/spanien/barcelona/forum/23064.aspx/spanien/barcelona/forum/23064.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Ziyafet
2007-12-23 21:56
Ledesen för dubbelpost....
Barcelona Shi
Ämne: Borde inte Raul ha f....
Det var ju mer att han sköt och efterföljderna blev att han träffade Puyol väldigt oavsiktigt.
muffen
feliz navidad
Real Madrid Ziyafet
Ämne: @lle
haha kanske j....
Svårt att säga men jag tycker inte att det ser ut som om han lägger sig för tidigt iaf men jag kan hålla med om att han förstärker situationen men det är fortfarande straff....
muffen
feliz navidad, amigos
Barcelona Rambla
2007-12-23 21:55
Ziyafet:

Nu när jag ser reprisen, så borde det nog ha varit straff för Robinho där. Det är han själv som föser undan bollen med sin häl. Jag tyckte först att det var Rafa som petar undan bollen för honom.
Real Madrid Radikalt
2007-12-23 21:55
Ni kunde lika gärna ha vunnit. Det var en tät match, som vi, lyckligtvis, vann. Vi gjorde en stark försvarsinsats, och lyckades få in ett mål. Med lite tur hade ni också lyckats. Lycka till i era efterföljande matcher, vi vill ändå att det ska vara en så tuff och jämn liga som möjligt.
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2007-12-23 21:53
@lle
haha kanske jag tror inte ens då han skulle inte ha fått ta starffen :)

Ziyafet jag tror oxå han hade fått straff om inte han filmade för mycket och faller innan marquez (eller vem det nu va) kommer in i siutationen
Barcelona Rambla
2007-12-23 21:53
Borde inte Raul ha fått rött kort då? Han kommer med dobbarna före rakt in i Puyols vad. Han får inte ens en varning. Konstigt att domaren missade det.
Barcelona @lle
2007-12-23 21:50
Ämne: till dom som säger r....
nää men han ville väl ha straff ??så han kunde få skott på mål !! hehe =)
Real Madrid Ziyafet
2007-12-23 21:50
Jag kollade lite på Robinhos straff situation, enligt min mening är det solklar straff men däm själva, här har ni länken iaf...
Barcelona Criff
2007-12-23 21:49
Det är bara att svälja detta fast det smakar beskt, men det kunde varit värre. Vi förlorade med 1 - 0 och vårt lag underpresterade kraftigt. Tänk då om vi spelat halvbra? Eller om vi tom hade spelat skitbra. Ser absolut inte hur Madrid hade vunnit då.
Det är bara att få igång Deco nu.. Låta Dinho nöta litr bänk igen och få igång Eto riktigt sen kör vi stenhårt!
Vamonos!
Real Madrid Suddie
2007-12-23 21:49
Ämne: jag såg bara e sak d....
Barca-nist// Du anklagar Real för att tråka sönder matchen. Jag vågar påstå att om ni hade haft ledningen på SB så hade ni gjort samma sak. ;)
2007-12-23 21:48
till dom som säger robinho var bättre än Ronaldinho så kan jag säga fick robinho nån skott på mål under matchen?
Barcelona Barca-nist
2007-12-23 21:48
jag såg bara e sak domaren va i stor fokus, real förstörde spelet för att ta hem sina 3 poäng efter målet!allt snack om att sparka Capellio pga tråkigt spel, hur roligt spel hade Real ikväll?
jag är stolt över barcelona.
Real Madrid Suddie
2007-12-23 21:47
Ämne: Ämne: Suddie/....
Jaa ok. men samtidigt så kan väl de flesta världsmålvakter träna upp sin lägsta nivå. Fortfarande anser jag att Casillas har den högsta lägstanivån i världen. När såg man Casillas göra en groda senast?
Barcelona @lle
2007-12-23 21:46
Ämne: Hej då! Du får f....
straff bilbao =)
Barcelona Ravo
2007-12-23 21:45
Lägg ner tjafset om domaren osv. Det är bara att blicka framåt även om förlusten svider. Det som avgjorde allt var inte domaren, det såg ut som om att spelarnas vilja inte var lika stor som madrids spelarna.

Barcelona borde ha spelat mer enkelt än att försöka flasha lite här och där, saknar även kant spelet, de försökte ganska mycket centralt. Barcelonas starka sida är att attackera från kanterna och in.

Får nog bara gratta madrid för vinsten och fokusera sig på resten av ligan istället.
dom som vill se Rijkaard sparkad visst jag kan förstå er jag känner samma sak ibland men vad mer kan han görai en sån match? ta av sig kostymen o springa in o spela? håller med rambla vi e inte en sån klubb som sparkar en tränare för en förlust eller för han spelar tråkigt även om han vinner ligan

men visst ibland ifrågrsätter man hans beslut/ byten
Barcelona Rambla
Suñol_:

Som sagt, det skulle göra ont att behöva sparka en tränare. Det känns inte som om det är vår stil, inte under Laporta i alla fall. Självklart, blir det sämre blir det ju svårare att argumentera emot det. Svårt val det där.
Real Madrid Ziyafet
2007-12-23 21:44
Ämne: Suddie// Valdes är j....
Jag är beredd att hålla med dig men om Valdes och Reina har en dålig dag så är nog Reina bätter men annars är det Valdes. Tränar han upp sin lägsta nivå lite så är han aif top 10-5 bäst i världen.
Real Madrid Suddie
2007-12-23 21:44
Daebes//Zizou // Syftar du på att han släpper in lite mål isf? Det beror ju på att Barca har et riktigt bra mittlås anser jag.
Real Madrid Daebes//Zizou
2007-12-23 21:42
Suddie// Valdes är ju lätt den andra bästa målvakten i Spanien nu!
Barcelona Evička
2007-12-23 21:41
Nej, vi tänker inte spärra alla madridistas. De flesta är vettiga och vill föra en sansad diskussion. De andra plockar vi bort.
Real Madrid Suddie
Ämne: Ämne: Känner ....
Casillas är ju en av världens bästa målvakter. Den som säger emot är väldigt trångsynt. Inte för att klaga på Valdes men han är ju inte ens tredjemålvakt i spanska landslaget.
Real Madrid Daebes//Zizou
Alla Real Madrid fans som provocerar eller något tyst bara. Ni förstör detta forumet för dem och oss. Sen kommer det komma tillbaka någon annan dag.
Barcelona Suñol_
Rambla: Ja det kan väl gå men går det åt pipan i CL också tycker jag Frank får ryka om det dyker upp ett alternativ som är intressant...
Barcelona Rambla
Fredrik R:

Som jag såg det, så touchar Rafa bollen så att den går förbi Robinho. Det är möjligt att jag har fel. Det spelar som sagt mindre roll nu.
Barcelona sm
2007-12-23 21:40
det är kanske dags att byta tränare för att frank har gett allt han har kanske dags för en tränare som har nåt nytt att ge klubben
Real Madrid Ziyafet
2007-12-23 21:40
Ämne: Ämne: Känner ....
jag tar det som en komplimag till Casillas, ärligt hade vi haft Buffon eller cech i målet hade ni nog vunnit han var ju otrolig idag....
Annons: