/spanien/barcelona/forum/22487.aspx/spanien/barcelona/forum/22487.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2008-04-13 00:15
RONALDINHOO!!!!, vem ska han sätta in då? Giovani var utbytt, Henry & Bojan skadade, Dinho skadad.. Vem ska han stoppa in?
Barcelona Shidenn
2008-04-13 00:14
Ämne: Haha, Valdes gör en ....
ja du vi har många svarta får i laget som får all skit för allt som händer, dinho och deco som man klandrar för förlusterna även då de inte medverkar eller valdes för varje mål han släpper in, det eftersom han tabba sig mot valencia för två år sedan.
Barcelona Holländaren
2008-04-13 00:13
Ämne: Haha, Valdes gör en ....
Jag håller med. Jag tänkte på det när jag såg reprisen att där märktes det hur mycket vi saknar Deco som är vår ende ettrige mittfältare. Xavi och Yaya stod båda och täckte i princip samma yta. Beklagligt.
Barcelona RONALDINHOO!!!!
Grabbar märker ni inte att Frank Rijkaard inte satsar på ligan längre. Annars hade inte Ezquerro fått starta (menar inte att han var dålig). Trots att han gjorde en bra insats så skulle inte Ezquerro få starta om Frank Rijkaard satsade. Till och med när han byttes ut så kom Vasques in. Frank Rijkaard satsar inte på ligan. Nu återstår o se mot Man U i cl semifinal!!
Barcelona Jay-z
Giovanni17 //

Vaah hur fan kan Abdial va klockren när han är så ojämmn och han har en sån låg lägsta nivå.

Och Yaya snälla nån jag tycker att Edmilson är bättre än han just nu. Fan Han kan inte än glidtackla så tung ser snubben ut.
Barcelona Meley
När Deco spelar så klagar så många på honom. Men när han inte spelar så märker man hur mycket han egentligen betyder. Han är taktpinnen på mitten, pressar motståndarna och jobbar hårt i defensiven. Om han nu ska säljas i sommar (hoppas inte) så är det dags att hitta en ersättare nu, annars kan vad som helst hända.
Barcelona DM1982
Inte nog med att vi tappade poäng ikväll, vi spelar så otrolig tråkig fotboll. Jag kräver inte att det ska vara superfotboll hela tiden men när man på 90 minuter inte lyckas få till ett skönt och fint spel så är det verkligen illa, Barca ska inte spela som de gjorde ikväll.
Barcelona OkkaPokka1
2008-04-13 00:12
Altid detta. Alla är sämst och ska säljas. När Ronaldinho inte är på plan är de han som måste finnas där. Och när han är på plan är han sämst. Sen om Valdes gör en tabbe så är han sämst i världen.

Asså seriöst väx upp eller börja sysselsätta er med något annat. För Fotboll är så här. Och man kan inte alltid vinna. Och Barca spelarna är människor precis som oss.

Så ge dom lite andrum och stöd dom istället.
Barcelona Suñol
Dizzy: Sissoko bättre än Yaya tillåt mig att ge ut priset för den dummaste kommentaren i dag i hårdkonkurens med typ 75% av alla andra galningars skitsnack.
Barcelona Criff
Namn: Jay-z » Svara inlägg
Sänt: 2008-04-13 00:08
r.Hyder //

Har inte sakt att Toure är sämst i Barca kan du inte läsa eller. Sa att han är sämst i Barca. Alltså han va mycke bättre innan han kom.

Nästa gång läs innan du svarar.

hahahaahahha "Jag sa inte att han är sämst i Barca, jag sa att han är sämst i Barca"

hahahahahahha
Barcelona Visca_Barca
tro mej valdez platsar inte i Ifk göteborg.
han får 3-4 skott på 90 minuter och han släpper in 3st.

ni snackar om anfall och backlinje , gå o fan leta efter en målvakt först
Barcelona Holländaren
Ämne: MESsi ThE bEsT

tv....
En fråga Smogen;

vad är spelarnas uppgift?
Barcelona De Assis
2008-04-13 00:11
vet att jag skrev nyss att ligan va över .. men det är det inte .. haha ändrade mej
KAN NI ALLA SKÄRPA ER, AA VALDES HALKADE MEN VEM GÖR INTE DET?!
DET ÄR EN BLÖT GRÄSMATTA SOM VATTNAS ?!
NÅN SKREV NYSS " GE PINTO EN CHANS "
ERU HELT SJUK I HUVET ELR ?
HAN HAR INTE SPELAT SEN DEN 17 DECEMBER I SEGUNDA,
VALDES ÄR O KMR ATT BLI ETT AV VÄRLDENS BÄSTA MÅLVAKTER.
O TOURE , DET ÄR EN SKANDAL MATCH AV HONOM, TAPPADE BORT RÄKNINGEN PÅ HUR MÅNGA SLARV HAN GJORDE
EZQUERRO ?!
ÄR DET 1 APRIL FORTFARANDE RIJKAARD ?!
FKKING DOMARE HELA BUNTEN,
FATTAR INTE ATT SPANSKA DOMARFÖRBUNDET O FIFA INTE GÖR NÅT ÅT SAKEN.
Barcelona Dizzy
2008-04-13 00:11
Sunol

Vill du ha Valdes i Barca? Tycker du han är bra? Kompis det finns bättre målvakter. Varför inte testa Pinto nu när Ligan är körd. Han gör för många misstag. Men ok han halkade.
Barcelona Rambla
2008-04-13 00:10
Haha, Valdes gör en kanonräddning på nicken som domaren trots det dömer till mål. Ska Valdes ha kritik för att han gör en grym räddning men linjedomaren tror sig ha sett bollen vara inne?

Vid andra målet. Det är ingen som klagar på backar och mittfältare som inte pressar spelaren som slår in inlägget där han tom får stå och sikta, eller Abidal som missar sin markering. Skärp er för fan!
Barcelona Holländaren
Victor Valdés. Inte Valdez för helvete. Finns väl inget riktigt fan som kan stava fel på en spelare som stått i princip varenda match i fem år.

Det var god rörlighet i Barca i dag, som tidigare sagt, tyvärr släppte Touré bollen alldeles för sent hela tiden, och Edmilson... ja... som jag sagt tidigare; lika fyrkantig som sitt namn.
Barcelona Smogen
Milito däremot har inte varit en klockren värvning, jag är ledsen att säga det men han håller inte den klass man behöver för att spela i Barcelonas backlinje.
Tyckte han var ok i höstas och trodde han skulle bli bättre, men han har bara blivit helt usel.
Barcelona Shidenn
Ämne: Holländaren

Jag ....
du skriver som en gangster gubben, varför inte hålla dig till något annat. Du bara skämmer ut dig alltså. håll käften och gå ut för det finns inte värre tider än nu, och inte ska du en fjortis sitta här och hälla salt på såret.
Barcelona Palle Kuling....
2008-04-13 00:09
Ämne: VALDES är ett skämt,....
Och du klagar på medgånssupportrar?? Så här skrev du:VALDES är ett skämt, killen är ju inte stabil för fem öre..trött på han nu...lägg alla jävla pengar på alves och ny målvakt och sälj inte ronaldinho och deco så kommer vi äga nästa år...Walkover resten av matcherna och börja med försäsongsträning nu vore mer än vettigt..

Hahaha! Skriver man så, så är man ju ett riktigt medgångsfan.
Barcelona Rafa Marquez
2008-04-13 00:09
Ämne: r.Hyder //

Har in....
VA?
Barcelona Smogen
2008-04-13 00:08
MESsi ThE bEsT

två frågor
1. Vems ansvar är det att spelarna presterar på plan och vinner matcher?
2. Vad har tränaren för roll i ett fotbollslag? Enbart välja vilka elva spelare som spelar varje match?
Barcelona Giovanni17
Ämne: Giovanni17 //

Ska....
men jay-z

du vet om att alla är imot dig men det är bara att inse toure och abidal har varit två klockrena värvningar
Barcelona Edwin2
Barca-nist//
Du har rätt.
Försöker bara att konstatera att det inte blir någon titel i år tyvärr.
Vi får sikta oss på nästa säsong. Men då krävs det en hel del förändringar.
Nej... Nog med gnället nu.
Barcelona Jay-z
r.Hyder //

Mena att han är sämst i Barca tröjan han va bättre innan.
Barcelona Suñol
Ligan har varit körd i månader. Eto'o börjar visa klassen det känns bra. Valdes snacket blir jag bara irriterad av, dom som klagar minns väl inte raden av målvakter som var så dåliga att det inte finns ord. Men visst han är ingen Zubi. Puyol var grym idag har varit riktigt bra dom senaste matcherna medans laget visar en sällan skådad dekadens. Domarna var katastrofala 1-1 målet vill jag inte ens prata om men också frispelningen av Vasquez som INTE var offside. Desutom skulle Aitor haft rött kort men icke icke
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-13 00:07
[FC-BARCA]

Vems val är det att festa?
Vems val är det att inte gå på träningarna?
Inte fan är det Rijkaards i alla fall.
Barcelona Shidenn
jag förväntar mig en jävel som snart kommer att klandra dinho och deco för förlusten.
Barcelona Smogen
Barca-nist

Nej, man kan inte vinna varje år, men med det laget barcelona har bör man göra det i stort sett varje år, och man bör framförallt spela bättre än så här.
och jösses vilket stöd spelarna måste känna av att vi sitter i ett svenskt barcelona forum och skriver uppmnuntrande saker till dom... :)
Barcelona Remi
2008-04-13 00:06
Barcas spel måste förbättras radikalt om vi ska ha en chans mot united. Jag får känslan av att det barca vi ser just nu kan inte föra en hel match, bara i underläge. Inget känns stabilt just nu och det är nog klubbledning som ligger bakom det hela.
Barcelona Visca_Barca
2008-04-13 00:06
Holländaren

Jag lovar dig med valdez kommer vi va som en Bio och folk som sitter framför kommer bara garva.
under 90 minuter får den idioten en boll på sig och då är det mål direkt.

Yaya ja du lille Yaya här ska man va snabb och inte fan sova varje match.

Abidal killen tror att han är James Bond .
Rijkard mannen när du ser att du behöver Pöng varför inte spela pffensive 90 minuter? varför inte ha Gudy och Gio in hela matchen?

Svar: föratt barca ska förlora
Annons: