/spanien/barcelona/forum/21241.aspx/spanien/barcelona/forum/21241.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Saman.
2008-11-26 16:50
Xavi.H

Håller med dig dock tror jag att Busquets startar istället för Iceman. Annars hoppas jag på Caceres, sylvinho från start. Dock ser jag hellre att Pedro startar istället för Messi och eventuellt så hoppar Messi in om det skulle behövas.
Barcelona Okkapokka.
2008-11-26 16:48
Hoppas att jag kan fira min födelsedag med en Barcelona seger idag då, och ja tror att de blir så också.
Barcelona Xavi.H
2008-11-26 16:44
Ikväll hoppas jag vi kör såhär
Henry Eto´o Messias
Iceman Xavi
Keita
Sylvinho Caceres Marquez D. Alves
Valdes
Barcelona Braxingen
2008-11-26 16:40
VizzlA,

håller med dig till viss del. Det var ett risktagande. Men det fanns så otroligt mycket att vinna i det risktagandet och i ett tåg som rullar fram som Barcelona, så skulle det kännas paradoxalt att inte lita på spelarna fullt ut.

Nu visade han istället att han tror på dem och det tror jag kan ge mycket mer på sikt än att "fega" och varken tro på det man gör eller på spelarna.
Barcelona VizzlA
2008-11-26 16:36
1-1 matchens orsak var en av få tränartabbar,
från guardiola.. jag menar hur smart äre att
starta med hleb, och bojan..som inte har kommit
igång/lite speltid. andra orsakan var mittfältet..keita och touré samtidigt funkar inte
enligt mig skulle hellre sett något liknande:

Henry Eto`o

Xavi
Gudjohnsen Sergio.b
Touré

Sylvinho piqué Puyol Alves

Valdés

ja 4-4-2 varför inte när man saknar ordienare yttrar.. 4-4-2 med ett offensivt mittfält..

vad tycker ni?
el capitano
2008-11-26 16:35
viasatondemand sänder också matchen, jag kollar där på matchen med värdekod jag fick av viasat. bild och ljudkvalitén är inte den bästa men duger =)
Gudi y Messias
2008-11-26 16:10
Nu får du en andra och sista varning. Detta är ingen chat. Oseriösa diskussioner om värvningar undanbedes också. Tänk på detta framöver.

/Red

Barcelona Saman.
2008-11-26 16:09
Hmm det har du nog rätt i då klarar man sig kanske på 2 boxar. Ska ta en funderare på det fram tills åttondelsfinalerna. För jag antar att kanal 6 tänker fortsätta att visa en match från CL-veckorna under våren också?
Barcelona Rambla
2008-11-26 16:05
Ämne: Rambla

Ah okey ko....
Det finns visserligen nya tv-apparater som har inbyggda digitalboxar, som min tex, som klarar både Boxer och Comhem-systemet. Men visst, har man tex redan Comhem så blir det lite för mycket av det goda med även ett parabol-paket. :)
Barcelona Saman.
2008-11-26 16:03
Rambla

Ah okey kommer inte på fråga då jag inte orkar ha 3 st boxar under tven.
Barcelona Dedeffo
2008-11-26 16:02
Gudi y Messias verkar vara ett Real fan som vill jävlas med oss culés.
Barcelona Rambla
2008-11-26 15:57
Saman:

Nej. Vill du även ha ett Viasat-paket så innebär det ytterligare en digital-box för din Tv.
Gudi y Messias
2008-11-26 15:56
Barca o Mort!

Jag tycker fortfarande han är världsklass och vore den perfekta värvningen, men tänker inte fortsätta diskutera det nu då det uppenbarligen stör moderatorerna.

Så vi sätter härmed punkt för Carlos-diskussionen jag startade.
Barcelona Barca o Mort!
2008-11-26 15:54
Haha Gudi y Messias

Kom igen du har redan fått en varning!

Vi är inte en klubb som värvar en massa spelare, det är inte Barcelonas filosofi.

Tar nog heller upp en canterano istället för att värva Carlos.

Kom igen, han är inte lika bra längre som han var innan, man kan inte värva en spelare bara för att sälja tröjor..
Gudi y Messias
2008-11-26 15:48
Vad säger ni om Ashley Young (Aston Villa) skulle han vara en bra vänsterytter som passar i Barca?

Han har en otrolig speed och är bra en mot en.
Barcelona Saman.
2008-11-26 15:44
Rambla

Aha ber om ursäkt. Kändes bara som Jag har förvisso också comhem i hemmet, kan således beställa in lite viasat kanaler men kan jag kombinera kabeltvnätet med en parabol i samma boxer? Vad är för och nackdelarna med denna parabol som man behöver? Utöver ytterligare kostnader för parabolen för några hundralappar då.
Barcelona Rambla
2008-11-26 15:41
Saman:

Självklart är informationen nyttig för andra alla, men mitt svar var enbart till honom då han vände sig till mig som om jag hade missförstått det hela, vilket inte var fallet.
Gudi y Messias
2008-11-26 15:39
Rambla

Tack för informationen, blir till att skaffa parabol på balkongen.
Gudi y Messias
2008-11-26 15:38
Saman.

Kanske vore en idé att läsa på lite?
Barcelona Saman.
2008-11-26 15:38
Rambla

Rambla vad bra att du kände till det men för oss andra så kanske det var till hjälp? Haha :)
Barcelona Rambla
2008-11-26 15:37
Islam_Bosna:

Tack för informationen men du informerar om något som jag redan kände till. Har man som jag, ett Comhem-abonnemang, så har man bara tillgång till Viasat Sport, Fotboll, Motor och Viasat Sport HD. Viasat Extra-kanalerna är till för dem som har Viasat-parabol.
Barcelona Saman.
2008-11-26 15:34
Islam_Bosna

Hmm okey men jag kan inte hitta dessa kanaler på viasats hemsida, inte i tv-guiden i alla fall.
Barcelona Islam_Bosna
2008-11-26 15:32
Saman:

Nej, nej Viasat HD är en kanal för BÄTTRE visning så att säga, bilden blir bättre men matchen sänds på VIASAT EXTRA och det finns flera olika kanaler, Viasat Extra 1, Viasat Extra 2, Viasat Extra 3 och så vidare

Enda nackdelen är att dem har lokala kommentatorer i dessa kanaler, så om matchen spelas i Portugal, såsom den gör idag, så sänds matchen med portugisiska kommentatorer

Gudi y Messias
2008-11-26 15:32
Islam_Bosna

Tack!
Någon här med Telia som köpt sitt viasatpaket genom dem?
Barcelona Saman.
2008-11-26 15:30
Ett Äkta Barca Fans

Jag tror de redan har respekten men de kanske glömmer bort det lite då o då, därför måste vi dela ut lite internationellt fotbollsstryk med några års mellanrum :P
Barcelona Islam_Bosna
2008-11-26 15:29
Gudi y Messias:

Du skaffar dig Viasats abonnemang, till exempel Viasat Guld och då får du alla kanaler inkluderat Viasat Extra, även andra kanaler såsom TV4 + och TV4-Sport tillkommer, med andra ord har du Viasat kan du se alla Barcas matcher både i cupen, ligan och Champions League

Barcelona Saman.
2008-11-26 15:29
Islam_Bosna

Aha, var inte medveten om att de sände Barcelonas matcher alls. Kollade dock upp det nu i deras tablå och det visar sig att de sänder matchen fast i kanalen Viasat Sport HD.
Gudi y Messias
2008-11-26 15:28
tribente_magico

Vad har vi att förlora på att värva Carlos? Tänk hur mkt tröjor med #3 Carlos som kmr att säljas ifall han skulle komma till klubben?
Gudi y Messias
2008-11-26 15:26
Hur går man tillväga för att få Viasat extra kanalerna? Någon som har dem?
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2008-11-26 15:25
Saman
Jag håller med dig verkligen:D
skulle vara härligt att slå ut regerande mästarna.
Då kommer alla lag få respekt mot oss
Annons: