel för att han har gjort 3 mål på frispark
2007-06-21 15:13
Argentina truppen i Copa America:

Arqueros: Roberto Abbondanzieri (Getafe), Juan Pablo Reed (River Plate) and Agustín Orión (San Lorenzo).

Defenders: Roberto Ayala (Valencia), Javier Zanetti (Inter), Hugo Ibarra (Boca), Gabriel Milito (Zaragoza), Gabriel Heinze (Manchester United), Daniel Diaz (Mouth), Nicholas Burdisso (Inter).

Steering wheels: Luis González (Porto), Javier Mascherano (Liverpool), Esteban Cambiasso (Inter), Fernando Gago (Real Madrid), Pablo Aimar (Zaragoza), Lionel Messi (Barcelona), Juan Sebastián Verón (Estudiantes) and Juan Roman Riquelme (Boca ).

Forwards: Hernán Crespo (Inter), Diego Milito (Zaragoza), Carlos Tevez (West Ham) and Rodrigo Palace (Boca ).

Vart är du Captain Fantastic!, du sag ju att Riquelme inte är inne!!
Barcelona barcalover 3
2007-06-21 15:11
köpte månadens goal tidning idag.och dom hade rankad dom 30 bästa frisparksläggarna..ronaldinho låg på 5:e plats :S del piero på 4:e plats , accuncau 3:e beckham 2:a och juninho 1:a..:S hur kan del piero ligga före ronaldinho?:S och beckham som inte har gjort nån mål på frispark iår
Barcelona Musten
2007-06-21 15:01
Om Deco lämnar så har vi fortfarande Xavi och Iniesta? Det är en synd att någon av dessa 3 (inkl. Deco) ska behöva sitta på bänken så om en av de lämnar så skulle det inte skada, spec inte Deco som trots allt kommer upp i 30+ åldern och inte är katalan.
Barcelona Rambla
2007-06-21 14:58
el Flaco:

Ok, stämmer allt det där så var det faktiskt lite svagt av de som inte valde att dyka upp.

Ni drar för stora växlar på att Deco ska säljas. Det är spekulationer från Sport.es bara. Han är längre inte "untouchable", vilket knappast innebär att klubben sätter upp honom till transfer. Snarare att man istället kanske lyssnar lite mer intresserat om det kommer bra anbud. Jag räknar med Deco till nästa säsong åtminstone. Han brinner för Barça. Tror inte att han vill byta klubb innan han väljer att varva ner i Portugal.
Barcelona Alenoinho
2007-06-21 14:56
Ämne: FCB :)-- Lahm är vän....
Essien platsar inte i barca???
Han skulle vara helt klart barcas bästa defensiva mittfältare och Essien är grymt bra framåt.. Så han skulle nog platsat i barca skulle ja tro
Barcelona Alenoinho
2007-06-21 14:54
Om Yaya Toure och Chivu skriver på oss så skulle det vara rena drömmen!!

Längtar till barcas första nyförvärv :D
Barcelona barca style
2007-06-21 14:48
jag är helt säker på att deco kommer inte lämna oss.. han har kontrakt till 2010 och förhoppnigsvis spelar han tills kontraktet går ut.. slut på den saken.
Barcelona MESSIIIII
2007-06-21 14:45
Ämne: MESSIIII--- Lampard ....
Vet du har rätt men dålig dag men han är otroligt bra han tiki elelr tizki vad han heter han sa nej vi vill inte ha han vi har för många spelare som kan spela som han i den positionen men han e väldigt stark på mittfältet som vi behöver synd att vi sa nej:( åhhh lämnar deco vem ska komma??? vi måste hitta en sån spelare som deco tex diego eller sniejder
Barcelona Iago Falqué
2007-06-21 14:43
Grabbar om nu Deco lämnar det e inte säkert men villken ersättare vill ni ha till honom säg troliga ersättare gå inte o säg T:ex Kaka??

Tacksam för svar
Barcelona FC Barcelona Deco
2007-06-21 14:42
MESSIIII--- Lampard sköt flest skott i vm och gjorde inga mål.
Barcelona Sóm més que un club
2007-06-21 14:41
Ämne: Rambla//

Om jag h....
Bra att nästan hela backlinjen var där i alla fall. Efter Getafe matchen i cupen borde de vara nominerade till fredspriset och Mandela har ju en del erfarenhet av det.
Barcelona FC Barcelona Deco
2007-06-21 14:41
FCB :)-- Lahm är vänsterback och dessutom vill jag knappast se Essien i Barcelona, han platsar inte.
Barcelona MESSIIIII
2007-06-21 14:39
Synd att vi sa nej till lampard för lampard själv ville komma till barca! Vi behöver nån som skjuter bra det gör xavi och deco men inte lika bra som lampard.
Vill se sniejder!
2007-06-21 14:28
Captain Fantastic!:
okk vi får se, men jag kan ha en "bet" med dig om att Riquelme kommer att spela i Copa America, jag säker på det!!
Listan kommer ut snart!
Barcelona MESSIIIII
2007-06-21 14:24
Hoppas deco inte lämnar.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-06-21 14:24
Ämne: Vet ni att Basile (A....
Ehm, Riquelme i landslaget? Skulle inte tro det, han har lagt av och det officiellt. Nu kan spelare komma tillbaka till landslagen, men Riquelme har inte ens tränat med Argentina under förberedelserna.

"och bli inte chokad om ni ser Riquelme i listan!! :D "

Jag skulle, om något bli väldigt förvånad om jag såg Riquelme spelandes med Argentina i detta mästerskap åtminståne.
Barcelona el Flaco
2007-06-21 14:18
Rambla//

Om jag hade varit Laporta eller Soriano hade jag lagt undan allt åt sidan för att träffa Mandela. Att Mandela inte orkar ta hand om 25 spelare är möjligt, men det jag stör mig på är att alla var inbjudna men bara 5 dök upp. Brist på intresse och fel prioriteringar minst sagt.
Barcelona Rambla
2007-06-21 14:10
Jag tycker att det är lika jobbigt som vanligt med fantasi-elvor i forumet. Vad fyller de för syfte? Blir du glad om någon skulle hålla med dig, eller vad handlar det om?
Barcelona Rambla
2007-06-21 14:09
el Flaco:

Laporta representerade Barça vid helgens ABC-final i Madrid. Sorriano har nog fullt upp med att förhandla med agenter och spelare som är ryktade till klubben.

Lägg där till att Mandela har sviktande hälsa, vilket i viss mån kanske förklarar varför han inte orkar med en audiens på 25 personer?
Barcelona FCB :)
2007-06-21 14:07
---------------valdes-----------------
lahm-----milito----puyol-----zambrotta

--------------essien---------------

------------xavi---------deco----------
---messi------------eto'o--------ronaldinho

bänk:
Chivu
Gio2Santos
iniesta
v.bronckhorst
henry
belletti
crosas
jorquera

Drömma kan man ju alltid göra :) Vad tycker ni om denna elva?
Barcelona Cristocea
2007-06-21 14:02
Vem har sagt att chivu inte vill vara kvar i Roma? Han vill ha lite mer betalt, det är allt. Men han har gått ut och sagt att han vill gärna stanna i Roma längre period.
Barcelona Ibbe Gbg
2007-06-21 13:57
Vill bara ge lite siffror om kungen Messi..
debutsäsongen 04-05/ 9 matcher 1 mål
andra året 05-06 / 25 matcher 8 mål
detta året 06-07 / 35 matcher 17 mål
(tävlingsmatcher för barcelona bara)
jag längtar tills nästa år, får då bara hoppas att han e skadefri men med den spelstilen han har så riskerar han o skada sej 50% mer än andra.. får bara hoppas gud skyddar honom, för han e KUNG i barca.. ska bli kul nästa säsong, hoppas bara på defensiva förstärkningar o Henry e bara + i kanten :)
Barcelona FCB :)
2007-06-21 13:54
snälla , deco får inte lämna! Han e kung
2007-06-21 13:43
vem kommer det att bli?
kolla länktips!
2007-06-21 13:39
Vet ni att Basile (Argentinas tränare) kommer att ge namnen av 22 man truppen som kommer att spela i copa america efter lunch så typ klokan ett, och bli inte chokad om ni ser Riquelme i listan!! :D
Annons: