/spanien/barcelona/forum/23126.aspx/spanien/barcelona/forum/23126.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Robson-Robinho
2007-12-24 16:58
Barçaa - Mas Que Un Club
hahhah dom skrek ROBINHO!!
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2007-12-24 16:56
Angående den där videon vid flygplatsen alla skriver om att Ronaldinho blev förudmjukad, men ingen skriver att några fans sjöng ROONALDINHO ROONALDINHO ROONALDINHO ROONALDINHO ROONALDINHO
Real Madrid Harzel_Losblancos
2007-12-24 16:54
Gillar Verkligen den där Krönikan "Allt är så logiskt" mycket bra skriven.
Real Madrid Robson-Robinho
2007-12-24 16:52
Jay-z
här har du det kolla vid 1,50:D
Barcelona Barcelonito
2007-12-24 16:45
När det finns 2 spelare som gör en dålig match kan man skylla på dom individuellt. Men när 9-10 spelare gör en dålig match måste man skylla på tränaren. Katastrofalt av Rijkaard. Idag står han och ler med Laporta och skålar. Inget tyder på att han kommer att sparkas. Ett år till utan titlar väntar oss fans trots att vi har världens bästa trupp.

Förlust mot Mallorca borta, kan det bli droppen?
Real Madrid McManus
2007-12-24 16:42
Rickiboy:
Var såg du det?
Real Madrid DEL PIERO^^
2007-12-24 16:40
ja ni spela ju taktiskt dåligt
Galáctico
2007-12-24 16:40
GOD JUL på er alla Cules. Hur stort hatatet mellan oss än är så är det bara när det gället fotbollen och våra lag annars vid sidan av det hela så är vi alla människor och då ska vi absolut inte någon hat för varandra. Det har inte i alla fall jag! Så jag önskar er riktigt God Jul. Och jag vill bara säga att idioterna som skrek de glåporden mot Dinho ska gå och gömma sej. Tänk på allt han har gjort för er. Skämigt och pinsamt!
Real Madrid DEL PIERO^^
2007-12-24 16:39
ut me reijkard in me lippi...

marques = skämt

domaren döMde till reals fördel hela matchen förutom situationen när robinho blev nersparkad i straffområdet fan att ni förlora,,,

hatar REAL
forza JUVEE
2007-12-24 16:38
Alla som media pratade med är idioter vem var det som skapade det lila Barça hade? Jo Ronaldinho

Våga kritisera spelre som Puyol,Marquez,Xavi,Deco o i gårdagens match till och med Eto'o :(

vi förlorade matchen på mittfältet vart var Xavi o Deco när man mest behöver dom
•๋● L0S MERENGUES •๋●
2007-12-24 16:17
Sorgligt men sant trots att jag har ett vitt hjärta och trots att barcafansen kastade ägg på Zidane inför mötet på Camp Nou 2003.

Men det är synd att era fans ska bete sig så omoget utanför plan, under match är det en helt annan femma men utanför plan är det personliga saker mot en människa bland andra människor.

Barcelona Ghazza
2007-12-24 16:05
Barca Barca,

Det är precis som du säger. Skillnaden mellan oss och Madrid det senaste året har väl egentligen varit att Madrid fått med sig poäng från i stort sätt alla matcher, hur uselt de än har spelat.

Hur ska vi få med oss poäng från de matcher spelet inte stämmer? Jag önskar verkligen jag hade svaret på det. Någon som dock kan ha svaret är Rijkaard, men efter gårdagens match fick jag en spricka inuti mig. En spricka som sakta men säkert fylls av tvivel på om Mister verkligen har fler "ess i rockarmen".

Men jag hoppas innerligen att jag har fel.
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-12-24 15:59
Giovani Dos Santos = Mowgli? ;)
Barcelona Jay-z
2007-12-24 15:50
Är det nån som har en länk på matchen vill se när den dära nollan canna skäller ut dhinho.
Barcelona Barca Barca
2007-12-24 15:46
Ghazza//

Fina ord från dig, Barca är mer än bara Messi. Men du nämner att vi spelar världens finaste fotboll när det stämmer. Men om det inte stämmer då? Det är sånt storlag klarar av att ta poäng. Jag skulle inte bli förvånad ifall det var vi som hade ledning och inget stämmde för Real och dom till sist lyckas ta en pinne. Ett tecken på mästartakter, ett annat tecken på mästartakter är när dom är det första laget som lyckas slå oss på hemma plan sedan Alt.Madrid gjorde det i ligan utan att äns släppa in ett mål. Jag älskar Barca så mycket att jag ibland bara hatar fotbollen efter en sånn kväll som igår...
Sälj Ramos!
2007-12-24 15:40
Ämne: det sorgligaste jag ....
Håller med där, tycker det är det fulaste jag läst på länge. Dem som höll på o skrek ut dem glåporden ska skämmas ordentligt och har ingen anledning att kalla sig fans. Tyvärr så ser det ut nu som att Ronaldinho går till Milan eller Chelsea men det hade man fattat för känge sen. Hoppas ni vinner El Classico nästa gång, jag höll stenhårt på er. (Jag är Roma-fan som hatar Real Madrid)

PS. Det Ronaldinho gjorde mot Ramos i första halvlek var klockrent!
Barcelona Jay-z
2007-12-24 15:30
Dhnihos form är inte svår att lista ut, han ska träna helt enkelt precis som alla andra han och Henry. För mycket stjärnstatus i dom Wenger gav Henry böter och utskällning om han inte skötte träningen. Tillslut blev han såld jag tror absolut inte på att han lämmna på grund av David dein. Henry kom helt enkelt inte överäns med Wenger i slutet av terminen, specielt när han fick sitta på bänken viktiga matcher. Pluss att han fick problem med frugan.

Men Problemet med Rejkard är att han förstog det dära med att Ronnie behöver extra träning nu. Och inte förra säsongen hade rejkard vart tuff när det gäller kost träning nöjesliv redan förra säsongen. Så hade dinho inte vart i den här soppan. Och det gäller inte bara dhinho det är många otränade spelare där ute 1 exempel Deco osv.
Barcelona Barcelonito
2007-12-24 15:25
Rijkaards coachning är bara pinsam och löjlig. Till att börja med så fegar han ur och startar med Deco istället för Guddy och Ronaldino istället för Iniesta på den kanten och nån av de unga spelarna på den andra kanten.

Sen så är han så seg med sina byten och väntar för länge och då byter han in Zambrotta som om hela matchen har hängt på Barcas högerbacksplats. Han väntar med att byta in Bojan så länge att man inte ens hoppas på det bytet och det löjligaste av allt att inte byta in Henry i matchen. Ingen förändring taktiskt eller kreativitet. Värdelöst.

Som jag har sagt sen 7 månader tillbaka: Sparka Rijkard. Och gör det medan Mourinho inte är i Milan.

Laporta och klubben har spenderat enorma pengar på världsspelare och förstår inte att de inte kräver bättre resultat och nöjer sig med Rijkaard. Bedrövligt...

Rijkaard och Ronaldinho hör inte hemma i Barcelona mer.
Barcelona Rickiboy
2007-12-24 15:25
det sorgligaste jag såg idag.
Ronnie på väg te flygplatsen och fans som buar åt honom o svär och säger massa skit o han bara går rakt igenom dem och man ser hur förkrossad hans hjärta blir.
Han är en människa,han har också ett hjärta.
Tänk er hans egna fans har tagit bort hans leende.
God jul?, I helvete heller
2007-12-24 15:10
Ämne: Man ska ta med en ny....
Cristocea
haha de e sant men spanjorer o katalaner är europeer så det där med Typiskt Latinskt mentalitet e fel
Barcelona Cristocea
2007-12-24 15:00
T#11//

Vad säger du? Etoo var bra igår. Han sög definitivt inte. Det gjorde inte heller Ronaldinho, era medgångfans hela högen.
Barcelona T#11
2007-12-24 14:58
Shit hur fan kan man tycka att etoo var bra igår, han sög så jävla hårt.
Barcelona Cristocea
2007-12-24 14:55
Captain Fantastic!//

Ja. Föresten ska du kolla på Kalle Anka?
Barcelona Captain Fantastic!
2007-12-24 14:51
Cristocea/

Ok, svårt att urskillja.
Barcelona Cristocea
2007-12-24 14:48
Captain Fantastic!//

De sa faktisk h*runge till Robinho och inte till Ronaldinho. Det är ändå tur att Ronnie inte är en fotbollspelare med het temperament.
Barcelona r.Hyder
2007-12-24 14:41
Cesc#4

En macho-tränad Henry var väll inte att föredra för Rijkaard och jag håller med honom. En pigg och alert Bojan skapade faktiskt chanser och var bra. Hans attityd och inställning säger det mesta. Däremot, en Henry i form skulle vara guld värd i ett sådant skede i matchen.
Barcelona kevina
2007-12-24 14:36
RonaldinhoGaucho10

Gud vilken bra idé. C Ronaldo tillsammans med Messi och etó´skulle verkligen ta fart på saker. lol
Spanien Cesc#4
2007-12-24 14:35
Varför slänga in Bojan av det sista bytet när henry fanns på bänken.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-12-24 14:31
Den här Ronaldinho frågan börjar likna en riktig såpa.

Här ser man honom lämna El Prat ikväll till Brasilien med Robinho, Baptista och Deco. Vissa fans sjunger hans namn medan andra skriker "Hijo de puta" = Horunge. Riktigt jävla dilemmma...

Man börjar verkligen inse vilken jävla pina det är att vara fotbollsspelare ibland. Man kan ibland dagdrömma om att vara en fotbollsspelare med glitter och glamour men sådana videos ger en verkligen en insikt i hur de dåliga sidorna kan se ut.

Han ser helt less ut, vilket ändå är förståeligt.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-12-24 14:30
HLEB!
Annons: