/spanien/barcelona/forum/20919.aspx/spanien/barcelona/forum/20919.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kim
2009-01-05 23:33
Vad är det då du är nervös för? ;)
Barcelona Yaya Touré #24
2009-01-05 23:32
men etoo vann inte heller Balon d or. det gjorde ronaldinho så kan också vara därför han blev så mätt. Kolla bara på kaka. Han är inte samma spelare efter sitt pris.
sebbaa
2009-01-05 23:31
Går det att kolla Athletics matcher via stream?
Barcelona Blaugrana93
2009-01-05 23:30
Se länktips.
Här brukar de sända allt möjligt, Reservlagsmatcher, hockey, fotboll, ungdomsfotboll, så det borde finnas någon Barca athletic stream.;)
Barcelona jost15
2009-01-05 23:27
Tjena folket! Tänkte kolla om det är någon här som fölljer barca athletic via streams och i så fall var? Om någon gör det tänkte jag även passa på och fråga hur bra denna gai assulin är igentligen, har snackats en hel del om honom och det skulle vara kul att höra från någon som verkligen sett han spela. visca el barca!
Barcelona el Flaco
2009-01-05 23:26
football master/

Pajkastningen mellan oss och de är oftast bara onödigt och barnsligt. Tro mig, du gör nog dig själv en tjänst om du bara ignorerar deras kommentarer. Men då och då finns det några madridistas som det går att diskutera med.
Barcelona Blaugrana93
2009-01-05 23:25
foooball master

Är själv hyfsat ny här men vad jag har upplevt så har det nästan alltid blivit problem när vissa omogna maränger kommer in och spyr ut spydiga kommentarer och redaktionen har ett flertal ggr fått ingripa. Kommer nog fortsätta rätt länge, helt naturligt egentligen.
Barcelona Kim
2009-01-05 23:25
Självklart ska alla få skriva här. Vill de leka sekt och stänga in sig själva så är det upp till dom. Här får de däremot hålla till så mycket de vill.

Börjar de håna, ja då åker dom ut. Svårare än så är det inte.
Barcelona BlueRed.
2009-01-05 23:24
Yaya Touré #24

Eto'o var med under Ronaldinho´s tid och hittills så ser han lika hungrig ut som han alltid har gjort. En sak som jag stör mig på är nu när dessa "experter" på TV säger att Eto'o inte kämpade förra säsongen och visade inte intresse för fotbollen. Han skadade sig innan säsongen ens drog igång. Men när han kom tillbaka så var han bland dem få som kämpade och manade på resten av laget. Dessutom så började han göra mål direkt.

Var det inte 15 mål på 18 matcher?
Barcelona foooball master
2009-01-05 23:22
hur brukar ni agera när real fansen hånar oss barca fans elr blir det bråk?? jag har flera gånger läst det och dem borde inte få kommentera på vårat forum. vi får iaf inte på deras: /
Barcelona Blaugrana93
2009-01-05 23:20
Yaya Toure #24

Det är klart att risken finns, men efter gamla misstag har de nog lärt sig att försöka förhindra detta. Pep är, som du påpekade, en stor förutsättning för att detta ska förhindras.
Barcelona LaBarca
2009-01-05 23:19
Så länge vi har Pep som tränare så kan vi känna oss lugna. för ingen spelare vågar vara mätt under hans ledning.
Barcelona Kim
2009-01-05 23:19
Det måste vara jobbigt att gå runt och vara nervös för alla potentiella tillstånd som spelarna eventuellt kommer gå in i. Så lugn ba' lugn, jag är inte det minsta orolig. Skulle Eto'o komma in i en svacka så lär han ta sig ur den. När det gäller Ronaldinho, så var det väl snarare hans nattklubbsbesök som gjorde att han tappade fokus, inte mättnad.

Så innan något verkligen rasar samman ser jag ingen anledning till oro.
Barcelona Yaya Touré #24
2009-01-05 23:16
Jag är jävligt rädd att barca blir "mätta" efter den här säsongen. Jag säger menar inte att vi vunnit allt men om vi håller vår form kan vi vinna trippeln. Vad händer säsongen därpå??

är inte ni rädda för detta. Tex etoo som inte skrivit på än. Är det värt att ha kvar han än eller ska man ta risken att sälja han ?? han kanske bli mätt för han vunnit allt med barcelona?? Kanske händer samma sak som hände med ronaldinho om vi har kvar etoo. Hans värde kommer då sänkas.

Är inte ni rädda för att detta ska hända??

ber till gud att pep håller dem motiverade så länge han är tränare för barca.
Barcelona Blaugrana93
2009-01-05 23:13
foooball master

Tror faktiskt inte att det går att ändra efter du väl tippat.
sebbaa
2009-01-05 23:12
Moe

Nej, men Henry verkar va så pass i god form, så att jag har svårt att se honom gå sönder. En olycka skall nog till det.
Barcelona Nogge
2009-01-05 23:10
Åh. Inte visste jag att Gudie var ett sådant språkgeni. :)
2009-01-05 23:09
hej,kan ni hjälpa mig lite:P kan inte så mycket är ju ny XD men hur tippar man matcher??! det står att jag har tippat 2-4 till barca fast jag tippade aldrig:S hur ändrar man?
Barcelona Moe-_-
2009-01-05 23:06
Det behöver väl inte hända ngt fult för att en spelare ska gå sönder?
Barcelona el Flaco
2009-01-05 23:05
Jag anser personligen att Barcelona har ett tillräckligt bra lag och trupp för att vinna alla tre titlar. Att man prioriterar ligan och Champions mer kan inte hålla som en ursäkt för att gå miste om Copa del Rey.
sebbaa
2009-01-05 23:01
Moe-_-

Har endå väldigt svårt att se Henry gå sönder :) Kanske med ett antal fula kapningar eller något men inte med att spela.
Barcelona Moe-_-
2009-01-05 23:00
Ja Jag var tvungen att ändra, Hleb deltar ju inte i Matchen;)

Jag hoppas att pep vilar Henry i Början, han har ju spelat riktigt mycket den senaste tiden och ingen vill ju att han går sönder med tanke på hans nuvarande form. Att sarta med pedro som är snabb och bra en mot en är ett givet alternativ hos mig.
Barcelona BlueRed.
2009-01-05 22:56
football master

Klart man inte tackar nej till en CdR titel. Däremot nu när vi har chansen att vinna ligan och är favoriter i Champions League så tycker jag man borde prioritera de, brukar oftast bli så också.
2009-01-05 22:54
moe//

pedro har imponerat när han har spelat med snygga finter och sånt..vad tycker ni??!
Barcelona Blaugrana93
2009-01-05 22:54
Jaha oj, trodde det stod Hleb du måste väl ha ändrat:S eller?:P
Kanske inte från start men jag personligen gillar Pedro och ser mycket potential i honom. Vet inte riktigt, lämnar den frågan till Pep.;)
Barcelona Moe-_-
2009-01-05 22:51
Vad tycker du om Pedro då?
Barcelona Blaugrana93
2009-01-05 22:46
Moe-_-

De flesta tycker nog ungefär samma i backlinjen förutom Sylvinho kanske, Abidal istället.

Iniesta ser ganska given ut i mittfältet men de andra tre slåss om den tredje platsen. Keita borde få spela enligt mig eftersom han har fått lite speltid nu på sistonde. Yaya kanske vilas och Busquets är väl det största frågetecken, ser gärna honom i startelvan och byts ut mot Yaya i minut 60-70 för att ge Barca trygghet.

Anfallet ser jag helst Henry där istället för Hleb som du sa. Gärna ett inhopp av honom däremot.

Visca el Barca!
Barcelona Moe-_-
2009-01-05 22:46
Jag ber om ursäkt!
Barcelona Moe-_-
2009-01-05 22:43
Jag tror inte att Pep underskattar något.
Barcelona tarrak
2009-01-05 22:42
Och en av dessa forumregler är att omotiverade startelvor ej är tillåtna.

Jag bryr mig inte hur vi ställer upp, det viktigaste är att min skyddsling Sánchez får spela. ;)
Annons: