/spanien/barcelona/forum/21777.aspx/spanien/barcelona/forum/21777.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RobelSamsoon_
2008-08-17 16:59
Spanska ligan är mer än tillräkligt för mig =)
Barcelona Hetfield
2008-08-17 16:52
Så långt som jag vet så har Canal + köpt rättigheterna till Italienska ligan, så vi får nöja oss med spanska ligan
Barcelona DM1982
2008-08-17 16:46
Ämne: Hej tänkte åka till ....
Det blir bra mycket billigare om du fixar allt själv istället för att gå genom steveperryman. Åk ner med Ryan, bo på vandrarhem eller något billigt hotell och fixa biljetter utanför Camp Nou. Det är enkelt och framför allt billigare.
Rambles
2008-08-17 16:46
Tack för Deco, superb spelare.
Barcelona Bojan*27
2008-08-17 16:41
Jag har en fråga, Ska i år TV4 + och TV4 Sport visar BARA spanska liga eller också italienska? det blir tråkig med lite fotboll :( ... Svara gärna du som vet ""
Barcelona Dizzy
2008-08-17 16:34
ok. jag vet inte ens själv hur mycket den kommer att kosta, jag undra bara om någon här inne vet om det är det billigaste sättet att beställa därifrån? För beställer man paketresa så ingår inte flyg bara hotell.
Barcelona Messi#10
2008-08-17 16:31
den sidan värkar bra.

men hur mycket kommer allt kosta asså hotel matchen resa dit
Barcelona Dizzy
2008-08-17 16:25
Hej tänkte åka till Barcelona och kolla en match någon som har beställt från denna sida. Kolla länk. Är det billigare att köpa deras paketresa eller blir det billigare att själv boka hotell + matchbiljett?
Barcelona Mot Nya Tider
2008-08-17 16:22
Sam__-

Det du inte lade märke till var ett / som innebär antingen Yaya eller (/) Keita. :)

Är det bara jag som är lite orolig över Henry? Han känns lite för ojämn på sin vänsterkant, det är inte ofta han kommer förbi sin gubbe. Känns som det bästa är att sätta han centralt i anfallet, men där så har vi en som är lite vassare än honom för tillfället. Kanske är jag lite tidig i bedömningen, säsongen har ju trots allt inte börjat än, hoppas Henry motbevisar min tveksamhet. Jeffren/Pedro var återigen pigga igår, båda två utmanade sina gubbar varje gång de fick läge, kändes dock lite alltför lättlästa.
Barcelona petersays
2008-08-17 16:21
Ja, ingen dålig debut i den blå tröjan för Deco. Mål och antagligen Man Of the Match.

Ett kaxigt skott från ca 30 meter.
Barcelona Steve-O
2008-08-17 16:19
Deco har nätat för Chelsea.
Barcelona SaM__-
2008-08-17 16:16
Ämne: Valdes
Alve....Jo din uppställning är väldigt bra. Men jag tror inte Barca kommer att få fördelen med att spela med 1 man mer som på din uppställning:)

EDIT: ahh sorry!.. såg inte att du hade skrivit Yaya/Keita:) Trodde du menade att båda skulle spela.

Men då ser den väldigt fin ut. Kan tänka mig, som du säger, att man kör med båda yaya o keita på bekostnad av nån offensiv mittfältare i tuffa borta matcher i CL eller ligan.
Barcelona Messi#10
2008-08-17 16:12
Valdes
Alves Puyol ? Abidal
Yaya/Keita
Messi Xavi Iniesta
Etoó Henry

Den här uppställningen är perfekt.

den som får spela bredvid Puyol vet jag inte men jag hoppas på caceres, men tror att det blir pique eller marquez.

när barca kör borta mot bra lag som valencia sevilla real så kanske dem petar xavi eller iniesta och spelar med både Yaya och Keita.

vad tycker ni om den här uppställningen??

kommentera
Barcelona Ciao-V
2008-08-17 15:57
Boca Juniors ville verkligen vinna matchen. Spelarna ville visa upp sig pa marknaden. Det blev darfor en svar match for Barca. Men med viktiga startspelare pa plan i slutet av matchen rackte Boca Juniors ambitioner inte till hela vagen.
Supportrarna var valdigt nojda och det blev en riktig fest. Tror att Camp Nou var fullsatt forresten.
Barcelona Messi#10
2008-08-17 15:51
pedro kanske blir utlånad till Malaga

vill ha kvar jeffren i barca och låna ut pedro än tvärt om
Barcelona BlueRed.
2008-08-17 15:49
Messi#10

Det är enligt Sunday Mirror, inte Sportal, blir dock inte förvånad om Sportal har ändrat lite i det dem har skrivit.

Han står ju kontraktlös (?) så då går han ju gratis.
Barcelona Vampíro
2008-08-17 15:49
Målen från igår om någon har missat. Lyssna på den Argentinska versionen kommentatorn är skjukt rolig. Oooh Viatri oooh Viatri :D.

Härlig jubel på Camp Nou vid Eto'os mål, han är het som fan just nu, får han vara skadefri så kan vi räkna med att han gör 20-25 mål nästa säsong.
Barcelona petersays
2008-08-17 15:48
Om någon hur det går för Deco i Chelsea så verkar han vara ordinarie i startelvan. Han storspelar i matchen nu och kommentatorerna på Sky Sports hyllar honom till skyarna.
Barcelona Messi#10
2008-08-17 15:47
enligt sportal så står det att barca är intresserade av fredrik ljungberg
Barcelona Mot Nya Tider
2008-08-17 15:41
Helt magisk kväll igår, Big Up för grabbarna som lyckades vända mot ett starkt Boca Juniors. Vi fick exakt det Pep lovade oss att vi skulle få.
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2008-08-17 15:37
hoppas real förlorar idag
Barcelona Heywood Jablome
2008-08-17 15:25
Ciao-V. Låter helt underbart!

Matchen igår var underbar. Personligen var jag nära att stänga efter 90:e, men efter 5 tillägsminuter så fick jag ett nytt hopp och vilken vändning!
Barcelona Ciao-V
2008-08-17 15:21
Sag den underbara matchen igar. Helt sanslost var det nar forsta Barcamalet kom. Hela arenan kokade. Sen kom Eto'os mal.
Kan inte beskriva det med ord hur den kanns att se den vandningen pa Camp Nou.
Avslutar det med nagra ord fran matchvinnaren:

Eto'o:
“The game was getting a bit difficult for us and that’s why I celebrated the goal in a way it deserved.”
“There are no friendly games for Barça. We have to win every game. We’ve made a great step forward today"

Underbart.
Barcelona A.Gaudi
2008-08-17 14:27
Jag håller med om att Toure var grym. matchens bäste spelare enligt mig. i första halvlek var han i princip Barca. gudjohnsen spelade på toppen av sin förmåga men han kan inte nå upp till xavis eller iniesta nivåer. dock är det nog ett bra val att låta honom stanna, han kan vara nyttig på bänken.
Barcelona _Barça_
2008-08-17 14:24
Synd att min semester är slut på måndag annars hade jag gärna åkt och kollat på matchen också. Sverige - Frankrike.
Barcelona Messi#10
2008-08-17 13:45
nån som ska se Sverige - frankrike

jag ska se den:D

hoppas henry storspelar men varför är inte abidal med??
Barcelona Hleb&Alves ? Javiist !
2008-08-17 12:46
Sl
Barcelona _Barça_
2008-08-17 12:14
Fråga!

hur raderar man nic och tröja i profilen? Jag har valt ett nic och en tröja för easports men nu vill jag inte ha den. hur raderar jag den?
Tacksam för svar
Barcelona Etoo# 9
Eto'o är BÄST. Skulle aldrig kunna tänka mig någon annan anfallare i Blaugrana!

Eto'o eto'o, comment tu t'appelles, je m'apelle samuel!

Visca Etoo!
Barcelona Etoo# 9
Eto'o är BÄST. Skulle aldrig kunna tänka mig någon annan anfallare i Blaugrana!

Eto'o eto'o, comment tu t'appelles, je m'apelle samuel!

Visca Etoo!
Annons: