/spanien/barcelona/forum/22005.aspx/spanien/barcelona/forum/22005.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ciao-V
2008-07-20 19:54
Ämne: nu vill jag inte låt....
Precis, en ilsken Drogba på bänken. Det är ingen man önskar. Han vill vara en startspelare precis som Eto'o.
Barcelona Unicef
2008-07-20 19:53
men iväg med dig nu då! Länk=(
Barcelona Ciao-V
2008-07-20 19:51
Ämne: Didier Drogba kommer....
Didier Drogba, den divan!
Han är för skadebenägen. Han har en knäskada som ofta ställer till det för honom. Men han är annars en hängiven spelare med vinnerskalle. Synd bara att han fyller 31 år. Alltså lika gammal som Henry.
Kan han komma på runt 12 -15 miljoner euro, skulle jag inte ha något emot men ser hellre Berbatov eller Adebayor komma om han ska kosta mer.
Barcelona Unicef
2008-07-20 19:49
nu vill jag inte låta negativ.men om nu Drogba värvas och Henry e förste striker då skrotar Pep antingen vårt 4-3-3 eller lagandan med en ilsken Drogba på bänken=/ tankar runt de?
Barcelona B.G
2008-07-20 19:37
Didier Drogba kommer vara klar inom de närmaste dagarna var så säkra...
Hur vet jag? Jag känner på mig det
Barcelona FCB10
2008-07-20 18:38
Laban

ehhh.. skämtar du eller??!!
Hans sista minut mål mot Osasuna (1-0), han 1-1 mål mot Sevilla, sista sekunden mot Valencia... med mera (1-1, CdR) ;)
Barcelona westinhoblaugrana
2008-07-20 18:03
Laban

Han gjorde oss barcafans väldigt lyckliga eftersom han gjorde flera viktiga mål under säsongen, jag vet inte om ni real fans blev lyckliga.
Laban
2008-07-20 18:00
Men Xavi gjorde knappast någon lycklig förgående säsong om vi skall vara ärliga.

Tycker att det var märkligt att han gíck före fabgregas i EM, men under EM bevisade han sin storhet.
Barcelona akiljo
2008-07-20 17:59
Någon som vet vart man kan ladda ner den klassiska El Clasico matchen 19:e November 2005??
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-07-20 17:57
Kolla länken intervju med Hleb.
Barcelona Hadad
2008-07-20 17:43
när får dom nya spelarna sina nummer egentligen ??
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-07-20 17:29
Ämne: En fråga bara hur ut....
FCB#19

(Cáceres)På länken kan du lyssna hur hans namn uttalas!
Klick bara på hans namn som du kommer att se på sidan till vänster.
Barcelona Lujàn
2008-07-20 17:10
bearlakeyours86

Milito lär inte vara tillbaka förrens efter juluppehållet.
Barcelona FCB#19
2008-07-20 16:47
En fråga bara hur utallar man Caceres. (Saseres), (Kaceres),(Cakeres) ???
Barcelona Mot Nya Tider
2008-07-20 16:26
Försvinner Eto'o så minskar våra chanser också till en ligatitel. Fifan, hade verkligen kännts surt ifall Samu lämnade.
Barcelona bearlakeyours86
2008-07-20 16:24
En del frågor jag vill ha svar på en del mer intressanta än andra.
Ska vi ha kvar Eto'o
Vem tar nr 10?
När är Gaby Milito tillbaka?
Barcelona FC-Barcelona
2008-07-20 16:22
Samuel Eto är inte den bästa anfallern barcelona behöver just nu, han är den bästa anfallaren barcelona har haft efter Ronldo.
Hoppas att han stannar så bojan hinner komma upp en nivå till, sen får eto gärna lämna för han har gjort sitt i barcelona med tycker jag, missupfatta mig inte nu bara
Barcelona Henry#14
2008-07-20 15:53
Gabriel

Håller verlkigen med dig till hundra procent!
Samuel Eto'o är egentligen den bästa anfallaren Barcelona behöver just nu!
Barcelona Henry#14
2008-07-20 15:49
Ämne: Det sägs att Barcelo....
Jag tycker Robinho och Adebayor!
Barcelona Henry#14
2008-07-20 15:49
Ämne: Det sägs att Barcelo....
Jag tycker Robinho och Adebayor!
Barcelona Camparn på nou
2008-07-20 15:39
----Messi----

Xavi och Iniesta tillsammans på mitten kommer i mitt tycke se annorlunda ut än förra säsongen.
Då var det riktig turbulens i laget Rijkaard hade tappat kontrollen och auktoritet över laget fysträning sköttes dåligt som vi kunde se med alla skador och slappa inställning. Det var dålig rörelse alla faktorer som visade sig på mittfältet.

Jag är övertygad över att dom tillsammans med en defensiv mittfältare kan utgöra ett fantastiskt mittfält.
Barcelona Kallé
2008-07-20 15:28
Messi du vet inte vad du pratar om.
Xavi och Iniesta är två av världens absolut bästa passningsspelare och mittfältare.

De har dom bevisat både i landslaget och Barcelona.
Barcelona Gabriel
2008-07-20 15:15
Herregud jag förstår inte vad fan Pep och Txiki håller på med. I laget finns världens bästa anfallare och man vill göra sig av med honom. Varför? Antagligen eftersom man anser att han är för frispråkig. OCH!? Enligt mig behövs sånt mer i fotbollsvärlden. Alla svarar diplomatiskt nu för tiden på ett så tydligt sätt att det ändå bara lyser igenom. Eto'o är ärlig och svarar alltid på frågorna med sin egna sanning, som han själv väljer att uttrycka det. Vi har köpt riktigt bra spelare; Keita, Alves osv. Vi har ett riktigt bra lag nu. Eto'o med dessa spelarna skulle bli livsfarlig. Han levererade tom förra säsongen trots skador och trots att Ronaldinho och Deco såg ointresserade ut av att hjälpa till i anfallsväg. Jag kan lova er alla att madridfansen skrattar som fan just nu i Spanien. Dem är överlyckliga! Dom måste tänka "yes, fan vilka idioter, hoppas dom säljer honom... HOPPAS!"

Jag förstår mig inte på Eto'o. Han har blivit behandlad som skräp av oss och ändå vill han stanna, ändå uppträder han proffisionellt. Hade jag blivit behandlad på det äckliga sättet så hade jag sagt "dra åt helvete fuck you!". Eto'o kräver en förklaring till varför han inte ingår i planerna, men vad för han? Inte ett skit!

Men det är lugnt. Sälj världens bästa anfallare som dessutom krigar mer än någon annan för oss och ersätt honom med en pengakåt diva som anfallare. Bra jobbat ledningen!

Dimesion!
----Messi----
2008-07-20 15:15
Jag vill verkligen inte se xavi och iniesta spela på mittfältet. Såg bedrövligt ut förra säsongen.
Barcelona Ciao-V
2008-07-20 15:13
Ämne: Rambla:

Jo det är....Caceres är säkert en bra värvning. Det får vi se.
Undrar bara hur det kommer sig att du tycker att Alves är så usel att du har honom i din kalkon-lista;;;)...
Barcelona Camparn på nou
2008-07-20 15:07
Barca Barca

Klubben har i praktiken förstört Eto'os chanser till rättvisa möjligheter till en bra säsong i klubben.
Man har gjort det ganska klart vart man står med något man borde ha skött mycket tystare och smidigare.

Han lär inte känna sig uppskattad om han till sist stannar och jag tvivlar att han får samma chans från börjar som Henry som Pep nu ser som sitt första alternativ.
Pep har även sagt att han ämnar ge Bojan mycket speltid.

Nu är nog det bästa om Eto'o hittar en ny klubb.
För han själv och för Barca.
Tror inte heller konkurrensen blir sund om han stannar.
Om man har tre centrala anfallare och spelar
4-3-3 bör den tredje strikern kunna hålla en lägre profil typ en spelare av typen Mario Gomez, Julio Cruz eller Trezeguet.
Barcelona Messi(as)
2008-07-20 15:06
Rambla:

Jo det är faktiskt en riktig jävla bra fråga! Förstår inte hur
man kan uppträda på det här sättet mot Eto'o om det nu verkligen
är på det viset. Att han inte får en förklaring till varför
han inte ingår i planerna. Jag menar det är ju uppenbart att Pep
vill spela med en central anfallare typ Drogba eller Ade. Så som
redan många påpekat saknar vi en dimension till i vårt anfallsspel
när vi möter backande lag.
Förstår inte varför man inte kan behålla Eto'o han tillför så extremt
mycket till laget och har en laganda som han inte skämms för att visa
upp. Verkligen fegt av Txiki.
Orkar inte ens slösa min tid på att prata om den liraren..

Varför Drogba? Jo, visst han har haft lite problem på sistone men
han gör aldrig en dålig match. Det var någon som skrev att det var
en spelare som Deco, alltså spelare man hatar att möta men älskar
att ha sitt eget lag. Eftersom Pep vill prova hans nya system med
en stark center så är Drogba det ultimata om han nu får vara
skadefri. Sen visst talar åldern emot Drogba men ett 3 års kontrakt
och Pep får den tid han behöver för att visa att hans taktik verkligen
fungerar. Jag tror att att Pep har en grym tanke bakom dessa värvningar..
Nu är jag inget stort fan av Drogba men jag säger bara att ska vi ha
en sådan spelar typ så varför inte den bästa på marknaden, Drogba.

Helt ärligt tycker jag att vi har ett bra lag redan nu, hur långt det kan gå är upp till spelarna..

Caceres är den bästa värvningen kommer det visa sig! Jag är ett stort fan! =)
Barcelona GaiAssulin^^LionelMessi
2008-07-20 15:02
jag tycker barca bara behöver köpa in 1 spelare och det är en vänster anfallare.

där finns det många som har ryktast till barca som tex Robinho,Silva, och Arshavin.

Barca har precis köpt hleb men jag tror han är den spelare som ska vara back up till messi och den nya vänsteranfallaren.

Själv vill jag ha robinho men det lär någ inte hända så silva skulle också vara bra och desseutom är han ung.

Sen förstår jag inte varför barca ska köpa in en ny anfallare som berbatov eller drogba för vi har henry som barca bode satsa på och bojan som hoppar in ibland.

Om vi ska köpa in en ny central anfallare vill jag inte ha en stor stjärna utan en som pavelchenko för han skulle också kunna sitta på bänken.

Etoo ser ut att lämna och oleguer,gudhjunson med.

barca kommer också köpa in en central mittfältare som ska vara ung och som ska klara av bänken och det är nog Thiago Neves eller Hernanes.

Sammanfattning:

In: Silva/Robinho, Neves/Hernanes, Kanske en striker.

Ut: Gud,Oleguer,Etoó

Så här vill jag barca ska spela!!

-------------Valdes------------------
Alves----Puyol-----Milito------Abidal
--------------Toure------------------
---------Iniesta-----Xavi------------
Messi---------Henry-------------Silva

keita kommer spela det beror på vilka dem möter och vem som är bäst form.

messi silva kommer variera med hleb och gai assulin.

henry med bojan kanske pavel om han kommer in det hoppas jag på. neves kommer också vara back up till xavi iniesta.

Backarna är klara.

Caceres back up till alves i mitten pique marquez och vänster sylvinho back up till abidal.

vad tycker ni om det här jag har skrivit kommentera gärna!!!
Barcelona A.Gaudi
2008-07-20 14:08
alltså fyfan vad jag vill ha igång den här säsongen.. finns så många spelare jag längtar efter att se vad de kommer prestera i barca.

Alves! Hleb! Keita! Henry(jag tror han kommer vara grym i år)! Pep Guardiola kommer infria alla mina drömmar. det enda negativa med årets säsong, inledningsvis åtminstone, är att jag har såna EXTREMA förväntningar. det här måste bli legendariskt bra.
Barcelona Barca Barca
2008-07-20 14:02
Ja har en känsla av att Eto'o kommer stanna kvar till sist och bomba in typ 30 mål kommande säsong. Tror ledningen får det svårt med att hitta en ny anfallare som ska ersätta Eto'o.

Skönt att ledning kommer satsa allt på David Silva. Ta han vad det än kostar och behåll Eto'o så sover alla barca fans gott tills säsongen börjar.
Annons: