/spanien/barcelona/forum/20862.aspx/spanien/barcelona/forum/20862.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andrée
2009-01-11 16:46
Hej!
Vet att detta inte har med Barca att göra men kunde inte skriva det på PL sida.

Vet någon vart man kan köpa matchen Man United-Chelsea och se matchen över nätet? Har provat med Canal + men dom visar inte matchen över nätet?

Tack på förhand
Barcelona BlueRed.
2009-01-11 16:45
haeger

Ja inte stör jag mig på det, inte så svårt och lista ut vem dom menar. Alla lär sig med tiden.
Canaletes
2009-01-11 16:44
Rambla/

Om inte jag minns fel så skulle vi också slå rekord. Men vi förlorade mot Atlético hemma! Säsongen 05/06.

Nekounam är så säker på vinst att han säger: Barca kommer inte ta poäng mot oss.

Så synd om Gio...
Barcelona Pep.G
2009-01-11 16:43
Rambla

Exakt, alltid när det är rekord som ska slås, så händer det något, men jag tror på någon sorts uddamåls seger ikväll..

Förväntar mig samma matchbild som mot Recreativo. Det var då Messi gjorde en "brolin"..:P
Barcelona Rambla
2009-01-11 16:23
Heh, så usla Tottenham är. Nu ser de ut att förlora igen när Wigan gör mål på stopptid. Giovani, vad skulle du där och göra? Lyssna inte giriga agenter i fortsättningen.
Barcelona Culéé
2009-01-11 16:17
Rambla

Det är tyvärr de som sker när rekord ska slås.
Men börjar vi bra första 10 min så är jag säker på 2-0 MINSTi första halvlek.
Barcelona The Reporter
2009-01-11 16:17
Mojito,Canaletes

Tack ;)
Barcelona Rambla
2009-01-11 16:13
Osasuna borta är alltid jobbiga och svåra matcher för Barcelona. Allt som oftast en hatisk stämning och ett hemmalag som kämpar som djur och höjer sig flera nivåer. De har endast förlorat två hemmamatcher så här långt. Jag är orolig för poängtapp, någon gång måste det komma. Speciellt nu när rekord ska slås, då brukar det alltid bli komplikationer.
Canaletes
2009-01-11 16:04
The Reporter

Tror de , men jag tror det är för de typ aldrig skulle bli fullsatt. Men vi vann OS guld där :)
Snacka om match asså!

Kolla länk!
Barcelona haeger
2009-01-11 16:04
Bara jag som stör mig på att folk inte kan stava på sitt eget lags spelares namn?
Barcelona Mojito
2009-01-11 16:02
The reporter
Utan att egentligen ha några källor så tror jag att den riktíga nationella känslan inte finns i Barcelona, just på grund av det du nämner, och därför spelas de flesta matcherna i Madrid, Valencia eller Sevilla.
Barcelona FCBMessi_10
2009-01-11 15:57
Ämne: Barca kan slå record....
Det hade inte varit helt fel vi får hoppas och heja fram vårat lag till rekordet

Forza Barca!!!!
Barcelona The Reporter
2009-01-11 15:54
Varför spelar aldrig Spanien någon landskamp på Camp nou? Har det nått med att Catalunyia vill vara ett eget land att göra?
Canaletes
2009-01-11 15:47
Barca kan slå record ivkäll om dem vinner, dem kan bli laget som har tagit mest poäng den första halva säsongen (Madrid har rekordet)

Och vara den enda laget som har tagit 8 vinster irad på bortaplan!

FORCA BARCA! :D
Barcelona Culéé
2009-01-11 15:37
Pep.G

Tider minsann! =)
el capitano
2009-01-11 15:31
DonnieDarko

Googla, du hittar säkert där.
Real Madrid DonnieDarko
2009-01-11 15:30
Någon som vet var jag kan hitta Valencia - Werder Bremen 2004/2005? torrent =)
Barcelona FCBMessi_10
2009-01-11 15:28
Ämne: FCBMessi_10

Byt p....
hahaha my bad placera dom fel;)
Barcelona Ciao-V
2009-01-11 15:25
Kim:

"Två timmar återstår innan ligans medelmåttiga lag påbörjar sin två timmar långa veckotjänst".

Haha... Kunde inte ha sagt det bättre-;.

Inget att se framemot.
el capitano
2009-01-11 15:23
FCBMessi_10

Byt plats på Eto'o och Henry bara sen är jag nöjd ;)
Barcelona FCBMessi_10
2009-01-11 15:16
jag hade velat se Cáceres från start ikväll tilsammans med Puyol, Abidal/Silvinho och Alves
Iniseta,Xavi,Yaya/Basquets
Messi,Henry och Eto'o
Lukas.RP
2009-01-11 15:10
Tycker att vi ska satsa på Sylvinho om Abidal inte är klar till 100 %. Hoppas på att Pique tar Rafas plats.

Iniesta lär få starta brevid Xavi. Yaya tar nog platsen som pivote. I anfallet tar väl Henry, Eto'o och Messi plats om inget oförutsägbart händer.
el capitano
2009-01-11 15:10
BlueRed.

Det va så lite så, man är en datanörd ibland =)

el capitano
2009-01-11 15:08
Jag vill gärna se Cáceres från start ikväll, hoppas att Pep läser mitt lägg nu =)
Barcelona BlueRed.
2009-01-11 15:07
el capitano

Tackar, har letat efter en sån där addon till Firefox länge.
Barcelona Mojito
2009-01-11 15:05
6 timmar kvar till match.
Sedan jag googlade statistiken för hur Barca presterat mot Osasuna, 10-10-10, och att vi dessutom inte vunnit på de tre senaste försöken har en viss oro infunnit sig.

Det verkar dock som att vi ställer upp med ett starkt lag och allt annat talar också till vår fördel. Kanske just det som är roten till oron?

Den stora frågan är väl hur backlinjen kommer att se ut? Marques är avstängd samtidigt som Abidal varit lite krasslig.
Barcelona Ciao-V
2009-01-11 15:03
Den eviga debatten om C. Ronaldo och Messi, tar den aldrig slut?
Intressant att följa faktiskt men jag kan bara tillägga att bägge två lär spela i sina lag idag.
Vad jag har kunnat läsa så har Messi aldrig spelat mot Osasuna förut i deras hemma arena. Det blir första gången idag förhoppningsvis om han får spela.
C. Ronaldo å andra sidan har haft svårigheter med att göra mål mot Chelsea.

Ska vi slå vad om vem av dem som briljerar idag? Låter mer vettigt än att hålla på att jämföra dem varje dag,:).
Barcelona Kim
2009-01-11 15:03
Minutvisaren når nu hel timme och Sofiakyrkans klockor klämtar 15 gånger. Två matcher spelades av igår, och som culé kan man väl knappast undgå att glädjas åt 3-3 i gårdagens sena - men ack så fantastiska match. Två timmar återstår innan ligans medelmåttiga lag påbörjar sin två timmar långa veckotjänst. De stora matcherna placeras sent på kvällen, och vi ska få njuta, ge er bara till tåls några timmar till. Först ska fantastiska lag som Bilbao, Betis, Mallorca och... Real Madrid beträda den gröna planen. Ok, att hamna klockan 17 är ingen stor grej. Men att göra det två veckor i rad? Det börjar lukta medelmåtta om den store aktören från centrala Spanien. ;)
el capitano
2009-01-11 14:57
Ämne: Hej igen

Nu har j....
Om du använder Firefox webbläsare kan du fixa tillägg tjänsten DownloadHelper gratis och sen kan du ta hem alla video från olika sidor med ett enda knapptryckning.

*Länktips
Barcelona FCBMessi_10
2009-01-11 14:57
Hahaha att jämföra Ronaldo och Messi är som att fråga sig vilket djur är starkast mellan en Tiger (Messi) och en Dalmatin (Ronaldo)... Det finns ingen bättre och det har inte funnits någon i hans klass sen Maradonna eller Pelé vi vet och resten av fotbollsvärlden vet det!! och hur frustrerade alla madridistas är och det märks eftersom dom jämför Robben som är skrattretande med Messi så önskar dom alla innerst inne att Messi var deras produkt och inte vår sen kan dom säga vad dom vill!!!
Annons: