/spanien/barcelona/forum/22243.aspx/spanien/barcelona/forum/22243.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-06-09 14:50
Killuminati - Kill the lluminati:

Har valt mitt lag nu, har du någon miniliga?

Mitt lag:

Lehmann
Ramos Lahm Jansen
Srna Fabregas Modric
Ribéry Iniesta
Ronaldo Torres
BAAARCA
2008-06-09 13:43
som det ser ut nu så går tror jag etoo till chelsea eftersom en ersättare till Drogba och Ronaldinho tror jag också lämnar och perfekta värvnigen som kan ta ronaldinhos plats är Silva tycker att barca ska värva han. också ryktas det att guddy och thuram tror jag lämnar och spelar för Panatinakos?.
Barcelona Killuminati - Kill the lluminati
2008-06-09 12:18
FCB_armin

Ja verkligen, förresten man kan välja dream team i EM på Goal.com sen när man har valt laget så registrerar man sig sen får man poäng baserat på hur bra betyg dina spelare får på EM matcherna. Såhär valde jag mitt lag: Igor Akinfeev (MV)

Sergio Ramos-----Ricardo Carvalho----Puyol

Ricardo Quaresma---Daniele De Rossi---Luka Modric

Michael Ballack------Andres Iniesta

David Villa----------------Luca Toni.

Dem har valt att köra uppställningen 3-5-2 och man kan inte ändra på det.
Barcelona FCB_armin
2008-06-09 11:41
Killuminati - Kill the lluminati

Nej, jag håller med dig. Han verkar vara en skön snubbe. Han är dessutom åtminstone någon man kan uppskatta i Real för att han spelar bra (majoriteten gör ju inte det).
Barcelona Killuminati - Kill the lluminati
2008-06-09 11:38
Skön intervju med Pepe (ja jag vet ni tänker säkert han är en madrid spelare men den var ändå bra)
Barcelona MESSI_CE_Iniesta_V.Valdes
2008-06-09 10:17
Om nu Barça B går upp i Segundan(Vilket är väldigt troligt nu), kommer då Barça C åter införas igen?
Barcelona Bojan#27
2008-06-09 09:37
Jag tror det att är dags att leta efter en ny ersättare till etoo tyvärr tror jag att han kommer lämna och även ronaldinho.

22 miljoner ₤ för etoo är chealse redo att lägga.
Ser även ut som om Guddy kommer att lämna för West Ham.
Barcelona älskabarcelona
2008-06-09 09:04
Jag hittade samma källa efter att ja skrev på forumet . Men tack ändå :D!
Barcelona Jugador
2008-06-09 08:45
älskabarcelona

Efter en liten enkel sökning på google, varsågod. Länktips!
Barcelona älskabarcelona
2008-06-09 07:05
Nån som kan fixa fram statistik på alves , spelade matcher , mål , assist , kort å så vidare . Har letat men hittar inget .
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-09 05:58
Länktips.

Roligt om han kommer, men endast om Hleb antingen värvas som Ronaldinho's ersättare, eller att han inte värvas alls.
För annars så ser jag ingen plats för honom.
Lukas.RP
2008-06-08 23:50
Hleb verkar ju vara nära en övergång, så jag tror tyvärr inte att Moutinho kommer om Hleb kontrakteras.
Barcelona lagkapten
2008-06-08 22:12
Ämne: Ryktena om en ny str....
Om det stämmer att priset för Trezeguet är 20-25 milj euro, så är det nej tack för min del.
Trezeguet hade varit intressant som komplement till Eto'o, men inte som hans ersättare och absolut inte för de pengarna. Inte minst med tanke på åldern.

Jag tror inte att han hade kommit till sin rätt som ensam central anfallare, han är för orörlig. Känns som det hade varit lite som med Kluivert i slutet av hans tid i Barça. Då ser jag mycket hellre Villa som bör ha en ungefär lika stor prislapp.
Men som sagt kan man få Trez relativt billigt, hade han varit ett intressant alternativ som den tunge centern Pep eftersöker.

För övrigt vill Moutinho, enligt Sport, inte tänka på något klubbyte just nu utan fokuserar endast på EM. Men det sägs att han kommer att överväga Barça efter EM.
Barcelona Hoshiar
2008-06-08 22:08
Myrran

Okej.
Barcelona Unicef
2008-06-08 21:50
enligt mig de ultimata om eto o ronnie drar!!!
Barcelona Myrran
2008-06-08 21:29
Hoshiar

Underskrift, namnteckning, signatur, autograf etc etc.
Barcelona Hoshiar
2008-06-08 21:21
Myrran

Vad menar du med kråka ?
Barcelona Lujàn
2008-06-08 20:34
FCB_armin

Skönt, uppflyttningen är nära.
Barcelona FCB_armin
2008-06-08 20:24
Lujàn

Barça B har gjort 0-2 i början av andra halvlek, målskytt; Dimas.
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-08 20:10
Myrran

Jo det tror jag faktiskt. Han kanske har ändrat sig, men jag tror han står sigfast vid sitt ord.
Lukas.RP
2008-06-08 19:55
Myrran

Jo precis, jag är rätt säker på att det var efter ett CL-möte med Chelsea. Han sa att Chelsea inte är ute efter bollen, utan efter benen.
Barcelona Myrran
2008-06-08 19:53
Barreman

Till 90% typ, Alves kråka på kontraktet sägs vara det som saknas.

Barca o Mort!

Har också för mig att Dinho sa något liknande. Men va inte det efter en CL match mot Chelsea?
Lukas.RP
2008-06-08 19:50
Som vissa säger så är jag inte helt säker på att Ronnie drar om både Eto'o och Deco går. Han kanske får en nytändning med andra spelare runt omkring sig.

Vill inte säga att det är klart att han lämnar, även fast mycket lutar åt det.
Barcelona Barreman
2008-06-08 19:50
är Alves klar eller ???
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-08 19:48
Tror inte han drar till engelska ligan, har för mig att han sa på en presskonferans förrförra året efter Chelseas match att han aldrig drar till PL för att dom satsade mera på hans ben än bollen. Så kommer jag ihåg det iallafall.:P
Lukas.RP
2008-06-08 19:38
Ämne: Barça B leder med 1-....Vem har nätat?

Edit: Nu såg jag på sport.es att det var Pedrito, inte så förvånande.
Barcelona barcadinho
2008-06-08 19:37
Det var någon förut i ett inlägg som tror inte att Caceres kommer att bli i startelvan.

Jag har däremot en väldigt stark känsla av att den här grabben kommer att bli en centralfigur väldigt snabbt.
Jag tror på honom.
Barcelona Lujàn
2008-06-08 19:34
Barça B leder med 1-0 mot Barbastro i halvtid.
Barcelona Koeman_4
2008-06-08 19:34
Ämne: Det snackas om Ronal....Nja, han har ju inte dominerat som den Ronaldinho man är van att se.
Han har varit skadad(?) större delen av säsongen.
Men när han väl har spelat har han inte gjort bort sig så värst mycket.
Verkat lite oinspirerad, som dom flesta spelare denna säsongen, men personligen ser jag gärna att vi ger honom en chans till.
Men chansen/risken att han ger sig ha till City verkar inte så stor. Tror mer på Milan lr Chelski isåfall.
Barcelona barcadinho
2008-06-08 19:30
Ryktena om en ny striker fortsätter och det luktar inte bra för Etoós framtid i klubben.

Men, om vi ersätter lejonet med Trezeguet, då är jag personligt väldigt nöjd.

Han är en av de absolut farligaste cental anfallre i europa.
Jag tar honom gärna, trots åldern.

Jag har också en känsla av att Ronaldinho stannar. Deco och lejonet försvinner och elGaucho stannar. Bara en känsla.
Annons: