/spanien/barcelona/forum/21537.aspx/spanien/barcelona/forum/21537.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tomasz
2008-10-05 13:52
pedramo:
Två klipp med skills är upplagda på startsidan nu.
Barcelona _FCB_

Jay-z

Ska vi vara ledsna att Guddy gjorde mål och att vi vann över Atl. Madrid med 6-1?
Jag vet inte hur du tänker och vem vill du ta ner på jorden men enligt mig vinst är vinst och vi dominerade matchen från start till slut.
Jag är glad att både Guddy och Henry gjorde mål och kommer att få självförtroende i kommande matcherna.

Barcelona Jay-z

Barcelona Jay-z
Barcelona Jay-z
Så ni vet skrev bara lite Negativt så folk inte kommer hit och spyr när vi förlorar.

Men själklart så är de skit kuuul att Messi visar oss att han är världens bästa. Men sånt positivt vet alla de negativa är också nyttigt.

Måste bara säga fri läget och chippen från messi. Shiit minns inte sist jag såg nån med sån kyla ända till mål.
Barcelona Jay-z
2008-10-05 13:40
Så mycket positivt här inne men för att ta ner folk lite. Så att man inte sen blir besvikna när ett bottenlag spelar ut oss.

Atl Madrid bjöd inte på något vidare motstånd. Många utav målen va väldigt bjudande. Sen är jag också väldigt less utav att guddy får göra mål igen :S
Många undrar säkert varför men den spelaren har inte vart bra i 2 år. Får fortfrande mardrömmar av målmissarna i el classicon när messi hade lekstuga. Sen Henry visst han är på glatt humör han lirar bra. Men tyvär får vi inte den gamla Henry tillbaks de ser man nu, när han får tid när vi leder men endå så fattas de.. De jag fick se igår va en riktig bjudning från atl madrid och bra förvaltning utav barcelona inget mer tyvär.

Hade vart mer nöjd om vi vunnit över Espanyol med samma siffror. Eftersom de ger 100% hela tiden. Atl Madrid har en tendens av att lira riktigt uselt när de går uselt. Minns när vi vann 0-6 sen förlora matchen efter. Den här matchen behöver inte betyda något.

Hur som hällst Kung Xavi verkar vara tillbaks på allvar de kul.
Barcelona Klint
2008-10-05 13:38
Ämne: Angående artikeln om....
Det har du helt rätt i. Vetifan var jag fick Racing ifrån. Får korrigera detta.
Delarocha RIP Puerta
2008-10-05 13:35
FanTvs snack om Gijon från förra veckan var rätt kul:) Dem har 0 poäng, 20 insläppta mål!

Hur satan tog dem sig upp till La Liga? Frågan är ju om de kommer plocka poäng i år ens.
Barcelona pedramo
2008-10-05 13:34
som sagt finns det ju länkar på barca målen på startsidan men någon som har länk till messis super läge ? fan värt att ladda ner om det finns !
Barcelona pedramo
2008-10-05 13:34
som sagt finns det ju länkar på barca målen på startsidan men någon som har länk till messis super läge ? fan värt att ladda ner om det finns !
Barcelona Beguiristain
2008-10-05 13:33
Klassisk Barca match igår, den kommer att bli en av årets matcher när vi sumerar säsongen. 6 raka nu, imponerande lagmoral, och en offensiv Puyol :-)
Barcelona A.Gaudi
2008-10-05 13:33
Ciao-V

jo men jag menade ifrån start. det är sjukligt imponerade hursomhelst. La Masia måste vara den bästa talangskolan i fotbollsvärlden idag. det är, minst sagt, en hel del spelare som kommer ifrån barcas ungdomsled.

nu i efterhand känns det som ett mycket klokt val att sälja giovanni, ävn om vi kanske borde klämt ut lite mer pengar. Luckan han lämnat är behövlig och möjliggör ännu mer speltid för att rotera våra viktigaste spelare. väldigt(super) bra transfer period i somras, både försäljning och inköp.
Barcelona true_barca_fan
2008-10-05 13:31
Angående artikeln om Gudjohnsen var det inteCelta vigo vi spelade mot i premiären

Låt oss blicka tillbaka till 2006. Premiär på El Sardinero mot Racing Santander. På resultattavlan stod det länge 2-2. Då trädde nyförvärvet från Chelsea in i handlingarna. 3-2 och succédebuten var avklarad.
Barcelona J.Gamper
2008-10-05 13:28
"Rafael Márquez:

“The moves showed that we are working harder. We are changing things every game and the opposition does not know us.” "

Han har en poäng där... Inte lätt o veta hur Barca ska spela nuförtiden.
Barcelona _FCB_
2008-10-05 13:27
Aguero var helt förstörd, tyckte synd om killen på sätt o viss. Han ville jämföra sig med Messi men det räckte inte till. Messi är kung och hoppas verkligen att han vinner guldbollen, inte för bara för vinsten igår. Messi är en komplett spelare.
Men många tippar att C Ronaldo kommer att ta hem guldbollen (svenska experter).
En filmare, gnäll tant och gråtande kärring förtjänar inte guldbollen enligt mig.
Och teknik: det som C Ronaldo gör med bollen, Messi kan göra med två vattenmeloner.
Fantasticò
2008-10-05 13:26
Någon som har en bild på Iniestas nya frilla? :D
Barcelona Ciao-V
2008-10-05 13:25
Pep vill hellre ha Aguero än Benzema skriver Sport.
Vore en dröm att förena Messi med sin anfallsstjärna i landslaget i nästa sommar! Länk.

A.Gaudi:
Du glömde Bojan. Åtta egna produkter i matchen.
Barcelona A.Gaudi
2008-10-05 13:07
Tycker det är så jävla stort i matchen igår att vi hade 7 egenproducerade spelare på planen från start!

xavi, iniesta, messi, valdes, pique, puyol, busquets. det är helt otroligt bra, tror inte det finns något topplag som kan skryta med liknande elva.
Barcelona Ciao-V
2008-10-05 12:55
Messi#10:
"Henry och bojan har bra spel tillsammans".

Där måste jag hålla med dig. De två verkar hitta varandra i anfallet. Bojan är en anfallare av samma karaktär och spelstil som Henry. Deras spel passar bra ihop.
När Pep ändrar spelsystemet under matchen till 4-4-2, då är Heny och Bojan att föredra.

Medan Messi och Eto'o hittar varandra bättre än någon annann. De känner varandra och har spelat ihop under en längre period.

Pep är ett geni taktiskt när han byter ut Messi och Eto'o och sätter in Henry och Bojan.
Hoppas att han fortsätter på det sättet.
Barcelona kluivert_nr9
2008-10-05 12:50
Ämne: kluivert_nr9, Det kä....
Jag kan inte hålla med dig om nånting där faktiskt... eller jo, att Sergio B släpper bollen snabbt och enkelt. Fast i mitt tycke så gör han detta för att han inte vågar nåt annat, och för att han inte har kapacitet till att hitta på nåt mer kreativt. Även om man har en defensiv roll så måste man vara kreativ.

Men ja, detta är min åsikt... vi delar tydligen inte riktigt den :)
Barcelona A.Gaudi
2008-10-05 12:46
Fast i år är det inte bara Real som är ett stort hot. Jag är, nästan, lika oroad över Valencia. dom är verkligen på G i år och David Villa verkar vara inställd på att bära hela laget mot ligaguld. alla deras toppspelare verkar dra åt samma håll under emery.

villa, silva, mata, joaquin lever alla upp till sina namn.
Barcelona Bojan Krkic_
2008-10-05 12:39
Så skönt att vakna upp och tänka: 6-1.
Hoppas Real tappar poäng mot Espanyol.
Barcelona Bojano
2008-10-05 12:28
ElDuroDeFCB

hehehee inga probs ;)
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-10-05 12:27

Bojano

DU e min HERO pojk min HERO ;-)
Barcelona _FCB_
2008-10-05 12:25
Synd att Messi missade dom frilägena, det hade slutat säkert 10-1 eller nåt =)
Barcelona Bojano
2008-10-05 12:24
matchen
Barcelona Barca_4_lajjf
2008-10-05 12:17
Namn: Raí » Svara inlägg » Tippar BAR-ATM 0-9
Sänt: 2008-10-05 01:27
Håller med Coupet va ju pinsam emellanåt.

stängde av efter 4-1 pallade inte ens se på skiten.

hehehe kolla vad han tippa xD hahahahaha
Barcelona ElDuroDeFCB
2008-10-05 12:15

Kom igen forum---nån som vet om matchen finns ute på nätet....jag letar som en crazyass men jag vet inte ens vart man ska leta!!!!!

HJÄLP PLS
Barcelona A.Gaudi
2008-10-05 12:14
lite dåligt av redaktionen att fortfarande inte ha någon matchrapport.

Luis enrique 1

Alves var skadad
Barcelona luis Enrique 21
2008-10-05 12:11
Har aldrig varit överrens med goals spelar betyg var bättre när skysports brukade köra med betyg för spanska ligan.
Skönt att Abidal såg bra ut igår. Men i sådan match blir det svårt för ngn barca spelare att se dålig ut. Var Alves petad eller skadad?
Annons: