/spanien/barcelona/forum/23059.aspx/spanien/barcelona/forum/23059.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La_BARCA!
2007-12-23 22:13
Fi fan vad det här svider! Domaren skandal. Känndes som han hejade på Real. Hade Messi spelat hade vi krossat dom. Men det var inte våran dag idag.
Barcelona krille94
2007-12-23 22:11
Barcelona-Real Madrid. Jag tycker det börjar avaktande och ju längre det gick blev det fler chanser och det var väldigt jämt hela halvleken chanser och spel fram och tillbaka fast jag tycker Real Madrid var vassare och dom gjorde även 0-1 fter ett mycket fint spel mellan Raul och Baptista och Baptista avslutar fantastiskt snyggt. Barcelona försökte och var lite bättre fast första slutade 0-1. I andra tycker jag det börjar jämt men Real Madrid var bättre och vassare och jag tycker Barcelona jämnade ut fast Real Madrid oehört säkert och var vassare och i slutet försökte dom verkligen kvittera Barcelona fast Real Madrid besegrar Barcelona på Camp Nou i El Classico grymt bra match av Real Madrid där dom var bättre laget och hade fantastiskt försvarspel. Det är bara buga och boka vilken match dom gjorde Real Madrid.
Real Madrid Fasihhh
2007-12-23 22:11
Ämne: "Barca skapade ....
Otroligt kul å se att folk gnäller på dommaren, ni gjorde för fan ingen bra match alls.. vi fick dit vi ville ha matchen, dvs backa hem låta er rulla boll och köra på kontringar!. Vi var dessutom närmare 2-0 än ni var 1-1 bortsett från Ronaldinhos skott på Iker som var det farligaste ni hade. Bara tacka och buga för Spaniens bästa lag ( någon här inne sa väl det? "Det laget som vinner ikväll är Spanies bästa lag") nu leder vi ligan också och det med 7 p före er!

HALA MADRID
A.tensta
2007-12-23 22:10
Ämne: Ämne: "B....
Ni Real fans är totalt enögda. Ja Pepe var väldigt bra idag, det kan ingen ta ifrån han. Men bara för att han har varit bra på sistone betyder det inte att han är världens bästa. Nu ska jag inte komma med bortförklaringar, men Barca hade ingen speed idag. Messi står för mycket av den, kanske allt tillsammans med Eto'o. Tror det hade varit totalt en annan matchbild med Messi på plan. Pepe var jäkligt bra idag, han raderade ut Eto'o. Det är bara klappa händerna, men världens bästa mittback, njae. Han har mycket kvar att bevisa i mina ögon. Det är inte mupp backar som rankas som dom bästa. Pepe är bland dom bästa, men den bästa?, njae det är lite för mycket.
Barcelona Barca-nist
2007-12-23 22:10
Ämne: Ämne: "B....
jag måste hålla med om till visso, men Real vann mesta på att dra ner temport och förstöra spelet!
GLÖM EJ VINSTEN VA PÅKONTRING !!!
när ett lag parkerar buss framför mål så är det inte lättlängre, grattis ni vann,jag är int osportslig förlorare. men vi ledde selet ni gjorde målet.
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2007-12-23 22:08
Robson-Robinho
hhahah haru du tv hemma när kom han till skott?
Lukas.RP
2007-12-23 22:07
Se mina synpunkter om domaren Mejuto Gonzalez, samt mina tankar om matchen på min blogg.

Se länktips!
Real Madrid Radikalt
2007-12-23 22:06
Om du tänker på det, så borde det ju vara glasklart varför Pepe anses vara den bästa spelaren "om ni inte hade några chanser", eller hur? Men klart att ni hade några chanser. Åtminstone två av dem var väldigt bra (den där Casillas fick göra en reflexräddning, och den där Pepe fick rensa), ni hade ett par halvchanser, men du måste erkänna att försvaret gjorde det bra.
Barcelona OkkaPokka1
2007-12-23 22:06
Barca-Nist

Hur länge har barca funnits i ditt hjärta?
Barcelona OkkaPokka1
2007-12-23 22:05
FC.Barcelona borde nu heta , FC Messilona.
Barcelona Barca-nist
2007-12-23 22:05
Ämne: Jag har vart barca f....
jag ska inte va elak du är bara 14, men barca är större än det du tror!!!!
messi är en spelare i giganten FC Barcelona.. blanda aldrig ihop det
Barcelona _ronaldinhoochetoo_
2007-12-23 22:04
surt!!!
till er som såg matchen; saknades messi?
Real Madrid Radikalt
2007-12-23 22:03
Om du tänker på det, så borde det ju vara glasklart varför Pepe anses vara den bästa spelaren "om ni inte hade några chanser", eller hur? Men klart att ni hade några chanser. Åtminstone två av dem var väldigt bra (den där Casillas fick göra en reflexräddning, och den där Pepe fick rensa), ni hade ett par halvchanser, men du måste erkänna att försvaret gjorde det bra.
Barcelona Holländaren
2007-12-23 22:03
Vad fan alltså.
Vi såg matchen på en krog i Lund, jag och mina vänner. Efter matchen frågade de om vi skulle ha skitkul ikväll och dricka en massa sprit och skratta och vara glada. Mitt svar sänkte stämningen.
- Nej, jag är ledsen. Jag måste hem och försvara en man som får skulden för någonting som över ett tjugotal människor varit aktivt ansvariga i. Jag måste hem och försvara en tränare, för demokratins och logikens skull! Jag måste hem och försvara en man som kommer att buas ut och hånas trots att han i dag är den människa som mår sämst av alla!

Också åkte jag hem. Och vad fan ser jag? Knappt någon skriver att de vill sparka Rijkaard. Underligt. Men bra. Inget lag som sparkat under en säsong har under samma säsong lyckats vinna någon av de stora ligorna eller cuperna.
Real Madrid Robson-Robinho
2007-12-23 22:02
Mas Que Un Club va har du för TV hemma egentligen svart vit eller robinho hade fan 2 3 skott på mål
Barcelona Meley
Synd att Iniesta spelade en hel halvlek på högerkanten där han inte kan vika in med sin fina teknik och känlsa. Mycket onödigt att ha en så bra spelare på fel kant.

Dessa skador, när ska det sluta egentligen?
Snart har väl hela laget varit skadade.
Barcelona Rambla
Shi,

spelar ingen roll att de är oavsiktligt. Han fullföljer situationen och är sen in. I PL är det där rött kort på studs, men det är klart, nationalikonen Raul får nästan aldrig ens varningar. Lite dåligt enligt mig.
Barcelona Barca-nist
kan vi få tillbaka vår FORUM!!!!!!!!!!!????????
tack
Barcelona OkkaPokka1
2007-12-23 22:01
Jag har vart barca fan sedan 1998. Och har aldrig vart så här besviken. Jag är 14 men säger bara en grej. Barcelona ska inte skylla bort segern på domaren. Och att FC.Barcelona borde döpas om till FC.Messilona, för utan messi hade barca leggat kanske 13 poäng efter real. Och att barca är så beroende av han. så gratis real. en FY FAN barca. jag skäms....
Barcelona Barca-nist
2007-12-23 22:01
"Barca skapade inga chanser" enligt reals forum ! hur kommer det sig att er casillias och pepe biler matchens bösta spelare ?
Real Madrid Radikalt
2007-12-23 22:00
Ämne: Ziyafet:

Nu när j....
Vill bara påpeka att Raúl går på bollen, men inte drar bort sitt ben när han inte lyckades få bollen. Han träffar då Puyol på knäet, det borde kanske varit gult där, men domaren stod väl ganska nära, så han hade väll en någorlunda koll.
Barcelona Tompa
Vad gäller spelarkritik var Iniesta Barcas klart bäste spelare, tycker också Dinho gjorde en riktigt bra insats. Tyvärr kommer Reals mål efter dåligt försvarsspel.
Barcelona Leo_Messi19
Vad mycket maränger det är här inne, jag mår illa!
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2007-12-23 21:58
Barça behöver köpa in en ny högerback så att Puyol spelar i mitten där han hör hemma

Ta hit Rafinha från Schalke 04
Barcelona Tompa
2007-12-23 21:57
Tung, tung förlust. När är vi sju poäng efter marängerna, inte bra alls inför fortsättningen.

Måste ändå säga att jag är mycket besviken på Barca, man borde kunna prestera betydligt bättre spel än så här. På de tre senaste El Clasicó matcherna har vi bara skrapat i hop 1 poäng av 9 möjliga. Det är för dåligt och kan inte bortförklaras med tillfälligheter, dåliga domare etc. Detta trots att kvälens pajas som höll i visselpipan var riktigt Madridvänlig. Faktum kvarstår, Barca skapade för lite, var för trubbiga. Återigen visade marängerna upp en mycket större effektivitet och därför vann de.
Barcelona @lle
2007-12-23 21:56
Barçaa - Mas Que Un Club

hehe sant =)
Real Madrid Ziyafet
Ledesen för dubbelpost....
Barcelona Shi
Ämne: Borde inte Raul ha f....
Det var ju mer att han sköt och efterföljderna blev att han träffade Puyol väldigt oavsiktigt.
muffen
feliz navidad
Real Madrid Ziyafet
Ämne: @lle
haha kanske j....
Svårt att säga men jag tycker inte att det ser ut som om han lägger sig för tidigt iaf men jag kan hålla med om att han förstärker situationen men det är fortfarande straff....
Annons: