/spanien/barcelona/forum/20398.aspx/spanien/barcelona/forum/20398.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rey Etoo
2009-02-22 01:29
God natt alla, heja barca.!
Barcelona Hetfield
2009-02-22 01:29
Jag tycker att det är otroligt starkt av Real att vinna , trots att de inte har någon riktig superstar i laget.
Real Madrid Rebin.H.K
2009-02-22 01:19

Barcaholic
Du borde nog ringa domaren och fråga honom varför han visade ut Keita människan. Jag sa ju inte ens att det var rött kort eller har du svårt och läsa kanske ? Sen så vet både jag och du hur pinsama spanska domarna är så att det är inte första gången de gör en tabbe precis om det nu är så att Keita inte förtjänade ett rött kort. Själv har jag sett situationen en gång.
Barcelona tarrak
2009-02-22 01:19
Det går inte att hymla med att kvällens förlust var ett bakslag, men att döma av vissa panikdrabbade forumskribenter så verkar det vara som att det är första gången de är med om Barcelona förlorar, vilket påfallande ofta lär vara sanningen också.

Madrid verkar verkligen hittat formen och kan nog göra stora resultat under våren. Jag skulle inte alls vara förvånad om deras ramstarka försvarsspel ser till att de lyfter CL-bucklan i vår. MEN vad det gäller La Liga är jag inte det minsta stressad. De sju poäng Barcelona har till godo kommer räcka mer än väl till serieseger, oavsett vad Mordors trupper åstadkommer framöver.
Real Madrid Kung_Ramos
2009-02-22 01:16
Enligt mitt tycke så skulle Keita ha ett gult kort men samtidigt förstår jag domaren för han kommer in med dobbar före och med sträckt ben :S

Barca tappar poäng utan vara i närheten av de skade problem som Real hade i höstas.. Klassikern på Bernabeu kan komma att bli avgörande...

L-Messi 10, man får faktiskt spela som Espanyol gjorde, att Barca inte kan hantera det är en helt annan sak.
Barcelona Relay*
2009-02-22 01:15
Nu verkar det som om Barcelona ska börja en ny svit i form av matcher utan seger. Jag börjar få svettningar och panik nu. DETTA KOMMER ATT GÅ ÅT HELVETE. Ligatitlen kommer att glida oss ur händerna, Lyon kommer att spelar brallorna av oss.
DETTA KOMMER ATT GÅ ÅT HELVETE!!!
Barcelona Barcaholic
2009-02-22 01:13
Rebin.H.K

Keita traffar honom med sitt andra ben och inte det benet han kommer in i duellen med, verkligen inte farligt. Gult kort okej, men rött kort är du sjuk eller? Hade du sagt samma sak om det var någon i real som fått det kortet?

Sen klart man blir orolig om man har alla de spelarna borta mot Atletico Madrid och bortaplan. Speciellt när dom har spelare som Agüero, Forlan, Simao mm. Spelar inte roll hur lätt vi haft mot dom senast.
Real Madrid Rebin.H.K
2009-02-22 01:12

Lionel super Messi

Varför försöker du stoppa ord i min mun? Sa jag att det var solklart rött? Nej juste. Som sagt det var en 50%50 situation sen vad domaren såg vet jag nog inte. Men visst var det så att han missade bollen helt? Det kan vara det som har fått domaren att bestämma sig för det röda koret, inte vet jag.
Barcelona Lionel super Messi
2009-02-22 01:08
Rebin.H.K

"rätt av domaren att visa ut honom" - Vad pratar du om, människa?

Han kom ju knappast med dobbarna först?
Han kom ju knappast bakifrån?
Han kom ju knappast med båda fötterna?
Det är INTE rött, eftersom att han INTE var varnad innan.
Gult lika klart som solen.
2009-02-22 01:05
Keitas utvisning måste bara överklagas.
Real Madrid Rebin.H.K
2009-02-22 01:05

VizzlA

Bra Elva, synd bara att man inte får ha 12spelare på plan.

Sen vad gäller utvisningen på Keita så vet man faktiskt inte vad man ska säga. Det var 50%50 situation. Iom att han missade bollen totalt så var det nog rätt av domaren att visa ut honom men domaren kunde lika gärna ha gett honom ett gult kort bara.

Barcaholic

Varför denna oro? Det var väl Patetico Madrid ni mötte eller ? Då vinner ni med 6-0 oavsett elva :)
Barcelona Barcaholic
2009-02-22 01:04
Alves, Toure, Abidal, Keita, Iniesta & Milito missar matchen mot Atletico Madrid, kan bli ännu fler om nu någon skadar saj mot Lyon eller på träning.
2009-02-22 00:56
mofasa!real!

Naj tyvärr hittar inte det, men här har du videon på "utvisningen" (!).

Kolla noga och säg vad du tycker här inne, tack.
Rött eller gult? (LÄNKTIPS)
Real Madrid mofasa!real!
2009-02-22 00:30
Barcelona L-Messi10
2009-02-22 00:28
Vi förlorade matchen för att espanyol spelade riktigt fult och deras taktik inför matchen var att få barcelona spelarna o inte konsentrera sig på spelet och bråka om allting och så förlorar barca tid på det och röda kortet var inte alls rätt dömd vilket gjorde det ännu svårare för barca men vi har tappat 5 poäng på de 2 sista matcherna och det betyder inte att vi kommer att tappa första platsen det är bara vanligt det händer med alla lag eftersom spelarna är trötta och madrid fansen tror verkligen att de vinner ligan vilket de får drömma om, många av barca fansen är rädda för att det är ''bara'' 7 poäng ner till madrid men en sak vet jag och är nästan säker på är att BARCA KOMMER INTE ATT TAPPA FÖRSTA PLATSEN. '' POOL OCH BARCA: AKTA ER FÖR EL MADRIDISMO'' Haha dem tror att dem har vaknat men jag tror att dem vaknade lite för sent och dem har ingen chans mot pool den saken e säker.
Real Madrid mofasa!real!
2009-02-22 00:25
har ni video med alves grejen? hela grejen

2009-02-22 00:15
Inom fotboll är det lättare att bli skadad då man kan ha slarvat med uppvärmningen / stretchningen
Barcelona Abbe_
2009-02-22 00:11
Ämne: asså fattar inte var....
Där använder de också skydd.
2009-02-22 00:10
mofasa!real!

Det hade hänt någonting, och Espanyol spelaren ansåg att Alves filmade så han gav honom en lätt örfil på kinden. Alves svarade självklart med att ta tag i hans hand och göra någon sorts polisgrepp.
Canaletes
2009-02-22 00:05
VizzlA

Till exempel curling? ne skoja, rugby!
Barcelona Rambla
2009-02-22 00:03
Skämtet ESPITIA har uttalat sig igen. Vad håller han på egentligen, Real Madrid eller Inter? Skrattretande låg journalistik på den snubben.
Barcelona The Reporter
2009-02-22 00:02
-----------valdes
puyol Caseres marques Sylvinho
------------Busquets
-------Xavi
-------------Guddy
--Messi-----------Hleb
----------Eto

; Matchen mot Atl Madrid så tycker jag vi ska starta så här. Caseres ska spela mot Aguero och Forlan/Sinama. Pique hinner inte med domma spelarna. Jag tycker att det är dags att ge Hleb chansen på allvar nu. Han kan utmana till skillnad från Henry, som gör samma sak 7 dagar i veckan. På Ramon Calderon är det små ytor, Hleb är bättren Henry på små ytor.

Tyck till!
Barcelona VizzlA
2009-02-22 00:00
asså fattar inte varför spelare skadar sig så lätt..typ gjorda av plast..finns mycket tuffare sporter där det är mindre skador.
Barcelona haeger
2009-02-22 00:00
Toure är även han avstängd mot Atl Madrid.
Real Madrid mofasa!real!
2009-02-21 23:59
vad hade hänt mellan Alves och någon espanyol spelare? eller vad var det? fattar inte.

Kan någon förklara
Real Madrid mofasa!real!
2009-02-21 23:58
va ej orolig mot alt madrid!

hellre mer oroliga mot almeria!

för atl madrid lyckas alltid skämma ut sig mot er, har aldrig fattat varför!

som mot real alltid, att de släpper alltid in ett mål inom 1 min, förstår inte denna otur ibland haha
2009-02-21 23:57
Abidal blir borta i 8 veckor (!) - Länktips!
Barcelona Visca_Barca
2009-02-21 23:53
Alvez hade 4 gula kort o idag fick han nr 5.
han e avstäng mot a.madrid. yaya vet ja inte .

Canaletes
2009-02-21 23:52
Snacka om att nästa liga match blir svår!

2 lag som kommer från förluster
Barcelona Okkapokka.
2009-02-21 23:50
1-0 Sevilla. Tillåt mig att säga att jag är glad över det målet. Sänker nog humöret och lagmoralen bland Atleti spelarna till vår match mot dom.
Annons: