/spanien/barcelona/forum/22556.aspx/spanien/barcelona/forum/22556.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Culeeees
2008-04-06 16:57
ahaha nemo eru du som kallas de i rby ? :P
ahaha ja känner dej.
Barcelona Suñol
2008-04-06 16:44
nemo: Om man gillar Miró så se länktips. Grymt bra tycker jag!
Barcelona nemo
2008-04-06 16:36
Så, nu har jag beställt paketresa till Barcelona den 25 juli och bor på hotellet "Rafaelhoteles Diagonal Port". Något man absolut måste göra i Barcelona, tips? Allmänna tips?
Barcelona CE_Iniesta_V.Valdes[Animo Lionel]
2008-04-06 16:29
Palle

Så länge Valdés är hel kommer inte Pinto få en minut var så säker. Tycker Valdés gör sitt jobb helt klart, dom många insläppta målen senaste tiden är ju knappast hans fel.
Barcelona L!VOZ
2008-04-06 16:28
Champions del barça ._.

"Si, si, del Barça Que va a conseguir la Champions"
Barcelona Palle Kuling....
2008-04-06 16:24
Kolla länktipset! Där står det att Neeskens säger att alla matcherna som är kvar är som finaler. Så har dom ju redan sagt 3-4 gånger tidigare den här säsongen.

Jag hoppas verkligen att Pinto får stå snart, jag tycker att han är lite bättre än Valdes. Jag kommer ihåg innan när han spelade i Celta Vigo, och då var han riktigt grymm!
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-06 16:24
Ämne: Fan vad svårt Barca ....
Cristiano Ronaldo har gjort 27 mål på 29 spelade matcher inte 27 matcher.
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-06 16:19
FcBarcelona - FCB

Jag gillade din 4-4-2 uppställning men kanske lite ändringar?

---------Valdes------------
-Puyol-Milito-Marquez-Abidal
-Iniesta-Toure-Xavi-Bojan-
--------Eto-Henry-----------

Vad tycks?
Barcelona Gudabenådad
2008-04-06 16:14
Henry kräver ingenting! Uppgifterna kommer från Marca som är en Madridbaserad tidning. Och de ger Barcelona en känga när de har tillfälle att göra.

Henry har sagt att han är mer van vid 4-4-2 eftersom de spelade så i Arsenal, men han spelar också på den positionen tränaren beordrar honom att spela på.

Iniesta och Dos Santos på varsin kant isåfall.
Barcelona FcBarcelona - FCB
2008-04-06 16:06
Hej alla Barcelona fans!

Henry kräver 4-4-2 och de tycker jag Frank ska
acceptera. Frank gillar 4-3-3, men om han accepterar 4-4-2 och testar de lite. Jag tror de kommer gå bra för Henrys del. Han spelade 4-4-2 i Arsenal.

Vill att Barcelona ska spela såhär idag.

-Valdes-
-Zambrotta-Pyuol-Thuram-Abidal
-Xavi-Toure-Iniesta-Bojan-
-Eto-Henry-

Va tycker ni ?
Barcelona Barcelona #7
2008-04-06 16:06
2-2 Rooney
Barcelona Jay-z
2008-04-06 16:04
Fan va dommarn dömmer för Man U shiit.

2-2 helvete
Barcelona A.Gaudi
2008-04-06 15:53
"De förtjänar att vinna CL för de har det bästa laget. För jag tycker att det bästa laget i Europa borde vinna CL (efter Barcelona) - tycker inte du? "

äh dom har inte visat att dom är det bästa laget i europa. visst 2-0 mot Roma och dom slog ut Lyon men det räcker inte för att säga att dom är bäst. förra året var det ju nästan likadant. alla såg dom som bäst i europa men Milan slog ut dom och alla hyllare tystades ner.

Dom är inte det bästa laget förän dom vunnit mot de bästa lagen. Vinner dom CL är dom bäst. gör dom inte det skule jag inte beskriva dem som det bästa laget just nu. får se om dom klarar att slå ut barca i en eventuell Semi. för Roma och Lyon är inte europas top 5 klubbar.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-06 15:53
Middlesbrough har vänt 0-1 till 2-1 mot Manchester United och Afonso Alves har gjort båda målen.

Det är inte omöjligt att vi också gör det? asså vinner
Barcelona Edwin2
2008-04-06 15:45
lovebarca_megi//
Är inte så säkert på det. Jag är optimist men jag börjar tvivla nu.
Visserligen spelar FC Barcelona hemma, i den mäktiga Camp Nou som ger en fördel. Men ska Getafe slå FC Barcelona hemma någon gång, så har de läget nu. Detta med tanke på skadorna och den usla prestation som spelarna har visat på sistone.
De kommer att försöka att utnyttja fasta situationer och distansskott på Valdes. Det kan ge resultat.
Räkna med att Gatafe spelarna kastar sig titt som tätt i kampen om bollen. Sedan tror att jag att de ska försöka att störa mittfältet och passningsspelet. Men då gäller det att Rijkaard utnyttjar kanterna.

Vi får se hur det blir.
Barcelona Barca-nist
2008-04-06 15:41
nån som kan översätta?
Barcelona Suñol
2008-04-06 15:35
Fan sluta dra upp den där eto'o historian nu helt onödigt och provocerar bara och då blir forumet miserabelt.
Barcelona Gudabenådad
2008-04-06 15:33
Jag kommer ihåg att jag hade den festen på datorn. Den är riktigt bra.

Den bästa delen är när Iniesta skriker ut: "Zaaaaamora" (målvakten som släpper in minst mål i la liga får titeln zamora)

Och då går Valdés upp för att prata och sen sjunger Valdés: "Andrés Iniesta, la, la, la, la, la, la Andrés Iniesta, la, la, la, la, la, la, la.

Jag letar frenetiskt efter det, men kommer ihåg var den ligger, om den ens är kvar på datorn. Det var någon härifrån som länkade hela festen iaf.
Barcelona Barca-I Hjärtat
2008-04-06 15:30
Haha, men jag menar att jag vill ladda ner HELA den kvällen, inte bara det med Henke även om det är stort. Vill hälst ladda ner hela festen :)!
Barcelona lovebarca_megi
2008-04-06 15:29
jag tror att vi vinner idag med 2-1 :D:D älska barca
Barcelona Gudabenådad
2008-04-06 15:27
Barca-I Hjärtat // Haha, den länkades för 2 timmar sen av Moe. Kolla i länktipset.
Barcelona FCB_Alex
2008-04-06 15:27
Ämne: Tjaa! Vet någon vart....
Här klicka bara på länken
2008-04-06 15:26
PS. Såg att MOE -_- hade lagt upp biten med Larsson Larsson, vart kan man laddar net den...!
2008-04-06 15:21
Tjaa! Vet någon vart man kan hitta "festen" på Camp Nou säsongen 05/06, när publiken skriker: Laarssson... Larrsssoon,Larssooon och så bär hela laget upp Henke ?

Vart kan man hitta den ??
Barcelona FCB_Alex
2008-04-06 15:19
Ämne: kan någon vara snäll....
Han säger Madrid era svin hylla mästarna
eller något i den stilen
Barcelona Gudabenådad
2008-04-06 15:09
A.Gaudi. // De förtjänar att vinna CL för de har det bästa laget. För jag tycker att det bästa laget i Europa borde vinna CL (efter Barcelona) - tycker inte du?
Barcelona A.Gaudi
2008-04-06 15:03
äh. Inget lag förtjänar CL förens de vunnit titeln. Vi slår ur underläge och vi kommer slå ut Man Utd. jag tror verkligen på oss. alla räknar ut oss ifrån titeln och ser det som en säkerhet att england vinner CL i år. men Barca kommer överaska, slå ut Man Utd och finalen kommer bli enklare än Semin.
Barcelona nemo
2008-04-06 14:59
Ghazza tack, jag lyckades boka en paketresa för 5 personer. Det gick på 15100kr, inkl. flyg och 4 stjärnigt hotell nere vid stranden. Hotellets namn var "top secret" när jag beställde och kommer att stå i bekräftelsemailet. Väntar på det nu :)
Barcelona Barcelona #7
2008-04-06 14:54
Aa, Abidal Kommer att spela sina 2 jobbigaste matcher i sitt liv.

Bortaplan kommer vara värre än hemmaplan
Barcelona Gudabenådad
2008-04-06 14:52
C.Ronaldo är helt insane! Han har haft en fantastisk säsong. Även fall jag inte gillar spelaren eller laget så förtjänar de att vinna hela CL. De har det bästa laget i Europa just nu.

Abidal måste vara bra på i den matchen.
Annons: