/spanien/barcelona/forum/21572.aspx/spanien/barcelona/forum/21572.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona De Assis
2008-10-12 18:32
en fråga, under sverige matchen igår sa Henrik Strömblad följande ;
dom stora cl matcherna visas i den nya viasat kanalen,
är det så att tv6 får dom dåliga och att vi som inte har kanalen missar cl-finalen o respektive hela slutspelet?
Barcelona Hetfield
2008-10-12 15:03
Som Rambla nämnde tidigare så tror jag knappast att Juve kommer att betala en stor summa för Yaya, med tanke på att man har Sissoko, Poulsen och Zanetti, känns lite onödigt

Faktum är ju att Yaya kan inte spela för något annat lag i CL, så det vore också onödigt
Barcelona A.Gaudi
2008-10-12 14:48
Känns lite svårt att förstå vilka legendarer dom där spelarna kommer vara om 20 år. rolig låt förövrigt :D

blir att spela upp på någon förfest när det finns andra barcafans närvarande.
Barcelona Ciao-V
2008-10-12 14:25
Den här låten får jag inte nog av. Varje gång jag lyssnar på den så känns det lika underbart som den där kvällen i Paris.
Ni har säkert sett länken 1000 gånger förut!
Barcelona A.Gaudi
2008-10-12 14:18
Fast man måste ju säga att yaya har fått spela VÄLDIGT sparsamt i år. jag kan förstå att han håller på att bli irriterad i klubben om det kommer se ut så här större delen av säsongen.

pep talar om honom som en nyckelspelare men det är svårt att förstå hur han menar när yaya sitter på bänken 80% av matcherna.

sedan är det ju för juventus lite granna att skjuta sig i foten. fansen och laget suktar ju efter en kreativ mittfältare, så köper dom in ännu en defensiv mittfältare. nu är yaya VÄLDIGT bra men borde det inte vara typ Diego/hamsik som dom bör jaga?
Barcelona TIGER_BARCELONA
2008-10-12 14:01
de e bara tidningarna som hittar på angående yaya för barca skulle aldrig släppa en viktig spelare mitt i säsongen o absolout inte me tanke på de redan e tunn på mittfälltet
Barcelona bearlakeyours86
2008-10-12 13:57
Aldrig släpp inte Yaya!
Barcelona Rambla
2008-10-12 13:06
Ser ni ett mönster? Juventus går knackigt i Serie A och media spekulrerar vilt. Tuttosport är en tidning med väldigt nära band till Juventus. Nu jagar de även arsenals Eboue.

Vilka av barças direktörer har gått ut offentligt och satt ett pris på Yaya? Visa den källan tack. Som sagt, påhittad smörja.
Barcelona El Capitán
2008-10-12 13:01
Vare sig det är sant eller inte, skulle €10 miljoner vara löjligt billigt!
Killen har ju fan gått från klarhet till klarhet och är bara 25 år!
Chelsea pröjsade ju runt €36 miljoner för Essien som var då relativt oprövad i större ligor.

Men nu får vi hoppas att hela den här smörjan är spekulationer och bara spekulationer!
Barcelona Rambla
2008-10-12 12:57
Ämne: Lite nytt om Touré, ....Klart det är skitsnack. Det är rent påhitt från italienska skräpblaskan Tuttosport. Inte fan vill Barça göra sig av med en viktig spelare redan efter 6 omgångar? Pep är inte korkad, han vet vad han gör. Yaya kommer att få chansen att bevisa vad han går för.
Barcelona BlueRed.
2008-10-12 12:56
Lite nytt om Touré, om detta är sant så ska ledningen skämmas, 10m €!? Herregud, hoppas det bara är skitsnack.
Barcelona Ciao-V
2008-10-12 12:53
Ämne: Kan alla sluta med &....
Tror också att det är mediaspekulation.
Man vill ju ha honom kvar men man vet ju aldrig!
Barcelona Hetfield
2008-10-12 12:43
Kan alla sluta med "Åh nej Toure ska lämna", det är bara skitsnack, Toure kommer att få speltid tro mig, säsongen är lång och det är många tuffa matcher framöver, han har ju fått mer speltid än Guddy och Bojan, inte går de och klagar och vill lämna klubben
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-10-12 12:20
Kim

Mm håller helt med, ber iaf om ursäkt för att jag var lite för "bitchig" igår.
Barcelona A.Gaudi
2008-10-12 12:16
Fy satan vad VM/EM-kval är tråkigt.

om en vecka drar det igång igen. om ni ser vårat spelschema så verkar det rätt lugnt framöver. Det bästa laget vi kommer möta fram till 30 november är Almeria, så vi bör rada upp segrar framöver. sen från 30 november och framåt blir det jävligt spännande, de lag som hanterar december bäst avgör vilka som blir titelaspiranter, känns det som.
Barcelona Ciao-V
2008-10-12 12:12
luis Enrique 21:
Vill han gå själv till en annan klubb så kan man inte göra så mycket åt.
Vi har Keita som är vassare, snabbare och är mer rörlig spelare. Han kan ta den platsen tillsammans med Sergio Busquets som får fungera som ersättare.

Ärlig talat, Toure är lite för långsam. Har en känsla av att han har svårt att hänga med i tempot,den snabba spel som Pep har infört.
Visst är han annars väldig bra men jag tror att Pep föredrar Keita och Sergio Busquets framför Toure.
Skulle han säljas i januari ger han plats åt en annan yngre spelare som också kan spela offensiv vid behov.
Barcelona Dizzy
2008-10-12 11:07
Tycker han låter väldigt intressant. Någon som vet vem han är?
Barcelona Kim
2008-10-12 10:59
Ämne: jo kanske för att ma....
Däremot kan jag tycka att folks attityder på forumet måste ifrågasättas ibland. Jag ser inte vitsen i att klanka ner på andra bara för att man inte förstår ett språk.
Barcelona luis Enrique 21
2008-10-12 10:50
Får verkligen hoppas att det inte ligger mycket i ryktena att att Pep släpper Yaya till Juve eller någon annan stans för 10 miljoner euro.

Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2008-10-12 02:35
seriöst vad har david villa gjort med sitt hår
Barcelona Exclusive
2008-10-11 23:51
Där kom reduceringen. 2-1
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-10-11 23:46
jo kanske för att man någon gång i sitt 18 åriga liv måste ha hört orden te amo, sedan papi är inte så svårt o lista ut att det betyder pappa.

Menmen, vet inte trots allt hur det är för svenskar med spanskaspråken och det är inget intressant ämne att ta upp på ett barcelona forum.
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
2008-10-11 23:44
det är inte alltid så lätt med utländska. Vart ser ni matchen?
Barcelona DaniAlves
2008-10-11 23:44
Eto'o nätade dubbelt för kameron.
Puyol nätade för spanien.
Messi nätade för Argentina.

de bra att våra grabbar nätar för sina landslag =)
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-10-11 23:43
på Messi tröjan stod det.

(Te amo papi) vilket betyder (Jag älskar dig pappa!)
Barcelona Kim
2008-10-11 23:41
Helt korrekt, Exclusive.

Och jo, Gonzalez_Barca, det kanske det krävs om man inte har några som helst kunskaper i det spanska språket. Varför skulle det vara enkelt att veta i så fall?
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-10-11 23:37
Correct, krävs inte direkt någon språkgeni för o lista ut det :P
Barcelona Exclusive
2008-10-11 23:33
Det betyder väl något i stil med "Älskar dig pappa"? Eller så har jag helt fel.
Barcelona Myrran
2008-10-11 23:32
Denari

Så långt mina språkkunskaper sträcker så skulle jag tro att det är "Till min pappa" men aja kan bara svenska och engelska samt massa språk fraser från filmer...
Barcelona Exclusive
2008-10-11 23:27
Ser bra ut. Messi gör nog ett till ;-)
Annons: