/spanien/barcelona/forum/22702.aspx/spanien/barcelona/forum/22702.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-03-05 00:18
Io sono Interista

Vi gör en bra halvlek, men efter Messis skada och i och med ledningen så slappnar Barca av och slår ner takten och håller i bollen. Återigen så backas mina påstelser upp när jag säger att Henry och Eto inte kan spela ihop i en 3 manna anfall, det blir en dålig balans och de hamnar oftast i ingenmansland och ingen ligger rätt.

Ronaldinho var klart bäst i dagens barca, ytterligare 1 steg i rätt riktning vilken fantasi han stundtals visar upp och det öppnar lägen för andra.

Nemo - Gudjohnsen

Jo det var verkligen synd att han ska skada sig återigen i slutskedet av säsongen, jag vill passa på och ge en känga till läkar teamet varför skadas så pass många spelare varje år numera?

Hoppas Messi repar sig snabbt jag ville fan att han skulle vara med och fightas om skyttekung titeln.

OkkaPokka1

I den formen vi är i så skulle jag inte vilja att vi möter ett kollektivt starkt lag som Liverpool, vore vi i toppform i alla aspekt av lagdelarna så skulle jag inte ha nån mardröms scenario men nu är vi på halvfart och det är bara att hoppas att det släpper.

SaM__-

Inget att bry sig om, Barca i eller ur form är ett av europas anfallsglada lag det vet varenda kotte.

Ola och Kviborg är väl de enda som inte håller med. Denial be dy name!
Barcelona ¤ Ronaldinho ¤ 10
2008-03-05 00:17
Åhh men snälla VARFÖR äre just Barcelona spelarna som blir skadade HELA tiden och viktiga också det är de man blir förbannad på. Kom tillbaka Messi så snart så möjligt en vecka räcker men så som man såg på honom när han fick tårar så är det faktist kanske längren 1 vecka :( DE HOPPAS VI INTE PÅ! hoppas han är med mot Valencia borta i cupen.
Barcelona Ronaldiinho
2008-03-05 00:16
Där har ni en länk där man kan se lite höjdpunkter samt skadan på messi..
Barcelona FC-Barcelona
När lottas det för semifinal?

Vad kan man säga om messi inget mer änn att tycka synd om killen, just nu när man behöver honom som mäst, aja nu får Ronaldinho värkligen ta tag i deta och vissa att han kan spela fotboll igen!
Barcelona OkkaPokka1
tarrak

Så de kan bli El clasico i en kvartfinal i CL?
Barcelona tarrak
Det stämmer att det är fri lottning till kvarten.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-03-05 00:15
okkapokka1

drömlottning:
shalke
marddrömslottning:
Real Madrid/ ManUtd
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-05 00:13
Glädjande är det i alla fall att se Ronaldinho i bra form. Det behövs verkligen nu när Messi är borta.

Skynda dej tillbaka Messi! Och fortsätt förbättra dej Ronaldinho!

Visca Barca!
Real Madrid Fasihhh
2008-03-05 00:13
Ämne: har någon koll på ve....
Vad jag läste kan ni möta vilket lag som helst av de osm går vidare.. då det lottas och inge landskydd blir det heller. Men jag är inte 100% faktiskt!
Barcelona Criff
2008-03-05 00:11
har någon koll på vem vi kan möta i kvartsfinal?
Så som jag har förstått det kan vi bara möta vinnarna imorrn.
Med andra ord Real Madrid/Roma, Liverpool, Chelsea & Porto.. förutsatt att dem går vidare förstås hehe.
Barcelona Rambla
2008-03-05 00:09
Klantigt av Sevilla att tappa efter att ha 2-0 på hemmaplan. Dessutom, den där Capel är ju en lika jobbig filmare som Navas, slänger sig så fort han får kamp om bollen mot sig.

Borde inte Rijkaard ha bytt ut Messi redan efter första smällen?
Barcelona SaM__-
2008-03-05 00:09
Ride_The_Big_One(6) //

Jo, började ana något sådant.

Men hur lång tid brukar det ta innan besked om skador kommer? Lär väl inte få veta något ikväll?
Barcelona r.Hyder
2008-03-05 00:06
Tror Messis tårar har mycket med känslor att göra. Killen lever bara för en ända sak och det är fotboll. Så har det troligtvis varit hela hans liv. Läste i någon artikel att Messí aldirg var den som gick ut med polarna på bio eller dylikt, han ville vara med bollen istället. När han inte kan spela blir han ledsen.

Lider verkligen, inte bara för att han är världens bästa spelare, men för att han har ett barça och - fotbollshjärta som inte går att beskriva.

Kom tillbaka snabbt Messí!
Barcelona Nemo - Gudjohnsen
2008-03-05 00:05
Ride_The_Big_One(6)

Jag gissar nog att det var pga att han blev skadad igen. Vi såg samma sak mot Chelsea för något år sedan. Man kan ju inte annat än lida med Messi.

Han skadar sig minst en gång varje år. Detta kan förstöra hela hans karriär om det fortsätter.

Kvartsfinal here we come!
Barcelona Io sono Interista
2008-03-05 00:05
såg lite av matchen, ronaldinho såg riktigt bra ut, men ni som såg hela matchen, e han tillbaks till sin gammla form eller ? En Ronaldinho i form = Kungen av Fotboll !:D
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-05 00:04
Jag lider faktiskt med Sevilla. Hade gärna sett dom i kvartfinalen.

Klara för kvartfinal:

Arsenal,Fenerbache,Man united,Barcelona.

Sen tippar jag dom andra:

Real madrid,Liverpool,Chelsea,Schalke 04.

Mardröm/dröm lottning?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-03-05 00:03
SaM__-

Ola selby hatar Barcelona och är otrolig enögd likt kviborg dåra, så inte förvånad att han tycker så trots att det inte stämmer helt.

Matchen som sagt var avgjord redan efter några min, kunde ha tagit in Bojan eller Gio i mitt tycke visar Rijkaard ännu mer prov på att han inte har fingertoppkänsla.

Fyfan vad jag led med Messi det gjorde ont att se han halta av, blev han så känslosam för att skadan gjorde så pass ont eller att han återigen blivit skadad?

Kom snabbt tillbaka Messi we love you!
Barcelona Pau
2008-03-05 00:02
Bedrövligt av Rijkaard att inte slänga in Bojan, stod och skrek hela andra halvlek. Nej, luften gick verkligen ur en efter Messis skada, sen verkade det som hela Barca kom ur rytm.

Sörjer med Messi
Barcelona Dizzy
2008-03-04 23:56
Tror det tar 2 dagar för att kolla hur Messi mår?
Barcelona SaM__-
2008-03-04 23:53
"Sevilla och Fenerbahce är tillsammans med Arsenal lagen i turneringen som spelar den mest attraktiva fotbollen och är det något lag det känns okej att åka ut mot så är det just Fenerbahce"

Ola Selby i Sevilla redaktionen kan inte ha sett många Barca matcher.
Barcelona MEssiiddoonnaa
2008-03-04 23:46
xavi nya mål kungen :D
Barcelona MEssiiddoonnaa
2008-03-04 23:45
neeej :( min legend skadad! näh näh passa era hoppas han blir borta bara 1 -2 veckor :'( ångest när just messi blir skadad!!!!!! damp som fan :@
Barcelona Aleessandroo
2008-03-04 23:45
Vet någon hur dom kommer göra med kvartsfinalerna ?!.. kommer dom lotta eller?
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-04 23:41
A.Gaudi

Håller med dej, vi ska visa Fener vad Spanien står för.
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2008-03-04 23:40
Fy fan vad synd om Messi. Det märks hur mycket han älskar den här sporten. Jag hoppas inte på mer än 4 veckor.

För övrigt håller jag med Rambla, Han måste ju kunna slänga in Bojan. Matchen var ju klar efter 3 minuter ta me fan.

Animo Messi! :(
Barcelona Dizzy
2008-03-04 23:39
Är glad att Sevilla åkte ut. Man vill inte möta dom. Sevilla är ett grymt bra lag. Möter hellre Fenerbache.

Hoppas Messi är borta bara 2-3 veckor inte ens det!
Barcelona jogabonito_barca
2008-03-04 23:39
Fan,, håller med att Sevilla spelar väldigt underhållande, sedan så är de från spanien också. Ville verkligen att de skulle vidare
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-04 23:37
Herregud NEJ!

Sevilla ute :( riktigt tråkigt. Dom tillsammans med oss och Arsenal som spelar den mest underhållande fotbollen.

det är trist för Sevilla.
Barcelona A.Gaudi
2008-03-04 23:36
hopppas verkligen vi får möta Fenerbache nu. Sevilla måste hämnas. vi ska visa spaniens överlägsenhet och krossa turkarna på deras spökstadion också.
Barcelona FCBTilIDie
2008-03-04 23:31
Annons: