/spanien/barcelona/forum/22426.aspx/spanien/barcelona/forum/22426.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2008-04-16 11:37
Ja jag är säker angående Benzema. Ledningen tror att han är den spelare som ska ta klubben framåt precis som Ronaldinho gjorde när han kom. Även om Benzema kanske är en lite annorlunda spelartyp. Det känns som om Barça kommer att slåss ganska rejält för att få Benzema. Om det är rätt? Tja du, vem vet, det får framtiden utvisa.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-16 11:35
Rambla

Håller med, jag sa nästan samma sak i inlägget under.

Och om Txiki, säker på att det är om Benzema, kanske bara skitsnack?
Det kanske handlar om Marc Crosas.

Men om Benzema skulle komma så ser jag inte plats för honom om vi behåller både Henry och Eto'o.

En annan sak som jag tror, är att Benzema kommer floppa om han går till en stor klubb, jag har en känsla som jag har haft sen han slog igenom, för att innan han blev så eftertraktad så tycker jag att han var rent ut sagt dålig.
Jag trodde aldrig att han skulle slå igenom som han har gjort det här året.
Hoppas han visar att jag har fel, om han nu skulle komma.
Barcelona Rambla
2008-04-16 11:21
Milan har börjat bli vår soptipp för avdankade stjärnor. ;)
Skämt och sido. Just de spelarna som nämns behöver nog en nytändning i någon annan klubb.

Marquez som varit skadad så ofta men trots det har haft tid att springa ifrån jagande paparazzis på nattklubbar i Madrid. Det är bara att skeppa iväg honom om han inte skärper till sig.

Deco som är fyrbarnasfar begriper jag mig inte på om det nu stämmer att även han varit ute på party allt för mycket. Ta hand om din familj istället.

Milan vill fiska i vår damm när det är problem i klubben, så typiskt. Låt dem bara, för de får aldrig spelare som Bojan, Messi och Iniesta, spelare som är viktiga för Barças framtíd.

Förresten på tal om framtid, Txiki är nu i Lyon och försöker tydligen värva Benzema. Det ni!
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-16 10:11
Bra, ge rubbet till Milan ;)

Skämt åsido, skulle gärna vilja se Marquez och Deco kvar men har även läst rykten om att Marquez ocskå gör som Ronaldinho och Deco, "festar och kommer bakfull till träningen".
Vet inte om det är sant men om det är, så varför inte sälja? Annars skulle jag gärna ha kvar honom.
Barcelona KarlKanin
2008-04-16 09:25
riktigt bra krönika ja
Barcelona Legenden11
2008-04-16 03:25
skulle vilja tacka guardiola för hans perfekta analys, förutom vad tv skärmen säger ändå han sätter ihop pusselbitarna. har sett guardiola träna b laget, alltså hur han leder de under en match.

det går bra för b laget vilket innebär han har taktik, mentalitet, kunskap, ledarskap osv, som tränare på början av sin kärrier så ligger han en god bit framåt. vad jag känner och tror guardila behöver absolut 2-3 år till i barcas b lag.

han saknar absolut erfarenhet för att leda barca i ligan o cl, barca vill helst vinna dessa titlar. men det krävs grym tränare för det. som juande ramos, mourinho, rijkard, vad vi vet rijkard lever farligt idag. om barca tar sig förbi man u och tar cl.

då kan jag gratulera rijkard ny period i barca, då kan vi gratulera oss själva efter 2-3 år har vi grym ny tränare i barca från vår egen klubb med lämplig mentalitet. har sett hur han jobbar under matchen och hur han skickar ut sina signaler om vad spelarna ska göra, man vill nästan applådera för hans jobb.

guardiola har spelat fotboll på högsta nivå och visat vad han kan, men att spela på plan är ett annat liv och att träna är absolut ett annat liv. man märker lite gran att vårt lag saknar tillräcklig fysik, trots det kom långt i cl men nu möter vi lag som har sin styrka av fysik.

man u lever på sin fysik, taktik, mentalitet, men messi e djävulen som kommer sänka cristiano o man u djupt i havet. förresten berlusconi e precis lik mussolini, samma mentalitet och samma typ, han äger ju 80% av italienska media. snacka om att ha faschist premiär minister med smutsiga pengar. ser framemåt ha guardiola som ersättare efter rijkard, han e rätt man för barca.
Barcelona Suñol
2008-04-16 00:43
Bra krönika av Eva! Håller med om Berlusconi jävla fascistgubbe! Han står verkligen för motsatsen av vad Barca står för.
Barcelona Suñol
2008-04-16 00:35
Så här skulle aldrig Puyol göra. Hierro var alltid en ful jävel jag minns sammandrabbningarna med Rivaldo dom är klassiska!
Real Madrid Looae
2008-04-16 00:05
Helt rätt av Abidal
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-15 23:15
Jag vill verkligen se bild på när Berlusconi håller upp "en signerad tröjja från Dinho" som han nu påstår.
Barcelona MESsi ThE bEsT
2008-04-15 22:27
hoppas verkligen på att ronnie stannar och avslutar sin kariär i barca. Hoppas på att han avslutar sin kariär som zidane gjorde. han blev tvåa i världen och vann silver med frankrike. det är inte så att jag gillar madrid utan jag gillade zidane men hatade honom när han gick till madrid.
Barcelona MESsi ThE bEsT
2008-04-15 22:19
jag tror inte att det här är sant eller vad tror ni?
Barcelona calle-barca
2008-04-15 21:53
neo
Det få vi verkligen hoppas.
Spanien neo
2008-04-15 21:37
Hoppas Barca slår ut Man. UTd...heja Barca med eller utan ronaldinho :)
Barcelona BARÇAAAAAAA!
2008-04-15 21:33
Ämne: Namn: BARÇAAAAAAA! ....
För att jag ska också.Hoppas vi blir glada.
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-15 21:31
Här har vi ett till möte mellan Barca-United.

1994
4-0, magisk match, Romario kung på plan.
Barcelona OkkaPokka1
2008-04-15 21:23
Om nu Ronaldinho lämnar oss för Milan så avslutade han med ett riktigt klassmål i alla fall.
Barcelona El cule -19
2008-04-15 21:20
Namn: BARÇAAAAAAA! » Svara inlägg
Sänt: 2008-04-15 19:13
Är det någon som ska till Barcelona för att se Barça-man united?

Ja, hurså :) ?
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-15 21:04
MESsi ThE bEsT

Här har du andra matchen som slutade också 3-3 som du sa. Rivaldos 3-3 mål är en delikatess!
Barcelona Barcelona #7
2008-04-15 20:46
Ok, Jag Tror att du har rätt, Sylvinho och Oleguer stannar resten drar
Barcelona Kallé
2008-04-15 20:30
Oleguer, ja
Thuram, nej
Sylvinho, ja
Zambrotta, nej

Det är vad jag TROR.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-15 20:16
Någon som har tid till att hjälpa mig med DC++??

Vart är Deco?
Tror ni att Oleguer,Thuram,Sylvinho och Zambrotta är kvar efter säsongen??

Skicka PM Angående DC++ så att vi inte snackar här =)
Barcelona Edwin2
2008-04-15 20:00
FC-BARCA]//Sänt: 2008-04-15 10:05.

Att sälja Ronaldinho kommer inte att vara det sämsta FC Barcelona gör. Killen har gjorts sitt på Camp Nou. Större och bättre stjärnor har sålts tidigare och lämnat Barca.
Vad sägs om Maradona? Den största av alla... ”The almighty it self”. Hahaha; -).

Nåväl... Ronaldinho kommer att må bättre av att spela i en annan klubb. Nya fräscha stjärnor kommer att dyka upp på Camp Nou.
Inger att gråta över. Det är bättre så för alla parter.
Barcelona Q
2008-04-15 19:32
Ny tränare? skojar ni, vi har en av världens bästa tränare. Han har sina brister men vem har inte de?Mister är den lugna typen, som ser till att alla spelarna har det bra!Vi behöver en assisterande tränare som är "bad cop" som rytter till och tar i hårdhandskarna. En som är def taktisk kunnande! Bättre läkarstab och fystränare, som ser till att spelarna är på topp. Tycker att mister borde "uppgraderas" så att han får bättre assis som sköter träningarna tillsammans med mister. Mister är en av världens bästa tränare som tar tillvara på sina talangar. Glöm inte att de va ledningen som ville låna ut Iniesta för några år sedan men han ville ha kvar honom. Talanger har alltid de där lilla extra i sig de gäller för tränarna att bara tra fram det hos dom och ge dom rätta självförtroende. Mister kunde ha köp Buffon när juve åkte ner men valde att satsa på valdes.

Förutom allt de jag har sagt så har han vunnit CL och två ligga titlar Barca skulle inte varit där dom är idag utan mister. Och han skulle inte heller anses en av världens bästa om han inte hade den truppen han har.
Barcelona OkkaPokka1
2008-04-15 19:23
MESsi ThE bEsT

Dom där matcherna är i gruppspelet. Så någon semifinal som de där kan man bara dröma om. :)

Även om de flesta tillställningar mellan dessa lag har slutat målrikt.
Barcelona Suñol
2008-04-15 19:22
MESsi ThE bEsT: Gruppspel.
Barcelona BARÇAAAAAAA!
2008-04-15 19:13
Är det någon som ska till Barcelona för att se Barça-man united?
Barcelona MESsi ThE bEsT
2008-04-15 18:53
barcelona mot man united. det är år 1999. jag vet inte om det är semifinal eller vad, men det är en fantastisk match att kolla på. båda mötten slutar 3-3.
Barcelona Kallé
2008-04-15 18:31
Tror ni att Ronaldinho går? Jag ber till gud att han INTE gör det. Att se Ronaldinho spela är bland det bästa jag vet. Han tillsammans med Eto'o och Messi är det bästa som finns.
Barcelona OkkaPokka1
2008-04-15 18:02
Håller med dig. Och jag var nog lite spydig också.
Annons: