/spanien/barcelona/forum/22178.aspx/spanien/barcelona/forum/22178.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PatrickKluivert
2008-06-08 16:38
Hleb är duktig men av hans spelstil att döma så tycker jag inte han är en spelare för Barcelona, tycker att vi ska behålla Ronaldinho, ja även om han inte uppfyllt sin potential den gångna säsongen, tycker vi ska satsa på Alves, sälja ut de äldsta spelarna sedan vara rätt nöjda me de vi fått.
Villarreal Fíll
2008-06-08 16:34
Okej okej. Att han vill lämna vet jag, men att det är pga det visste jag inte. Men du verkar ha koll på läget =)
Barcelona Gaucho_10
2008-06-08 16:26
Fill

Ja, av presskonferensen att döma och alla tidningar så har han själv sagt att han vill sticka, pga. han känner sig inte uppskattad
Villarreal Fíll
2008-06-08 16:24
Gaucho_10

"Frågan är ju, vad säger det om deco som person, så fort fans börjar bua så vill han sticka"

Hur vet du det då? Är det därför han vill lämna?
Källa?
Sancho (AC Milan)
2008-06-08 16:23
Ämne: En annan sak jag har....
Haha förr ett par dagar sen så förhandlade Milan med Drogba, och för 2 dagar sen förhandlade man med Adebayor. Igår förhandlade man med Eto'o och idag förhandlar man med Drogba.

Så det är rena cirkusen! :)
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-06-08 16:17
Jag har länge sagt att Moutinho är en fantastisk spelare, och det fick ni se igår.
Om han skulle värvas så skulle jag bli mer än glad, men om Hleb kommer så finns det nog ingen plats för honom. Om inte Hleb tar Ronaldinho's plats.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-08 16:14
Nej förstås, men då har vi STÖRRE chans att värva en riktigt bra spelare, om vi har den ekonomiska muskelstyrkan

Om det blir så att rijkaard tar över i Chelsea, så finns det en stor chans att deco & eto'o drar dit

Men personligen så är jag tvärsäker på att deco sticker till inter, nu när mourinho har tagit över och nu när inter behöver en playmaker då t.ex: stankovic spelar dåligt osv.
Lukas.RP
2008-06-08 15:52
En annan sak jag har tänkt på. Det har ju spekulerats mest i en flytt till Milan för Eto'o på senare tid. Men Milan förhandlar ju just nu med Chelsea om Drogba. Jag tror nog inte att man värvar både Drogba och Eto'o. Då ligger han väl närmare till Inter eller Chelsea, jag vet inte.

Sedan tror jag inte det blir som du säger, att vi kan värva många dyra spelare om Ronaldinho går. Det handlar inte bara om det, man måste värva smart och det har ledningen gjort än så länge. Jag tror att det kommer komma in två spelare till inför nästa säsong, Hleb och en tung center anfallare som Pep söker.
Barcelona Messi(as)
2008-06-08 15:47
Jag vet inte hur pass sann ryktena kring Eto'o är men det skulle svida rejält om man han skulle lämna för Milan. Hoppas han gör det enda rätta och stannar kvar.. Förstår inte hur man kan släppa iväg honom och gör Laporta o Co det förtjänar de ingen respekt.

Barcelona Gaucho_10
2008-06-08 15:46
Lukas.RP

Ärligt talat, så tycker att jag att eto'o är en väldigt impulsiv person, han säger bara saker utan att tänka på konsekvenserna

Eto'o har hjärta, tror inte att han menade det han sa, konstigt nog

Nej tror inte att ronaldinho vill dit, men det vore bra, vi skulle få en hel del pengar , då kan vi köpa många dyra spelare
Lukas.RP
2008-06-08 15:30
Gaucho_10

Det är väl inte jätte starkt gjort av Deco, samtdigt har han spelat i klubben ett tag och kanske vill testa på nya utmaningar.

Nog för att det var klass av Eto'o att tysta fansen genom mål, men hur mycket klass är det att säga: Jag vill vinna titlar, och om jag inte gör det i Barça så vill jag gå.

Frågan jag ställer mig då om Eto'o som person är, hur mycket hjärta har han? I framgång så som motgång, eller hur går den.

Visst, Ronaldinho till City ger pengar, men jag ser inte det hända.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-08 15:24
Lukas.RP

Frågan är ju, vad säger det om deco som person, så fort fans börjar bua så vill han sticka

Titta bara på eto'o och henry, de blev också utbuade, men när henry gjorde ett mål så blev alla tysta, samma sak med eto'o, DET är klass och glöd

Rent ekonomiskt så är det ju jävligt bra för barca om ronaldinho sticker till Man C, de kommer att ge en hel del föratt få honom, men har svårt att se att ronaldinho vill dit
Lukas.RP
2008-06-08 15:17
Man har ju sagt att när en era är över så måste några stora lämna klubben, men att det spekuleras om Ronaldinho till City, det måste enbart bero på att en thailändsk miljardär äger klubben. I mina ögon vore det helt sinnessjukt om han gick dit.

Deco är ju redan klart att han kommer lämna, hur gärna folk vill ha honom kvar efter gårdagens insats. Skälet till att han lämnar är för att inte känt sig uppskattad av ledningen och fansen på den senaste tiden.

Angående Benzema så tror jag inte att han kommer, inte i år i alla fall. Han kommer att stanna i Lyon ett år till. Här näst skriver Hleb på, det är jag 99 % säker på.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-08 15:10
Seriöst....vet inte hur jag ska tolka det där med att ronaldinho ska till Man C...måste vara ett elakt skämt, hur fan kan magikern och geniet ronaldinho gå till ett "B" lag

Å andra sidan så lär vi få en HEL del pengar, det är ju bra om vi ska kunna köpa t.ex: benzema, moutinho osv

Precis som Lukas.RP sa , så vill båda parterna gå åt olika håll, så deco kommer att lämna i år
Lukas.RP
2008-06-08 14:30
Ämne: Dem borde behålla De....
Grejen är nog inte att vi inte vill behålla honom, jag tror han själv vill lämna.
Barcelona Koeman!!
2008-06-08 14:29
Dem borde behålla Deco alltså. Igår mot Turkiet hade han lekstuga, man såg att han var motiverad.
Lukas.RP
2008-06-08 14:27
Helt seriöst, vem tror att Ronaldinho vill gå till City? Om han går någon stans tror jag att han ansluter sig till Milan, möjligtvis Chelsea.

Jag är mer rädd för Eto'o alltså, vore riktigt synd om han drog.
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-06-08 14:22
Skönt att Alves är klar. Nu har vi världens överlägset bästa högerkant :)

Senaste nytt om Ronaldinho på länktips.
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-08 13:34
Moe-_-

Du vet att Luka Modric redan värvats till Tottenham va?
Barcelona Moe-_-
2008-06-08 13:25
gött att Alves äntligen är klar. Nu saknas det en playmaker, jag tror inte att hleb är den rätta mannen för jobbet. Jag skulle vilja se honom på Henrys nuvarande plats, där han kan vika in i planen.

En spelare jag vill se i barcelona den komande säsongen är Loca Modric, han är en otroligt bra spelare.
Kwake
2008-06-08 13:18
Gaucho_10//

Lampard kommer inte att lämna Chelsea, tro mig.

Smogen//

Nasri är vår! han ska till Arsenal :D Men Moutinho hade varit en utmärkt ersättare för Deco.
Barcelona OkkaPokka1
2008-06-08 13:07
Men anledningen till att inget står på barcelonas hemsida är att Alves inte skrivit under kontraktet än. Det är de enda som inte är gjort än. Men Alves kommer göra detta och presentationen av Alves ska äga rum på måndag nu till veckan.

Sen varför Zambrotta inte dykt upp där än de är ett annat pussel.
Barcelona Bojan#27
2008-06-08 13:06
Ta upp Thiago o låt han få lite speltid.
Barcelona A.Gaudi
2008-06-08 13:00
Det är väl inget måste att han just måste ersätta deco?

visst han ska ta decos plats men hleb/keita måste ju inte försöka spela decos roll. det här är ju ett nytt lag med nya spelare, ny taktik, ny tränare osv.

vi ska ju skapa nytt lag inte bara försöka göra samma sak som tidigare fast med nya spelare.
Barcelona Bojan#27
2008-06-08 12:57
Och det står överallt att zambrotta är klar för milan men ingenting på barcelonas hemsida skumt men visserligen står det på milans sida att han är klar.
Barcelona FCB_armin
2008-06-08 12:50
Det står ju överallt att Dani Alves är klar, men vafan står det ingenting på fcbarcelona.com för?
Vi har bilder på marca.com när han redan har anlänt...
Barcelona Gaucho_10
2008-06-08 12:48
Snackas om att deco ska till chelsea nu när lampard försvinner, och att barca är sugna på david villa igen...på allvar

Vi får se hur det går, tycker att vi ska behålla eto'o
Barcelona Dizzy
2008-06-08 12:16
Helb är en riktig bra spelare. Men problemet är vem ska han ersätta ska han ta decos plats?

Den som ska ersätta Deco är Moutinho.
Frölunda lybo
2008-06-08 12:06
Ville bara säga att ni som hyllat Moutinho efter hans grymma insats igår, får ta en titt på Luca Modric senare idag. Tror att han kommer göra en minst lika bra match.

Come on you Spurs!

hur kunde det bli frölunda logen istället för Barca?
Barcelona Smogen
2008-06-08 11:51
Om Hleb värvas blir han enligt mig den första nyförvärvet jag inte tror på. Kan inte riktigt se hur de egenskaper han kan bidra med kan göra Barcelona till ett bättre lag. Men får väl hoppas att Pep och Txiki vet vad dom sysslar med...
Annons: