/spanien/barcelona/forum/20766.aspx/spanien/barcelona/forum/20766.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Saman.
2009-01-21 17:29
Milito som vänsterback? Nja, har alltid tyckt att han är lite klumpig av sig vet ej hur det skulle fungera. Men tror knappast att Pep har det ens i tankarna.
Barcelona Cape
2009-01-21 17:26
César var riktigt bra näst sista säsongen i Zaragoza, då han bland annat gjorde en stormatch mot Real Madrid i slutet. Blev förvånad när Tottenham värvade honom och nu till Valencia?
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-01-21 17:25

Är det någon som har följt Henrique i B.Lev? Jag minns honom bara i Palmeiras säs. 07-08, och då ansågs han vara en av Brasiliens största löften tsammans med Breno som spelade i Sao Paulo och som nu spelar i B.Munch. Henrique har för övrigt 1 match i Seleção...
Barcelona Dizzy
2009-01-21 17:24
Canaletes

Aha ok visste inte:P
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-01-21 17:24
Cape

Rent bullshit att Barcelona skulle vara ute efter Kaká. Skulle bara bli för mycket att ha med han i truppen.

Cacéres eller Milito får lämna nästa säsong när Henrique kommer för vi kan inte ha så många mittbackar:

Puyol, Marquéz, Cacéres, Henrique, Milito och Piqué
Canaletes
2009-01-21 17:23
Dizzy

haha. Dem har redan lånat César från Tottenham. Ex madrid och Zaragoza spelaren
Barcelona Culéé
2009-01-21 17:22
Ämne: Tänk om man kunde sk....
Smart idé, vet inte varför jag inte har tänkt på det.
Kanske Pep tänker så inför nästa säsong?
Barcelona Cape
2009-01-21 17:22
Förresten så såg jag något rykte om att både Real och Barca var intresserade av Kaká. Vad tycker ni om det? Själv tycker jag det skulle vara föj*vligt.
Barcelona Cape
2009-01-21 17:20
Tänk om man kunde skola om Milito som vänsterback? Han är ju vänsterfotad.. vilket brukar vara en grundförutsättning. :P
Barcelona Saman.
2009-01-21 17:19
Milito åker ut nu i sommar tror jag helt klart på. Av alla mittbackar vi besitter så ligger han sämst till.

Hade vart perfekt om Caceres skolas om vänsterback, men samtidigt vill jag inte att det ska ske. Han lär ju bli Puyol nr 2 om allt går hans väg i framtiden. Men samtidigt vill jag ge Henrique en chans och se vad han går för i Barca. Det han har presterat i Bayer Leverkusen är ju långt ifrån dåligt.
Barcelona Dizzy
2009-01-21 17:18
Det sägs att Valencia är intresserade av Jorquera. Eftersom Renan har skadat sig.
Barcelona Humphrey Bogart
2009-01-21 17:18
Rambla

Skulle knappast tro på att Barca köper Henrique för att låna ut honom i 2 år. Antagligen kommer Henrique tillbaka nästa säsong och Cacéres lånas ut.

Har för mig att någon ordförande i Leverkusen sa för någon månad sen att det vore onödigt om Barca tog tillbaka Henrique då vi har rätt så många mittbackar.

Som sagt så känns det överflödigt att ta hit Henrique nästa säsong om nu Cacéres och Milito stannar.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-01-21 17:15
Rambla

Henrique var redan bra i Palmeiras och jag förstår vrf vi köpte honom, men det jag inte förstår är vart han ska platsa? Jag ser ingen plats just nu, sen tror jag att vi Barca fans glömmer att Milito finns också...Vi har för många backar även när Silvinho lämnar...
Barcelona Cape
2009-01-21 17:14
Rambla

Eftersom Henrique verkar trivas där och har tränarens förtroende (han har väl spelat samtliga matcher?) så tycker jag att man ska låta honom vara kvar ytterligare en säsong. Förhoppningsvis utvecklas han så mycket att han kan komma "hem" och konkurrera om en plats.

Just nu har vi redan en mittback som knappt får speltid i Caceres och det med Milito på skadelistan.
Barcelona Saman.
2009-01-21 17:13
Håller med dig ElDuroDeFCB, jag är också trött om att läsa om Real jämt och ständigt. Kan vi inte hålla samtalsämnet Realfritt kanske?
Barcelona Culéé
2009-01-21 17:13
MADRID 1902

Det roliga är att ni i Puertan kallar oss hära för små barn! =)

Rambla

Njaa.. vi har redan en stabil back-linje och ifall han nu skulle komma så skulle han få nöta bänk.
Jag tycker att vi borde låta han spela en säsong till.
Det går ju riktigt bra för honom.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-01-21 17:10
Jag vet inte vad Madrid baserade fans gör härinne och klagar på sitt eget lags skador. Om jag inte minns fel så handlar forumet här om Barcelona och inte om Real Madrids sjukstuga och övrig bullshit som man hela tiden läser härinne. Det va mer än en månad sen jag va inne här och nu när man e tbax så handlar det fortfarande om Madrids skador. Det e lite för mycket info om Madrid som jag mer än gärna vill slippa höra....Vill jag höra på Madrid fans som beklagar sig över situationen går jag in till Puertan istället.....
Barcelona Rambla
2009-01-21 17:08
Bayer Leverkusen är tydligen väldigt nöjda med Henrique och vill behålla honom en säsong till. Vad tycker ni? Personligen vill jag ha tillbaka honom så man oftare får se vad han går för. Dessvärre så lär det ju inte bli lika mycket speltid som i Bayer, så det är svårt hur man än vänder och vrider på det.

Jag håller med Okkapokka, så farligt är det väl inte med maränger här inne? Det är bara för att ni alla har så motsträviga åsikter jämfört med deras kanske lite provocerande åsikter. Ja, de blir provocerande åsikter för culés. Klart vi ska ha ett öppet forum.
Barcelona Para Siempre
2009-01-21 17:06
Okkapokka har ordet. Varför slösar ni er tid på dem och svarar? Svara inte bara.
Barcelona Jay-z
2009-01-21 17:06
MADRID 1902 //

Du är fett mogen.

Vi skiter i om de blir jordbävning i madrid och alla skadar sig så länge vi vinner :):)

Gå och grina i nångon annanstans där folk bryr sig.

"Jag skriver i Barcas forum tills någon red spärrar mig så har du nåt och klaga nästa gång säg det till eran demokratsika redaktion"

Snälla RED spärra han for life han ber om de.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-01-21 17:05
Okkapokka

Jag håller med dig om att vi ska hålla öppet för alla, men ibland blir man bara dum av vissa inlägg från övriga clowner....
Barcelona Lion0
2009-01-21 17:04
MADRID 1902

Hade ni 50 poäng förra säsongen efter 19 spelade matcher ? Eller 46+ i målskillnad ?
Barcelona Okkapokka.
2009-01-21 17:03
Tycker verkligen inte att forumet ska stängas för andra. Vi har kört med en 'öppen' stil väldigt länge nu och jag vill gärna att de fortsätter. Man behöver inte svara på provocerande inlägg från Madristas heller, faktiskt.
Barcelona Dizzy
2009-01-21 17:00
Red. Kan inte ni stänga forumet här?
Barcelona Gud är störst!
2009-01-21 16:56
Alltså maränger! De stänger deras forum för utomstående sen så kommer dem in hit och stör. Börjar bli jävligt irriterande fan, inte gjorde vi så på puerta? :S
Canaletes
2009-01-21 16:55
Vi borde ha öppet forum till alla förutom till ägvitorna, fett jobbiga dem ee!! :O
Barcelona Humphrey Bogart
2009-01-21 16:51
MADRID 1902

Du påminner väldigt mycket om Israel som ''råkar'' bomba FN-skolor och civila och sedan ber dem om ursäkt gång på gång.

Det är ganska uppenbart att vi ska agera när du försöker söka sympati från oss culés.
Barcelona Rambla
2009-01-21 16:27
MADRID 1902:

Du läste tydligen inte mitt inlägg särskilt noga. Jag skrev ju också att även om vi sluppit skadorna och dålig form på många spelare så hade vi ändå inte varit med om att slåss om ligatiteln.

"Jag lägger ner nu innan folk grinar som barn."

Att så gott som dagligen komma in hit och beklaga sig över skador, jämföra spelare till höger och vänster, påstå att Barcelona hade minsann inte haft något att hämta om alla spelare i Madrid hade varit friska osv. Det är inte att grina som som barn?
Barcelona VizzlA
2009-01-21 16:27
asså verkar som att tv4sport sänder en halv halvlek asv italienska cupen istället för våran match....fan va less man bli..

jag säger barra: antingen sänder ni cupen eller inte alls....jävla klåpare.
Delarocha RIP Puerta
2009-01-21 16:24
Ämne: Rambla, jo definitiv....
Madrid1902; du kommer ju fortsätta med dessa argument om att ni har skador eller att det finns en viss orsak inom er egen klubb som gör att ni inte vinner vissa matcher. Sen när ni vinner t.ex el clasico kommer ni ju säkerligen hävda att matchen visade exakt rättvist vilka som är bäst utan några som helst tankar om skador etc. Om vi nu har 5-6 skador på nyckelspelare till nästa el clasico; ska vi också köra på den här "Ni vann MEN, när vi har fullt lag är vi bäst i världen för jag säger det" som ni verkar köra på fram tills nästa el clasico.
Annons: