/spanien/barcelona/forum/23560.aspx/spanien/barcelona/forum/23560.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-09-25 23:14
Ämne: Är bara tvungen att ....
hahahaha ahh jag såg det med, Killarna på Sportbladet verkar inte ha så stor koll
Barcelona Brankt
2007-09-25 23:13
Ämne: Är bara tvungen att ....
Myrran!

Du skriver att Ronaldinho blev inbytt i halvlek. Menar du då första eller andra halvlek?? Eller är det så att du är ännu en av alla dom som inte fattar det heter HALVTID.

Så här ligger det till: 1:a halvlek - Halvtid/paus - 2:a halvlek.

Är det klart??
Barcelona Myrran
2007-09-25 23:10
Är bara tvungen att posta ett citat från Aftonblaskan. "Publiken på Camp Nou har hur som helst buat ut Ronaldinho som börjat tre matcher på bänken." - Han har varit skadad en match, utbytt två matcher. Ne just det han satt ju skadad på bänken och sedan blev han inbytt i halvlek i två matcher för att sedan bli utbytt i 60-70 minuten. Det va väl så?

EDIT: Ja, det står fel, ska vara halvtid men för att glädja min upplysningsman Brankt så får det stå kvar.
Barcelona Rambla
2007-09-25 23:10
Vem är komplett? Med det resonemanget måste man vara bra precis allt. Som mittback, ytterback, mittfältare, anfallare osv.

Han är överlägsen alla andra fotbollsspelare när det gäller att få teknik, balans, rytm, spelförståelse mm att stämma.
Real Madrid sp4rky
2007-09-25 23:07
Ämne: Ronaldinho som tvekl....
Jag tycker inte Ronaldinho är så komplett som så många vill få honom till att bli. Han dominerar vissa stunder i la liga men jag vill se honom göra detsamma i tex Premier Legue mot mer tyngre motståndare. Jag tycker att Ronaldinho är en av världens bästa spelare men skulle han även lyckas i premier league så höjs han i mina ögon
2007-09-25 23:05
Ämne: Ronaldinho som tvekl....
sant, Ronnie fick inte bästa starten förra säsongen heller, men med lite mer än hälften av matcherna kvar så kom han igång och måste säga att det var mest tack vare han som vi vann dem flesta matcherna i slutet när Barca märkte att RM faktiskt låg först i tabellen :P
2007-09-25 23:03
Ämne: Angående Ronaldinho-....
Håller tyvärr inte med dig, Engelsk fotboll passar inte Dinho tycker inte jag i allafall därimot italensk skulle vara bättre för honom (än engelsk) men Tekniken som finns i spansk fotboll är det bästa som finns och det är Ronaldinho som är Gudfadern när det gäller teknik! ser hellre han i Milan än Chelsea, men tror inte han lämnar Barca, därimot så är jag barca fan och kan erskänna att det kanske är därför jag säger att jag tror att han inte lämnar men jag vet inte, vi får se, jag tror i alla fall inte på tidningar o sånt som skriver massa strunt, när jag ser han i en Chelsea eller Milan (eller vad det än blir om han ÄNS!! lämnar) då tror jag på det.
Barcelona Rambla
2007-09-25 23:02
Ronaldinho som tveklöst är världens bästa fotbollsspelare när han själv vill det behöver ta ett nytt steg för att utvecklas? Hehe, riktigt kul där. :)

Stormen blåser snart över och Ronaldinho är snart tillbaka i bra form. Han brukar vara trögstartad.

Det tar emot att bli glad när Espanyol når framgångar. De kan tacka Juande Ramos för de tre poängen. Han tappade huvudet totalt med sin coachning i kväll. Slängde in allt offensivt han hade och balansen blev där efter. Såg ut som rena vilda västern där ett tag. Smekmånaden verkar vara över för Sevilla för tillfället.

Själv är man lite orolig att Rijkaard ska starta med Oleguer i morgon. Att Ezquerro sitter på bänken istället för Guddy gör inte saken bättre.
Real Madrid sp4rky
2007-09-25 22:54
Angående Ronaldinho-chelski ryktet så tycker och tror jag i alla fall att både Barca och Ronaldinho skulle må bättre av en försäljning.

Inget illa menat alltså men det känns som att Ronaldinho har gjort sitt i Barca och behöver ta ett steg till en ny liga för att utvecklas. Premier Legue är ju optimalt för där får han känna på en mer tuff fotboll.

Jag är fullständigt säker på att Barcelona kommer att klara sig alldeles utomordentligt utan hononm med Messi, Dos santos och kompany...
2007-09-25 22:54
Ämne: Till när är eto'o....
det skrevs att etoó skulle vara skadad i 2-3 månader (3 har jag för mig) så liiiite mindre än 3 månader nu, och Puyol kanske spelar imorn eller så blir det matchen i helgen. därimot så är inte Ronnie med imorn, han har fortfarande ont :(.
Barcelona Barcelona#7
2007-09-25 22:50
3-2 Espanyol
Barcelona AlexC
2007-09-25 22:50
hohohoho

Det är inte ofta man gläds med Espanyol. Inte ofta Tamudo gör en glad med sina mål.

Men tack!
Barcelona Barcanist
2007-09-25 22:48
Till när är eto'o skadad?

Kommer puyol att spela imorgon?
Barcelona oOk!
2007-09-25 22:44
Sitter och kollar på Sev - Esp och efterlyser den lille buddha. Han spelar inte, sitter inte på bänken och är (enligt eurosport, mfl) inte skadad. Någon som vet var den gode Ivan tagit vägen?!
Barcelona Barca#1(R.I.P PUERTA)
2007-09-25 22:38
3-2 espanyol. Tamuudooo:D
2007-09-25 22:17
0-2 Espanyol, Luis Garcia, är det första förlusten hemma för sevilla nu eller? i försej det har gått 54 min men dem har inte förlorat hemma än va? (om dem inte loosar den här)

Strunta i det jag skrev :P, 2-2 nu
Barcelona andreasbarca
2007-09-25 22:11
Ronaldinho till Chelsea? jag tror, och hoppas verkligen att det är rent skitsnack. Kan inte tänka mig annat. Efter ett av mötena mot just Chelsea i CL gick ju Ronnie ut i pressen och sa att han aldrig skulle kunna tänka sig att spela för chelsea. Detta efter att de under hela matchen koncentrerat sig på att springa runt och sparka på hans fötter och ben för att få honom ur balans. Sådan fotboll passar inte Ronnie helt enkelt.

Till er som sedan säger att det inte spelar någon roll om han säljs eller inte...har ni följt Barca de senaste åren? Han har burit laget på sina axlar och varit en otroligt stor del i framgångarna. Att han inte är i form är inget omänskligt, det händer alla fotbollsspelare, till och med Ronaldinho! Men med det otroliga fotbollskunnande han har är jag övertygad att han kommer tillbaka till gammal storform, och förhoppningsvis sänker bl.a. real madrid lika skönt som för två år sedan! Jag tror Messi är en viktig länk för att få honom tillbaka i form. Det märks på plan hur mycket de tycker om att spela tillsammans, och Messis beundran för Ronnie, och tvärtom är så otroligt skön att se!

För övrigt hoppas jag verkligen att matchen imorgon sänds på tv+ eller om det är tv-sport som det sagts!
Barcelona Henry333
2007-09-25 22:05
Matchen imorgon visas på tv4 Sport!!!
Barcelona El Culé
2007-09-25 22:04
Jag får intrycket av att det känns lite "plåttrigt" med den nya arenan. Ser ut mer som en cirkustillställning. Nåja, hoppas den blir fin när den väl står där klar.
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-25 22:00
Espanyol leder mot Sevilla vem trodde det?
Barcelona Iniesta#8
2007-09-25 21:59
Vill se Bojan spela minst 10 min imorgon!
Barcelona Barca Barca
2007-09-25 21:48
Ämne: Här i videon kan man....På länktipset kan man se dom på bilder.

Min röst hade gått till 12 eller 14...Mycket snygga. Fast dom som ska byggas är inte heller så dålig.

Barcelona Barca-nist
2007-09-25 21:35
vi får hoppas på att de visar matchen imorn.. låt sådana problem som media trötta ut sig själva, Ronaldinho kommer inte gå, om hans önskan är det så kan vi inte göra nåt åt saken heller. vi behöver spelare som spelar med hjärtat inte huvudet full på andra tankar,
hejar man på barca så ska man inte snacka så mkt om individer utan 1 lag. just nu fungerar barcelona rätt bra o de får forts så ;)
Barcelona joninho__90
2007-09-25 21:27
ja exakt som addeN säger...skippa det här nu det är en viktig match imorrn, snacka om den istället!
Barcelona FCB10
2007-09-25 21:09
Ämne: Hur fan kan dom säre....
töönt...
Atlético addeN
2007-09-25 20:59
Snälla sluta diskutera ronaldinho!?! Han kommer inte lämna oss, dessutom inte nu på ett tag transferfönstret är stängt.

Snacka om matchen imorron istället då vi behöver 3 poäng!

Visca el barca
Barcelona Vampíro
2007-09-25 20:56
Matchen imorgon visas med största sanolikhet på TV4 Sport. Rättighetsbråken sades ju vara över men i söndags så visades inte matchen Atletico-Racing(?) och TV4 sa att det var pga rättighetsbråken så vi ska inte vara för säkra.
Barcelona Messidinho 10
2007-09-25 20:51
asså OCH om ronaldinho går. Han gör ju ingen nytta längre. Vi har andra anfallare som kan göra jobbet och som spelar bättre just nu. Han förstör bara spelet. Han ska alltid stanna upp ta ett år på sig och sedan dribbla och tappa boll. Kolla bara hur bra våra anfallare spelade mot sevilla utan Ronaldinho. Tycker att alla spekulationer stör lagets kocentration och om Ronnie e lite smart så ska han ju självklart sätta stopp för spekulationerna. Stanna han så är det bra men vill han dra så tycker jag ite att man ska stoppa honom. Han e ju Magisk när han e i form.
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-25 20:51
Vad menas med benämingen:D Sorry
Barcelona Barca__-[R.I.P Puerta]
2007-09-25 20:46
haha maskot!. Den benämningen har väl snarare Ezquerro?=)
Annons: