/spanien/barcelona/forum/21849.aspx/spanien/barcelona/forum/21849.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hyder
2008-08-12 14:14
Jag skulle inte vilja se C.Ronaldo i Barça-tröjan. Han är en bra fotbollsspelare, inget snack om saken men vi behöver honom inte helt enkelt! Silva eller Iniesta på vänsterkanten är enligt mig mycket bättre. Det blir spanskt, mer diskret och väldigt mycket bättre för moralen i laget. Vi behöver inte en till "crack" som tar upp plats, drar till sig fler rubriker eller tar upp åtskilliga miljoner i lön. Lägg mellanskillnaden av den lönen och Silvas i Messís konto istället ;)
Villarreal SkilledFíll | Messi #10
2008-08-12 14:12
Off topic, men jag seriöst så hade vårt korplag krossat svenska damlandslaget. Herregud..
Iniesta - The Best
2008-08-12 14:06
Att folk inte ser Ronaldo som en drömvärvning är ju helt insane.
Barcelona Culés
2008-08-12 14:05
Ämne: Asså tror ni verklig....
hehe..den va bra :D
Patrik Ekwall kommer nu att sprida nyheten i fotbollskanalen..hehe
Barcelona Smacked
2008-08-12 14:04
Hörde att AIK kommer landa C.Ronaldo imorgon för 325kronor enligt sportal,marca,as,goal och aftonbladet. Jippie allsvenskan!

Barcelona Culés
2008-08-12 14:03
Ämne: Han platsar värklige....
Drömma om C Ronaldo? Barcalona är inte ett gäng fjortis tonårstjejer att drömma om C Ronaldo.

Iniesta - The Best
2008-08-12 14:01
Asså tror ni verkligen att Ferguson har gått och sagt till Ronaldo "Gå till Barcelona, inte Real Madrid" ?
Jag tror inte ett dugg på det. Det ända jag tror på är att Ferguson smiskat Ronaldo stjärt och sagt att han ska visa respekt till sin klubb. Ironi. =)

Att United skulle sälja Ronaldo för 350 millar är väl lika troligt som att Messi skulle säljas till Leeds eller något sånt.
FooTBaLL
2008-08-12 14:00
Han platsar värkligen. Vi skulle ju drömma en sån spelare som C.Ronaldo och om han kom skulle alla gilla honom det kan man inte göra tvärtom han och Messi på varsinkant och runda till sig S.Ramos och Hienze i El Clasico.
Barcelona Culés
2008-08-12 13:58
Ämne: Culés

varför plat....
Han är en filmare, diva och överskattat bara. Killen saknar personlighet och tänker som en 12åring.
Bojan är mognare och bättre än honom!
Barcelona DaniAlves
2008-08-12 13:54
Culés

varför platsar han inte i Barcelona undrar jag bara?, han kan ju spela vänsterytter?
Barcelona DaniAlves
2008-08-12 13:53
Jag vet att det låter som ett löst rykte, för det är omöjligt att Man U släpper cristiano för 350 milj..
Barcelona Culés
2008-08-12 13:52
han platsar inte i Barca..även om han kom för 50öre :D

Barcelona DaniAlves
2008-08-12 13:50
FC-Barcelona

Om du läser det jag skrivit så sägs det att vi kunde fått honom för Hälften av pengarna som madrid skulle ge för han.. och Madrid skulle betala runt 700 Miljoner för han och vi "skulle" får honom för hälften av det. dvs. 350 miljoner.
Barcelona petersays
2008-08-12 13:49
Det kommer ju ALDRIG att hända. Men rent teoretiskt så skulle jag inte ha något emot Ronaldo i Barca. Jag vet att mediabilden och till viss del den bild av sig själv han visat i matcher inte är den bästa. Rent personligt alltså. Men väldigt många spelare gor ju i god för honom och säger att han är en väldigt trevlig och ödmjuk person. Han är ung, och i ett lag som Barca skulle han nog kunna formas till en mycket bra lagspelare. Särskilt med Peps nya linje där sammanhållningen i gruppen är av största vikt. Det skulle ju inte direkt vara en dålig REM-kedja vi fick då. Å andra sidan, oavsett pris så gissar jag att hans löneanspråk är rätt rejäla - och då har vi tre toppforwards som alla ska avlönas.
Barcelona FC-Barcelona
2008-08-12 13:42
DaniAlves

Cristiano Ronaldo är inte värd dom pengarna och är absolut inte värd en plats i Barcelona, i EM alla trodde att han skulle spela riktigt bra men han floppade + vi e inte madrid som ger 500-900 miljoner kr på EN spelare.
Barcelona DaniAlves
2008-08-12 13:37
Det sägs att enligt Ferguson så vill cristiano Ronaldo helst slippa Madrid när han byter klubb, enligt länk så står det också att Barcelona kan få honom för hälften av pengarna som madrid skulle betala för honom.

"Barcelona had made tentative enquiries about Ronaldo earlier in the season and, according to Marca, Ferguson said that he could go there for half the money that the media were stating Madrid would pay."
Barcelona Ghazza
2008-08-12 13:37
Pep.G,

Vara farligt? Njae.. Under guldåret med Rijkaard har jag för mig att han bara använde sig av exakt samma laguppställning två matcher. TVÅ matcher med samma laguppställning och ändå kunna vinna CL och ligan.
Barcelona Pep.G
2008-08-12 13:33
Tot_El_Camp .

HAHA sant sant, men det är det att jag vill att truppen ska bli komplett så snabbt som möjligt:D
Barcelona Pep.G
2008-08-12 13:30
En sak grabbar, om Silva kommer, så kommer inte Hleb kunna spela på vänsterkanten och då kommer han hamna på bänken, för Mittfältet består la av, Iniesta-Yaya/Keita-Xavi.? Skulle Pep börja skifta mellan positionerna skulle då det inte vara farligt? Det var ju vårt fall förra säsongen !
Barcelona Culés
2008-08-12 13:25
Tänkte höja stämningen med denna underbara video klipp som alla har sett säkert 100ggr men ni kan kolla en gång till :)

*Länk
Barcelona Hleb&Alves ? Javiist !
2008-08-12 13:20
Ämne: Culés
Edit: läs Gha....
Jaha, okej tack så mkt ja trodde han skule vara med på kvalet också det var darför =)
Barcelona Culés
2008-08-12 13:20
Ämne: Till Culés o alla an....
Tack BarcaMatte.
Hoppas att svt sänder Argentina-Serbien, skulle inte bli förvånad att dom väljer Sydkorea-Honduras istället :)
Barcelona BarcaMatte.
2008-08-12 13:17
Till Culés o alla andra.

Fotbolls OS tablå. (länktips)
Barcelona Culés
2008-08-12 13:16
Ämne: Culés//

Jag tror ....
hehe..jo det är sant.
Allt går i slow motion som i Baywatch :)
Barcelona Cristocea
2008-08-12 13:15
Det är endå helt otroligt hur Brasilien har lyckats skapat ett damlag utav världsklass, som är fatkisk värda att följa.
Iniesta - The Best
2008-08-12 13:14
Culés//

Jag tror det är imorgon, fast jag är inte säker. Jag tycker det är rätt skoj att ibland kolla på damfotbollen. Inte fotbollsmässigt, utan utseéndemässigt. ;)

Barcelona Culés
2008-08-12 13:00
När kommer nästa herrfotboll i OS?
Trött på damfotboll. "Damfotboll det som att kolla trav med åsnor."
Barcelona Rambla
2008-08-12 12:53
Ämne: Jeffren, Pedro, Busq....
Ja tills vidare över CL-kvalet. Dock inget definitivt beslut att de ska fortsätta med a-truppen resten säsongen även i ligan. Alltså, de har ännu inte fått något a-lagskontrakt, då hade de fått ett tröjnummer mellan 1-25.
Barcelona Lujàn
2008-08-12 12:45
Jeffren, Pedro, Busquets, Víctor Vázquez och Víctor Sánchez fortsätter spela med första laget.
Barcelona Cristocea
2008-08-12 12:44
VISCA LA RUMBA DE BARCELONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Annons: