/spanien/barcelona/forum/22066.aspx/spanien/barcelona/forum/22066.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Suñol
2008-07-03 22:30
MADRID 1902: Ja men det är ju som ni maränger alltid är även om ni vinner ligan ;)
Barcelona Messi 10
2008-07-03 22:23
Först och främst Eto`o är en av mina absoluta favoriter och han gör alltid mål men Pep har sagt att han inte vill ha honom kvar och blir det så så anser jag att bytet med Chelsea är ganska bra.Malouda har inte lyckats alls i Chelsea men det borde han göra i Barca han är otroligt vältränad och samspelt med Abidal det gör att även han vågar gå framåt vilket vi inte såg röken av mycket förra året.Med abidal och Malouda på ena kanten och Messi Alves ser det bra ut för att inte tala om mittblocket med Keita samt Toure. Då saknas bara en riktig striker och varför inte då Adebayor som skulle få inlägg från höger till vänster. Köper vi Malouda tror jag Gai får en del speltid vilket vore trevligt.Jag är inte helt främmande från att plundra Sevilla igen jag gillar Capel starkt ; )Lite reflektioner bara någon som på något vis håller med eller anser ni att jag är ute och cyklar mitt i natten ?
Barcelona Dizzy
2008-07-03 22:13
En intervju med Dani Alves.
Barcelona marcus
2008-07-03 22:03
Ronaldinhos vara eller icke vara kanns som ett valdigt stort fragetecken. Man far intrycket att han inte bryr sig speciellt mycket om fotboll mer. Eftersom ingen av oss kanner honom personligen ar det svart att avgora men samtidigt.

Samtidigt kanns det som om Ronaldinho svikit klubben pa ett satt som ar varre an manga andra. Han har troligtvis dragit ner stamningen genom sitt satt att uppfora sig. En del inom mig vill skylla var svacka pa just honom.

Jag alskar Ronaldinho. Det kommer droja valdigt lange innan vi far se en spelare med hans tektik inom toppfotbollen. Men det var da. Idag kanns besvikelsen enorm. Jag skulle vilja pasta att jag inte ens unnar honom lycka i sin nya klubb.

Men vilken klubb vill kopa in en spelare som saknar motivation och ar ett direkt hot mot lagsamanhallningen? jag har faktiskt svart att se Milan gora det. Sa vad gor vi om ingen ar intresserad? Att se Dinho i Barcatrojan igen kanns som ett han mot hela truppen. Om Febregas ar en svikare har jag inte ord for Dinho.

Eto'o ar dock den perfekta spelartypen for Barcelonas spelstil och utan honom kommer vi inte kunna ersatta. Eto'o har aldrig underpreserat i min mening. Han har varit skadad mycket dock.

Nej. Vi maste behalla Eto'o. Jag forstar att han vill lamna. Moralen som visades senaste sasongen var hemsk och det basta for han kanske ar att lamna. Men for barcelona ar han en nyckelfigur.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-07-03 22:03
Ämne: Det märks verkligen ....
ja om de är nyttiga! eller rättare sagt ála Messi.
Barcelona Suñol
2008-07-03 21:57
Robinho skulle vara minst lika dyr som silva och jag anser silva vara bättre. Men som Rambla sa så tror jag det enbart är onödigt att spekulera i Madrid spelare då dom inte kommer komma. Pep ville till och med köpa utköpningsklasulen på Dani Parejo men Laporta ville inte förstöra relationen mellan klubbarna. Så det blir inga affärer mellan oss och madrid den närmast framtiden.
Real Madrid MADRID 1902
2008-07-03 21:55
Det märks verkligen att det är kris hos er ni vill ha alla nu för tiden.;)

Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-07-03 21:53
Inga mera brassar tack för GUDSKULL!
Barcelona Barca o Mort!
2008-07-03 21:51
Jag vill inte ha den filmande lipsillen Robinho hur bra han än må bli i barca.
Barcelona Gaucho_10
2008-07-03 21:51
Säger bara : Nej Tack!

Drogba är 30 +, bättre att han sticker till Italien, och Malouda...hmm, man kan lika gärna lägga en hösäck, den skulle göra mer nytta

Ang. Robinho till Barca, JA tack! Killen är ung och han kan verkligen äga vänsterkanten, spec. när Silva inte är aktuell längre
Barcelona Barreman
2008-07-03 21:47
Barça kan bytta Eto,o mot Malouda + Drobar Hmmm
Barcelona Rambla
2008-07-03 21:36
Han kommer inte att hamna i Barcelona från Madrid åtminstone. Om han gör det i framtiden via omvägar är jag inte rätt man att bedöma.
Lukas.RP
2008-07-03 21:34
Robinho sa väl innan han gick till Real att Barcelona var hans drömklubb?

Många här inne sa att han förr eller senare skulle hamna i Barcelona, återstår att se.
Barcelona tribente_magico
2008-07-03 21:33
rambla// men va?, du skulle alltså inte vilja ha robinho till barca för ett billigt pris?, barca är kanske klubben han ska spela i för att lyckas, bara att han hamna rejält snett i madrid!, du skulle alltså inte ändra din uppfattning om han skulle komma till barca och göra dunder succe och sänkte real?
Det skulle ja tycka va otroligt skoj faktiskt.
Barcelona Rambla
2008-07-03 21:22
Ämne: Om jag inte minns fe....
Han gick på fri transfer, viss skillnad. De säljer aldrig Robinho till Barça. Det där om att han kan köpas för €10m är bara en struntsak. Jag kan vinna miljoner på lotto i morgon, märk väl, jag KAN.
Lukas.RP
2008-07-03 21:19
Om jag inte minns fel gick väl Luis Enrique från Real till Barcelona?
Barcelona Rambla
2008-07-03 21:05
Är ni födda igår? Ni inser väl att Madrid aldrig kommer att släppa någon spelare till Barça även om de själva inte vill ha honom kvar. Personligen vill jag inte ha en endaste spelare från det laget. De må ha en supermålvakt i Casillas, en bra back i Ramos osv. Det spelar ingen roll, de ska aldrig till Barcelona.
Barcelona OkkaPokka1
2008-07-03 21:03
Tror inte horseface är nåt för Barca.. Lika bra de. Eto'o eller Villa. Jag är stenhård.
Barcelona kungfurre
2008-07-03 20:58
Jag har suttit och tänkt på två saker... Är det någon mer än jag som tänkt på hur Barca värvar många starka ledare på planen, jag tänker på Alves, Keita, Henry alla har varit lagkaptener i sina tidigare lag. vad tycker ni om detta?

Jag har också funderat lite över att värva RvN till barca.... OM C.Ronaldo värvas till real kommer säkerligen Ruud att vilja byta klubb då de två itne drar jämt, enligt min åsikt är det en sådan spelare barca behöver dock ett minus för åldern, men vad tänker ni om detta?
Barcelona Suñol
2008-07-03 20:44
Sluta prata om Robinho för han kommer aldrig komma till klubben och det ska vi vara glada för.
Barcelona Ylli_
2008-07-03 20:43
Laporta, Txiti och Ingla borde fundera på att köpa in Robinho nu när Ronaldinho skall säljas.
Barcelona OkkaPokka1
2008-07-03 20:13
Jag respekterar alla spelare i Real Madrid, vissa mer vissa mindre. Men Robinho i Barca skulle bara kännas fel. Sen tror jag inte Robinho själv vill till Barca.
Barcelona FC-Barcelona
2008-07-03 19:58
Ni som vill se matchen mellan Ronaldinho och Messi, här har ni en länk.
OBS!! Ni måste vara medlem för att kunna tanka hem matchen.

Robinho till barcelona den ännda killen jag har respekt för i Real Madrid hade varit trevligt med han till barca =)
Barcelona tribente_magico
2008-07-03 19:49
robinho skulle vara en supervärvning!, men hur kan han kosta 100 milj bara?, kan inte spanska annars skulle ja läst=), alla vet hur robinho är i sina bästa stunder, och i barca tror ja starkt på att han skulle blomma ut som spelare. Ronaldinos ersättare!
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-07-03 19:16
Sagan Hernanes:

Jag säger så här att Barcelona är allt närmare Hernanes. O Globo Esporte som är Brasilens mest respekterade sportsnyhetssida säger att Barcelona inte tänker erbjuda de 25mlj euro som Sau Paulo kräver, utan har lagt ett bud mellan 150-180 milj kronor. Nu kommer lite nya nyheter som jag har kämpat för att få tag på och som säger mig att Hernanes är värd alla miljoner som vi ska investera på honom;

Sao Paulo äger 75% av Hernanes.

Traffic är ett företag som också investerade på köpet av Hernanes (ungefär som Tevez och Marscherano när de köptes till Corinthians så var det ett "företag" som köpte de) äger 17%

Hör på det här. Hernanes äger 8% av sig själv. Killen är så pass själv säker på sig själv att han har köpt 8% av sig själv. Killen är lite kaxig och därför bör Barcelona agera och betala för den här killen är Brasiliens framtid och han vill komma till oss. Han säger att han vill till ett land med samma klimat som Brasiliens ex; Spanien och han vill spela för en stor klubb ex; Barcelona. Allt beror på om Sao Paulo ger grön ljus för affären säger Hernanes till O Globo, sen är resten historia för att han vill komma till Europa och troligtvis Barcelona
Barcelona Mot Nya Tider
2008-07-03 19:11
Gonzales_Barca

Joda, jag nämnde det runt halv 3-tiden idag. Piquè är en viktig värvning och som jag tror mycket på, hoppas han gör succè i sin gamla klubb ; )
Partyförfan
2008-07-03 18:35
Hm, har inte LA Galaxy bjudit på Ronaldinho?
Barcelona OkkaPokka1
2008-07-03 18:29
BlueRed//

De skulle inte spela någon roll om de är 8 eller 9 bokstäver. 10 är ändå max antalet.
Barcelona BlueRed
2008-07-03 18:23
Ämne: OkkaPokka1
nej man ....Jag tror det räknas som 9 bokstäver, om man räknar med "mellanslaget/mellanrum" mellan Oskar och Ahl, inte säker men det borde vara så.
Barcelona BlueRed
2008-07-03 18:22
Ämne: Vill inte ha nån mad....
problemet är inte om vad Arshavin själv vill, jag är ganska säker, som många andra här inne att om det blir ett val mellan Chelsea o Barca så är det Barca han väljer, frågan är bara om ledningen vill ha han.
Annons: