/spanien/barcelona/forum/22972.aspx/spanien/barcelona/forum/22972.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito
2008-01-17 22:44
Thuram är ju ordinarie mittback i Frankrike och även Abidal. Så tas Bojan ut och han får spela så blir säkert jättekul o se den matchen.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-17 22:37
Skönt att Bojan får chansen o visa upp sig men jag hoppas bara att han får vara med i alla träningsmatcher för det går inte och avgöra efter en match han kommer vara lite nervös. Dessutom möter de Frankrike också. Men hoppas på det bästa för vår lilla stjärna!

Förresten tror ni Messi kommer vara med i truppen mot Santander för han tränar ju fullt ut med hela truppen nu?
Barcelona tarrak
2008-01-17 22:35
Fantastiskr roligt att se hur intelligensreserven sitter på marängernas forum sitter och diskuterar huruvida Camp Nou är fem-stjärnigt. Uppenbarligen har de inte lärt sig att använda Google så jag bjuder på en länk.
Barcelona Nemo
2008-01-17 22:34
Viktigt att Bojan har fötterna på jorden. 17 år, spelar i Barcelonas a-lag, är med i katalanska landslaget och nu kanske spanska landslaget.

Vamos Bojan!
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-17 22:22
Rambla

hehe aa säkert om han får speltid och henry är på plan så byter dom självklart tröjjor!

Hoppas han gör mål :D
Barcelona Rambla
2008-01-17 22:20
Bojan blir troligtvis uttagen till träningslandskampen mot Frankrike 6:e februari och blir därmed den yngsta spelaren någonsin i La Seleccións historia. Det är så stort! Tror ni att han kommer att byta tröja med Henry? :D
Barcelona Abbe_
2008-01-17 22:13
Han hade egentligen ingen aning :-).
Real Madrid bilo
2008-01-17 22:11
aa det är sant rambla santiago bernabeu är också 5 stjärnigt
Barcelona Rambla
2008-01-17 22:07
Nu har visserligen även Santiago Bernabéu blivit upphöjd till femstjärnig stadium av UEFA, vilket har jag för mig skedde förra året. Frågan är vad för relevans detta har?
Real Madrid bilo
2008-01-17 22:05
tack ghazza
Barcelona Ghazza
2008-01-17 22:04
Varsågod bilo!
Barcelona Jycken
2008-01-17 22:03
Vilka värvningar tycker ni vi ska göra i sommar?

med tanke på att deco börjar bli till åren så ser jag fram emot en Diego. och möjligtvis en ny högerback. alves ? vi skulle nog vara rätt starka då.
Real Madrid bilo
2008-01-17 22:03
criff du som snackar mycket bevisa det
Barcelona Ghazza
2008-01-17 22:01
Haha, herregud. Det är nästan så att det får stå kvar, för nöjets skull =D
Real Madrid bilo
2008-01-17 21:59
ja men bevisa det att camp nou är 5 stjärnigt men real madrid är världens rikaste klubb

hala madrid
Barcelona Rambla
2008-01-17 21:59
bilo:

Spring in igen på andra forumet och skvallra lite till. Du blir nog kung där då. :D
Real Madrid bilo
2008-01-17 21:57
criff kan du bevisa att camp nou är 5 stjärnigt jag ville se det
Barcelona Rambla
2008-01-17 21:56
Shi:

Jag kan störa mig på att de större lagen som vi och ni får alltför stora fördelar under matcherna. Speciellt när de leder i matchen. Jag förstår de lite mindre klubbarnas kritik mot domarna att de förfördelas gentemot storklubbarna.
Barcelona Rambla
2008-01-17 21:54
Criff,

att det finns personer som är i totalt avsaknad av ett intellekt är ingen nyhet. Att skriva "sönderk*u*l*de", "råtthåla" och liknade gör att man "vinner" stor respekt i forumet. ;)
Barcelona Criff
2008-01-17 21:47
Namn: REALX4XLIFE » Svara inlägg
Sänt: 2008-01-17 21:13
vad finns det för småbarn,töntar,smogen hit boxer 85 dit,i barcaforum.
Real har tur,real kan inte spela.domare hjälper,stolpe hit ribba dit.Hur kan såna höja sina röster här i sverige om världens mäktigaste-vackraste klubb.I sverige där deras mästare blir utspelad av medelmåttiga valencia,där landslaget blir sönder k... av spania kommer folk o prata att real e dålig.Har dem glömt den 23e december vad vi gjorde med dem inför hela världen i deras råtthåla.Hala madrid

Undra om killen själv insett att han har anknytningar till Sverige?
Eller är det bara Barca fans som är svenskar?

Medelmåttiga Valencia? Som kom längre i Cl än både Barca & Real förra året.

Sverige sönderk*u*l*de? Blev det inte 2 - 0 i första mötet med Spanien?
Råtthåla? Jag har bild där det står att Camp Nou är en 5 stjärnig arena medans Santiago Bernabeu bara är 4 stjärnor? Rätta mig om jag har fel.

Det värsta utav allt är när man kollar åldern, 32 år! haha
Barcelona Shi
2008-01-17 21:47
Ämne: Domarna dåliga stand....
Jag själv känner att de laget som leder får sina små fördelar med frisparkar och vissa avgörande lägen. Kännder det nu oxå när vi leder att vi får frisparkar som vi absolut inte fick förut. Tror det beror på att domarna är ganska svaga i psyket och faller för trycket allt för ofta.
Barcelona Rambla
2008-01-17 21:41
Domarna dåliga standard jämnar ut sig i det långa loppet även om vissa fans inte vill se det så. När vi vann ligan de två säsongerna så kändes det att vi fick med oss mycket av domarna. Knappast något vi får nu. Speciellt på Camp Nou, där man alltid fick extra fördelar (det går inte att blunda för), men nu för tiden får spelarna inte ens gå upp i press innan det blåses för frispark för minsta lilla beröring. Får inte ett offensivt spelande lag vara aggressivt eller vad är det frågan om? Nåja, jag är säkert lite färgblind här men det känns faktiskt så många gånger.
Barcelona Shi
2008-01-17 21:36
Ämne: Shi, Samtidigt blev ....
Det är nog bäst att vi lägger ner denna diskussionen om tur då du har din uppfattning och jag har min. Säsongen är lång och vi får se i slutet vad som avgör. Jag är nöjd sålänge domarna inte avgör något, de har inte varit lika dåliga som alltid denna säsongen men dock fortfarande håller det väldigt låg standard.
Barcelona R_10_ME
2008-01-17 21:35
titta på räddningen
Barcelona Rambla
2008-01-17 21:33
Ämne: vill bara undra om ....
Samuel Eto'o lämnade för ANC efter matchen mot Murcia i lördags.
Barcelona Shi
2008-01-17 21:33
Ämne: Ämne: Hur ser....
Tror personligen att Vi kommer tappa poäng mot Atletico som ger er chansen att komma ikapp. Vi har visat sämre form och en hel del skador i baklinjen bådar inte gott mot deras giftiga anfall, sådet blir spännande och se hur det blir.
Barcelona barcadinho
2008-01-17 21:32
Jag rättar mig.
15 vinster av 19 var det till och med.
Barcelona Criff
2008-01-17 21:31
Shi, Samtidigt blev inte Muhammad Ali utboxad i 10 ronder för att sen knocka motståndaren pga ork.
Det är ju inte så att de lagen som spelar ut er de första 75 minuterna inte har några chanser. Utan det är stolpskott, ribbträffar, felträffar och självklart kanonräddningar utav Casillas.
I mina ögon har ni haft mer tur att lagen inte gjort mål på sina chanser än ni har stått emot för att förhindra det.

Kolla Henry innan han blev skadad, han hade träffat stolpen 7 gånger. Kalla det vad du vill, men det är vad jag kallar otur.
Barcelona R_10_ME
2008-01-17 21:29
redan kompis
Real Madrid bilo
2008-01-17 21:28
vill bara undra om etoo har åkt till afrikanska mästerskapet??
Annons: