/spanien/barcelona/forum/23169.aspx/spanien/barcelona/forum/23169.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-12-19 23:36
guddytoshoes:

Det är möjligt att jag missförstod dig, men på dig lät det som att Guddy bänkar Deco när båda är helt fit. Det kommer inte att ske under Rijkaard.

Ja på Decos plats. I CL-matchen mot Stuttgart var det faktiskt tänkt att Deco och Guddy skulle spela tillsammans på mittfältet men på uppvärmningen fick Deco känningar och fick avstå matchen. Indirekt så spelar Guddy pga Dinhos dåliga form i höst eftersom Iniesta flyttas ut på Dinhos position och Guddy tar över Iniestas på mittfältet. Självklart är den största orsaken till spel Decos skada och i viss mån Henrys nu den senaste månaden.

Nja, efter hans senaste matcher så tror jag att Rijkaards förtroende för honom har ökat så det lär nog bli lite mer speltid framöver. Lite rotation du vet när man är inne i den mest hektiska perioden under våren med både CL och ligaspel.
Spanien guddytoshoes
2007-12-19 23:33
Rambla tror du har missförståt mig det jag menade var att det var Decos plats han har spelat på i de senaste matcherna o inte Dinhos.

När Barça är skadefritt är han en bänkspelare som får ett p minuter per match.
Barcelona Rambla
2007-12-19 22:55
guddytoshoes:

Jag vill inte verka otrevlig på något sätt, men om du tror att Guddy någonsin bänkar Deco i Barça så är du rejält ute och cyklar. Deco har varit borta i 6 veckor har ännu inte hunnit ifatt fysiskt. Det är därför Guddy spelar från start, det och Dinhos lite sämre form den här hösten, för att uttrycka det milt. Guddy bör, sett till form, starta i helgen men jag är tveksam till om Rijkaard vågar bänka Deco.

Eidur har gjort det riktigt bra också de senaste matcherna. Ett tag kändes det nästan som jag och några få till här på forumet, var de enda som försvarade iceman.
Spanien guddytoshoes
2007-12-19 22:43
Messi tro mig jag håller med dig att ronnie är given istället för guddy men tror inte det är den platsen han snot, nu ser jag självklart inte så många matcher me barca men dom jag sett ser det ut som han har tagit Decos plats på off mitt (om det är pga. av skada eller ej kan jag inte svara på)
atter lycka till på lördag
Barcelona L.Messi19
2007-12-19 22:38
Ramooooo:-)

Han ber alltid om ursäkt om han någon gång gjort en ful tackling, Ramos gnäller alltid.
Se på videon där han sparkar Dinho som någon länkade. Där är er spelare! Ge mig en länk där du tycker aatt Puyi gör något fulare.
Barcelona L.Messi19
2007-12-19 22:34
Jay-z

Vet inte om det är senaste, men nytt är det:P
Real Madrid Ramooooos :-)
2007-12-19 22:30
Jaz-Y
Kolla eran Puyol mot Getafe han döda Luis Garcia så snacka inte Ramos e för bra för er så ni e rädda för honom.
Barcelona Jay-z
2007-12-19 22:28
Nån som vet vart man kan se bilder från senaste träningen.???
Barcelona L.Messi19
2007-12-19 22:27
Ämne: Nu hade jag turen at....guddytoshoes

Tvärtom gillar jag Guddy och hans kämparhjärta om det var mig du menade. Han förtjänar speltid. Men detta är en sådan match som Ronnie MÅSTE spela!
Gudjohnsen: "Es difícil imaginar un Barça-Madrid sin Ronaldinho" Det är svårt att tänka sig Barca-Madrid utan Ronnie, till de som inte förstod.
Spanien guddytoshoes
2007-12-19 22:21
Nu hade jag turen att se Valencia - Barcelona där ni spelade ruskigt bra.
Jag uppfatta inte att Guddy petade Ronnie men Deco.
Måste bara säga att sällan har ngn blivit hackad så mycket på som Gudy oansett hur han presterat

Nåvel lycka till på lördag må det bästa lag vinna (är säker på att oavsett vad så kommer L.Messi skriva skit om gudy även fast han nu bara satt på bänken;) ingen "subjektiv" bedömning där)
Real Madrid muhammadh
2007-12-19 22:18
Skulle ronaldhino bli bänkad mot oss så e jag säker på att han kommer att byta klubb.
Barcelona Jay-z
2007-12-19 22:15
Om jag ska va ärlig så är jag rädd att Henry spelar och den nollan ramos kapar benen på honom så att han är borta hela säsongen.

Matchen mot osasuna so blev han förolämpad av Vela såg hur han försökte hämnas genom att spela fult. SMUTS spelare det är exakt vad Ramos är.
Barcelona L.Messi19
2007-12-19 22:14
Hoppas nu inte bara Rijkaard bänkar Ronnie i fördel till Titi eller Guddy i denna match då blir ja jäääävligt arg!
Barcelona Abbe_
2007-12-19 22:08
Gaucho 10

Okej, och du tittar på fotboll och Barças matcher?

Just a question.
Barcelona Klint
2007-12-19 21:56
Jag börjar tycka riktigt synd om Valencia nu. Efter 25 spelade minuter så ligger de under med 1-0 mot Real Union.
Spanien guddytoshoes
2007-12-19 21:48
Fan va imponerande Guddy har lärt sig bättre spanska på 16 månader än jag har efter flera års pluggande.

Som en gammal cfc fan måste jag säga att jag inte är överaskad över Guddys performance i dom senaste matcherna, han lyckades bänka Mutu, Crespo, Zola och Drogba och är en kämpe utan dess like och när han lirar som linkman mellan anfall / mittfält är han en av världens bästa otroligt bra blick för spelet och kroppstark.
Spanien guddytoshoes
2007-12-19 21:48
Fan va imponerande Guddy har lärt sig bättre spanska på 16 månader än jag har efter flera års pluggande.

Som en gammal cfc fan måste jag säga att jag inte är överaskad över Guddys performance i dom senaste matcherna, han lyckades bänka Mutu, Crespo, Zola och Drogba och är en kämpe utan dess like och när han lirar som linkman mellan anfall / mittfält är han en av världens bästa otroligt bra blick för spelet och kroppstark.
Barcelona Sersari
2007-12-19 21:35
Barçelona

Haha, grymt hur Rijkaard följer varje rörelse Messi tar till målet. Hans huvud bara med hänger samtidigt som Messi löper=)
Messi är världens blivande bästa fotbollsspelare!
Barcelona Barçelona
2007-12-19 21:13
Varför Messi är bäst ! Kolla länk
Barcelona andreasbarca
2007-12-19 20:27
Ämne: Ok, nu har jag hört ....
det ända datumet som någonsin sagts är den 23 december, sen har det vart snack att flytta den men 23 gäller, söndag..vilken dag!
Barcelona BlueRed
2007-12-19 19:54
Namn: Artan | Ruudinho » Svara inlägg
Sänt: 2007-12-19 17:30
""Tack för länken La Cibeles, har letat efter den innan men inte hittat.
Det är verkligen en idiotisk spark Ramos gör, och inte Bush idiotisk utan han ger allt för sitt lag, det hade kunnat gå hursom med Dinho där.
Thats why we love him :)
""

det lär dem ångra på söndag. :) .
Barcelona AlexC
2007-12-19 19:25
@ Barcanist

Det blev 1-2 till Barças favör på Bernabéu och 3-0 till hemmalaget på Camp Nou år 2004.

Om du menade säsongen 03/04 så har BARÇAAAAAAA! alldeles rätt för sig.
Barcelona Gaucho 10
2007-12-19 19:03
En Ronnie i dålig form är fortfarande bättre än Gudjohnsen i bra form
Barcelona BARÇAAAAAAA!
2007-12-19 19:02
Barcelona-madrid 1-2.madrid -Barcelona 1-2.
Barcelona Barcanist
2007-12-19 18:57
snälla snälla akut, kan någon säga hur mycket det blev mellan båda el classico matcherna år 2004 ?
Barcelona Messidonaa
2007-12-19 18:50
Härligt att Henry är tillbaks igen! :D

Han gjorde även 5 mål på träningen, skönt att målsinnet finns kvar.
Barcelona mbarca
2007-12-19 18:44
Jag lästeägg där nån hade skrivit att Thuram skulle spela istället för Marquez för att han är bra nickspelare med tanken på V.Nist....
Jag undrar bara om Thuram är bättre nickspelare Marquez??
Thuram är mycket sämre än Marquez just nu och det skulle vara mycket dumt om han fick spela....

sen så hoppas jag att Inesta startar till höger ocg ronaldinho till vänster o så klart ETOO i mitten...eller va tycker ni???
Barcelona PILMÀ
2007-12-19 18:44
Det här en av anledningarna varför S.Ramos en smutsig spelare Länken.
Barcelona El Culé
2007-12-19 18:37
Montjuïc (D.E.P. PUERTA), och alla andra :

Jag kom igår hem från Spanien och på samtliga kanaler skyltar dom om El Clasico den 23 December 2007.
Barcelona Cristocea
2007-12-19 18:35
Puyol är bäst. Men när jag ser Sergio Ramos spela fotboll då ryser jag. Makalöst vilken teknik.
Annons: