/spanien/barcelona/forum/22330.aspx/spanien/barcelona/forum/22330.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Fasihhh
2008-05-05 08:11
Ämne: aRnEsBH

Messi sä....
Dizzy. Det är inte Valencia ni möter på onsdag;) så se upp med vad du säger, kanske du får äta upp!
Det är nämligen spanska mästarna ni möter och vart? jo i deras Borg!
Välkommen till Santiago Bernabeu!
Real Madrid Akram
2008-05-05 03:48
Tack för en säsong fylld med minnen. Glädjande, sorgliga, tragiska, allt som allt har det för oss Madridistas varit en bra säsong medan det gått något trögare för er. Hoppas att båda lagen kan vara på topp under nästa säsong så att en riktig kraftmätning kan äga rum.

Lite kritik till vissa här. Efter att Barcelona gick som tåget och vann allt som gick att vinna vill jag minnas att flera Madridistas kom in här och graulerade och tackade för en god säsong. Jag har inte sett fler än två culés inne på Puerta del Sol..det är synd. Hoppades på att man skulle kunna vara lite sportslig oavsett rivalitet och allt vad det heter.

Nåja, lev väl.
Real Madrid Danneman
2008-05-05 03:25
Är det censur här om man är R Madrid fan? Hur som helst, tack för denna säsong. Jag tvivlar inte på att det kommer bli stentufft nästa år bara ni får behålla messi och dem andra damerna oskadda!
Respekt grabbar och tjejer, hoppas på en riktigt underhållande classico :)
Peace!
Barcelona Evička
2008-05-05 01:40
Att de bara orkar!
Real Madrid El capitán Raul y Ikerman
2008-05-05 01:28
Långt, tråkigt, ointressant och en lätt anstrykning av hybris. Hej då / Red
Barcelona Ravo
2008-05-05 00:59
Ämne: aRnEsBH

Messi sä....
Glöm inte med en man midre också :P
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-05-05 00:41
Ja' Det har varit ett spännande liga säsong.
Mycket skrik och mycket gjort! Barca och Real har visat att vi är giganter när det gäller, dock är jag lite små frustrerad över att Barca inte gjorde nåt åt sin sits innan det var försent!
Lycka till nästa säsong.
Jose!
Barcelona Ciao-V
2008-05-05 00:39
petersays//

Deco är otrolig viktig för laget. Det är han som styr rytmen i mitten. Han har tyvärr varit borta länge i år på grund av skador.
Jag vill absolut se honom i Barca tröjan åtminstone en säsong till.
Man får ha äran att titta på honom under sommaren också i EM.
Barcelona Dizzy
2008-05-05 00:21
aRnEsBH

Messi sänkte hela ditt lag juh! 3 mål haha.

Nu på Onsdag är det Bojans tur.
Barcelona petersays
2008-05-05 00:16
Idag var Deco mycket bra. Han dirigerade laget som han brukade göra förut. Synd att han missar el clasico, hans kort blir svårt att överklaga och var ytterst onödigt att dra på sig. Tycker egentligen inte att någon i laget kan fylla hans plats.
Real Madrid aRnEsBH
2008-05-05 00:15
Ännu en madridista borta. Adjö! /Red
Getafe Feyenoord & AJA
2008-05-05 00:15
Ifall du syftar på min profil, så ja. Men Getafe är nog nummer ett helt klart, resten följer jag långt ifrån lika bra.

Går ni åt mig p.g.a. kvällens match eller?

Acceptera förlusten, inget annat hjälper. Påminn mig ifall El Grande Geta faller till Segundan.
Barcelona FCB_armin
2008-05-05 00:12
Feyenoord & AJA

Är det stimulerande att hålla på så många lag samtidigt eller?
Getafe Feyenoord & AJA
2008-05-04 23:59
Rambla// Varför skulle jag knipa igen? Med "ta för..." så menade jag att Boixos bara kunde acceptera Reals guld inget annat.

Ofattbart.
Barcelona Dizzy
2008-05-04 23:59
Kolla han vill spela för oss!
Barcelona Ghazza
2008-05-04 23:57
Nåja, dags för sömn. Hoppas det har lugnat ner sig nu iallafall.

Bona nit!
Barcelona Rambla
2008-05-04 23:56
Feyenoord...

Du behöver inte vara orolig. Barças spelare har inga problem med att ställa upp i en el Pasillo. Vad det nu angår en Getafesupporter.

Ta och knip igen för fan.
Getafe Feyenoord & AJA
2008-05-04 23:53
Boixos// Nej. Men det lär våra vita grannar vara...

Ta förlusten som en man för f*n.
Barcelona Ciao-V
2008-05-04 23:51
Rambla//
Håller med om betyget som du ger Bojan.
Och jämförelse... Hahahahah... :).
Barcelona Rambla
2008-05-04 23:50
Den där Freddy måste vara den fjantigaste krönikören på SF, vilken stackare.
Barcelona Ronaldiinho
2008-05-04 23:47
Rambla

Okej då förstår jag fullständigt. Bojan har varit riktigt grym måste jag säga, jag tror Bojan kommer slå flera rekord i klubben.
Barcelona Boixos Nois 81
2008-05-04 23:46
Ämne: Hoppas att ni hedrar....
Full eller?
Barcelona Boixos Nois 81
2008-05-04 23:45
Ämne: Jag vill ge Bojan en....
Tur att du INTE sitter i styrelsen iaf :)

Man kan inte köpa nya spelare varje år för fan :) Om det är nån spelare vi borde köpa så är d Dani Alves... sen behöver vi inte några andra spelare.. Vi har bra backar, mittfältare och anfallare..men nu gäller det att få dem att spela bra också...
Getafe Feyenoord & AJA
2008-05-04 23:45
Hoppas att ni hedrar Real i El Clasico, allt annat vore ohyfsat!

Väl mött 08/09!
Barcelona Rambla
2008-05-04 23:44
Ämne: Rambla

när du ger....
Nej, självklart inte. Jag använde din betygskala 1-5 ju.
Barcelona Ronaldiinho
2008-05-04 23:42
Rambla

när du ger betyget 4 till Bojan vad är då maxbetyget för din del? inte 10 hoppas jag på :)
Barcelona Rambla
Criff:

Det stämmer, därför var vinsten så viktig idag. Även om vi förlorar på onsdag så har vi två matcher på oss. Förutsatt att Racing vinner alla sina kvarvarande matcher vill säga. Vilket inte alls är säkert.
Barcelona Boixos Nois 81
Ämne: Synd för er att ni i....
Jag hoppas att ni blir kvar i högsta ligan. Har alltid tycker om Valencia.. Jag hoppas att Zaragoza åker ut...se till att ni vinner nästa match nu...lycka till!
Barcelona Dizzy
2008-05-04 23:41
Bojan kommer sänka Madird. Ärligt talat Real spelar så tråkig fotboll! 90 minuten bom i mål. Va är det för fotboll? Längtar till nästa säsong då vi får ha en hel Messi och en hel Etoo. Drack runt 40 koppar kaffe.

Visca Barca!!
Barcelona rOba 10
2008-05-04 23:40
Jag vill ge Bojan en klar 3a för denna säsongen pga att han har vid ett par tillfällen avgjort och varit delaktig i många matcher. Även gjort många mål. Vet inte om det är 10 eller mer men om man jämför med hans äldre kompanjon så ser man att Bojan har visat sin talang. Nu ska han fortsätta att matchas in så här sakta även nästa säsong. 2010/2011 har Bojan en plats i startelven bredvid Messi och Ronaldinho.

Nu hoppas jag att Rijkard får lämna sin post och lämna över den till nästa. Jag förstår inte det gnället man har hört från folk, "Nej inte Mourinho,Inte defensivt spel" "Nej inte 4-4-2"
Men om inte Ronaldinho spelar på sin plats i 4-3-3 så kan du inte komma nån vart. Det krävdes tidigare en enkel löpning från Guily,krossboll och mål. När man har Ronaldinho på planen så funkar 4-3-3 mot vilket lag som helst. Om det blir samma visa med Ronaldinho även nästa säsong måste laget spela 4-4-2 . Henry etoo längst fram och köpa in Benzema och lägga han på vänstermitt och messi på andra sidan med alves under sig. När laget ska försvara sig ska yttermittfältarna hjälpa till hela tiden. Yaya pivote och framför xavi/iniesta.

Ny tränare och ungefär 4 nya spelare till nästa säsong och jag kan lova en tung titel garanterat.
Annons: