/spanien/barcelona/forum/20601.aspx/spanien/barcelona/forum/20601.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff
2009-02-15 01:01
Vem xxx har sagt "hoppas dela red dör" - Har jag varken sett eller hört nåt om. Stämmer det så är det sjukt.
IO
2009-02-15 00:56
2009-02-15 00:51
Para Siempre, varför sjunkar jag lägre ? Vill bara meddela folk som inte läser där vilka sjuka individer det är, Kallar etoo för Ap* osv..Jaja, Ska inte bry mig men det är så sjukt. Dom har noll koll på fotboll. Hade det varit Higuain som varit Iniesta där hade det varit SOLKLAR straff. haha.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-02-15 00:39
Har alltid vetat att Puertan är ett dagis men visste fan inte att det förekom rasism där inne och Madrid-moderatorerna gjorde inget.
Barcelona Andrée
2009-02-15 00:38
Vet någon vart man kan ladda ner dagens match?
Barcelona LaBarca
2009-02-15 00:30
Nattens tips: Man har kommit på att det fínns ett bättre hjälpmedel för att somna istället för att ta sömnpiller. svaret är Real Madrids matcher.
Barcelona Smogen
2009-02-15 00:25
Vi får ju hoppas att det var sista gången på länge som den här backlinjen spelade tillsammans. Jag anser att individuellt är både Caceres och Pique enormt duktiga försvarspelare, men kommunikationen och samarbetet dom emellan verkade ju vara lika med noll. Fan vad dom gick bort sig idag. Såg riktigt illa ut några gånger.

Om man räknar bort det dåliga samarbetet tycker jag ändå att Caceres gjorde sin klart bästa match i Barcatröjan idag. Vågade hålla i bollen, räddade Pique några gånger och hade dessutom många bra uppspel från sin backposition.
Barcelona Para Siempre
2009-02-15 00:25
Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff

Du sjunker ju mycket lägre än dem på Puertan. Varför bryr du dig om vad dom säger?
2009-02-15 00:18
Tjena..Igen..

Efter att läst inlägg från Puerta kan jag bara konstatera en sak. Det forumet är King of Comedy, Snittålder någon ? Haha..

1. Iniesta och Straffen.
SOLKLAR filmning, enligt Puertan då..Iniesta filmar ju så hårt.
2. Oliveiras Straff ? Ja det är ju solklar straff för Oliviera..hahhaha, Det blir bara bättre...
3. Obbes rövslick / Dubbelmoral.
Skriver så mycket crap och leker cool på Puertan och här är han en helt annan person. Usch o fy.
Likaså Valdebas..Äckel båda två.
4. Messi är sämst, Killen presterar inte i 1 match, Då är han la ligas sämsta spelare.
5. Domaren är med oss, Vi har köpt domaren varje match, enligt ...ja ni vet väl vart vid det här laget...
6. Rasistiska inlägg @ Puertan. Vilka svin.
7. Barca är ett smutslag, Vad dom menar med det...Vet jag tyvärr inte..
8. Barca kommer förlora ligan. Vi är helt enkelt slut :)

Haha, Lycka till imorrn utan Robben. Ska se på eran underbara fotboll.
Barcelona Smogen
2009-02-15 00:17
Som de flesta vet är Messi väldigt skadebenägen, därför vill Pep INTE chansa med att spela honom från start. Många verkar tro att det är tvärtom, Pep gamblar lite och väljer att vila Messi. Så är inte fallet, Messi behövs väldigt mycket i Barcelona och då vill man inte riskera något.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-02-15 00:12
Kung eto du äger la liga.

=)
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-02-15 00:11
Herregud asså, läs den här artikeln jävligt bra.
Barcelona A.Gaudi
2009-02-15 00:00
Jag tar för givet att madrid vinner imorgon, men har ingen större panik. man kan inte kräva att laget vinner alla matcher och även om vi vek ner oss rejält i första halvlek blev så var det egentligen bara ricardo som höll nere siffrorna i andra.

En väldigt underhållande match hursom. En nagelbitare med två bra lag på planen. Det var kanske ingen match att vara stolt över men men. Man får även hoppas att Hleb matchas sparsamt framöver. Såg ej valencia matchen(var bortrest), någon sa att han spelade bra där, men annars så tycker jag att han har sumpat varje chans han fått. Sedan är jag ändå inte helt inställd på att sälja honom i sommar utan hoppas att han utvecklas.

låna ut honom till typ Villareal?
Barcelona The Reporter
2009-02-14 23:15
än så länge är det 13p :D
Spinbad
2009-02-14 23:14
Det som börjar bli irriterande är att vi släpper lätta mål i samband med fasta situationer. Idag en direkt på en hörna och en på inlägg efter en frispark. I förra matchen mot Sporting släppte vi mål på skott efter hörna. Pep måste lösa den biten annars lär det bli väldigt jobbigt i CL.
Barcelona VizzlA
2009-02-14 23:13
madrid+seger=-10..grattis..
Barcelona Rey Etoo
2009-02-14 23:03
En possetiv grej!
Eto'o leder för tillfället guldskons "skytteligan" haha men tror janko knipper den
Barcelona Moe-_-
2009-02-14 23:00
Hahaha. Real tror att de har vunnit ligan. Hahah riktga idioter.
Barcelona VizzlA
2009-02-14 22:57
kolla malaga.valencia istället så få ni se underhållning..loque och duda jag sä´ger bara ojojoj..
Barcelona Rambla
2009-02-14 22:52
Ämne:
Rambla, håller med....
Självklart startar i normala fall Puyi och Marquez i sådana här matcher men nu när Puyi inte är helt skadefri ännu och Rafa tillbaka sent från en flygresa över Atlanten så var det nog rätt att spela med de två unga istället. De skötte sig överlag bra anser jag. Visst, lite slarv här och där men sådant får man räkna med när lite oerfarna spelar.
2009-02-14 22:51
Ang matchen så är jag nöjd nu i efterhand med 1 poäng pga hur matchen såg ut, Betis hade flera lägen att punktera matchen så 1 poäng är helt okej.
Låt dom fira inne på Puertan. Det är fortfarande 10 poäng om Madrid vinner vilket inte är en självklarhet med robben borta.

God natt !
Kixer
2009-02-14 22:51
Barcaholic//

Jag försöker bara få lite vett i skallen på vissa människor, man kan inte alltid ha skyhöga förväntningar. Tror ni verkligen att Barcelona vinner VARENDA match eller vad? Ni har tippat nästan 3-0 på varje match, det är väl klart att man spelar oavgjort och förlorar ibland, sån är fotbollen. Med tanke på landslags matcherna i veckan och det sliter rejält på spelarna, så ska man inte behöva vara missnöjd. Men ni får vara så missnöjda ni vill, jag kan inte ändra det.
Barcelona VizzlA
2009-02-14 22:50
chill för real efter landslagsuppehåll då det inte har många som platsar:P
Barcelona kallesiete
2009-02-14 22:49

Rambla, håller med dig.
Ville bara få fram att vi är mer beroende av TVÅ ordinarie mittbackar än Leo.

I alla fall i dagens match.

Är alla säkra på att det är en hel veckas vila nu?
2009-02-14 22:48
Ska inte nämna nåt om fans då det bara startar en arg disskustion men vissa av er här inne borde skämmas ! Helt seriöst. Man tror inte sina ögon när det står 1-0, 2-0 och läser vissa kommentarer. Skärpning för i helvete, håll det åtminstånde för er själva för det är bara forumet som framstår som fjantigt.
Barcelona Barcadinho.
2009-02-14 22:47
Jag är så jäkla trött på alla dessa vänskapsmatcher som tar kol på våra spelare.

Spelarna på den här nivån är så väl tränade och får så mycket erfarenhet, så att det är knappt något extra viktigt med de här matcherna. De kan prestera bra/dålig oavsett.

Och jag var sur på Del Bosque som lät Iniesta spela hela matchen, och Xavi 85 min. Capello hade många tunga på bänken och tom utanför truppen.

Det kändes mer som det är en prestige för just tränaren. Han ska vinna i vilket fall.

Om matchen idag. Man är så klart besviken. Man vill vinna varenda match. Men nu när känslorna har lagt ner sig så kan man börja tänka realistiskt. Det går inte och vinna alla mathcer, och klart inte alla borta matcher.

Det har aldig hänt i de högsta ligorna. Vi har inte förlorat och det är också viktigt. Vi kom tillbaka och fixade en poäng åtminstone.

Vi får väl se imorgon. Gijon borta för marängerna blir inte lätt heller.
Barcelona Rambla
2009-02-14 22:47
kallesiete:

Piqué och Cacéres är mycket riktigt inte världens stabilaste mittbackspar, åtminstone inte ännu. Det är heller inte att begära, glöm inte att de bara är 21 resp 22 år och behöver verkligen mycket mer rutin och matcher i benen. Speciellt tillsammans. Det är i sådana här tuffa bortamatcher som de får nyttig erfarenhet. Med förtroende och att spela sådana här matcher så växer också det egna självförtroendet.
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-02-14 22:46
Så skönt att vi inte förlorade idag. Verkar på några här inne som att vi inte kommer förlora någon match som är kvar.
Är optimist i vanliga fall men är mer realist. Risken att vi förlorar är större en chansen att vi aldrig förlorar. Gäller att förlora mot "rätt" lag. Som real Mierda på bortaplan, även om jag inte anser att det är rätt tid och plats att förlora men en sån match "ska" vi inte vinna egentligen.

Klart det går att gå utan att förlora, tänker på Arsenal, men det är ju dumt att räkna med det.

Nu fick vi med oss en poäng och det är bra när man legat under med 2 mål.

Jag firar ett poäng ikväll! För det är mer än jag trodde på när mathen led mot sitt slut.
Barcelona Smacked
2009-02-14 22:45
Matchen var väl ingen höjdare i sig. Alves tycker jag tappat markering alldeles för lätt vilket resulterar i mål. Lite bättring där vore inte fel.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-02-14 22:45
Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff

Killen blev spärrad.
Annons: