/spanien/barcelona/forum/24189.aspx/spanien/barcelona/forum/24189.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona fcb_10
2007-06-21 20:40
vi ska köpa enligt mig
ustari
chivu
abidal
yaya
forward
några bra inhoppare
Barcelona Relay*
2007-06-21 20:29
Jag har ju några spelare jag inte hade tackat nej till att se i Barcelona
Klose, Christiano Ronaldo är två av dessa
Barcelona fcb_10
2007-06-21 20:24
när blir chivu o yaya klara abidal borde också bli klar inom kort. köp också en forward som till forlan o rogerio placio eller vad han heter
Barcelona Adabisi
2007-06-21 20:22
Barcelonas spelartrupp hade före matchen mot Sundown chansen att träffa en av nittonhundratalets viktigaste personer, Nelson Mandela. Fem spelare valde att åka, resten stannade kvar på hotellet för att vila. Pinsamt var ordet.
Barcelona Relay*
2007-06-21 20:11
Önskelista för FC Barcelona
1. Två bra mittbackar snabba och postionssäkra.
2. Två ytterbackar som ska vara snabba
sedan en anfaller av klass och en mittfältare av klass det är allt.
Barcelona Relay*
2007-06-21 20:08
Ännu har det inte dykt upp någon silly season i Barcelonas avdelning? Är det för att det inte finns några som helst spekulationer här?
Jag har iallafall hört att Javier Saviola skulle lämna Barcelona och sticka till Napoli.
Barcelona Rambla
2007-06-21 20:01
Åh herregud. Det var väl bara en tidsfråga med vårt flyt. Killen har lyckats hålla sig skadefri eventuellt spelat halvskadad hela säsongen, och går och skadar sig i en betydelselös träningsmatch i Sydafrika. Att tappa hela försäsongen är allvarligt. Frågan är nu vad ledningen prioriterar i värvningsväg. Dags och smaska på några euros när det gäller Chivu och andra potentiella mittbackar nu?

Risken är väl annars att Rijkaard kommer att ge Oleguer ännu större förtroende. :(
Barcelona PILMA
2007-06-21 19:53
finn det nån som är säker på att PUYOL är skadad.
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-06-21 19:47
NNNEEEEEJJJJJJ
inte Puyol.....
Nu måste Barca köpa två mittbackar, arg som fan altså, köp Chivu och Andrade Laporta!!
Barcelona Rambla
2007-06-21 19:36
Holländaren:

Lägg där till att Lúis Enrique blir "technical staff" för Barça B för att om 2-3 år sen ta steget upp till A-truppen, gör ju att framtiden ser ljus ut.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-06-21 19:35
Nu behövs verkligen en bra mittback. Puyol blir borta i 3 månader (!!!!) efter en skada han ådrog sig i knät i matchen igår.

Säsongen 07/08 verkar inte börja bra. Han kommer defenitivt tappa åtminståne en månad av början av säsongen. F-n!!!!
Barcelona Holländaren
2007-06-21 19:28
Lär vara en hygglig tränare också.. har man haft Cruyff så är mycket vunnet.
Barcelona Rambla
2007-06-21 19:24
Läs detta. Sommarens bästa värvning är redan gjord. Pep är lyrisk över att vara tillbaka. Alla canteranos bör ju vara riktigt inspirerade av att få ledas av en sådan stor profil.
Barcelona PILMA
2007-06-21 19:23
Yaya Toure är en riktigt bra spelare som kan Spela nästa vilket område som helst har också sett några matcher av honom.
Back/defensiv/offensive/kanske Även anfallare
(KOLLA PÅ LÄNKTIPSET) så kan man också förstå att han är en bra avslutare och riktigt riktigt snabb Spelare som kan sätta dit sina chanser.
Och har en bra skott.
jag stoltserar inte honom för att vi kommer kanske lösa hit honom.

Kommentera gärna

VISCA EL BARCA
Real Madrid ¤¤Real Madrid All餤
2007-06-21 19:11
Evièka

ok, aaja där har ni fått en person som kan visa en bra bild av Barca. Det räcker ju bara att han håller på Barca, så kommer folk o bli nyfikna på er klubb och vad klubben har för mål. Synd bara att Real har inga sånna viktiga personer som supporters. Tom cruise är ju bara för mkt och sen är Nadal inte ens Madridista han är ju från Mallorca.
Barcelona Kurdistan
2007-06-21 19:11
Grabbar har ni hört nått nytt om Abidal..
Barcelona Evička
2007-06-21 19:07
Ämne: Såg ida på sportblad....
Tja, det ena behöver ju inte utesluta det andra. Jag tror på både och ;)
2007-06-21 19:06
Såg ida på sportbladet att sydafrikas gamla president Nelson Mandela hålla en Barca tröja. Är han en Barca fan eller??
Kanske var det bara att Barca var där nere o spelade kanske. Vad säger ni?
Barcelona Rambla
2007-06-21 19:03
Lacus Clyne:

Jag misstänker att denna variant dyker upp inom kort. Självklart med andra namn då. :)

¤¤Real Madrid All餤:

Intressant information, tackar. Extra kul när du nu själv var från Ivory Coast. :)
Ska bli spännande med Yaya om han nu anländer.
2007-06-21 19:01
Rambla

Det är ju just det jag sa , att killen kan spela precis överallt. Jag är själv från Elfenbenskusten, o tro mig killen är mkt populär där nere, undrar om han kanske är populärare än självaste Drogba. Värvar ni honom så tro mig kommer ni o få en lojal och skicklig lirare, som fyller vilken tom plats som helst i laget.
Barcelona Kurdistan
2007-06-21 18:58
Eller hur vart är våran Silly Season?
Barcelona Rambla
2007-06-21 18:57
Ämne: Rambla

Touré är ....
Jaså? Där ser man, mer än vad jag visste. Har som sagt ingen vidare koll på honom. Har bara sett lite av honom under VM. Då kan man säga att han är en box-to-boxspelare som både tar defensivt och offensivt ansvar? Låter spännande. :)
2007-06-21 18:55
Rambla

Touré är ju defensiv mittfältare ifrån början. Han är ju uppfostrad till defensiv mittfältare. Från hans tid i Abidjan så spelade han jämt som defensiv mitfältare alternativ mittback.
Lacus Clyne
2007-06-21 18:53
Ingen silly season ?
Barcelona Rambla
2007-06-21 18:53
Diarra är ju en helt annan spelartyp. Hans spel går ut på att vara aggresiv och jaga livet ur tekniska mittfältare. Det är inte hans uppgift att slå avgörande passningar eller löpa sig fri mot målvakten i djupledslöpningar även om han gör det ibland. Sen är Diarra bra på fasta situationer, både offensivt och defensivt.

Svårt att påstå någon vara bättre än den andra när de har helt olika uppgifter på planen. Diarra är självklart bättre som bollvinnare och att ligga i aggresiv press. Yaya Touré är bättre på annat, mer teknisk, snabbare, bättre passningspelare. Som sagt, mittfältare båda men helt skilda spelartyper.

¤¤Real Madrid All餤:

Åtminstone hans agent kommer att vara där för att förhandla med Txiki. Går allt vägen kan det bli tal om medical för Yaya.
2007-06-21 18:49
MESSIIIII

Jag tycker att Yahya Touré är lite bättre än Diarra, eftersom han är mkt snabbare och har en mkt bättre passnings spel och spelförstålse. Dessutom kan han ju spela överallt på mittfältet, till o med på backlinjen.
Har en bra koll på honom, en av mina absoluta favoriter.
2007-06-21 18:46
Tror ni Yahya Touré kommer till er?? Hoppas inte det, för den killen kan spela exakt överallt. Typ som Essien, men mkt snabbare o skickligare med boll. aaja om d e så fallet att ni köper honom, får jag gratulera er. Ni kommer inte o ångra er. Det kan jag lova er.
Barcelona MESSIIIII
2007-06-21 18:46
Nån som vet om yaya toure är bättre än diarra. Asså är han hård går in och tacklar hur e han?
Barcelona Rambla
2007-06-21 18:39
Edmilson till operation ännu en gång. Problem med sitt knä. En "arthroscopic surgery" bör väl vara en sån där titthålsoperation? Känns som om det är dags att skeppa iväg honom nu under sommaren.
Barcelona MESSIIIII
2007-06-21 18:39
Gött att vi kommer värva Yaya toureee:)
Annons: