/spanien/barcelona/forum/24209.aspx/spanien/barcelona/forum/24209.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-06-17 23:24
Något som glädjer mig något enormt är att inte ärkesvinet RvN fick vinna guldskon. Att Madrid vinner ligan kan jag smälta så småningom men guldskon till det svinet hade varit för mycket.

Vann inte Valdés Zamora-titeln?

Måste kolla upp det. :D
Barcelona Lionel M.
Namn: Redaktionen » Svara inlägg » Tippar REAL-MAL 2-0
Sänt: 2007-06-17 23:09
SPÄRRAR FRISKT HÄR NU!

Alla som ger sig på att skriva nidramsor mot Barcelona spärras utan pardon. Fira ert guld (och stort grattis till det) men låt inte glädjen gå åt till att håna andra lag.

Inte heller nedvärderande kommentarer och dåligt ordval om andra tillåts.

Så är reglerna i Madridforumet. Tycker helt klart att det ska införas här då nivån är lägre än i min lillebrors dagisklass. Såhär äckliga kommentarer som vissa skriver borde tas bort omedelbart.
Redaktionen, agera vänligen!

CÙLE!
Barcelona Barcelonito
r.Hyder

Jag skulle aldrig gratta real vad de än vinner...
Barcelona M19.
Som Rambla säger, alla vet förutsättningarna inför säsongen så lika bra att lägga ner snacket om inbördes.

Käranån vi kommer tillbaka, tråkigt att förlora ligan på detta viset, men hur roligt är det att vinna den på delad poäng?

Avrundar med två citat, dels 'We'll be back" och RMD's egna Ali, "la liga titeln är tillbaka där DET hör hemma".

Bona nit! Visca Barca.

Barcelona ZARM
2007-06-17 23:23
Vad jag minns har Puyol gjort två mål den här säsongen, ett i cl och ett idag.
Barcelona Duda
2007-06-17 23:23
Det är sant att det är en pissregel med inbördes möten, men tänk efter själva om vi istället hade vunnit över Real båda matcherna fast real slutade på bättre målskillnad. Då hade vi ju skyllt på det istället. Äh, mot ny säsong.
Barcelona Xoonix
2007-06-17 23:22
46 plus mål jämnfört med reals 24, nene, men real var det bättre laget hela säsongen, eller nå!! Nä ja är inte bitter!! haha
Lika bra att lägga sig och glo i taket.....adios!
Barcelona r.Hyder
2007-06-17 23:22
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-06-17 23:20
Ämne: Det är bara att grat....
Jag tror att det målet dömdes som ett självmål annars var det ju kul att han gjorde mål.
Barcelona El Gitáno
2007-06-17 23:20
Köp 2 nya backar och en riktigt bra defensiv mittfältare så tar vi hem detta nästa år! En ny målvakt hade inte heller varit fel, men är ingen måste..
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-06-17 23:19
En intressant Silly Season väntar. Hoppas på lite nytt blod speciellt i försvaret. Men spelarna måste också träna hårt och kämpa i varenda match för att vinna några titlar.
Barcelona r.Hyder
2007-06-17 23:17
Det är bara att gratulera Madrid, även om det svider till i hjärtat.

Det stod att Puyol bara gjort ett mål i la liga iår. Vad jag kan minnas har han gjort två. Det första kom väll i bortamatchen mot Atl. Bilbao där han gjorde mål på pass från Gudjhonsen. Har jag rätt?

Barcelona Ordem e Progresso
2007-06-17 23:17
Grattis Franco.
Barcelona Klint
2007-06-17 23:16
Kan inte någon i redaktionen lägga upp en krönika om hur mkt vi culés spyr på Kåmark?
Barcelona Klint
2007-06-17 23:16
Kan inte någon i redaktionen lägga upp en krönika om hur mkt vi culés spyr på Kåmark?
Barcelona Ghazza
2007-06-17 23:15
Eftersom jag inte kan skriva på RM-forumet säger jag det här.

Maken till äckliga fans har aldrig sett förut. När spelarna behöver dem som mest så buar de sönder arenan. I nästa stund viftar de med sina halsdukar i extas. Hycklare! Nu har vi inte heller perfekta fans, men det stör mig att Kåmark ska hylla publiken när det står 3-1.
Puyiii
2007-06-17 23:14
Håller med om Kåmark att han är lite ut av en madridista ibland men varför diskutera honom.

I alla fall till huvudsaken. Grabbar se det just vi kanske hade fått en CL Kval plats men nu fick vi en direkt och jag vet att det svider lite att just Madrid vinner framför oss men det är så i fotboll. Hur tror ni dem kände när vi vann CL och La liga förra året? Men kom ihåg att nu gäller det att lösa konflikerna i laget och gå vidare! Ser framemot Silly Season nu!

VISCA BARCA!!!!
Barcelona FC Barcelona Deco
Fan vad jag hatar Roberto filmare, Jävla idiot är han! Han filmade till sig 2 frisparkar och sen försökte han filma till sig en till när han sa att en Mallorcaspelare drog han i tröjan fast han inte ens rörde han!!
Barcelona kluivert9
lider med er bröder men vi kommer tillbaka starkare än någonsin. se det från ljusa sidan, det kommer att motivera barca 200% nästa säsong med ny o fräsch blod i laget.låt de vita njuta av deras så kallad välförtjänd titel, eftersom det blir deras sista. we`ll be back.
Barcelona Tompa
2007-06-17 23:13
Vi ska inte klaga på reglerna tycker jag. Alla vet vad som gäller när säsongen börjar så det kan vi inte skylla på tycker jag - det är en dålig bortförklaring.

Tyvärr är det bara och konstatera, Real Madrid levererade när det verkligen gällde - det gjorde inte Barca i år. Därför vinner våra ärkerivaler ligan
Barcelona Rambla
2007-06-17 23:11
Klint:

Man kan tycka vad man vill om inbördes möten. Alla känner till förutsättningarna när säsongen startar.

Som sagt, Real Madrid har knappast dominerat denna säsong som vi gjort de två tidigare. De har inget spel där de dominerar matcherna utan som de sa i studion, de maler ner motståndarna. Det håller inte i längden, får bara Sevilla, Valencia och Barça behålla likvärdiga trupper och spelsystem så ser jag inte hur de lagen ska kunna slarva bort ligan en säsong till.
Barcelona FC Barcelona Deco
2007-06-17 23:11
Barca-Ronnie10----- Hasse Backe är mycket särigare än Kåmark!!
Barcelona Klint
2007-06-17 23:10
Hade jag sett Kåmark framför mig så hade jag fanimej sänkt honom. Jävla Madridhora!
Barcelona Klint
2007-06-17 23:10
Hade jag sett Kåmark framför mig så hade jag fanimej sänkt honom. Jävla Madridhora!
Barcelona kalle7
2007-06-17 23:09
Håller med dig Unicef. Man kan knappt vänta på nästa säsong. Tror barca kommer köra över allt motstånd.
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-06-17 23:08
Jag kan inte fatta, så fort madrid ligger under så vänder sig alla "fans" emot laget men nu är dem helt plötsligt "värdiga vinnare" och alla har "stöttat" dem hela tiden. Jävla medgångsfans.

Om Kåmark är ett svin så är ju Hasse Backe inte långt efter. Killen kan ju aldrig hålla käft. Cappello fjäskare.
Barcelona kalle7
Mycket korrekt i ditt inlägg Xoonix.
Barcelona Ghazza
Dagens positiva sak:

Puyol gör mål! :)
Barcelona M79
2007-06-17 23:07
MYCKET tur i matchen mot Mallorca!
MYCKET dåligt spel av Reöl i matchen!
MYCKET medgångssupportrar på läktaren i Madrid!
MYCKET dåligt av domaren att inte visa ut kräket Reyes innan han avgör matchen!
MYCKET illa av Barca att tappa ligasegern!
FAN
Barcelona Unicef
2007-06-17 23:07
Jag älskar den här känslan av revansch känns som man vill ut direkt och spela å ge järnet, hoppas Barca känner så inför kommande säsong å lär sig av misstagen från denna....

Vi kommer igen det skall vi fanimej göra....

Finns inget annat lag som berör så mycket som Barcaaaa....Var stora i detta nederlag och hylla laget så får vi se ett ännu större å mäktigare Barca till nästa säsong....
Annons: