/spanien/barcelona/forum/23242.aspx/spanien/barcelona/forum/23242.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2007-11-21 16:18
Lion-E hot???
Barcelona Lion-E
2007-11-21 16:17
va e detta för krig mellan dig (criff) o han (flow) va hadlar de hela om.. skippa skit snacket.. snacka fotboll istället för å komma me tomma hot mot varann.. fan älska sporten håll inte på larva er
Barcelona Criff
2007-11-21 16:08
Tänkte mer för det är tråkigt för andra att se och jag har inte lust att åka på en ban, men du visar verkligen din ålder nu.
Flow
2007-11-21 16:07
Criff, jag är rädd att du inte kan ge mig order, synd för dig.
Barcelona Criff
2007-11-21 16:06
Flow, skrev jag inte innan att du skulle skriva till mig privat om du ville något? Förstår du inte svenska?
Barcelona L.Messi19
2007-11-21 15:58
Barca_92

No shit?:P
Barcelona Barca_92
2007-11-21 15:55
Tja!! Messi, jag säger bara det! Vem vet vad denne lille argentinare kommer att bli i framtiden!!!Jag skulle redan nu kunna påstå att han är bland de 5 bästa i världen!!
Barcelona Exclusive
2007-11-21 15:24
Men lägg ner ert trams nu!
Flow
2007-11-21 15:20
Criff//

Aaa, du kör den klassiska "jag undviker vad han skriver och fokuserar på en enda sak"-stilen. I like it. Not.
Barcelona Rambla
2007-11-21 15:14
Ämne: Rambla:
Nej, förstå....
Tja, en annan högerback kanske kunde vara Schalkes Rafinha. Fast även han verkar vara gnällig och sen så är han inte lika bra som Alves. En sjukt bra högerack är ju annars Maicon i Inter. Där snackar vi urkraft som bombar nerför högerkanten som det värsta expresståg. Problemet är väl bara att han nu nog är omöjlig att värva.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-11-21 14:39
Ämne: Cristiano Ronaldo är....
Är han ? I länktipset ?
Vad snackar du om ?

Smitta oss inte med den smörjan!
2007-11-21 14:38
Rambla:
Nej, förstår vad du menar. Jag menar inte divafasoner på det sätter, självklart inte. Möjligen fel ordval. Det jag ville påpeka gjorde du. Hans lite fula spel, gnäll osv. Dessutom har han ju lite stjärnstatus över sig. Då ställer jag mig frågan om det är rätt att ta in en sådan "stjärna" till i laget. Finns det ingen högerback som är lite mer motsvarar Yayas Toures status. Dvs. Billig, riktigt bra, ung och riktigt bra utvecklingsförmåga.

Brunito:
Jag tror Rijkaard varken kommer bänka Ronnie eller Henry då de kommer säkert ta 4-5 veckor efter första inhoppet att hitta toppformen. Därefter åker han ju till AA. I mars och framöver kommer vi däremot säkerligen få se en hel del skiftningar i anfallstrion av de 4a fantastiska. Beror väl dessutom på vilken form Ronaldinho hittar efter nyår. Kommer han tillbaka i gammalt gott slag så får nog Henry och Etoó växla.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-11-21 14:26
Cristiano Ronaldo är i Barcelona för att prata med Laporta!
Barcelona Brunito
2007-11-21 13:55
Jag tror laget kommer att få en nytändning när Eto'o kommer tillbaka. Frågan är om Rijkaard bänkar Henry eller Ronaldinho.
Barcelona Lion-E
2007-11-21 13:50
Gubbar kola in länk ja fick panik när ja såg det

NI MÅSTE HJU BARA SE... madrid-dödaren e här
Barcelona Rambla
2007-11-21 13:37
Divafasoner kan väl knappast vi uttala oss om? Vi vet inte hur han är mot sina lagkamrater på träningar och i omklädningsrummet. Några divafasoner har då inte jag sett på planen. Däremot så håller han ju ofta på med att gnälla, spela allmännt småfult och samtidigt själv kasta sig för minsta beröring. Det om något kan man väl hoppas på att Rijkaard i så fall kan få bukt med.
Barcelona Criff
2007-11-21 13:28
Rambla, Jag hoppas verkligen det är sant, inget illa menat mot Zambo men har alltid dreglat över Abidal och Alves på varsin kant. Glöm att någon hade kommit runt på kanterna!!

Jag tror också att Alves "Divfasioner" hade försvunnit ganska snabbt med så många toppspelare i truppen och Rijkaard som tränare.
Barcelona Rambla
2007-11-21 13:15
Zambrottas fru "sägs" längta tillbaka till Italien. Ta det för vad det är. Någon tidning hävdar att han inte kommit till sin rätt under Rijkaard osv. Han är säkerligen kvar till sommaren oavsett vad rykten säger.

Enligt EMD så är Txiki på plats i kväll för att se Brasiliens match mot Uruguay. Han ska studera både Diego och Alves som sägs vara mål för Barcelona. Frågan är väl om han får se de två spela, då båda säkerligen börjar på bänken.
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-11-21 12:59
Låter Intressant, Alltid kul med egna produkter. Har bla hört att han kallas den "nye Puyol".
2007-11-21 12:56
Ämne: Om Zambro lämnar näs....
Intressant faktiskt.
Om Zambro lämnar så är Dani Alves för mig självklart de bästa alternativet. Dock så känns han lite bråkig av sig och har lite mer "divafasoner" för sig jämfört med Zambro. Skulle det kunna ställa till med problem i truppen om vi nu behåller alla stora ?

Varför skulle Zambro lämna till sommaren föressten ?
Barcelona Rambla
2007-11-21 12:42
Ämne: En liten fundering, ....
Marc Valiente Hernández, är lagkapten i Barcelona B. Han är en egen produkt som har gått genom de flesta ungdomslagen. En mycket lovande mittback som även kan spela defensiv mittfältare. Han var tidigare given i Spaniens U20-lag men en skada under sommaren gjorde så att han missade senaste U20-Vm. Han är lika gammal som Messi, så när han flyttas upp till a-truppen är svårt att spekulera i. Jag menar, det saknas ju knappast mittbackar i dagsläget. Fast om tex Thuram lämnar efter säsongen så kanske det finns en möjlighet för Valiente att bli uppflyttad. Vi får väl se.
Barcelona Giovanni17
2007-11-21 12:28

Messis Mål
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-11-21 12:16
En liten fundering, Marc Valiente: Är det någon som har lite koll som kan berätta lite om honom, Har hört att han är mycket lovande, när kommer han upp i A-truppen?

Tacksam för svar, VISCA BARCA!
Barcelona Rambla
2007-11-21 12:01
Om Zambro lämnar nästa sommar, vilket verkar allt mer troligt så kommer Barcelona enligt EMD att gå efter Sevillas Dani Avles. Frågan är väl bara om han är kvar i Sevilla till sommaren?
Barcelona Barca 666
2007-11-21 11:21
Nån som har länk till Messi mål mot Colombia????

Längtar redan till helgen då Barca börjar spela igen o nästa vecka CL.

Juve kan glömma både Iniesta & Puyol tror inte någon av de spelare som kommit till A-laget från Barca B kommer lämna Barca i nära framtid men värre e det nog med inköpta spelare tex Zambrotta, Roanldinho etc de rykterna blir jag mer orolig för. Hur som helst kommer ingen av våra stjärnor lämna under vintern ändå. så var lugna.

Forza Barca
2007-11-21 10:17
Ämne: Den nya lönetoppen: ....
Vad är meningen med inlägget ?
Källa?
Vad står t.ex. Ronaldinhos milj för ? 8 Milj Euro ?
Barcelona roooonaldinho
2007-11-21 10:08
Den nya lönetoppen:

(10-11 milj. Ibrahimovic)

9 milj. Kaká

8 milj. Ronaldinho

7 milj. Terry

6,7 milj. Shevchenko, Ballack

6,5 milj. Cristiano Ronaldo, Gerrard

6 milj. Toni, Buffon, Ibrahimovic (nuvarande).

det måste vara årets skämt att zlatan ska få bäst betalt
Barcelona roooonaldinho
2007-11-21 10:07
Den nya lönetoppen:

(10-11 milj. Ibrahimovic)

9 milj. Kaká

8 milj. Ronaldinho

7 milj. Terry

6,7 milj. Shevchenko, Ballack

6,5 milj. Cristiano Ronaldo, Gerrard

6 milj. Toni, Buffon, Ibrahimovic (nuvarande).

Barcelona PatrickKluivert
2007-11-21 09:07
Iniesta kmr aldrig lämna!
Barcelona Exclusive
2007-11-21 02:55
Ämne: Snälla kan nån hjälp....
Gå in där på sidan jag la i länktips. Sen kommer det fram en lista på en massa matcher och du hittar den där..
Annons: