/spanien/barcelona/forum/22473.aspx/spanien/barcelona/forum/22473.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FC-Barcelona
2008-04-08 23:01
Bojan.Messi.Etoo

Nej tyvärr, Ingen messi ingen dinho jag tror att Deco kan vara vår frälsare nu tills mess å dinho komer!
Barcelona andreasbarca
2008-04-08 23:00
Det finns dock en sak att glädjas åt. Det är att nu kan väll TV6 iaf inte visa årets två tråkigaste matcher Chelsea-Liverpool framför antagligen Barca-United? Men man vet aldrig med dom, dom brukar ju förvänta sig "stormatcher" av solklara 0-0 matcher.

För övrigt var det inte i närheten av straff. Babel tar själv tag i motståndarens tröja för att "glida med" och sedan totalfilma. Så jävla tråkigt, speciellt med tanke på den SOLKLARA straff arsenal skulle haft i första. Men jag slår mer än gärna liverpool i en final!
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-04-08 22:59
Gaucho_10
säg bara att allt måste fixas
Sancho (AC Milan)
2008-04-08 22:59
Captain Fantastic!

Hahah... du ser väll skillnaden?

Getafe och Liverpool?

Spanska cupen och Champions League?

Carragher, Hyppiä, Aurelio och Diaz, Belenguer ,Contra?

CL kvartsfinal och Spanska cupen kvartsfinal?

Hehe :)
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-04-08 22:58
Ämne: Bojan.Messi.Etoo
....
haha :D men vett du om Deco är med im ?
Barcelona Dizzy
2008-04-08 22:58
Gaucho_10

Det där var en stor lista:D

Messi fixar allt.
Barcelona Gaucho_10
2008-04-08 22:56
Om barca ska kunna vinna CL så är det viktigt att många delar stämmer,tex:
1.Deco måste komma tillbaka, och spela bra
2. Försvaret måste vara stabilt, inga misstag
3.Valdes...snälla rara valdes, inga tabbar
4. Mittfältet, Toure måste täcka upp för iniesta,xavi,deco
5. Messi!
6. Anfallet, dags att visa att henry var värd köpet, och att eto'o börjar ta mer ansvar
Barcelona FC-Barcelona
2008-04-08 22:56
Bojan.Messi.Etoo

Du var ett steg för mig där :P
Barcelona FC-Barcelona
2008-04-08 22:55
Ey Skit i Liverpool - Arsenal, Liverpoll ska alltid ha sån tur med sig, men det har blivit så att vi alla måste fråga en grej DECO ÄR HAN MED IMON eller finns det någon chans att killen komer tebx!!!
Barcelona messirati
2008-04-08 22:55
Ämne: Köra över liverpool.....
Jag hoppas ändå på Liverpool för jag klarar inte att se Chealski vinna en enda match.
Barcelona Bojan.Messi.Etoo
2008-04-08 22:54
Tyckte att Arsenal borde kommit vidare men så är livet. Har en fråga :D? Är Deco uttagen imorgon ?
Barcelona barcadinho
2008-04-08 22:52
Man börjar bli trött på alla filmnigar som leder till straffar och som avgör matcher. Spelarna faller som om de har fått en backspark av en häst och domarna har en kvartssekund att avgöra ja/nej.
Man bör göra om reglerna och ge tre matcher avstängning för filmnigar i straffområdet (i efterhand). Då undrar jag om många skulle våga rulla så lätt på marken.
Annars för min del kvitter det väl vem vinner. Jag har inga favoriter i England och gillar faktiskt ingen av deras starka fyra.
Liverpool än en gång är inblandad i en otroligt bra och spännande match. Vi kan inte klaga på dem att de spelar tråkigt precis. De är kanske mer organiserde men de har många snabba, starka och tekniska spelare.
Barcelona Killuminati
2008-04-08 22:52
Ja jag tror också på Barca det är klart. Men man kan inte säga nånting redan nu det är för tidigt finns många faktorer som kommer avgöra.
Barcelona messirati
2008-04-08 22:51
Ämne: messirati

Jag fa....
Tar ut och tar ut... Jag tror på barca, thats all. klart att det blir svårt men jag tror på pojkarna.
Barcelona Killuminati
2008-04-08 22:51
Captain Fantastic!

Aa verkligen Walcott! nästan Messi klass på den räden. :D
Barcelona Rambla
2008-04-08 22:49
Ämne: Rambla
Auja, mitt f....
Situationen börjar helt klart utanför straffområdet. Spelarna krokar ihop, det är fan inte straff i alla fall.
Barcelona Rafa Marquez
Alltså, det är så jävla tråkigt. Lider med alla Arsenalfansen, Tyvärr har tråkfotbollen segrat. Och Liverpool som tydligen skiter i Premier även fast man aldrig vunnit? HA
Barcelona Gaucho_10
Köra över liverpool...?

Är det nått lag i världen som barca kommer att ha STORA svårigheter mot så är det just liverpool, titta bara på hur effektiva de är, att de kan gå från att spela så dåligt de 20 första , till att vinna med 4-2 (skulle inte vara en straff) men ändå
Barcelona Captain Fantastic!
2008-04-08 22:48
Ämne: Fröjdfeldt, hur fan ....
Jag håller med, så otroligt tungt att ta som fotbollsfanatiker, jag tackar Gudarna ikväll att jag inte är en gunner.

Återigen, respekt åt Walcott, aldrig sett en engelsman göra så i mitt liv.
Barcelona Kallé
2008-04-08 22:47
Rambla
Auja, mitt första intryck va helt klart att de va straff och Fröjdfelt har bara första uttrycket att gå på.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-04-08 22:46
Ämne: har precis tappat al....
Ja men det är såklart bara för att domaren vad svensk så dom vill såklart göra allt för att hylla svensken.
Barcelona Killuminati
2008-04-08 22:46
messirati

Jag fattar inte hur du kan ta ut final direkt vi har Schalke imorgon och sen en ev semi mot förmodligen Man u där det kommer bli RIKTIGT RIKTIGT svårt för det verkar vara Man u´s år.

Men det där var ju straff solklar ser ni inte hur Tóure drog i honom rena brottningen.
Barcelona Rambla
2008-04-08 22:45
Fröjdfeldt, hur fan kan han göra ett sådant misstag i en CL-kvartsfinal? Hakningen på Babel börjar ju utanför straffområdet tom. Äh fy fan, jag hade varit vansinnig som arsenalfan. Precis kvitterat ochär vidare så blir man bortdömda, för att inte tala om förra veckan. Tungt!
Barcelona OkkaPokka1
2008-04-08 22:44
Orättvisan visade sig själv i Arsenal matchen, och straffen som Pool fick... Skandal om man jämför straffsituationen Hleb hade i första matchen.

Ett till underhållande lag ur turneringen... Synd Gunners
Barcelona Karlssoooon
antifotbollen har tagit en seger idag igen tyvärr.
Barcelona Killuminati
Jugador

Men vi är olika personer så jag behöver inte vara exakt som dig. Men tro inte heller att jag hatar min kompis eller nåt hehe, men ville bara att Arsenal skulle åka ut nu bryr jag mig inte om lvpool mer. :d
Barcelona messirati
2008-04-08 22:43
har precis tappat allt förtroende för hela tv6 gänget. hur i helvete kan man tycka att det e straff? okej om glenn skulle kunna påstå det, men vad fan..
tråkigt att man som svensk måste skämmas för en sån domartabbe

Vi kommer hur som helst att springa över Liverpool totalt i finalen
Barcelona Dizzy
2008-04-08 22:43
Fi fan vilken match det var! Lider med Arsenal
Barcelona Jugador
2008-04-08 22:41
Killuminati

Men herregud. Jag har flera vänner/arbetskamrater som håller på Arsenal och brukar kasta skit på Barcelona men inte hoppas jag på att Liverpool tar sig vidare i CL som oftast bygger en mur framför mål.
Barcelona Ghazza
2008-04-08 22:41
Lider lite med Arsenal. Är det något annat lag vars fotboll jag respekterar så är det helt klart deras. Var det någon som sa 300 miljoner för Alvés? Nej, lägg pengarna på Wenger!
Annons: