/spanien/barcelona/forum/22464.aspx/spanien/barcelona/forum/22464.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2008-04-20 21:59
reul madrid:

Sluta upp med att dumförklara dig själv. Du vet ingenting om min bitterhet. Jag har heller aldrig påstått något annat än att Madrid förtjänar ligatiteln. Hitta inte på saker, tack.

Att få er irriterade kräver ju knappast någon större ansträngning från hjärnan. Det är bara att se på din kompis Hajen. Snälla, ta med honom här ifrån när du ändå är här.
Barcelona Caio
2008-04-20 21:58
Captain Fantastic//
Man kan ha citerat fel, vinklat det som han sa.
Och förresten om han söker sig till en annan klubb. Tror du att FC Barcelona faller med hans frånvaro?
Real Madrid reul madrid
2008-04-20 21:57
Hajen_01//

Ta och dra härifrån!
Barcelona Captain Fantastic!
Rambla/

Ja, men jag har som sagt aldrig haft lika stora tankar om Deco som jag haft om Eto'o. Jag trodde på fullt allvar att han var en sorts ny Luis Enrique, men det verkar vara fel....
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
Captain Fantastic!
Håller med dig till 100%

min respekt för Eto'o sjönk drastisk
Real Madrid reul madrid
2008-04-20 21:56
Rambla//

Visst är du bitter.
Vi har 72 poäng i ligan med 15 att spela för, vilket är bättre än förra året.
Det är bättre än Manchester United som har 72 poäng med 1 match mer spelad och betraktas som världens bästa lag.
I Italien har Inter 75 poäng.

Så vi håller jämt med resten av Europa och ni säger att vi vinner ligan pga. dålig liga.
Då kan vi ju säga att ni vann era 2 senaste liga titlar pga. att vi inte var bättre.

Det är bara en dålig förklarning, visst ni har inte varit bra. Men till och med er Eto'o sade: If Madrid win the league, it is because they deserve it.

Visst är det irriterande att ni säger något sånt när vi luggit 1a i ligan sen dag 1!
2008-04-20 21:55
Caio/

Det tvivlar jag på då alla spanska tidningar citerat honom från en presskonferans idag, där han just kommit med dessa kommentarer.
Barcelona -ViscaElBarca!-
2008-04-20 21:55
Hajen

Jalla? det e svenska vi snackar här inte arabiska tack!
Barcelona Rambla
2008-04-20 21:54
Captain:

Lugna dig. Deco har fällt samma kommentar för några månader sen. Alla tycks ha glömt det. Det Samu sa var att om det fortsätter som denna säsong även nästa säsong så får han se till att vinna titlar i någon annan klubb utanför Spanien. Detta uttalande är säkert ganska så väl förvrängt av journalister.
Real Madrid Hajen_01
2008-04-20 21:53
Kan någon knulla FCB-messi bakifrån?

Jalla hejdå!
Barcelona Caio
2008-04-20 21:52
ain Fantastic//

Ta detta med en nypa salt. Det stämmer säkert inte.
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2008-04-20 21:52
Hajen_01
för det 1:a lär dig skriva rätt på spanska om du ska skriva

Åsna
Barcelona FCB-messi
2008-04-20 21:51
Kan någon spärra idioten Hajen_01 tack.
Real Madrid Hajen_01
2008-04-20 21:51
på väg med ett guldleende!!! lycka till i cl (inte sarkastisk, seriöst)

Glöm inte att det är samma man utd som åkte stryk mot Milan...
Barcelona Rambla
2008-04-20 21:50
Ämne: CABRON BARCA, SALUDA....IQ-fiskpinne?
2008-04-20 21:50
Fy fan vilken avskyvärd kommentar från Eto'o. Den mannen har man alltid älskat och beundrat och så släpper han en sådan spyfärdig kommentar! Den var inte bara tragisk, utan den gjorde även ont i hjärtat att läsa...

Detta i kontrast mot denna patetiska kampanj klubben klubben kör igång mot United "Tos units fem forca!", snacka om fullständigt skitsnack när hela jävla klubben står fullständigt splittrad. Hur fan ska alla hålla ihop när spelarna själva lägger dessa kommentarer?

Ronaldinho steg just högre i min ranking än Eto'o (vilket aldrig kom på frågan tidigare), Ronaldinho har aldrig lagt en sådan skitkommentar som endast tyder på själviskhet och 0 i kämparglöd eller lagkänsla, även om Ronaldinhos oproffesionella uppträdande knappast hjälpt hans rykte.

Eto'o har lagt en massa låga kommentarer under sin karriär och uppträtt på ett avskyvärt sätt många gånger, men denna gång gjorde det fan ont. Sedan så tål det även att sägas att han inte är den som ska snacka, då han brände ett tio-tal chanser igår som jag skulle satt med båda benen ihopknutna och med ögonbindel för ögonen.

Fan vilken jävla soppa det är av vår klubb, United kommer säkert ha roligt på onsdag.
Barcelona Caio
2008-04-20 21:49
Hajen_01//

Nämen...
Där ser du..).
Barcelona Shi
2008-04-20 21:49
Ämne: CABRON BARCA, SALUDA....
Stick härifrån di j*a idiot.
Real Madrid Hajen_01
2008-04-20 21:48
CABRON BARCA, SALUDA CAMPEONES!! CABRON BARCA, SALUDA CAMPEONES!!! ETOO NEGRO, SALUDA CAMPEONES!!! ETOO NEGRO, SALUDA CAMPEONES!!!!!!!!
Barcelona Caio
2008-04-20 21:44
Shi//
Jag har inte dumförklarat någon. Jag har bara konstaterat som det är och som det har varit.

Du nämnde att Barcelona inte har mött bra lag i CL. CL-tuneringen har varit lång. Barcelona har inte förlorat en enda gång.
Hur många förluster har Real Madrid inklusive de två sista mot Roma?
Barcelona Shi
2008-04-20 21:42
Ämne: Shi:

Bitter? Snar....
Rambla

Jag snackar om er väg till semifinalen har varit rena rama räkmackan. Vinner ni dock CL är jag den första som ska gratulera er för det skulle vara en stor bedrift.

Och nej jag var inte ute efter dina sympatier då liga titeln räcker för min del, att alla andra har underpresterat är upp till dem, i min bok räknar jag in 2:a ligatiteln i rad det är det som betyder nått i slutändan.
Barcelona Rambla
2008-04-20 21:40
Shi:

Bitter? Snarare är det väl du som verkar bitter för att jag inte höjer Madrids insats till skyarna. Jag anser att det har varit en skitsäsong när det gäller ligan. Dåligt spel och för många lag har underpresterat. Sen får du tycka vad du vill.

Tur med lottningen. Låt oss nu leka med tanken att vi går och vinner hela CL. I sådana fall innebär det att vi har slagit ut Man U i en semifinal och sedan besegrat antingen Liverpool eller Chelsea i en final. Ja du, det är riktigt illa pinkat ju.

Keffo:

Vad min förhoppning är har du inte en susning om.
Barcelona Shi
2008-04-20 21:37
Ämne: Rambla//
Det är som....
Klarar du inte av en helt vanlig disskussion utan att försöka dumförklara någon annan?
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-04-20 21:36
Ämne: Ämne: Shi:
....
Vadå har ni spelat mot något topplag då. Och säg inte att Roma är ett topplag. Det är på grund av Milan och Juves fjasko dom va med i CL
Barcelona FCB-messi
2008-04-20 21:34
barcadinho
som de flesta så vill vi att vi ska komma trea.
så att vi måste kvala in till cl, som resulterar att vi slipper Jipporesarn. så vi kan förbereda oss ordentligt inför säsongen
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-04-20 21:33
En fråga: Har Fantastic 4 någonsin spelat med varandra en match ?.Isåfall vilken ?
Barcelona Caio
2008-04-20 21:33
Rambla//
Det är som vanligt.
De kommer in här i klungar när de vinner. De gömmer sig när de förlorar:).
Barcelona Shi
2008-04-20 21:32
Ämne: Shi:

Jo, ni gjord....
Rambla

Du låter väldigt bitter. Ingen har sagt att Real har varit ett drömlag att skåda, vi har helt enkelt vunnit ligan och förtjänar den, det är väl inte Reals fel att alla andra är usla?

Ni har ju inte direkt spelat mot några topplag i CL, Celtic och Schalke säger ju det mesta, hade nog blivit ett rent fiasko om ni mött ett lag som håller någorlunda klass, men ni ska tacka gudarna att ni haft tur med lottningen.
Real Madrid Keffoo
2008-04-20 21:31
Mjukstartar med 2 ligatitlar, du kan vara lugn Rambla din förhoppning kommer tillfredställas.
Barcelona Rambla
2008-04-20 21:27
Shi:

Jo, ni gjorde en grym match på Camp Nou. Spelade ut oss fullständigt.

Hela Barça var väl också som ett sjunkande skepp nu senast om du ska skylla på det. Var Messi ens med? Ronaldino vet vi ju alla vad han sysslat med denna säsong. Eto'o just tillbaka från 4 månader skada, var knappast på topp eller fulltränad i den matchen. Förresten, varför håller vi ens igång den här diskussionen? Jag gratulerade till ligaguldet, nöjd er med det för något annat får ni inte. :P

Akram:

Förlust mot nykomlingar är väl egentligen ännu sämre? Speciellt när vinsterna mot topplag var mot lag som underprestat hela säsongen.

Potential? Kanske det, ni får hoppas att potentialen räcker förbi åttondelsen i CL nästa säsong, för det var ju ett tag sen nu.
Annons: