/spanien/barcelona/forum/21987.aspx/spanien/barcelona/forum/21987.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-07-23 14:13
Messi ser ut att ta över nummer 10 från Ronaldinho...
Barcelona el Flaco
2008-07-23 14:10
Här kommer bomben. Schuster vill tydligen ha Eto'o och spelare som Casillas och Guti ser gärna att klubben köper in lejonet. Det står också att Calderón ser det som en risk att köpa in Eto'o, främst pga två anledningar; det berömda "Madrid, cabrón..." uttalandet och kameruanens vilda humör. Dessutom ska Calerón och Laporta kommit överens att köpa varandras spelare. Vi får se. Som sagt, silly season...
Barcelona westinhoblaugrana
2008-07-23 13:58
Frågan är om det är något att vara glad över, exclusive. Jag personligen hade hellre velat att messi skulle spela OS, så att han på så sätt inte blir arg/besviken på barca. Tror knappast vi lär behöva honom i CL-kvalet med alla de spelare som vi har.
Barcelona Exclusive
2008-07-23 13:50
Messi kommer att spela CL-kval med oss! ;-)
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-07-23 13:25
Westinhoblaugrana

fo ya infomation, kan man faktist skriva öä på ett engelskt/non svenskt tangentbord. Bara trycka på "¨" och sedan a/o för att det ska funka.
Men iallafall, Bara att kolla på Rojadirecta.com imorgon efter bra stream. De visade Arsenals och Manchester försäsongsmatcher under helgen så de borde visa Barcelonas. Bara att hoppas.
Barcelona Gud är störst!
2008-07-23 13:23
westinhoblaugrana

Men herregud läs vad jag skrev: "Ursäkta för stavningen sitter med tangentbord utan alla svenska bokstäver." Jag skrev utan ALLA jag är i Tyskland de har Ö och Ä men inte O(A med ringen över).
Barcelona A.Gaudi
2008-07-23 13:21
Valdes är bra. men han är inte "barcelona bra". på alla andra positioner har spelare av världsklass men valdes kan knappast räknas som en av de bästa i världen.

gah missar matchen imorgon.. får hoppas att man kan ladda ner den någonstans men det är jag tveksam till.
2008-07-23 13:17
DaniAlves: Han använder ju Ä och Ö, det e det jag menar.

Abbbbabbas:
Victor valdés var grym först halvan förra säsongen, han har utvecklats. Tycker han är en grym målvakt och håller definitivt klassen för alla turneringar. Han gör vissa tabbar, men det gör nästan alla.
Barcelona Smacked
2008-07-23 13:17
Valdes tabbar sig för mycket och får för mycket luft ibland.Hoppas på en ny målvakt till nästa säsong innerligt.
Barcelona Ghazza
2008-07-23 13:10
Klassen för vadå? Vinna ligan? Vinna Champions League? Vara direkt avgörande i många El Clásico?

För den klassen håller han.
Barcelona abbbbabbas
2008-07-23 12:55
är det nån här som tycker att valdes inte håller klassen ?
Barcelona Hoshiar
2008-07-23 12:48
Han skriver ju med ä och ö :)
Barcelona DaniAlves
2008-07-23 12:46
westinhoblaugrana

Han menade bokstäverna Å Ä Ö.
Barcelona GaiAssulin^^LionelMessi
2008-07-23 12:42
Rambla! vilka vill du att barca ska köpa in och sälja ???
2008-07-23 12:42
Gud är störst:

Du sitter med ett tangentbord utan svenska bokstäver säger du. Ändå lyckas du skriva med svenska bokstäver när du berättar det. :S
Barcelona Davveinho
2008-07-23 12:41
asså kan nån ge länk på vart man kan ladda ner bästa stream-programmet!? snälla
Barcelona Smacked
2008-07-23 12:40
Denna sida brukar ha alla fotbolls streams,men verkar inte som barca matchen är med så vet inte vart man kan streama den annars.
Barcelona abbbbabbas
2008-07-23 12:28
Ämne: Imorgon så börjar Ba....Hur gör man för att se den matchen imorgon? Hur?, vilken sida ???
Barcelona Gud är störst!
2008-07-23 12:07
Det här med att inte lota Messi oka till OS är den dummaste beslut styrelsen(eller om det var Pep som beordrade det) har tagit. Tänker man inte po konsekvenserna? Varför behandla en son lojal spelare fron La Masia sohär? Fyfan jag är säker po att det här poverkar Messi i framtiden om han vill lämna.

Ursäkta för stavningen sitter med tangentbord utan alla svenska bokstäver.
Barcelona Rambla
2008-07-23 11:46
Ämne: Ämne: Chelsea....
Heh, ta inte min gissning och förhoppning för en absolut garanti. ;)
Barcelona Dizzy
2008-07-23 11:40
Imorgon så börjar Barcelonas första träningsmatch mot Hibernian 20:45
Hoppas det finns stream.
Barcelona Patrik Andersson
2008-07-23 11:39
Ämne: Chelsea vill inte sä....
Skönt att höra, nu kan man sova lungt igen om nätterna :)
Barcelona Rambla
2008-07-23 11:37
Chelsea vill inte sälja och för att han ingår i Scolaris planer.
Barcelona Patrik Andersson
2008-07-23 11:34
Ämne: Det blir ingen "....
För att?
Barcelona Rambla
2008-07-23 11:26
Det blir ingen "flytt" till Barcelona för Drogba. Tack och lov.
Barcelona The Reporter
2008-07-23 11:20
Någon som har nytt fakta om didier drogba? angående flytten till barca?
Barcelona The Reporter
2008-07-23 11:19
Asså snälla nån Mquc tror du själv det kommer vara startelvan? vf har då dem köpt så många mittbackar? och där emd kommer messi ha fri roll bakom anfallarna och jag tror itne iniesta blir anfallare jag kan tror de blir något val om hleb och bojan.. men jag tror att hleb kommer ta platsen
Barcelona MQUC
2008-07-23 11:03
--------Valdés------------

Alvés-Puyol-Marquez-Abidal

---------Yaya------------

-----Xavi-----Keita------

Messi----Henry-----Iniesta

Vår startelva i ligapremiären? jag skulle inte klaga.
Barcelona Volveralpueblo
2008-07-23 10:03
Oleguer till Ajax...good riddance!

Till skillnad från många andra har jag största respekt för Oleguer som person - jag uppskattar att en fotbollsspelare har något intressant bakom pannbenet och dessutom integritet nog att säga det högt(utan att för den skull hålla med om hans nationalism - har svårt för alla nationalismer). Men fotbollskvalitet för att spela i FCB? Oleguer? Knappast. Campbells mål i Paris (som var på väg att kosta riktigt dyrt) och Tamudos mål i 89:e förra våren (som kostade ligan) är bara två av de många baklängesmål han bär på sitt samvete. Att Van Basten vill ha honom i Ajax är ett mysterium, men det är bara att tacka och ta emot. 3+2 milj. euro för Oleguer kan vara årtiondets bästa affär.
Barcelona SaM__-
2008-07-23 02:42
Ämne: Henrique Adriano Bus....
haha, inte för att jag vill låta otrevlig men jag tror nog att alla visste det:) Men aldrig fel med att fräsha upp minnet ;)
Annons: