/spanien/barcelona/forum/24166.aspx/spanien/barcelona/forum/24166.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gaucho_10
2007-06-23 15:48
Henry Eto'o

Ronaldinho Messi

Toure Deco

Abidal Chivu Puyol Zambrotta

Vad tycks : )?
Barcelona Against All Odds
2007-06-23 15:46
Härligt Barcelona! Henry kommer höja denna ligan ett par snäpp nästa säsong, och en sak som gör det ännu bättre är att när ni nu värvat en storstjärna MÅSTE Real Madrid kontra, eller vad tror ni?

Grattis anyway.
Barcelona Barcelona81
2007-06-23 15:46
Barca måste ändra taktik till 2007-2008 därför så tror jag att Barca spelar med Etoo o Henry på topp... sen flyttar man ner Ronaldinho till vänster mittfältare o messi höger... Xavi i mitten o sen skulle jag vilja ha en hårdkämpande innermittfältare bredvid Xavi...
Barcelona el Flaco
2007-06-23 15:45
Mackan_90__Barca//

Nej naturligtvis inte, jag menar då främst klubbar som Barca, Madrid, Sevilla, Depor och Valncia. Det är imponerande att Sevilla som inte är ett, rent historisk nu, storlag lyckats behålla så många av sina talanger och bästa spelare så pass länge.
Barcelona el Flaco
2007-06-23 15:42
Kamelen//

Hehe, ja minst sagt! Men det är lika bra man vänjer sig. Under hela sommaren kommer vi bli bombarderade av såväl media som madridistas att Ronaldinho eller/och Eto'o kommer lämna klubben. Det räcker tydligen inte med att Laporta uttalar sig om att spelarna inte är till salu, inte heller att spelarna sagt att de vill stanna och inte heller att Ronaldinhos agent var i Barcelona för att förbättra sin brors kontrakt.
Mackan_90__Barca
2007-06-23 15:41
håller med om att stjärnorna kan spridas lite mer, men dom ´små´ klubbarna har ju inte råd med lönen osv.
Barcelona fcb_10
2007-06-23 15:41
Samuel Eto’o igår: ”Milan gör bäst i att glömma mig och mellan mig och Inter har inga samtal förts. Jag vill stanna i Barcelona för att spela bredvid Thierry Henry nästa säsong”.

köp nu bara chivu yaya o abidal eller helst alves
Sevilla barcafan90
2007-06-23 15:40
Makalös värvning av henry, med Chivu i backlinjen känns laget ruskigt starkt. Tror däremot tyvärr att antingen Etoó eller Ronaldinho lämnar. Men inget gör mig lyckligare än det faktum att jag skulle ha fel.
Barcelona el Flaco
2007-06-23 15:39
La Pulga//

Det är väl ett bevis på att La Liga är den ligan som attraherar fler stjärnor än den engelska eller italienska. Det är ett styrkebesked i mina ögon. Men samtidigt vill jag att stjärnorna i Spanien ka spridas till flera klubbar så att inte bara ett lag har alla världsspelare.
Barcelona Kamelen
2007-06-23 15:38
el Flaco

Han försöker väl få det att se ut som att Milan är på väg att köpa Ronaldinho/Eto'o istället. Madridfan i ett nötskal.
Real Madrid Johe
2007-06-23 15:37
Grattis till värvningen av Henry. Hur tror ni att anfallet kommer formeras till nästa säsong nu? Kommer både Eto'o och Ronaldinho kunna vara kvar nu?
Barcelona el Flaco
2007-06-23 15:36
REAL MADRID 1//

Hur är det relaterat till oss?
Barcelona La Pulga
2007-06-23 15:35
Nu är la liga en profil rikare.
Hoppas att vi inte förlurar någon av våra stora spelare till dom andra stora ligor.

Nu är det bara att Real visa muskler och köper Kaka.

Valinsia och sevilia behåller sina profiler och förstärker med några stora namn.

Då kommer la liga bli fotbollens NHL.man ryser vid tanken..
vad tycker ni andra om detta?
Real Madrid REAL MADRID 1
2007-06-23 15:31
Bara så ni vet Milan har tagit sig ur suazo äffaren!
Barcelona simons
2007-06-23 15:25
Nu när Herny är klar hoppas jag innerligt att Messi, Eto'o och Ronaldinho m.m stannar.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-23 15:13
barcalover 3

Okej barca broder, nu vet du iallfall hur det ligger till. :D

Om man ska tro hemsidan så blir Chivu nästa nyförvärv och toure kort därefter.

2007-06-23 15:08
barcalover 3

Läser du nåt vi skriver överhuvudtaget?

Ledningen tar 1 spelare i taget. Chivu väntas på bli klar inom 1-2 dagar, yaya toure väntas skriva på på tis/ons.

Zaragoza Nina (Red.)
2007-06-23 15:06
Ska bli intressant att se Henry i Barcelona. Usch vad jag längtar tills allting börjar om på nytt igen!
Barcelona Captain Fantastic!
2007-06-23 15:05
Tack för alla schyssta ord från utomstående fans.

Jag tror att jag talar för alla cules när jag säger, väldigt stort av er, speciellt Arsenal supportrar :)
2007-06-23 15:04
Tack för alla lyckoönskningar gubbar.

Nilzoniz
Det är nog tänkt att det kommer se uit så där, Yaya toure som är en deff mitt är på ingång så han lär ju få spela där i mitten mot deffensivd lagda lag.
Real Madrid El Fenomeno
2007-06-23 15:02
GRattis!;) Nu blir Laliga ännu roligare, mer spännande att följa o självklart kommer ligan att få mer uppmärksamhet internationnelt. Bara vi får Kaka så kommer d blir real nice att se El Clasico;)
Villarreal Ashfin@Rossoneri VAFFANCULO MADRID!
2007-06-23 15:02
Grattis till Henry, hoppas att han krossar Madrid i El classico..

Nilzoniz

Jag håller med dig, alla fyra kan starta (vill inte ha Eto'o och Ronaldinho i Milan).
Neutral_77
2007-06-23 15:01
Stort grattis till en mycket bra värvning av Henry, ni ska vara mycket glada tycker jag. Det var många som ville ha hans signatur tro mig. Men det roliga är om man läser några av Real fans inlägg i deras forum. Bara för att ni värvade en stor spelare som Henry så vill de att deras ledning ska värva en ännu större, typ Kaka för en dröm summa. Allt detta för att skryta om att deras värvning är årets största i La Ligan, de är bara roliga de, haha

Any way lycka till i framtiden, så länge Capello är i Real så kommer de att vinna igen måste jag säga men jag hoppas att han lämnar de och att ni vinner nästa år.
Barcelona Nilzoniz
2007-06-23 14:57
Är väli nga probs med att köra alla:
-----------valdez
zambrotta-puyol-chivu-abidal
-----xavi----iniesta
messi--------------ronnie
-----etoo-----henry------

Hatar såna här leka-FM-uppställningar, men jag ser inte några problem eller varför någon måste säljas?
Diegot
2007-06-23 14:53
Jag klickar mig motvilligt in på erat forum under sorgens dag. Dagen då vi förlorat världens främste. Den helt vansinnigt himmelskt fantastiska Theirry Henry har lämnat oss för 4 år i Barcelona. Jag säger motvilligt....

Grattis, ni fick världens främste för ett skambud.
Men... han kommer leverera.
Spanien Stefaaaan
Grattis till världens bästa anfallare. Dock gör det väldigt ont i mitt Arsenal hjärta idag. Det är bara tomhet. Domedagen har inträffat. Men i vilket fall, grattis.
Fc Barcelona / Ronaldinho

En sak i taget, nu väntas chivu skriva på inom några dagar. Yaya toure dealen kommer den med.
christian! (f.d mffarnfråneslöv!)
2007-06-23 14:39
Får gratulera till en enorm värvning. Finns inte ord att beskriva hur det kännns att han lämnar klubben i mitt hjärta. En sorgens dag! Plåster på såret kan vä lvara att han går till den klubb i Spanien som jag tycker om. Men vi kommer sakna honnom i Arsenal. GRATTIS igen!
Barcelona Golazo de Messi!
2007-06-23 14:33
Oj oj oj...HENRY! :)

4-2-2-2 upställ låter saftigt?

Etoo och Henry på topp med Messi och Ronaldinho som anfallande mittfältare.
1 Pivote och sen Xavi, Deco eller Iniesta på mittfältet. Tror helt ärligt att någon av dessa lämnar.

Sen tror jag att Laporta och ledningen kommer satsa på backlinjen.

Som sagt innan. Man kan vinna en liga med 80 gjorda mål och 50 insläppta. Man kan också vinna med 50 mål och 20 insläppta. I det ena fallet behöver man ett starkt anfall, i det andra ett starkt försvar!....Anfallet kan man ju inte klaga på?:) sen om vi släpper in 1 mål per match e ju skitsamma när vi ändå gör 5 hahaha:)
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-06-23 14:29
Så trött på snacket om Fabregas och Wenger. Visst, Weneger är en bra tränare men så länge vi kan så skall vi behålla Rijkaard.

Sen Fabregas, vad skall vi med honom till? Han har redan lämnat Barca, hans beslut och hans förlust. Han kan inte komma tillbaka bara för att det passar nu.

Iniesta är dessutom minst lika bra. Kommer Yaya så har vi 2 framtida spelare på mittfältet.
Annons: